kdaj novi razpisi

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
pero
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 09.01.2007, 10:03

kdaj novi razpisi

Odgovor Napisal/-a pero »

Pozdravljeni

Sedaj je že januar, glede novih razpisov pa nič. Niti omembe, če bodo kdaj kmalu v prihodnosti. Malo sem se pozanimal pri prijateljih-strojevodih (žlahto moram še vprašat) pa pravijo (sicer so bolj frišni), da nekaj se govori, da bodo, samo, da bodo sedaj nekakšne spremembe glede teh razpisov in zaposlovanja. Da bo šlo to čez zavod za zaposlovanje al neki podobnega.

A ve kdo o tej stvari kaj več.

Da tudi, ko jih bodo vzeli in poslali na šolanje ni ziher, da jih bodo potem vse vzeli ampak bodo eni na čakanju. Da znajo bit tudi plače malo nižje.

Ali sindikati po novem ne bodo več odigrali tako velike vloge kot so jo do sedaj pri razpisih oz. kdo pride not.

Kako je s tem?

Hvala že v naprej za vse morebitne odgovore.

P.S. všeč mi je vaš forum, sploh ker je zelo aktiven :arrow: le tako naprej
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Vsi razpisi so bili tudi do sedaj preko zavoda za zaposlovanje in bili objavljeni v tiskanih medijih, saj zakon ne dovoljuje drugega. Izjema so interni razpisi namenjeni delavcem sistema, saj takrat ne gre za novo zaposlitev ampak prekvalifikacijo že zaposlenega.

Ko vzamejo nekoga na podlagi javnega razpisa v službo je ta v rednem delavnem razmerju tudi v času šolanja in mu iz tega pripadajo vse pravice iz pogodbe o zaposlitvi in tako ne more biti na "čakanju" saj SŽ zaposluje zaradi potrebe po kadrih ne pa, da bi imela nekoga na "čakanju"

Kar se tiče vloge sindikatov ne vem, je pa po moje pravilno, da imajo pri zaoslitvi prednost svojci že zaposlenih, seveda če izpolnjujejo pogoje razpisa. Če ne sem absolutno proti kakšnemu mešetarjenju.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :P :x :P :cry:
Uporabniški avatar
pero
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 09.01.2007, 10:03

Odgovor Napisal/-a pero »

je pa po moje pravilno, da imajo pri zaposlitvi prednost svojci že zaposlenih, seveda če izpolnjujejo pogoje razpisa :arrow: :?: :?: :?: :?: ZAKAJ

Slovenske železnice so državno podjetje NE PA družinsko, kjer bi bilo mogoče to bolj sprejemljivo. In ker je to državno podjetje (oz. zaenkrat še je) bi morali imeti enake pogoje VSI državljani.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Nekaj na to vrjanto sem tud jaz slišal.

Da nej bi zavod plačal izobraževanje, SŽ pa stroške prevoza pa prehrano.

Pa de nej bi imeli neko pogodbo za določen čas, za vsako fazo izobraževanja posebaj.

Mogoče bo Dolfe, vedu kej več povedat.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Pa pište samo v eno temo, zdej je ista objava tudi tukile: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=677

Če se ne boste držal tega bom eno temo zaklenil.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Mojster zdaj nisi določil, kam naj pišemo, pa bom jaz kar tukaj, ker tam sta Dolfe in WORMS imela nek nesporazum. :lol:
Pa de nej bi imeli neko pogodbo za določen čas, za vsako fazo izobraževanja posebaj.
Tudi sedanji kandidati, ki se šolamo za vlakovne odpravnike, smo zaposleni samo za določen čas in bo tako ostalo, dokler ne opravimo praktičnega izpita in s tem dobimo blagoslov za samostojno delo. V pogodbi tudi piše, da bo delovno razmerje za naprej sklenjeno samo, če bodo nastale potrebe za to. No nekako logično je, da če nas izobražujejo, nas že rabijo. Pa tudi na terenu se tako govori.
je pa po moje pravilno, da imajo pri zaposlitvi prednost svojci že zaposlenih, seveda če izpolnjujejo pogoje razpisa Arrow Question Question Question Question ZAKAJ
Zelo pogost pojav v vseh firmah pri nas in v svetu je, da se otroci zaposlijo v podjetju, kjer delajo starši. Ali je to prav ali ne, pa ne bom ocenjeval.
Vsi razpisi so bili tudi do sedaj preko zavoda za zaposlovanje in bili objavljeni v tiskanih medijih, saj zakon ne dovoljuje drugega.
Podjetje mora objaviti potrebo po delavcu, lahko pa navede, da že ima ustreznega kandidata in tako Zavod razpisa sploh ne posreduje naprej. Mogoče to za državna podjetja ne velja - to bi bilo potrebno preveriti. :roll:
Uporabniški avatar
pero
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 09.01.2007, 10:03

Odgovor Napisal/-a pero »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:Pa pište samo v eno temo, zdej je ista objava tudi tukile: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=677

Če se ne boste držal tega bom eno temo zaklenil.

Se opravičujem za to zmedo.


:roll: Pusti raje to temo zukaj in zakleni tisto tadrugo, ki je pod SPLOŠNO.

No malo bolj je že jasno sam a ste mogoče kaj slišali glede razpisov. Če sploh bodo. A železnice sploh rabijo nov kader na področju strojevodij. Jaz sem slišal, da rabijo, sam to je spet tista stara zgodba sem slišal in podobno tako, da tisti, ki bo imel kakšne bolj konkretne podatke ga naprošam, da se oglasi na tej debati.

Aja, glede familije. A misliš, da maš kej več šans tudi, če ti delajo npr. 3 strici na železnicah al je to bolj razmerje oče - sin?

Hvala
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Vprašaj kakšnega strojevodjo, koliko lanskega dopusta mu je še ostalo, povprašaj o nadurah, pa ti bo vse jasno, kako je s potrebami po kadrih v tej službi, podobno pa je tudi v večini izvršilnih služb. Mogoče ima še kdo kaj predlanskega dopusta. :roll:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

A lahko še jaz odprem svojo temo na račun..... :twisted:

Dolfe o razpisnih pogojih ne ve nič. [-(

Vse važno izvem kar tu, na tej tabli. 8)

Pero protestira, zakaj imajo potomci zaposlenih prednost.
Evo, to je izključno moje mnenje:

SŽ so se v preteklosti velikokrat pošteno opekle s hitrim zaposlovanjem iz ceste. Vsak kandidat je precejšen strošek, predno je usposobljen za samostojno delo v izvršilni službi. Najprej je potreben precej drag zdravniški pregled. Nato je potrebno kandidata usposobiti teoretično in še praktično. To pa traja kar nekaj časa.
Vsaj včasih je bilo tako, ....za ta čas je dobival plačo in bil pokojninsko in socialno zavarovan. Ko je tak začetnik pričel s samostojnim delom, so se pa kar v velikih primerih pojavile težave. Bodisi da je novodošli delavec spoznal da to delo ni za njega, bodisi da so bile njegove delovne navade bolj nikakršne. Tako je bil prisoten kar velik odstotek osipa v vseh izvršilnih službah. Stroške je trpela, seveda le železnica.

Če je kandidat potomec zaposlenega železničarja, imajo SŽ precejšno garancijo, da bo kandidat primeren. Malo se že da naslutiti njegove delovne kvalitete na račun "starega". Seveda, če je le ta dober delavec. Poleg tega se je vedno vlagalo v družinsko pripadnost določeni firmi. Tako je povsod po svetu in ne le pri nas in na SŽ.

Nikjer pa ni rečeno, da nek zunanji kandidat ne more priti v izbor. Zase vem da sem bil edina kosmata ovca v rodbini, ki je prodala svojo dušo železnici. Ko sem sprejemal svojo odločitev, se me je dobesedno, sicer le za nekaj časa, odreklo široko sorodstvo.

Zdaj me pa vsi sprašujejo za vozni red, čeprav se noče noben peljat z vlakom. press :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Upam da ti bo to kaj pomagalo; je pa sken iz zadnje številke Budnika (december 2006)
Slika
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
jakaa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 07.07.2006, 20:53

Odgovor Napisal/-a jakaa »

Ja, kot je zapisano v BUdniku - izobraževanje se bo izvajalo za 90 kandidatov ki pa ne bodo zaposleni na SŽ. Šele po opravljenih teoretičnih izpitih se bodo zaposlili za določen čas.
Uporabniški avatar
pero
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 09.01.2007, 10:03

hvala

Odgovor Napisal/-a pero »

Ej, res ste se potrudil, da ste mi probal čim bolje odgovorit.

Svaka vam čast.

Še en razlog več zakaj bi šel za strojevodjo.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

...pa še en razlog več, zakaj boš še prišel sem na tale forum, pa tudi ti kaj povedal , anede ? ;) :lol:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Kolko sem jaz slisal bi naj izobrazevanje potekalo na principu izrednega studija, samo da bo tu placala stroske solanja borza. Prednost pa bi naj imeli kandidati iz borze zaradi tega, ker zeleznica pokasira za vsakega posebej lepo stevilo € (ko sem se jaz zaposlil so tisti moji kolegi, ki so bli prej na borzi prijavljeni morali nosit neka potrdila iz borze, da je kadrovska lahko potegnila € :D ). Torej zdaj bo logicno vsak zeleznicar preden bo not potisno svojega potomca ga najprej prijavil na borzo tako, da se bo znani ciklus nadaljeval :) .
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Jembah napisal/-a:Kolko sem jaz slisal bi naj izobrazevanje potekalo na principu izrednega studija, samo da bo tu placala stroske solanja borza.
Baje bi naj to izobraževanje celo potekalo v popoldanskem času. Ne vem pa, ali za vse Sekcije na Aljaževi ali bo razdeljeno po Sekcijah LJ, MB in Divača, kot je bilo nazadnje. :roll:
Jembah napisal/-a:Prednost pa bi naj imeli kandidati iz borze zaradi tega, ker zeleznica pokasira za vsakega posebej lepo stevilo € (ko sem se jaz zaposlil so tisti moji kolegi, ki so bli prej na borzi prijavljeni morali nosit neka potrdila iz borze, da je kadrovska lahko potegnila € :D ). Torej zdaj bo logicno vsak zeleznicar preden bo not potisno svojega potomca ga najprej prijavil na borzo tako, da se bo znani ciklus nadaljeval :) .
To z Zavodom za zaposlovanje pa ne vem, če bo tako enostavno, saj imajo tam prednost za raznorazna izobraževanja, tečaje itd. (kar plačuje Zavod) tisti, ki so na Zavodu prijavljeni dlje časa. Sem bil tam pol leta, pa še nisem bil primeren za noben tečaj - je svetovalka rekla, ah vi ste pa komaj pol leta tukaj. :evil:
Odgovori