Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a OBB » 29.06.2014, 22:34

Prenavljanje infrastrukture, elektrifikacija, modernizacija vlakov vagonov in lokomotiv...
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trance0 » 29.06.2014, 22:54

Takoj podpišem, samo kdo bo dal denar? :twisted: Če bo gradila država, gre to lahko le preko kreditov. Če pa privatiziramo SŽ in železniško infrastrukturo, pa tudi ne verjamem, da bo kdo to kupil v takšnem stanju, kot je sedaj.

Vsi načrti za modernizacijo omrežja že obstajajo, a nobena vlada se jih ne drži.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a OBB » 30.06.2014, 12:58

Vsi načrti za modernizacijo omrežja že obstajajo, a nobena vlada se jih ne drži.[/quote]
Ali ima kdo v wordu ali v pdf-ju načrte? Potreboval bi jih prosim.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a OBB » 01.07.2014, 1:24

In potem ko bi se razdelilo po regijah bi mogli uvesti regionalni promet. Takole:
-S-Bahni bi vsak peljal po svoji regiji npr. LJ in okolica bi imeli S1, štajerska S2, gorenska S4... in vsak bi peljal po svojih regijah npr. ena linija S4 Boh.Bistrica-Bled-Jesenice-Lesce-Kranj, potem Podbrdo-Most na Soči-Anhovo-Nova Gorica-Sežana-Divača... da bi v bistvu vsaka regija tisto kar bi zaslužila s prevozom potnikov dala v obnovitev proge te regije in tako bi se nekam premaknili.
-Posodobitev vlakov:-Ukinitev "gumolk"
-Ukinitev Fiatov 813,711 in uvajanje npr. diesel Desirotov katiri omogočajo prevoz invalidov, koles, otroških vozičkov...
-Nato posdobitev postaj, uvajanje nakup vozovnic prek automata, nakup vozovnic prek interneta,...
- uvajanje več vlakov za tujino npr. Ljubljana-Rim ali pa kaj podobnega.

........

Mislim da nas vsaj do polovice kar sem neštel loči 50 let, če se bo z železnicami ravnalo kod sedaj. Razen če ne prodajo kakšnim Italijanom, Nemcem ali Avstrijcem ki bi železnico uredili v tej državi.
:thumbupl :thumbupl :thumbupl :thumbupr :thumbupr :thumbupr :thumbupr :wink: :wink: :lol: :lol:
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1522
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 01.07.2014, 11:47

Saj se hecaš ne? To bi potem zgledalo takole, v prvi regiji od Ljubljane do Medvod, potem pa prestop na drugega od Medvod do Kranja? Za pol ure vožnje, pa po možnosti za vsakega posebej kupit karto? In med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom pa peš, ali bi imeli še enega privat operaterja, ki bi vozil samo skozi tunel?
Treba je naredit red v firmi (od zgoraj navzdol), ne pa 300km razdalje razdelit na 10 regij.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 542
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 01.07.2014, 13:45

LJ363 napisal/-a:Saj se hecaš ne? To bi potem zgledalo takole, v prvi regiji od Ljubljane do Medvod, potem pa prestop na drugega od Medvod do Kranja? Za pol ure vožnje, pa po možnosti za vsakega posebej kupit karto? In med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom pa peš, ali bi imeli še enega privat operaterja, ki bi vozil samo skozi tunel?
Treba je naredit red v firmi (od zgoraj navzdol), ne pa 300km razdalje razdelit na 10 regij.

Jaz bi odprl bifeje na prestopnih postajah! Sem že v vrsti za koncesijo! :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.07.2014, 16:19

OBB napisal/-a:Ali ima kdo v wordu ali v pdf-ju načrte? Potreboval bi jih prosim.


Se že pripravljaš za kandidaturo za novega direktorja SŽ-ja. Ko z novo vlado bo ziher prišel novi. :lol:

Lepo, da imaš ideje, samo ekonomija ti pa šepa. :lol:

Samo ne kopiraj preveč sistema od tujcev [-o<
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1152
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 01.07.2014, 17:04

seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2689
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.07.2014, 18:34

Ne zavajaj mladine :evil: Vemo kak se je končalo s tvojim Railjetom. Sploh pa ne država ne železnice nimajo denarja. Še za tekoče stroške jim primankuje. #-o
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a OBB » 06.07.2014, 0:45

RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 542
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 06.07.2014, 7:58

OBB napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB


Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.
Lahko bi sicer to napisal pod rubriko "sramota potniškega prometa"...ampak mi je bolj všeč ta ideja z avtomati. Pa še višje plače avtomat ne zahteva, kot jo menda spet zahtevajo naši vrli ajznponarji...
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 140
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a senitel » 06.07.2014, 9:51

trocken napisal/-a:
OBB napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB


Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.
Lahko bi sicer to napisal pod rubriko "sramota potniškega prometa"...ampak mi je bolj všeč ta ideja z avtomati. Pa še višje plače avtomat ne zahteva, kot jo menda spet zahtevajo naši vrli ajznponarji...


Avtomatov ni, ker jih sindikati ne pustijo, če bi jih pa uvedli in bi kdo izgubil službo bi jih pa verjetno linčali kot mariborske radarje,:lol: prav tako ni spletnega nakupa kart, pač otok sredi EU v negativnem pomenu.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 282
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a OBB » 08.07.2014, 1:42

RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


Katerega leta oz. kdaj lahko pričakujemo posodobitev?
:wink: :wink: :wink: :wink:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trance0 » 08.07.2014, 5:56

Ma, pusti ga, saj vidiš, da sanja pri belem dnevu. V načrtu je nabava nekaj novih DMU-jev za regionalne proge, vendar jih nikakor ne bo dovolj, da bi se znebili vseh neklimatiziranih Fiatov. Poleg tega nihče ne ve kdaj bodo novi vlaki na tirih. Moja napoved je, da bodo čez nekaj let nabavili vsaj petkrat premalo novih vlakov(govori se o šestih DMU) za regionalne proge in to je to. Stari Fiati bodo prdeli po naših tirih še najmanj 20 let, raje več, ker za nove denarja ni in ga tudi ne bo.
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1570
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a mmatja » 08.07.2014, 11:36

trance0 napisal/-a:...Stari Fiati bodo prdeli po naših tirih še najmanj 20 let, raje več, ker za nove denarja ni in ga tudi ne bo.

Ja nič, bo pač potrebno "uvest" kakšen zakon o "samoprispevku... :mrgreen:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov