Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
ETCS in GSM-R bi morala delovati že decembra lansko leto. Očitno se jim nikamor ne mudi, plačajo pa itak slovenski davkoplačevalci. To je tako kot da bi podjetje kupilo računalnike, potem pa jih zapakirane zložilo v klet. Da se ne bodo po končanju Dobova-ZM in Pragersko-Šentilj spomnili, da bi bilo dobro z vsem skupaj počakati, dokler s sistemom ne opremijo še kraka LJ-Jesenice. Obnovljena postaja v Ribnici, ki jo prerašča trava je dobra maskota slovenske železniške infrastrukture. Če bi denar vrgli v nove ceste in obvoznice, bi te vsaj kdo uporabljal.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Glede postaje Pragersko je tudi mene čudilo, kam naj bi šlo teh 170 milijonov. Mislim, da so po obnovi Divače govorili o porabljenih 50 milijonih, pa ni menda Pragersko 3,4 x bolj zahtevno. 80 je bližje realni ceni.
lp
lp
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Bodov Pragerskem končno naredili podvoz pod progo in odpravili prometne zastoje zatadi ramp?
Simpl je tanartabul.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Obvoznica za rampe je bila zgrajena že leta 2004, tako da imajo z njimi opravka le še krajani Pragerskega in Gaja.bisabre napisal/-a:Bodov Pragerskem končno naredili podvoz pod progo in odpravili prometne zastoje zatadi ramp?
Have a nice day!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Torej rampe ostajajo? Ko j... Pragrčane in Gajčane, a ne?
Simpl je tanartabul.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ne, vsi prehodi bodo ukinjeni, ker je cesta sedaj lokalnega pomena, ni več prometnih zastojev.
Have a nice day!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Sem iskal sliko pa ne našel, pač ni časa. Ampak ta slika je menda še iz časov, ko je bila cena modernizacije vozlišča 2x višja kot v sedanj varianti (80M€). Ali ima kdo novejšo različico, saj morajo biti kar onbčutne razlike?
LPL
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Madona je tisti načrt kompliciran, velikokrat se vozim skozi Pragersko pa nisem vedel da je toliko "cest".
Simpl je tanartabul.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Izdelava izvedbenega načrta za železniška postajališča Lavrica, Šmihel in ljubljanskega primestnega prometa
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
"Ljubljanskega primestnega prometa": Brinje, Ježica, Litostroj, Stegne, Tivoli, Vodmat in Medno.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
"Ljubljanskega primestnega prometa": Brinje, Ježica, Litostroj, Stegne, Tivoli, Vodmat in Medno.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Škoda je edino, da je ministerstvo izločilo postajališče Dolgi most."Ljubljanskega primestnega prometa": Brinje, Ježica, Litostroj, Stegne, Tivoli, Vodmat in Medno.
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Za Dolgi most je izvedbeni načrt že narejen in je "samo" vprašanje časa kdaj ga bodo naredili.Ljubitelj napisal/-a:Škoda je edino, da je ministerstvo izločilo postajališče Dolgi most.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Po izjavah ljubljanskega podžupana g. Koželja je ministrstvo odstopilo od gradnje. Glej rubriko Železnica v medijih, kjer je referenca.Za Dolgi most je izvedbeni načrt že narejen in je "samo" vprašanje časa kdaj ga bodo naredili.
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Po danšnjem članku v Zamude pri... v Dnevniku so takšno informacijo posredovali podžupanu novembra 2016 s SŽ.Po izjavah ljubljanskega podžupana g. Koželja je ministrstvo odstopilo od gradnje. Glej rubriko Železnica v medijih, kjer je referenca.
Sicer pa piše v članku:
LPLNa direkciji za infrastrukturo, ki vodi ta projekt, so zagotovili, da projekta gradnje železniškega postajališča na Dolgem mostu niso postavili na stranski tir. Zagotovili so, da bodo razpis za izbor izvajalca gradnje objavili maja letos. To pomeni, da se v prvi polovici letošnjega leta gradnja postajališča skoraj zagotovo še ne bo začela. Informacijo, da naj bi se projekt vendarle nadaljeval, je pred nekaj dnevi od ministrstva dobila tudi občina in veseli jo da bo država razpis za izvajalca objavila še letos.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Direktor Direkcije RS za infrastrukturo v današnjem Objektivu odgovarja ljubljanskemu podžupanu glede postajališč.
https://www.dnevnik.si/1042761057/mnenj ... zu-kozelju
Zanimivo da med projekti razvoja regionalnih prog omenja progo med Kamnikom in Brnikom s podaljškom do Kranja. Omenja potek do Zlatega Polja. Po moje bi se ta proga morala odcepiti že v Jaršah ali Homcu in zaključiti na ž.p. Kranj. Če bi jo hoteli speljati preko Zl. polja, bi morala v loku zaviti na jug in vstopiti na ž.p. Kranj po trasi tržiške proge.
lp
https://www.dnevnik.si/1042761057/mnenj ... zu-kozelju
Zanimivo da med projekti razvoja regionalnih prog omenja progo med Kamnikom in Brnikom s podaljškom do Kranja. Omenja potek do Zlatega Polja. Po moje bi se ta proga morala odcepiti že v Jaršah ali Homcu in zaključiti na ž.p. Kranj. Če bi jo hoteli speljati preko Zl. polja, bi morala v loku zaviti na jug in vstopiti na ž.p. Kranj po trasi tržiške proge.
lp
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Najbrž bi bil najbolj logičen odcep pri Rodici, saj potem nova proga lahko pokrije še ind. cono Leka, ind. cono Mengeš in Moste pri Komendi. Potek do Zlatega Polja je tudi logičen: stare proge med Kranjem in Podnartom ne bi mogli posodobiti za veliko višje hitrosti, saj ni prostora (oz. bi bil poseg v prostor drag). Če bi nova proga šla do Zlatega Polja, bi se potem lahko nadaljevala mimo Naklega, skozi kanjon Bistrice in do Podnarta, tam pa je prostor za večje radije ovinkov na progi.električar napisal/-a:Direktor Direkcije RS za infrastrukturo v današnjem Objektivu odgovarja ljubljanskemu podžupanu glede postajališč.
https://www.dnevnik.si/1042761057/mnenj ... zu-kozelju
Zanimivo da med projekti razvoja regionalnih prog omenja progo med Kamnikom in Brnikom s podaljškom do Kranja. Omenja potek do Zlatega Polja. Po moje bi se ta proga morala odcepiti že v Jaršah ali Homcu in zaključiti na ž.p. Kranj. Če bi jo hoteli speljati preko Zl. polja, bi morala v loku zaviti na jug in vstopiti na ž.p. Kranj po trasi tržiške proge.
lp
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97