Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1207
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 09.05.2017, 17:40

cokla napisal/-a:Kakšen nakladač in lažnivec.... #-o



bo razpis... kdaj ne vem in še vedno čakam.....
letos bo naročnik, naslednji leto jesen 2018 bo prvi eni novi vlak, pa 2019 naprej...
upam bo :D
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3381
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 10.05.2017, 5:59

RitterVonGhega napisal/-a:letos in kmalu razpis za nakupi novi vlak za "primestni vlaki"
10x elektro in 5x dizel oba bo vozi na Štajerskem in Prekmurjem ....


Prva alineja še drži, druga pa samo v delu, da bo 5x dizel, vse ostalo pa spet nekaj nakladaš......
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9005
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 10.05.2017, 9:00

Morda pa ima RitterVonGhega informacije iz enega nadstropja višje v Železniški palači.

Tisti Von ni kar tako vmes :wink: :lol:

pozdrav
Darko
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 08.06.2017, 9:45

Solčavec napisal/-a:
Kaj poganja hitro rast pretovora v Luki Koper in na Slovenskih železnicah

13.04.2017

V letošnjih prvih treh mesecih je obseg pretovora v Luki in na Slovenskih železnicah zrastel za devet odstotkov, kar je precej hitreje od pričakovane rasti BDP na zalednih trgih

retovor na Slovenskih železnicah v zadnjih letih ni naraščal tako hitro kot v Luki Koper. Tu je nekaj številk: v Luki Koper so v predkriznem letu 2008 pretovorili 16 milijonov ton, lani pa že 22 milijonov ton. Na Slovenskih železnicah so imeli pred krizo približno 19 milijonov ton pretovora, lani pa 19,2 milijona. To bi lahko bil med drugim znak, da se dodaten tovor iz Luke preusmerja na ceste, čeprav slika ni povsem enoznačna, ker so hitro rasli novi operaterji v železniškem tovornem prometu, predvsem avstrijski Rail Cargo Carrier. V letošnjih prvih treh mesecih pa je rast pretovora na železnicah enako hitra kot v Luki Koper, rast je devetodstotna.!!!! Glede na dejstvo, da je rast pretovora precej hitrejša od ........

....no, v drugem tromesečju glede na prvo tromesečje letošnjega leta pa tud približno ne bo take rasti...... [-X ....
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 08.06.2017, 19:13

POGLOBLJENI TIVOLSKI ŽELEZNIŠKI LOK
http://4d.rtvslo.si/arhiv/slovenska-kronika/174475997
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 08.06.2017, 20:31

...ha....Tivolski lok...ja, tko je......
...namesto da bi MOL pospeševal izgradnjo....... =D> ...saj bi zaradi loka VSAK dan na ŽP Lb cvililo zaradi zaviranja in ustavljanja med 25 in 35 tovornih vlakov manj, jih speljavalo in "pihalo" ravno toliko manj......odpadlo bi vsak dan cca 100 voženj lokomotiv sem ter tja po postaji,..... bilo ustrezno manj piskanja "zaradi kokoši" po postaji.... #-o ...
..več kot očitno je mestni občini Ljubljana "figo mar" za težave s hrupom tako stanovalcev v Situli...... :^o ....kot vseh ostalih v okolici železniške postaje...... :D ....
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 09.06.2017, 10:56

Avgusta predviden začetek urejanja železniških postajališč

Postajališča februarja 2018

V vmesnem času je sicer prišlo do še ene spremembe. Na direkciji za infrastrukturo so se odločili, da združijo več načrtovanih razpisov za izbor izvajalca v enega. Tako bodo v razpis za gradnjo postajališča na Dolgem mostu vključili še gradnjo postajališč na Lavrici in v novomeškem Šmihelu ter ureditev več obstoječih ljubljanskih postajališč, kar je bila tudi ena od točk lansko leto podpisanega dogovora.

Gre za postajališča Tivoli, Litostroj, Brinje, Ježica, Vodmat, Stegne in Medno, ki bodo po novem opremljena »s tipskimi zavetišči za potnike, koši, klopmi, informacijskimi in varnostnimi oznakami, stojali za kolesa in tako dalje«. Na postajališču Stegne bodo uredili še podhod, v Mednem pa razsvetljavo, so zagotovili na direkciji. Pričakujejo, da bo izbrani izvajalec z gradnjo in urejanjem postajališč začel avgusta letos, dela pa naj bi bila zaključena februarja prihodnje leto.


https://www.dnevnik.si/1042774067/lokal ... ostajalisc
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a električar » 10.06.2017, 23:24

Napisal/-a suha » 07.05.2017, 6:20:55

“oCTANE95 napisal/-a:

Kako z vlakom do letališča še ugotavljajo
Konec leta bo predvidoma končana študija, v okviru katere bodo proučili možnost navezave na letališče Jožeta Pučnika v okviru razvoja regionalnih prog. Proučili bodo predvsem možnost povezave Ljubljana-Kamnik. Železniška povezava do letališča s podaljškom do Zlatega Polja vKranju, kjer bi bila končna postaja, se bo predvidoma odcepila od proge Ljubljana–Kamnik protiletališču med postajama Domžale in Mengeš.


Heh, to jim je tudi končno kapnilo v glavo, da je bolje naredit navezavo na Kamniško progo, kot na Gorenjsko. Še bolje pa bi bilo, da bi sprojektirali letališče že v štartu tako, da bi ga postavili že na začetku, ob že obstoječi Gorenjski progi in da bi bili letališki objekti pač na strani železnice in ne ravno na kontra strani. Mnogo mnogo denarja bi se v naši državi prišparal, če bi le delali stvari z malo kmečke pameti. Potem bi tudi avtocesto drugače planirali, ki jo danes močno, močno preveč zanese vzporedno s Trzinsko štiripasovnico, ter celo Štajersko avtocesto. Tako, da imamo tu spet preveč cest na kupu, medtem ko se proti Medvodam, kjer bi verjetno potekala avtocesta v primeru postavljanja letališča ob železnici, dušijo v kolonah in se potem vozijo z avtomobili celo čez Toško čelo proti Dobrovi in nazaj v Ljubljano.

Sam sicer trdim, da je še zmerom ceneje podret Ljubljansko letališče in ga na novo postavit ob že obstoječi Gorenjski progi ob kateri se dogradi že v preteklosti predvideni drugi tir, kakor pa okoli vlečt železnico po popolnoma novi trasi, pa kakršnakoli že ta bo.... Sploh ker se ob letališču spet nekaj gradi in najbrž spet ne bodo rezervirali placa za železnico. Ampak to je spet tabu tema o kateri se ne razpravlja, ker se "ne da".

No ja, pa še ena povezava kako bi lahko zgledala nova navezava železniške proge na Kamniški krak: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 98437&z=11 Bomo videli kako bo tam nekje leta 2040, ko bo to izvedeno všeč prebivalcem Šenčurja in Domžal, ko bodo mimo njihovih hiš verjetno vozili težki tovorni vlaki. Morda pa bi bila prednost te "Kamniške" trase in že obstoječe postavitve letališča, ta, da se ta novi tir namesto navezave na Karavanke, zarije proti Avstriji pri Tržiču in se v koridor proti Južni Nemčiji vključi še Celovec. Mimogrede, kolikor mi je znano, je bila taka trasa skozi Tržič načrtovana pred izgradnjo železnice proti Trbižu v 1870ih letih. A se potem za njo, najbrž zaradi izjemno dolgega tunela niso odločili. Pred prvo vojno je bila potem narejena zgolj povezava Kranj - Tržič, ki je bila kasneje tudi razstavljena. Vsekakor pa bi bilo tu vse odvisno od interesa Avstrijcev. Karavanški tunel bo tako ali tako spremenjen v enotirnega, tako da bo verjetno ob drugem tiru "Gorenjske proge" v končni fazi potrebno graditi tudi drugo cev tunela... Kje in kako se bo gradila, pa je spet odločitev projektantov in upam, da ga ne bodo spet kje posrali, kot so ga v primeru cest in letališča.

V temle postu je kar nekaj neumnosti, ki sem jih podčrtal. Sedaj se itak načrtuje 2.tir ob obstoječi gorenjski progi, kar je pravilna odločitev. Zato ni bojazni, da bodo tovorni vlaki drdrali po brniški progi, če ta kdaj bo. Upam pa, da bo vsakih 30 ali vsaj vsakih 40 minut v vsako stran tam vozil potniški vlak.
Ne vem kam bi ti prestavil letališče. To se mi ne zdi ravno stvar, ki bi jo prijel z miško in prestavil nekam na Sorško polje. Prvič bi to najbrž stalo večkratnik cene dobrih 20 km proge med kamniško in Kranjem, ki bo itak koristila vsem lokalnim prebivalcem. Le-ti bodo, če bodo pametni, in se namesto v svojih avtih vozili z vlakom, tvorili dvakrat toliko potniškega prometa na njej kot letališki potniki. Drugič bi se temu uprli tamkajšnji prebivalci, tretjič pa bi se pojavilo kup vprašanj glede okoljske sprejemljivosti prestavitve letališča tako o vplivih na okolje kot obratno.
O tržiški varianti že sam ugotavljaš, da bi bil tunel predolg, ker bi moral biti pač od Tržiča do Borovelj, tam pa tudi ni drugega kot en muzejski tir. Karavanški tunel naj bi zaradi geoloških problemov in sodobnih varnostnih zahtev predelali v enotirnega ter naredili vzporednega za 2. tir.
Zato ne vem, kje naj bi ga potem "posrali" projektanti obstoječih infrastrukturnih objektov.

lp
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 11.06.2017, 12:08

električar napisal/-a:Ne vem kam bi ti prestavil letališče. To se mi ne zdi ravno stvar, ki bi jo prijel z miško in prestavil nekam na Sorško polje.

Letališče je verjetno z razlogom postavljeno tja kjer je. Sorško polje precej verjetno ne bo najboljša izbira, recimo zaradi okoliških hribov, že tisti hribčki pri Mengšu so skoraj v napoto za pristajanje na Brnik. Vprašanje je tudi v katero smer tam običajno piha, za povrh pa imaš tam po sredi Sorškega polja še nekaj daljnovodov. Tako da ali bo železnica prišla na Brnik, ali pa je ne bo. Idealno je tam od Jarš mimo Mengša do Brnika manj kot 15km proge, pa lahko za začetek tudi neelektificirane. V normalni državi projekt za leto ali dve in ene 30M€, pri nas pa vsaj 10 let, 200M€, pa še ene 15 civilnih iniciativ. #-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.06.2017, 13:04

Glede na število potnikov na ljubljanskem letališču ni pretirane potrebe po železnici, dnevni promet reda 5000 potnikov. Potencial je predvsem v železniški povezavi najbolj gosto naseljenega in najbolj razvitega območja v Sloveniji s prestolnico. Istočasna povezava z letališče ali celo Kranjem pa zadevo toliko bolj osmisli. In za take potrebe ni prostora po sanjani hitri progi za 200 km/h. Zadostuje normalna železnica s hitrostmi do 120, 140 km/h. Postanki so v vsakem primeru pogosti in maksimalna hitrost ni primarne pomembnosti. Seveda je pa potrebno urediti tudi linijo proti Domžalam, Kamniku. Toda tam je na žalost tako stanje, da po premi vozi vlak celih 60 km7h, ko pa pride proga v ovine /Trzin) se pa hitrost dvigne na 100 km/h.......

LPL
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a bisabre » 11.06.2017, 13:54

Kaj pa varijanta med Šmarno goro in Rašico (skozi Zg. Gameljne in Vodic), ali pa odcep pri Medvodah, ki bi bil za gradnjo še najkrajši?
Simpl je tanartabul.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 11.06.2017, 14:19

bisabre napisal/-a:Kaj pa varijanta med Šmarno goro in Rašico (skozi Zg. Gameljne in Vodic), ali pa odcep pri Medvodah, ki bi bil za gradnjo še najkrajši?

Zaradi mene tudi lahko, samo da ne bo potem spet jamranje kok stane km proge, ko bo treba delat viadukte pa tunele ... :roll:
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 18.06.2017, 19:10

Premika se tudi pri posodobitvi ŽP Grosuplje

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

in

Nadgradnja železniškega odseka Pesnica - Šentilj - državna meja

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a električar » 20.06.2017, 20:36

Premika se tudi pri posodobitvi ŽP Grosuplje

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html


Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.

lp
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 22.06.2017, 20:50

električar napisal/-a:
Premika se tudi pri posodobitvi ŽP Grosuplje

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html


Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.

lp


Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov