Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 10.02.2018, 8:34

Ministra sta se v Celovcu srečala s koroškim deželnim glavarjem Petrom Kaiserjem. Med drugim so se pogovarjali o tretji razvojni osi v Sloveniji, o modernizaciji železniškega predora Karavanke, dejavnostih pri drugi cevi avtocestnega predora Karavanke, nadgradnji železniške proge Maribor–Šentilj in o železniški progi Pliberk–Prevalje. Pogovori pa so se nadaljevali tudi s slovenskimi in avstrijskimi župani v Pliberku.

http://www.rtvslo.si/slovenija/gaspersi ... sto/445558
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kvak » 10.02.2018, 15:09

kot je v navadi bo verjetno posodobitev izvedena po Avstriji do meje...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 10.02.2018, 16:11

Vzporedno z gradnjo tretje razvojne osi bi lahko nazaj usposobili še progo Velenje - Dravograd...

Mah kaj pa govorim. v Velenju je stara trasa pozidana in s tem je zadeva prevelik zalogaj za našo državo. Poleg tega po 10 letih niso sposobni končat obnove do Kočevja in nabavit novih voznih sredstev da bi tam potem res vozili. #-o
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 18.02.2018, 13:28

res je zalogaj najbrž velik a bi bila investicija sočasne gradnje avtoceste in vzporedne železniške proge smiselna.... jačal bi se geostrateški položaj transport tovora.... itd.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.02.2018, 15:04

res je zalogaj najbrž velik a bi bila investicija sočasne gradnje avtoceste in vzporedne železniške proge smiselna.... jačal bi se geostrateški položaj transport tovora.... itd.
.

Boš pa težko našel državo, ki bi vzporedno gradila AC in železnico, še zlasti če ni velikega potenciala tovorov in potnikov. Koroška statistična regija premore namreč celih 71.000 prebivalcev, ali dve niti ne dve krajevni skupnosti LJ Moste-Polje. Na katere geostrateške poti pa ti meriš, meni kakšna zelo geostrateška pot namreč ni poznana.

LPL
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 18.02.2018, 19:23

Pustite vi geopolitiko pri miru.

Da se je npr. začela po pol stoletja, nazaj obnavljat Kočevska proga je bilo krivo to, da bo predvsem javni, pa tudi zasebni sektor lahko znižal nadomestila za vsakodnevni prevoz na delo in nazaj. Dosedajšnje mesečne avtobusne karte so namreč relativno drage za ta konec Slovenije, velika večina ljudi, razen dijakov pa je zaradi počasnosti avtobusnih prevozov proti Ljubljani in nazaj tako ali tako uporabljalo osebna vozila, kjer pa je nadomestilo za prevoz še dražje. Vložek v obnovo proge bo bistveno manjši kot bo velik prihranek, ki se izplačuje delavcem za prihod na delo.

Skratka tu se je našel motiv za obnovo. Verjamem da bi se enaka motivacija lahko našla pri gradnji proge proti Dravogradu, proti Kranjski gori, itd. Seveda pa mora najprej nekdo naročit in opravit študijo, pa tudi povečana zmogljivost proge Ljubljana - Maribor (predvsem višja hitrost) ali Dravograd - Maribor bi bila predpogoj, sicer nismo nasredili nič...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 396
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 18.02.2018, 19:28

Pa ko smo ravno pri Modernizaciji železnic. Kako je sedaj s projektom uvajanja WIfija na vlakih?

Enkrat sem že zapisal, da se v Italiji določeni ljudje vsakodnevno vozijo na šiht iz Milana v Rim s hitrim vlakom. Zaradi stabilne povezave Wifi pol šihta opravijo med prevozom.
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 65
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 18.02.2018, 20:26

hvala za poduk :) torej ni potenciala. wifi se za tisti 100 ljudi ne splača, modernizacija je draga.... itd. nartabul zapret pa dam it.... vesel, da živim v Avstriji in se učim kaj pomeni trajnostni razvoj .... taktni promet na progah kjer vozi 1 vagon takorekoč in še povečujejo frekventnost..... Wien - Machegg... dnevno vidim kako napredujejo nadgradnjo proge ko se vozim vzporedno s podzemno U2..... iz enotirne v dvotirno in že postavljajo elektrifikacijo... no ja tukaj se splača in se da! V Sloveniji se pripojit na Koralm progo se pa ne da in ne splača. razumem.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1360
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 18.02.2018, 20:40

Dva vzroka sta,zakaj je na področju železnic pri nas tako, kot je.Prvi je ta, da povprečnega Slovenca železnica ne zanima, tudi tistih ne, ki bi jih morala. Drugi pa je ta, da je Slovenija še zmeraj ena revna država. Večina državnega proračuna gre za plače, za resnejše investicija pa ga hitro zmanjka.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.02.2018, 21:14

IggyAUT napisal/-a:V Sloveniji se pripojit na Koralm progo se pa ne da in ne splača. razumem.


Zakaj bi se pa ti pripojil na sredino Koralpske proge, če je podpisan meddržavni sporazum o nadgradnji proge Maribor-Gradec in Jesenice-Beljak?V prvem primeru dvotirna proga 120 km/h ,V drugem primeru pa sanacija Karavanškega predora in z željo s strani Koroške o S-Bahn liniji 5 za relacijo Jesenice-Beljak. In imaš Koraplsko progo pokrito na obeh straneh, ne pa nekje na sredini, kjer RailJeti ne bodo ustavljali.

Povezava na video

Malo, da vam pokažem, kakšna trasa je. O trasi Velenje-Dravograd pa ne bi. Še hujša, sploh na širšem območju Gaberk pri Šoštanju, ki se aktivno pogreza in naprej Proti Uršlji Gori. Še ima smisel graditi megalomansko progo, ali večina misli, da je Šaleška dolina ravna kot Prekmurje? Če bi imeli promet, kot je na Brennerju potem bi šlo. Ker živiš v Avstriji, potem moraš vedeti, kakšne probleme imajo zaradi premajhne prepustnosti Brennerske proge. Takšne, da je kamionskega prometa preveč.

Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 19.02.2018, 7:42

Preglednik:
Dva vzroka sta,zakaj je na področju železnic pri nas tako, kot je.Prvi je ta, da povprečnega Slovenca železnica ne zanima, tudi tistih ne, ki bi jih morala. Drugi pa je ta, da je Slovenija še zmeraj ena revna država. Večina državnega proračuna gre za plače, za resnejše investicija pa ga hitro zmanjka.


Kako utemeljuješ, da je Slovenija ena revna država, pri čemer je po podatkih IMF, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... y_GDP_(PPP)_per_capita, po BDP na prebivalca na 38. mestu na svetu (34,1k$), in zaostaja recimo za bogato državo J. Korejo na 30. mestu(39,4k$) in Novo Zelandijo na 31. mestu (38,5k$) samo za kakšnih dobrih 10%?

Kako razlagaš, da gre večina proračuna za plače, če je recimo oktobra 2017 šlo za plače iz proračuna 319 miljonov €, 1/12 proračuna je pa približno 750 milijonov €? Je sicer znaten del, ampak je še vedno manj kot 40%.

Kako si pa razlagaš dejstvo, da zmanjka denarja za resnejše investicije, če pa država vlaga kar precej svojega skromnega proračuna med drugim tudi v modernizacijo železnic. Če se ne motim, so v teku veliki infrastrukturni projekti. Seveda pa nekateri z vsemi sredstvi zavirajo realizacijo odločilnih.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1360
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.02.2018, 7:54

Ja, potem pa res ne razumem, zakaj se vozimo s takimi vlaki, kot se. Verjetno bo bolj držala moja prva teza, da povprečnega Slovenca vlaki ne zanimajo.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.02.2018, 9:42

....4,7 milijarde / 9,267 milijarde * 100 =50,7 %...

preglednik napisal/-a: Verjetno bo bolj držala moja prva teza, da povprečnega Slovenca vlaki ne zanimajo.


V Švici se z vlakom ob konici na SBB-ju pelje "le" 1,25 milijona ljudi. Pa poglej, koliko jih je in kakšno mrežo imajo. Ko so odprli predor pod Gotthardom je regionalni vlak, čez prelaz prazen. Rešuje ga nekaj turistov in subvencija. Vlaki so polni tam, kjer je velikoooo ljudi. Metropole z najmanj 6 mestnim številom ljudi v zaledju.

@IggyAUT. Zakaj Ragonska proga nima zagotovljene prihodnosti, če na Dunaju vse štima? Ja, premalo ljudi je, kar že trobim cel čas. :evil:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 592
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 19.02.2018, 10:23

Re 4/4 napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:V Sloveniji se pripojit na Koralm progo se pa ne da in ne splača. razumem.


Zakaj bi se pa ti pripojil na sredino Koralpske proge, če je podpisan meddržavni sporazum o nadgradnji proge Maribor-Gradec in Jesenice-Beljak?V prvem primeru dvotirna proga 120 km/h ,V drugem primeru pa sanacija Karavanškega predora in z željo s strani Koroške o S-Bahn liniji 5 za relacijo Jesenice-Beljak. In imaš Koraplsko progo pokrito na obeh straneh, ne pa nekje na sredini, kjer RailJeti ne bodo ustavljali.

Povezava na video

Malo, da vam pokažem, kakšna trasa je. O trasi Velenje-Dravograd pa ne bi. Še hujša, sploh na širšem območju Gaberk pri Šoštanju, ki se aktivno pogreza in naprej Proti Uršlji Gori. Še ima smisel graditi megalomansko progo, ali večina misli, da je Šaleška dolina ravna kot Prekmurje? Če bi imeli promet, kot je na Brennerju potem bi šlo. Ker živiš v Avstriji, potem moraš vedeti, kakšne probleme imajo zaradi premajhne prepustnosti Brennerske proge. Takšne, da je kamionskega prometa preveč.



A linija S 5 bi bila potem nova Jesenice - Beljak, S 2 iz Šentvida pa skrajšana samo do Beljaka ? Dobro se to sliši.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1360
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.02.2018, 10:24

Če bi Švicarji imeli takšne železnice, kot jih imamo pri nas, bi se jih zagotovo še manj vozilo z vlaki kot v Sloveniji. Me prav zanima povprečna gostota prebivalstva v Švici in Sloveniji. Tunel pod Gothardom pa ni bil narejen zaradi Švicarjev, temveč zaradi povezav med severom in jugom Evrope.
preglednik

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov