To je iz tistega "Bahnpaketa", ob pogoju sanacije Karavank in ÖBB mora vložiti svoj del sredstev v Avstirji. S2 ostaja enako, če S5 propade, drugače spremeni smer v smeri Celovca. S5 pa Beljak - Podrožnica (-Jesenice). Že, vedo, zakaj so Jesenice v oklepaju. Možni takt. Delovni dnevi 1 ura, vikend na 2 uri. Mora pa biti jasno interes tudi na naši strani.trocken napisal/-a: A linija S 5 bi bila potem nova Jesenice - Beljak, S 2 iz Šentvida pa skrajšana samo do Beljaka ? Dobro se to sliši.
https://de.statista.com/statistik/daten ... r-schweiz/preglednik napisal/-a:Me prav zanima povprečna gostota prebivalstva v Švici in Sloveniji. Tunel pod Gothardom pa ni bil narejen zaradi Švicarjev, temveč zaradi povezav med severom in jugom Evrope.
In še po kantonih.
http://schweizer-kantone-orte.websieb.info/
Je bil in ni bil zgrajen za to. Je res, da sedaj 70 % tranzitnega tovora gre po železnici, vendar so dovolj bogati, da se lahko igrajo samo z notranjimi vlaki.