desiro napisal/-a:
madona sej hitrost 160 km/h na uro ni huda ampak nekako za pričakovat bi jo pa bilo....marsikateri odsek proge je zgrajen na takem terenu (krivine, ravnina) da bi verjetno brez večjih posegov v okolico hitrost lahko dvignili. .
Pa saj bodo zviševali hitrosti. Vse pa je odvisno od €. Za Kresnice-Ljubljana je predvideno 160 km/h. Gorenjska, pa samo klasičen remont, ki bo potekal ob obstoječi trasi, ker kao ni časa za novo, ker se mudi, da bodo lahko opravili v času, ko čez Karavanke ne bo šlo. 160 km/h križa pa ne bo, ker ni na voljo neomejeno število sredstev. Tudi Švicarji vozijo doberšen del tras z manj kot 160 km/h. Očitno torej maksimalna hitrost ni takšen problem?
suha napisal/-a:Problem je zapečkarstvo. Koga briga relacija Kranj - Ljubljana?! Slika bi morala biti Ljubljana - München, ali Ljubljana - Celovec
Glede prevelike porabe energije zaradi pospeškov vlakov....Zato ker gre preveč energije za pospeševanje vlakov in se tja ne splača vlagat
Pejte gledat, pa se tudi zapeljat kako majo uštimane zadeve v tujini z vlaki, pa potem pametujte
Ti maš o želzenici toliko pojma, kot mesar o izpušnih sistemih. Kakšen Munchen???? Pi*di se na Avstrijce, ki so končali s posodobitvijo Turske proge in imajo samo štiri direktne vlake v Munchen, pa ne upaš. Ker je po tvoje tam vse ok, kajne?
Tudi tam veliko ne štima, ampak gradnja novih prog, navrže meglo, da zgleda kolikor toliko ok. Enoletni otrok je mogel umreti, da so poskrbeli za varnost otroških vozičkov. Mamo, ki je stara manj kot 30 let raztrgali po vseh forumih, medijih, čeprav so nadzorne kamere pokazale, da ni kriva, ampak OeBB ni poskrbel za varnost, ker tovorni vlaki lahko vozijo z 100 km/h, nekomu, ki ni železničar takšne stvari niso znane, sploh pa ne, kakšen izriv zraka ima vlak pri tej hitrosti. Me res zanima, kaj porečeš na to, da bo imel OeBB 30 milijard dolga v naslednjih letih. Vse ok, kajne? Pi nas bi pa imel izpade tukaj. Da ne govorim, da morajo v Švici vsak dan, dva vlaka ustaviti zaradi neizpravnosti. Škandal! Tam se to ne dogaja. Še več, hitrost strano od obeh predorov in črte Ženeva-St. Gallen sploh ne dosegajo 160 km/h. Še večji škandal, da so po protestu uvedli dvourni takt čez Gotthard. Prej si imel samo enega Flirta. Škandal, Andermatt tako turistično mesto, pa je SBB pozabil na njih. Kje so sedaj tiste besede, ki vedo, kako se čez mejo streže? Ko se ni vlagalo v železnice, ni ok. Ko se vlaga, spet ni ok, ker ni 160+ km/h. Čeprav tudi v dobršnem delu Evrope na lokalcih in regionalcih ni taksnih hitrosti, pa so vlaki polni. Očitno sem bil jaz v Evropi na Jupiterjevi luni.
Glede pospeševnja. So pametni ljudje in so na relaciji Špilje-Maribor dejali. 120 km/h bo. Z razlogom. Ne sedaj neumne primerjave delati. Lahko pa narediš izračun za 15 km traso za več hitrosti pd 0-poljubna hitrost-0, če že imaš izpade. Pa še kWh za vsak vlak napiši, predno spet izpadeš z nesmiselno primerjavo.
Sem se. Pa bom še enkrat povedal. Za najbolj prometno traso so vlaki v Švici polni. St. Gallen-Zurich Vmax 120 km/h. Zurich-Olten 120-160 km/h, Olten-Bern ~63 km (NBS) 200 km/h. Bern-Lausanne 85-100 km/h, Lausanne-Ženeva 120-140 km/h. Nobenih prevelikih zaviranj, pospeševan, ustavljanj vsakih 5-10 kilometrov. Največ je v glavi posameznika in ne v hitrosti! Samo štirje
odseki v Švici so Vmax 200 km/h. V Avstriji bodo trije. Pri nas pa sanjate o 250 km/h.
P.S. kako vedo, kako se čez mejo streže, če je takšna kriza glede dizlov in onesnaženja zraka.
sraka1 napisal/-a:
Kam pa potemtakem spada proga Ljutomer - Gornja Radgona (skupaj z bodočim železnškim mostom čez Muro v Radkesburg)?
Nikamor. Ket niti OeBB ne zagotavlja obstoj proge po letu 2019. Problem je v financiranju le te.
In sem tudi za višje hitrosti, več vlakov. Ampak ne za vsako ceno.
P.S. O tej temi zaključujem za vedno. Sedaj pa lahko sanjate o čemerkoli. Vas več ne bom oviral.