Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 07.03.2018, 21:31

gorican napisal/-a:No sedaj, lahko rečemo, da v naslednjih desetih letih, se bo delalo na tem projektu.
Nadgradnja(elektrifikacija,...) Bohinjske proge(Sežana - Nova Gorica - Anhovo) in Dolenjske(Ljubljana - Novo mesto), bo očitno prišlo na vrsto nekje po letu 2030 :old
Upoštevajoč dejstvo, da bo EU še vedno tako radodarna s sofinanciranji naših infrastrukturnih projektov :!:

p.s. v tem času pa bomo še vedno brali ideje o Emoniki, tivolskem loku in 2.tiru Divača - Koper :mrgreen: :roll:
,
Ne se sekirat, Goričan, ti se boš vsaj lahko v Maribor peljal preko Koralmbahna!
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kozorog » 08.03.2018, 11:19

Aktualna javna naročila:

Izdelava projektne dokumentacije ( IzN) za nadgradnjo odseka proge Kranj - Jesenice na progi št. 20 Ljubljana – Jesenice - d.m."
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-17-300260/narocilo.html

Izdelava projektne dokumentacije za izvennivojski dostop na peron na železniški postaji Borovnica, Prestranek in Pivka na žel. progi Ljubljana-Divača
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-18-300065/narocilo.html
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kozorog » 08.03.2018, 21:42

Prvi mož SŽ Mes: Slovenske železnice so v fazi celovite modernizacije : https://insajder.com/slovenija/prvi-moz-sz-mes-slovenske-zeleznice-so-v-fazi-celovite-modernizacije
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 09.03.2018, 15:55

Kopiram iz članka na zgornji povezavi:

Mes je med glavnimi izzivi za v prihodnje poleg drugega tira in posega na progi med Mariborom in Šentiljem navedel še nadaljnjo posodobitev proge med Divačo in Ljubljano za večjo pretočnost, obnovo odseka med Ljubljano in Zidanim mostom, posodobitev in širitev gorenjske proge, za katero so prvi administrativni postopki že stekli, gradnjo ljubljanskega železniškega vozlišča pa tudi obnovo lokalnih prog, kot so kamniška, dolenjska in krak med Novim mestom in Metliko.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.03.2018, 10:22

gorican napisal/-a:Kopiram iz članka na zgornji povezavi:



Če kopiraš, še lahko poveš, kaj je predvideno.
Divača-Ljubljana, največ se bo delalo na novih napajalnih postajah in še SVN
Ljubljana-Zidani Most. Remont obstoječe proge in postaj, z možnostjo "ravnanja" na določenih mestih. Litija-Ljubljana je predviden najmanj en dodatni tir za večjo pretočnost.
Ljubljana-Jesenice. Prva faza, samo Kranj-Jesenice vključno od izvozne kretnice KR do uvozne kretnice JE v času zapore Karavank, druga polovica 2020 protihrupni ukrepi, progovna kabliranja in poseg na progi. Drugi tir enkrat v bodoče... Vse se bo delalo ob obstoječi trasi, zaradi prekratkega roka, do totalne zapore Karavank. Dejanski datum zapore bo, ko se 22,5 ton uradno štempla na Štajerskem.
Vozlišče Ljubljana. Tivolski lok, verjetno skupaj z zaporo Karavank.
Stranske proge, ki so omenjene. Nadgradnka SVN in obnova postaj. Elektrifikacija, če bo dovolj denarja.
Ostale stranske proge...Okoli leta 2030, SVN in obnova postaj.

Ko se vse konča, pa spet 50 let nič vlaganj...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.03.2018, 11:36

Re 4/4 napisal/-a:
gorican napisal/-a:Kopiram iz članka na zgornji povezavi:


...Vozlišče Ljubljana. Tivolski lok, verjetno skupaj z zaporo Karavank.
Stranske proge, ki so omenjene...


Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.03.2018, 13:05

preglednik napisal/-a:
Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?


Spada v to zadnjo kategorijo:
Re 4/4 napisal/-a:Ostale stranske proge...Okoli leta 2030, SVN in obnova postaj.


Pač ni pomembna za Ljubljančane.

Po vsem prebranem se zdi, da lahko 160 km/h pri nas samo sanjamo. S tem pa tudi konkurenčnost potniškega prometa.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.03.2018, 14:35

preglednik napisal/-a:
Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?


Bohinjska proga spada v družbo Koroške, Velenjske, Rogaške. Te štiri proge so kategorično najnižje na lestivici pomembnosti. Trenutni termin prenov je od 2020-2030. Ampak bo zagotovo proti 2030.
TGV Lyria napisal/-a:Po vsem prebranem se zdi, da lahko 160 km/h pri nas samo sanjamo. S tem pa tudi konkurenčnost potniškega prometa.


Niti ne. Problem obstoječih prog je, da so veliko daljše kot avtocestni križ, ter imajo omejeno zmogljivost. Jesenice-Ljubljana-Brežice so trenutno (pogojno rečeno) konkurenčne avtocesti. Iz Murske pa tudi ob uvedbi GSM-T, ter malo postankov. V bistu se da čas skrajšati še na način, da bo na voljo več IR (inter regio) in nagibnih vlakov. Seveda pa mora infrastruktura to omogočati. Seveda iz vidika zmogljivosti. In ravno v to smer se bo očitno šlo. Kakšne hude hitrosti pa zaradi kratkih razdalj med potencialnimi mesti ne bo. Prevelika poraba energije glede na prihranek časa.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a desiro » 10.03.2018, 21:25

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:
Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?


Bohinjska proga spada v družbo Koroške, Velenjske, Rogaške. Te štiri proge so kategorično najnižje na lestivici pomembnosti. Trenutni termin prenov je od 2020-2030. Ampak bo zagotovo proti 2030.
TGV Lyria napisal/-a:Po vsem prebranem se zdi, da lahko 160 km/h pri nas samo sanjamo. S tem pa tudi konkurenčnost potniškega prometa.


Niti ne. Problem obstoječih prog je, da so veliko daljše kot avtocestni križ, ter imajo omejeno zmogljivost. Jesenice-Ljubljana-Brežice so trenutno (pogojno rečeno) konkurenčne avtocesti. Iz Murske pa tudi ob uvedbi GSM-T, ter malo postankov. V bistu se da čas skrajšati še na način, da bo na voljo več IR (inter regio) in nagibnih vlakov. Seveda pa mora infrastruktura to omogočati. Seveda iz vidika zmogljivosti. In ravno v to smer se bo očitno šlo. Kakšne hude hitrosti pa zaradi kratkih razdalj med potencialnimi mesti ne bo. Prevelika poraba energije glede na prihranek časa.


madona sej hitrost 160 km/h na uro ni huda ampak nekako za pričakovat bi jo pa bilo....marsikateri odsek proge je zgrajen na takem terenu (krivine, ravnina) da bi verjetno brez večjih posegov v okolico hitrost lahko dvignili.
Zgradili bi lahko nove perone da lokalni vlaki recimo v Medvodah in Škofji loki ne klečeplazijo po odklonih, vsaj kadar ni križanj bi lahko ustavili ob prevoznem tiru kjer je že sedaj Vmax 100 km/h.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 10.03.2018, 22:06

Problem je zapečkarstvo. Koga briga relacija Kranj - Ljubljana?! Slika bi morala biti Ljubljana - München, ali Ljubljana - Celovec.

Če tega ne bo, se bodo mladi in izobraženi, ki jih dražava drago izšola kar preselili v München. Simpl je to danes za njih, ne boste verjeli.

Glede prevelike porabe energije zaradi pospeškov vlakov.... Torej rešitev je potem da se vsak dan vsak sam pele z avtom po avtocestah v službo v Ljubljano. In da se denar namesto v posodobitev železnice, vrže v tretji, četrti, peti, šesti, avtocestni pas. Zato ker gre preveč energije za pospeševanje vlakov in se tja ne splača vlagat. #-o
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 10.03.2018, 22:14

Ne da se to, ne da se ono...

Kako pa potem to naredijo v tujini. Mar je Slovenija na ravni Zimbaveja, ali smo v OECDju?

Pejte gledat, pa se tudi zapeljat kako majo uštimane zadeve v tujini z vlaki, pa potem pametujte.
sraka1
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 10.03.2018, 22:42

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:
Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?


Bohinjska proga spada v družbo Koroške, Velenjske, Rogaške. Te štiri proge so kategorično najnižje na lestivici pomembnosti. Trenutni termin prenov je od 2020-2030. Ampak bo zagotovo proti 2030.
TGV Lyria napisal/-a:Po vsem prebranem se zdi, da lahko 160 km/h pri nas samo sanjamo. S tem pa tudi konkurenčnost potniškega prometa.


Niti ne. Problem obstoječih prog je, da so veliko daljše kot avtocestni križ, ter imajo omejeno zmogljivost. Jesenice-Ljubljana-Brežice so trenutno (pogojno rečeno) konkurenčne avtocesti. Iz Murske pa tudi ob uvedbi GSM-T, ter malo postankov. V bistu se da čas skrajšati še na način, da bo na voljo več IR (inter regio) in nagibnih vlakov. Seveda pa mora infrastruktura to omogočati. Seveda iz vidika zmogljivosti. In ravno v to smer se bo očitno šlo. Kakšne hude hitrosti pa zaradi kratkih razdalj med potencialnimi mesti ne bo. Prevelika poraba energije glede na prihranek časa.


Kam pa potemtakem spada proga Ljutomer - Gornja Radgona (skupaj z bodočim železnškim mostom čez Muro v Radkesburg)?
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 271
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a anzovc » 10.03.2018, 23:07

Pri nas je odsek Pragersko - Hodoš praktično moderniziran. Torej, zanima me najvišja hitrost Citadele na ravnini od Pragerskega do Ptuja in še naprej proti Veliki nedelji? Saj je zdaj ta proga usposobljena za hitrosti do 160 km/h a ne? Cca 30 let nazaj je Sava ekspres od Zagreba proti Beogradu drvel s hitrostjo 135 km/h... Razumem, da se pri nas take hitrosti ne da doseči zaradi, ker je na večina Slovenskega železniškega omrežja za tako hitrost neprimerno zaradi krivin, ne pa povsod in eden od takih odsekov je tudi zgoraj omenjen.
In še eno vprašanje: ali so imeli vlaki v času konec februarja ko je bilo precej mrzlo slučajno kakšno komando, da morajo počasneje voziti? Namreč Desiro iz MB do CE je pridelal 10 min zamude pa ni bilo nekih čakanj na križanje ipd. le počasi je šlo.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 10.03.2018, 23:21

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:
Torej je Bohinjka predvidena za likvidacijo?


Bohinjska proga spada v družbo Koroške, Velenjske, Rogaške. Te štiri proge so kategorično najnižje na lestivici pomembnosti. Trenutni termin prenov je od 2020-2030. Ampak bo zagotovo proti 2030.
TGV Lyria napisal/-a:Po vsem prebranem se zdi, da lahko 160 km/h pri nas samo sanjamo. S tem pa tudi konkurenčnost potniškega prometa.


Niti ne. Problem obstoječih prog je, da so veliko daljše kot avtocestni križ, ter imajo omejeno zmogljivost. Jesenice-Ljubljana-Brežice so trenutno (pogojno rečeno) konkurenčne avtocesti. Iz Murske pa tudi ob uvedbi GSM-T, ter malo postankov. V bistu se da čas skrajšati še na način, da bo na voljo več IR (inter regio) in nagibnih vlakov. Seveda pa mora infrastruktura to omogočati. Seveda iz vidika zmogljivosti. In ravno v to smer se bo očitno šlo. Kakšne hude hitrosti pa zaradi kratkih razdalj med potencialnimi mesti ne bo. Prevelika poraba energije glede na prihranek časa.

Bohinjska proga je v tem trenutku edina slovenska proga, ki je konkurenčna avtocesti in ostalemu cestnemu prometu. Po avtocesti iz Jesenic v Novo Gorico ne prideš prej kot z vlakom, sploh, če bi bil ta recimo IR. Še manj je cesta konkurenčna na relacijah znotraj omenjenih krajev, recimo med Jesenicami in Mostom na Soči, Bohinjem in Podbrdom, Kanalom itd.
Zato je do leta 2030 ni potrebno popravljati in vanjo vlagati. :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.03.2018, 10:00

desiro napisal/-a:madona sej hitrost 160 km/h na uro ni huda ampak nekako za pričakovat bi jo pa bilo....marsikateri odsek proge je zgrajen na takem terenu (krivine, ravnina) da bi verjetno brez večjih posegov v okolico hitrost lahko dvignili. .


Pa saj bodo zviševali hitrosti. Vse pa je odvisno od €. Za Kresnice-Ljubljana je predvideno 160 km/h. Gorenjska, pa samo klasičen remont, ki bo potekal ob obstoječi trasi, ker kao ni časa za novo, ker se mudi, da bodo lahko opravili v času, ko čez Karavanke ne bo šlo. 160 km/h križa pa ne bo, ker ni na voljo neomejeno število sredstev. Tudi Švicarji vozijo doberšen del tras z manj kot 160 km/h. Očitno torej maksimalna hitrost ni takšen problem?

suha napisal/-a:Problem je zapečkarstvo. Koga briga relacija Kranj - Ljubljana?! Slika bi morala biti Ljubljana - München, ali Ljubljana - Celovec
Glede prevelike porabe energije zaradi pospeškov vlakov....Zato ker gre preveč energije za pospeševanje vlakov in se tja ne splača vlagat

Pejte gledat, pa se tudi zapeljat kako majo uštimane zadeve v tujini z vlaki, pa potem pametujte

Ti maš o želzenici toliko pojma, kot mesar o izpušnih sistemih. Kakšen Munchen???? Pi*di se na Avstrijce, ki so končali s posodobitvijo Turske proge in imajo samo štiri direktne vlake v Munchen, pa ne upaš. Ker je po tvoje tam vse ok, kajne? :evil: Tudi tam veliko ne štima, ampak gradnja novih prog, navrže meglo, da zgleda kolikor toliko ok. Enoletni otrok je mogel umreti, da so poskrbeli za varnost otroških vozičkov. Mamo, ki je stara manj kot 30 let raztrgali po vseh forumih, medijih, čeprav so nadzorne kamere pokazale, da ni kriva, ampak OeBB ni poskrbel za varnost, ker tovorni vlaki lahko vozijo z 100 km/h, nekomu, ki ni železničar takšne stvari niso znane, sploh pa ne, kakšen izriv zraka ima vlak pri tej hitrosti. Me res zanima, kaj porečeš na to, da bo imel OeBB 30 milijard dolga v naslednjih letih. Vse ok, kajne? Pi nas bi pa imel izpade tukaj. Da ne govorim, da morajo v Švici vsak dan, dva vlaka ustaviti zaradi neizpravnosti. Škandal! Tam se to ne dogaja. Še več, hitrost strano od obeh predorov in črte Ženeva-St. Gallen sploh ne dosegajo 160 km/h. Še večji škandal, da so po protestu uvedli dvourni takt čez Gotthard. Prej si imel samo enega Flirta. Škandal, Andermatt tako turistično mesto, pa je SBB pozabil na njih. Kje so sedaj tiste besede, ki vedo, kako se čez mejo streže? Ko se ni vlagalo v železnice, ni ok. Ko se vlaga, spet ni ok, ker ni 160+ km/h. Čeprav tudi v dobršnem delu Evrope na lokalcih in regionalcih ni taksnih hitrosti, pa so vlaki polni. Očitno sem bil jaz v Evropi na Jupiterjevi luni. :-k

Glede pospeševnja. So pametni ljudje in so na relaciji Špilje-Maribor dejali. 120 km/h bo. Z razlogom. Ne sedaj neumne primerjave delati. Lahko pa narediš izračun za 15 km traso za več hitrosti pd 0-poljubna hitrost-0, če že imaš izpade. Pa še kWh za vsak vlak napiši, predno spet izpadeš z nesmiselno primerjavo.

Sem se. Pa bom še enkrat povedal. Za najbolj prometno traso so vlaki v Švici polni. St. Gallen-Zurich Vmax 120 km/h. Zurich-Olten 120-160 km/h, Olten-Bern ~63 km (NBS) 200 km/h. Bern-Lausanne 85-100 km/h, Lausanne-Ženeva 120-140 km/h. Nobenih prevelikih zaviranj, pospeševan, ustavljanj vsakih 5-10 kilometrov. Največ je v glavi posameznika in ne v hitrosti! Samo štirje :!: odseki v Švici so Vmax 200 km/h. V Avstriji bodo trije. Pri nas pa sanjate o 250 km/h. #-o

P.S. kako vedo, kako se čez mejo streže, če je takšna kriza glede dizlov in onesnaženja zraka. :lol:

sraka1 napisal/-a:
Kam pa potemtakem spada proga Ljutomer - Gornja Radgona (skupaj z bodočim železnškim mostom čez Muro v Radkesburg)?

Nikamor. Ket niti OeBB ne zagotavlja obstoj proge po letu 2019. Problem je v financiranju le te.

In sem tudi za višje hitrosti, več vlakov. Ampak ne za vsako ceno.

P.S. O tej temi zaključujem za vedno. Sedaj pa lahko sanjate o čemerkoli. Vas več ne bom oviral.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov