Modernizacija Slovenskih Železnic
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
SŽ dobivajo od države subvencijo tudi za potniški promet na Bohinjski progi (ali katerikoli drugi). Torej so SŽ dolžne vzdrževati potniški promet na določenem nivoju. V kolikor bi bil drugi koncesionar za to progo, si subvencije od države pridobi on, širša lokalna skupnost pa bi lahko še kaj primaknila. Brez urejene infrastrukture in javnega prometa lahko o turizmu samo sanjamo. Če bi imeli regije bi bilo enostavneje.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Veliko od tega bi rešila že integrirana vozovnica. Vsaj glede preglednosti. Zakaj take vozovnice za vse državljane (razen za študente in dijake) še vedno ni, bi moral povedati kdo drug... Če tega nebo uvedenaga je tudi gradnja raznih postaj okoli Ljubljane popoln nesmisel in je zapravljanje davkoplačevalskega denarja.Re 4/4 napisal/-a:
Ker pokrajin ni, bi lahko vse občine ob progi podpisale nekakšno zavezo o turističnem sofinanciranju (dodatnih) vlakov v ustreznem deležu. Zagotovo pa je marsikateremu županu železnica odveč. Drugače, pa se morem pa se znebiti občutka, da je Bohinjski predor betonska zavesa. No niti Bled pa Bohinj ne vem, če se imata kaj rada A se bo kateri ....(vstavi besedo sam) spomnil, kar je v tujini navadna praksa. Regional Pass. Interrail v malem, kjer imaš zastonj ali 50 % popust na prevoz z vlakom, gondolo, avtobusom, pletno, vstop v muzeje, brezplačna izposoja marsičesa v širšem območju... Subvencija pa se financira iz teh prihodkov. Ampak očitno se nekateri razen vsakoletnih obiskov Hrvaške obale, še niso zapeljali kam drugam.
Če prav razumem se to praktično lahko zgodi šele čez 15 let. Kaj in kako bo čez 15 let.... Skratka nastradal bo še naprej Slovenski potnik, Slovensko okolje (onesnaženje od prometa), Slovenski turizem. Mah brezveze sploh razmišljat. Raje se odselit.Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa s to liberlaizacijo lahko začne voziti v notranjem prometu kdorkoli in kamorkolii. OeBB, FUC, TI, mojafirma d.o.o. ... Le koncesija je podpisana za naslednjih 15 let.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ne. Obvezno gospodarsko službo za prevoz potnikov, ki je takšna, kot trenutno je, ostaja v veljavi, do leta 2031. Ker pogodbe, ki je bila podpisana pred sprejetim zakonom ne moreš razdirati. Ostali zainteresirani prevozniki lahko začnejo voziti z novim voznim redom oziroma, ko bo zakon v uradnen listu. Po domače SŽ imajo subvencijo za naslednjih nekaj let in morajo voziti tako, kot jim nalaga pogodba. Recimo OeBB, pa lahko začne z novim voznim redom voziti po trasah, ki bi jih zakupil.suha napisal/-a:
Če prav razumem se to praktično lahko zgodi šele čez 15 let. Kaj in kako bo čez 15 let.... .
P.S. Prihodki za opravljene storitve OGJS prevoza potnikov v letu 2016 so znašali 43.835.616 €, za opravljene vlakovne kilometre. Dunaj pa nameni letno....?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Seveda bi bilo to na Bohinjki enostavneje, imeli bi interregionalni promet med Goriško, Gorenjsko in bog ne daj, mogoče celo z Osrednjo Slovenijo. Pa smo spet tam, kot sedaj, ko niti enotna država ne mor pošlihtat stvari.SŽ dobivajo od države subvencijo tudi za potniški promet na Bohinjski progi (ali katerikoli drugi). Torej so SŽ dolžne vzdrževati potniški promet na določenem nivoju. V kolikor bi bil drugi koncesionar za to progo, si subvencije od države pridobi on, širša lokalna skupnost pa bi lahko še kaj primaknila. Brez urejene infrastrukture in javnega prometa lahko o turizmu samo sanjamo. Če bi imeli regije bi bilo enostavneje.
preglednik
LPL.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če ima SŽ subvencijo, OeBB, Flixtrain itd. pa ne, potem je zadeva jasna. Skratka še 15 let najbrž tu nekega premika ne bo, nastradal pa bo Slovenski državljan. Da se daja subvencije za 15 let in več je po domače povedano prikrito monopoliziranje določenega ponudnika in nič drugega. Pa saj vidimo ponudbo SŽja... KatastrofaRe 4/4 napisal/-a:Ne. Obvezno gospodarsko službo za prevoz potnikov, ki je takšna, kot trenutno je, ostaja v veljavi, do leta 2031. Ker pogodbe, ki je bila podpisana pred sprejetim zakonom ne moreš razdirati. Ostali zainteresirani prevozniki lahko začnejo voziti z novim voznim redom oziroma, ko bo zakon v uradnen listu. Po domače SŽ imajo subvencijo za naslednjih nekaj let in morajo voziti tako, kot jim nalaga pogodba. Recimo OeBB, pa lahko začne z novim voznim redom voziti po trasah, ki bi jih zakupil.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
osebno bi se zavzemal za regiojet maribor-praga... to bi bila super zadevca za dodaten logistični obisk mesta in regije... letališče maribor bo itak po oktoberfestu postalo spet nedeljski avtosejem.....
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Optimistična napoved za Maribor. Ni mi pa jasno, koliko bi bilo teh potnikov iz Mb v Prago in nazaj, končno uporablja vlak v MB in okolici le nekaj več ljudi kot v Litiji in precej manj kot v precej manjšem Celju.osebno bi se zavzemal za regiojet maribor-praga... to bi bila super zadevca za dodaten logistični obisk mesta in regije.......
LP in trezno glavo L.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
kjer ni ponudbe ni tudi povpraševanja! kjer ni promocije ni informacije! če tega ne rabimo potem prodajmo še to kar imamo... ker je maribor itak enako močan v potnikih kot vuhred aja se opravičujem kot litija.... destruktivno mišljenje zavira pot gospodarskega razvoja... spirala je v prostoru... lažje ji je slediti navzdol kot navzgor.... škoda debate v duhu destruktivnosti. od ÖBB se lahko le učimo!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceskaIggyAUT napisal/-a:od ÖBB se lahko le učimo!
Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.
P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Promocija je, prav poceni pa ni, ko Špilj-Praga stane lahko samo 19€.Re 4/4 napisal/-a:http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceska
Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.
P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re 4/4 napisal/-a:http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceskaIggyAUT napisal/-a:od ÖBB se lahko le učimo!
Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.
P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.
Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:
https://tickets.oebb.at/en/ticket
Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Problem je, da SŽ imajo omejeno število sedežev na dan, na katere velja popust. Ker vlaki niso pod njenim upravljanjem. Saj tudi RegioJet, ne ponudi cel vlak iz Dunaja Dobro, ker ima vlak 3x na dan je vozovnic na voljo bistveno več.bugear napisal/-a: Promocija je, prav poceni pa ni, ko Špilj-Praga stane lahko samo 19€.
Super prijazna stran ja. Hitrost na telefonu ekstra super počasna, in mi pravi, da je uporabniška izkušnja boljša, če vzamem android aplikacijo. Resno OeBB?? Predno se mi naloži, si na SBB strani iz istega mobilnega brskalnika že kliknem, kateri vlak bom vzel in vidim ceno. SNCF pa samo klik na levi strani reservation in se odpre okence. Nobenih mobilnih s*anj, ki potem ostajao v ramih in upočasnujejo android. Trenitalia ti že odpre iskalnik in lepo hitro klikaš. OeBB pa mi na začetni strani ponuja dve možnosti: iskanje ali vozovnico. Tako, da... prosim ne me učiti, da je OeBB stran prijazna. Prej grozno neprijaznasmok1 napisal/-a:
Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:
https://tickets.oebb.at/en/ticket
Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.
In, če klikneš na SŽ stran, je na prvi strani zgoraj vrstica, kjer piše: Vozni red, vozovnice in popusti, izleti,
tujina... Zelo neprijazna očitno. Samo za tiste, ki ne znajo brati. Edina hiba je, da ni mogoče kupiti karte preko interneta. Ampak veliko ljudi niti ne ve, da je treba kupiti karto na postaji, ker je pri sprevodiku dražja za dodatek. Potem se pa p***i, pa mu poveš, da je v tujini še huje, ker te imajo tam za šverc potnika in ti nabije masten dodatek (sploh Italija) in mu zapreš usta...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Realno, tako kot je povedal @Re 4/4, je avstrijska stran strašno kritizirana. Nemška DB je dosti enostavnejša za iskanje in rezervacije.smok1 napisal/-a: Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:
https://tickets.oebb.at/en/ticket
Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.
Kako pa? Ok, "low-cost" vagon odklenejo šele v Břeclavu.Re 4/4 napisal/-a: Saj tudi RegioJet, ne ponudi cel vlak iz Dunaja
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Okoli 250 sedežev je na voljo za vstop/izstop na Dunaju, oziroma 5 vagonov izven najvišje sezone. Standard cene navzgor. 100 mest +/- , odklenejo šele v Breclavu.TGV Lyria napisal/-a:
Kako pa? Ok, "low-cost" vagon odklenejo šele v Břeclavu.