Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a cokla »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: V Sloveniji so tako kratke razdalje, da so hitrosti nad 160 km/h razmetavanje energije.
Končno jasna in glasna beseda. Ampak še vedno se bodo našli talenti, ki hočejo imeti 200+ pri nas.
140 je več kot dovolj...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Če bi nekoč (vprašanje kdaj) vozil hitri vlak Beograd-Milano s hitrostjo 300 km/h, bi bil sigurno konkurenčnejši kot če bi vozil 160. Kitajska gradi svoje hitre povezave na 1000 km razdaljah in tudi Evropa bo morala razmišljati v tej smeri, če bo hotela ostati Evropa. Kdo pa je rekel, da bi tak vlak sploh ustavljal v Sloveniji. Bomo hodili v Zagreb ali Benetke na postajo.
preglednik
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a smok1 »

preglednik napisal/-a:Če bi nekoč (vprašanje kdaj) vozil hitri vlak Beograd-Milano s hitrostjo 300 km/h, bi bil sigurno konkurenčnejši kot če bi vozil 160. Kitajska gradi svoje hitre povezave na 1000 km razdaljah in tudi Evropa bo morala razmišljati v tej smeri, če bo hotela ostati Evropa. Kdo pa je rekel, da bi tak vlak sploh ustavljal v Sloveniji. Bomo hodili v Zagreb ali Benetke na postajo.
Pozabi, več kot 140 ne rabimo.. :lol:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a:Če bi nekoč (vprašanje kdaj) vozil hitri vlak Beograd-Milano s hitrostjo 300 km/h, bi bil sigurno konkurenčnejši kot če bi vozil 160. ... Kdo pa je rekel, da bi tak vlak sploh ustavljal v Sloveniji.
Točno tako. In potem pridemo do težave: kdo bo torej gradil progo za 400 km/h preko Slovenije? Slovenci ne, saj ne bomo imeli od nje "ama baš ništa". Italijani že ne, ker ni njihov teren, pa tudi kaj jih briga za to, koliko časa bodo Balkanci rabili do Benetk (od tam naprej imajo pa že svoje hitre proge). Balkanci tudi v doglednem času ne, nimajo denarja niti za popraviti obstoječe infrastrukture (no, mi smo v istem žaklju), pa tudi ni njihov teren. EU? Pozabi.
Zadnjič spremenil mkx, dne 13.08.2018, 17:03, skupaj popravljeno 2 krat.
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

gorican napisal/-a:Kaj pričakujete, da bo nova vlada nadaljevala trend večjih vlaganj v železniško infrastrukturo, kot je to bilo zadnja leta?
To je eklatantno politično vprašanje in če ne želiš dobiti političnih odgovorov (in prepirov), ga ne potavljaj v ta, upam, strokovni forum.
LP, Metod
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a jurij »

preglednik napisal/-a:Če bi nekoč (vprašanje kdaj) vozil hitri vlak Beograd-Milano s hitrostjo 300 km/h, bi bil sigurno konkurenčnejši kot če bi vozil 160. Kitajska gradi svoje hitre povezave na 1000 km razdaljah in tudi Evropa bo morala razmišljati v tej smeri, če bo hotela ostati Evropa. Kdo pa je rekel, da bi tak vlak sploh ustavljal v Sloveniji. Bomo hodili v Zagreb ali Benetke na postajo.
Kakšen smisel bi pa po tvojem mnenju imela Modernizacija Slovenskih Železnic, če se vlak z hitrostjo 300 km/h med Beogradom in Milanom v Sloveniji sploh nebi ustavljal.

Poleg tega pa progovna hitrost 300 km/h čez slovenijo tubi brez ustavljanja v Sloveniji ni možna, pri tem pa Slovenije ne moremo primerjati z Kitajsko in pa z kako drugo veliko državo, kjer so nekateri ravninski deli proge daljši kot celotna dolžina Slovenije.

V Sloveniji je najdaljši ravninski del železniške proge dolg 15,8 km, večina ostalih ravninskih delov proge pa je kljub modenizaciji železnic v Sloveniji prekratka za doseganje hitrosti nad 160 km/h.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a smok1 »

jurij napisal/-a: Kakšen smisel bi pa po tvojem mnenju imela Modernizacija Slovenskih Železnic, če se vlak z hitrostjo 300 km/h med Beogradom in Milanom v Sloveniji sploh nebi ustavljal.
Kaj pa uporabnine? Po tvojem je tudi nepotrebno graditi mostove?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Madona ste se zapeli v relacijo Milano-Beograd. Ste se vprašali, kaj pa cena vozovnice in, koliko si lahko srbski standrad sploh privošči? Ter glavno vprašanje, smisel povezave Beograda z Milanom. Milano si ne bo dopustil, da je poleg revnega juga Italije povezan še z revnim Balkanom... Za njega sta zanimiva Pariz in Stuttgart, ter München. In na teh relacijah se resnično dela.
smok1 napisal/-a: Kaj pa uporabnine? Po tvojem je tudi nepotrebno graditi mostove?
Ker bi za tistih par € bo na kilometer pa res pokrilo vso vzdževanje. Če vam rata dnevno zapolniti 50, 450 sedežnih garnitur na tej relaciji.... Vsa čast. :thumbupl 8 € pa še malo zahtevajo na RFI za kilometer na AV. Tovorni vlaki pa vam takšne uporabnine ne bodo želeli plačati. Rajši dajo 1,1 € pa se cincajo do Ljubljane.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

Re 4/4 napisal/-a:
dvig kategorije proge na celotnem poteku na D4
To bo še kopanja. :mrgreen: Komplet Dobova-Jesenice, Ljubljana-Sežana, Koper pa tako ni več ovir za novo progo. :roll:

D4 dosega samo Prekmurje, del Štajerke, Postojna-Prestranek, Gornje Ležeče do Divače, Grosuplje- Ribnica in pa desni tir Zagorje-Litija. Levi je na D3 :lol:

Pivka-Šapjane pa samo C2 :P
...kje se bo pa vozilo ves ta čas, ko se bo vse to "prekopavalo"..... :?: :idea: .....
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Hja, kakih 6 - 8 let bo izgledalo tako kot je npr. med Rimskimi toplicami in Celjem. Smo že navajeni. :)
Pa še mimogrede...prejšnji teden sem med kolesarjenjem med Zidanim mostom in Hrastnikom opazil, da so stebre vozne mreže pobarvali z rdečo (grund?) barvo. Kakšen kilometer ali dva. Je to za razbijanje monotonosti, ali pač najcenejša barva?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

holding napisal/-a: ...kje se bo pa vozilo ves ta čas, ko se bo vse to "prekopavalo"..... :?: :idea: .....
Odvisno od relacije. Za Gorenjko so tako pametni, da bodo prekopali v času zapore Karavank. Če me spomin ne vara, prva faza Kranj izvozna kretnica, do Jesenice uvoza... Ostalo pa isto, kot Štajerka. :mrgreen:
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Re 4/4 napisal/-a: Ker bi za tistih par € bo na kilometer pa res pokrilo vso vzdževanje. Če vam rata dnevno zapolniti 50, 450 sedežnih garnitur na tej relaciji.... Vsa čast. :thumbupl 8 € pa še malo zahtevajo na RFI za kilometer na AV. Tovorni vlaki pa vam takšne uporabnine ne bodo želeli plačati. Rajši dajo 1,1 € pa se cincajo do Ljubljane.

Dobro, pa saj obstaja več možnih linij? Pač kakor zdej zgleda se bodo Italijani vozili v Avstrijo mimo Slovenije..
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

...jej, jej.... #-o ...preden so se lotili Štajerke, bi morali delno sanirat Gorenjko vključno s Tivolskim lokom....da bi lahko prevzela predvsem luški(pa tud ostali) tovor, ki laufa via Šentilj... :thumbupr ...
..."Karavanke" pa sanirat' šele, ko bo Štajerka fertig.....

...so pa tud' ostale možnosti.... :mrgreen: ...potnike na cesto, tovor pa v sosednje luke....
Zadnjič spremenil holding, dne 13.08.2018, 20:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

smok1 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Ker bi za tistih par € bo na kilometer pa res pokrilo vso vzdževanje. Če vam rata dnevno zapolniti 50, 450 sedežnih garnitur na tej relaciji.... Vsa čast. :thumbupl 8 € pa še malo zahtevajo na RFI za kilometer na AV. Tovorni vlaki pa vam takšne uporabnine ne bodo želeli plačati. Rajši dajo 1,1 € pa se cincajo do Ljubljane.

Dobro, pa saj obstaja več možnih linij? Pač kakor zdej zgleda se bodo Italijani vozili v Avstrijo mimo Slovenije..
Pa dobro, je lepo @Re 4/4 napisal: pristojbine ne pokrijejo niti rednega vzdrževanja. Kje je šele vračilo investicije... večinoma se investicija v infrastrukturo povrne skozi posredne dobičke, če pa hitri vlaki ne bi ustavljali v SI pa res ne vem, kje bi se našlo posredni dobički za R. Slovenijo in njene prebivalce.
LP, Metod
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

mkx napisal/-a: Pa dobro, je lepo @Re 4/4 napisal: pristojbine ne pokrijejo niti rednega vzdrževanja. Kje je šele vračilo investicije... večinoma se investicija v infrastrukturo povrne skozi posredne dobičke, če pa hitri vlaki ne bi ustavljali v SI pa res ne vem, kje bi se našlo posredni dobički za R. Slovenijo in njene prebivalce.
Civilne iniciative bi rasle kot gobe po dežju :mrgreen:
Lep pozdrav vsem

Tadej
Odgovori