Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na primorski progi nabiralnik še vedno vozi z dizel vleko, torej še vedno niso vseh postajnih tirov elektrificirali?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Še vedno niso elektrificirani.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nič več, že nekaj časa vozi v sestavi 363.Mičo napisal/-a:Na primorski progi nabiralnik še vedno vozi z dizel vleko, torej še vedno niso vseh postajnih tirov elektrificirali?
Če pa je kje potreba po dizlu, pa kličejo Đuro iz Sežane...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ali mogoče ve, zakaj je na Primorski/Notranjski progi toliko počasnih voženj brez vidnega razloga (50 skozi postaji Logatec in Postojna in - kar nikakor ne razumem - 70 na obnovljenem odseku med Pivko in Divačo, kjer so predori s tirom na togi podlagi)?
In zakaj je hitrost mimo postaje Brezovica samo 85 km/h, kljub temu da je proga ravna in zakaj se nič ne naredi glede tega???
Hvala in lep pozdrav.
In zakaj je hitrost mimo postaje Brezovica samo 85 km/h, kljub temu da je proga ravna in zakaj se nič ne naredi glede tega???
Hvala in lep pozdrav.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ta hitri napisal/-a:Ali mogoče ve, zakaj je na Primorski/Notranjski progi toliko počasnih voženj brez vidnega razloga (50 skozi postaji Logatec in Postojna in - kar nikakor ne razumem - 70 na obnovljenem odseku med Pivko in Divačo, kjer so predori s tirom na togi podlagi)?
In zakaj je hitrost mimo postaje Brezovica samo 85 km/h, kljub temu da je proga ravna in zakaj se nič ne naredi glede tega???
Hvala in lep pozdrav.
Brezovica je nima varna za železniške postajališče je lahko nevarno (mini perona je slabo ) , mora manj počasi vozi max 85 km /h ....
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kolikor sem razumel naj bi se skozi obnovljene predore med Pi-Di vozilo 50 km/h zaradi premajhne razdalje med tiroma, nevem pa zakaj se vozi skozi ostale predore na tem odseku normalno (moram pa pohvalit, da se po teh ploščah vozi prav Francosko).
Me pa prav zanima kako jim bo uspelo za 260 mio. obnovit celoten odsek Lj-Divača. ZM-Celje naj bi stal 280 mio. pa se je ocitno vačuje na polno (nobenega sekanja ovinkov, drogovi ostanejo isti) ter seveda nesmemo pozabit da gre za precek krajsi odsek z manj postajami.
Me pa prav zanima kako jim bo uspelo za 260 mio. obnovit celoten odsek Lj-Divača. ZM-Celje naj bi stal 280 mio. pa se je ocitno vačuje na polno (nobenega sekanja ovinkov, drogovi ostanejo isti) ter seveda nesmemo pozabit da gre za precek krajsi odsek z manj postajami.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
saj ni 50 ampak 70 km/h skozi predore. Ovinki so še vedno kar ostri.nagibni napisal/-a:Kolikor sem razumel naj bi se skozi obnovljene predore med Pi-Di vozilo 50 km/h zaradi premajhne razdalje med tiroma, nevem pa zakaj se vozi skozi ostale predore na tem odseku normalno (moram pa pohvalit, da se po teh ploščah vozi prav Francosko).
Ne pozabi da gre pri ZM - Celje tudi za dvig osne obremenitve.nagibni napisal/-a:Me pa prav zanima kako jim bo uspelo za 260 mio. obnovit celoten odsek Lj-Divača. ZM-Celje naj bi stal 280 mio. pa se je ocitno vačuje na polno (nobenega sekanja ovinkov, drogovi ostanejo isti) ter seveda nesmemo pozabit da gre za precek krajsi odsek z manj postajami.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
preglednik napisal/-a:Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?
Radij krivin ostane isti, morda bodo popravili nadvišanje. Realno je pričakovati 5-10km/h višjo hitrost.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
To je pač naša skrb za infarstukturo. Poleti sem bil v Košicah, in ne boste verjeli, polovico poti med Bratislavo in Ko prevozi vlak s hitrostjo 160 km/h, z obnovo so začeli kakšnih 10 let nazaj, se spomnim, ko so delali med Bratislavo in Trnavo. In ne glihajo ovinkov za 5-10 km/h, cel odsek pred Žilino(?), kjer je sedaj hitrost 100 km/h se gradi povsem na novo, mostovi, tuneli, le deloma po stari poravnani trasi.... Pa imajo precej nižji BDP na prebivalca kot mi! Seveda pa nimajo AC v vsako vas, kot se to zahteva pri nas.Radij krivin ostane isti, morda bodo popravili nadvišanje. Realno je pričakovati 5-10km/h višjo hitrost.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Za večja "ravnanja ovinkov" je potrebna sprememba DPN, gradbeno dovoljenje, soglasja krajanov, odkup zemljišč, pa še kaj bi se našlo. Časovno torej bi za kaj takšnega potrebovali več let, mogoče tudi desetletij.preglednik napisal/-a:Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kako so pa Slovaki to zmogli? Magistalne poge bi morali spraviti vsaj na 140 km/h, in to ne samo na dveh kratkih odsekih, če hočemo ostati konkurečni.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Skratka, da rezimiramo, kjer ni volje, ni poti!Za večja "ravnanja ovinkov" je potrebna sprememba DPN, gradbeno dovoljenje, soglasja krajanov, odkup zemljišč, pa še kaj bi se našlo. Časovno torej bi za kaj takšnega potrebovali več let, mogoče tudi desetletij.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kako so zmogli? @Ljubitelj se nekaj sklicuje na BDP. Pa ima narobe pogled! Slovaška je pred krizo sanirala banke z 4 milijarde evrov, jih prodala, kupnino pa vrgla v avtoceste in železnice. Podpisala pogodbe z VW, Peugeot, Kia: Dobite subvencijo, v zameno morate izdelati in zaposliti toliko in toliko. Sedaj so to največji plačniki v proračun. Pri nas pa Magna tak problem. Poleg tega so krediti cenejši, ker so banke sanirane, nižji donosi na obveznice, krize sploh ni bilo, pri nas pa prosili za čas in denar. Pa danes cirkus v parlamentu za prazen nič.preglednik napisal/-a:Kako so pa Slovaki to zmogli? Magistalne poge bi morali spraviti vsaj na 140 km/h, in to ne samo na dveh kratkih odsekih, če hočemo ostati konkurečni.
Evo zato! Kakšen BDP, lepo vas prosim. Enaki pa so v tem, da so nakupi v Avstriji cenejši, ter da je vzhod reven. Pa še to, da BDP Slovaške znižuje vzhod, Bratislava je bogatejša od Prage (se pozna da je Dunaj blizu), in znaša 188 % BDP-ja v EU (top 10 v EU). Države z njižjim BDP pa so po EU določilih lahko deleže bistveno višjega financiranja z EU sredstvi, zaradi tega dobivajo Slovaki višje zneske za gradnjo prog, kot Slovenija.
Konkurenčni pri čem? Sem že povedal, Čehe, Slovake zelo zanima Koper. Za povečan pretovor pa je potrebno povečati koristno dolžino tirov. Tako trdijo špediterji in koordinatorji. Tovotnih vlakov ne zanima hitrost. In Koper bo večno konkurenčen, saj najtežji vlaki plačajo manj kot 2,5 € na kilometer. V Avstriji, vprašanje, kaj dobiš za pod 3 €. V Italiji se pa računa na težo, hitrost, promocije, nazionale, porkamadonazinale in tisoč in ena podstavka...Pa spet ne dobiš tako nizkih cen.
In za konec. Lotiti se je treba vzroka, zakaj vsi rinejo v Ljubljano in ne posledice tega problema, ki se ji reče gneča. Ker sosedova trava ni nujno bolj zelena! In zaradi takšnega razmišljanja ne bomo nikoli druga Švica.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 26.09.2018, 17:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mi nikoli ne bomo Švica zato, ker imamo vseskozi pretežno leve vlade. In to dobesedno, ne zgolj v političnem smislu. Menda bo na Madžarskem BMW zgradil tovarno za 1 milijardo EUR. Pri nas pa z eno Magno delamo tak cirkus, kot bi šlo za novo jedersko elektrarno. Pa ne mi zopet klamfe sr..t o Orbanu in podbne levičarske agitacije. Preprosto so nesposobnni narediti kar koli pozitivnega, v skupno dobro. Samo lastne žepe polnijo.
Simpl je tanartabul.