Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3210
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.07.2019, 10:04

andre85 napisal/-a:Na skyscrapercityu eni spet sanjajo tunele dolge 58 km pa hitre železnice ter proge Ljubljana Trst


https://svetkapitala.delo.si/mnenja/bo- ... ezi-205151

V bistvu sanja profesor gradbeništva. :roll: za mene pač članek brez repa in glave. Nanaša se na članek o mobilni prihodnosti za človeka, ampak sam profesor pa se največ poglablja okrog kao prestrmega socialističnega drugega tira. Poleg tega se bi samo navezoval na pol propadlo Italijo, na največji Evropski trg in tudi najbolj pomemben trg za gospodarstvo Slovenije pa niti trohice...
Pa dvomim, da je že slišal za LGV progo za mešani promet, med Francijo in Španijo, ki doseže debelih 18 promilov, on pa o prestrmih progah pri nas. #-o
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Ligne_d ... 0_Figueras
smok1
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 49
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a smok1 » 22.07.2019, 14:05

andre85 napisal/-a:Na skyscrapercityu eni spet sanjajo tunele dolge 58 km pa hitre železnice ter proge Ljubljana Trst


No no, ni treba vse metat v isti koš. Dva uporabnika sta tista, ki sanjata takšne zadeve, eden je Xhaner5, drugega pa tako in tako poznate - suha.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 288
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 22.07.2019, 16:19

smok1 napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Na skyscrapercityu eni spet sanjajo tunele dolge 58 km pa hitre železnice ter proge Ljubljana Trst


No no, ni treba vse metat v isti koš. Dva uporabnika sta tista, ki sanjata takšne zadeve, eden je Xhaner5, drugega pa tako in tako poznate - suha.

Smok saj ne mečem samo pač hecno je tip sanja neke tunele,ki skoraj presežejo slovenski proračun in ne kapital,da se takšna investicija ne bi nikoli povrnila
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 193
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 22.07.2019, 18:06

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 288
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 22.07.2019, 20:03

Ena od izjav suhe, citiram :

Tu bi dodal, da je avtor z "ipsilonom" zašel. Morda sicer navezava proge na Vipavsko dolino ni slaba ideja v smislu regionalnega povezovanja Gorice, Nove Gorice, Vipave, itn. z Ljubljano.

Osnovna ideja pa bi morala biti zelo enostavna. Povezava Ljubljane s Trstom. Do Trsta Italijani v parih letih zgradili resno hitro želznico od Benetk. In to je najbližja možnost da Ljubljana dobi navezavo na Evropsko hitro železniško omrežje v praverm pomenu besede (hitrosti vlakov 300 km/h). Nobenemu pa ni v interesu da se Trst zaobide. Ne Italiji in ne Sloveniji. Z vključitvijo Trsta bo tudi proga vsaj kar se tiče potnikov bolj rentabilna, EU pa za čezmejne projekte nameni bistveno več denarja.

Trasa je torej raven tunel Borovnica (ali Vrhnika) - Koper v dolžini 57 - 58 km in nato od Kopra do Milj povezava s Trstom, kjer so potem že v 1970tih letih skopali tunel za in pod Trstom do glavne Tržaške železniške postaje, da so povezali Tržaške tovorne terminale na pomolih s preostalim Italijanskim železniškim omrežejem. Vmes pa kot sem že omenil bi bil lahko možen izvoz v Vipavsko dolino.

Cena takega tunela, pa tam okoli 10 milijard €. Kako sem dobil to ceno? Dvocevni Bazni St. Gotthard tunel z enako dolžino je stal 11 milijard € s tem, da so bile tam razmere za gradnjo vseeno nekoliko težje.

Verjetno bom sedaj doživel kritike, da je to predrago. Pa je res? 2. tir bo koštal koliko? Dajmo po Slovensko zaokrožit na ene 2 milijardi da bomo pošteni. Samo bomo po dograditvi še zmeraj samo pri Divači. Kaj pa je potem za storiti z "makedamom" vse do Borovnice, kjer ob spustu ali vzponu od ali do Logatca vlaki "obležijo" že ko zapade 20 cm snega... Pa tudi če se ta trasa nekako posodobi se bomo še vedno vozil tam maksimalno 160 km/h. V redu standard za leto 1999, ko je bil projektiran 2. tir, a za 2019, ali 2029, ko bi bila proga v najbolj optimističnem primeru dograjena? lepo vas prosim.

Mimogrede Avstrijci in Italijani so, ali pa še bodo za proge od Gradca do Trsta zapravili cca. 20 milijard € (Koralm bahn, Pontebbana).
Tipu je 160km/h premalo. Suha oprosti ampak.ne vem na kakšnih drogah si
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.07.2019, 20:31

In sedaj, ko je gradnja 2TDK tako rekoč že v teku, pa ustavimo gradnjo in čakajmo naslednjih 15 let, da se iz projekta tunela Borovnica/vrhnika-Koper kaj rodi.... Malce zdrave pameti pa vseeno ne bi škodilo. Bodimo raje realisti in se lotimo temeljite rekonstrukcije, proga bo v večini še vedno tovorna.... lahko se pa udejanja poroga proti NG, zlasti za povezave s Furlanijo. Povezavi 2Tdk na Trst so se pa Italijani odrekli, torej kaj dosti ne moremo.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 288
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 22.07.2019, 20:37

Ljubitelj napisal/-a:In sedaj, ko je gradnja 2TDK tako rekoč že v teku, pa ustavimo gradnjo in čakajmo naslednjih 15 let, da se iz projekta tunela Borovnica/vrhnika-Koper kaj rodi.... Malce zdrave pameti pa vseeno ne bi škodilo. Bodimo raje realisti in se lotimo temeljite rekonstrukcije, proga bo v večini še vedno tovorna.... lahko se pa udejanja poroga proti NG, zlasti za povezave s Furlanijo. Povezavi 2Tdk na Trst so se pa Italijani odrekli, torej kaj dosti ne moremo.

Ljubitelj točno to hoče mojster za poštevanko suha. Da se drugi tir ustavi in,da se samo za njega zgradi extra hitra proga.
kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kitak » 09.08.2019, 13:11

Sanacija sidranja na podvozu »Dunajska cesta« v km 566+200, na progi št. 50 Ljubljana-Sežana-d.m
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=320378
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.08.2019, 17:08

Po pisanju Railway gazette je vlada podpisal pogodbo o izgradnji signalizacije med ZM in Šentilejm.

SLOVENIA: The Ministry of Infrastructure has awarded a consortium of CAF Signalling and local company ISKRA a contract to design, supply install and commission electronic interlockings and other signalling equipment to replace relay-based systems on the 117 km route between Zidani Most and Sentilj.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 204
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 27.08.2019, 12:16

Se bo pri nadgradnji proge Ljubljana - Jesenice, vgradilo ERTMS :?:
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a grega » 02.10.2019, 9:46

gorican napisal/-a:Obnova železniškega postajališča Ravne na Koroškem

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html


Slike:
http://foto.sta.si/#!n/2680922


Na Ravnah na Koroškem zaključena prenova železniškega postajališča

V manj kot letu dni je izbrani izvajalec del zaključil prepotrebno obnovo železniškega postajališča na Ravnah na Koroškem, vredno skoraj 1,3 milijona evrov. Mesto je dobilo sodobno zasnovano postajališče, na katerem pa tudi po obnovi ni predvidena prodaja voznih kart na blagajni, ki je bila na tem postajališču ukinjena leta 2008.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 02.11.2019, 12:12

Ima kdo kakšne informacije, kaj se dogaja okrog prenove ŽP Grosuplje?
Že v lanskem letu smo tukaj pisali oziroma objavljali novico, da so bo prenova le te začela letos spomladi, sedaj smo že skoraj konec leta, pa niti javnega razpisa za izbor izvajalca gradbenih del ni zunaj :roll:
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 193
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 02.11.2019, 15:15

gorican napisal/-a:Ima kdo kakšne informacije, kaj se dogaja okrog prenove ŽP Grosuplje?
Že v lanskem letu smo tukaj pisali oziroma objavljali novico, da so bo prenova le te začela letos spomladi, sedaj smo že skoraj konec leta, pa niti javnega razpisa za izbor izvajalca gradbenih del ni zunaj :roll:


Na postaji Grosuplje se še minimalno dve leti ne bo nič delalo, saj je ta vlada za naslednji dve leti, v resnici pa že sredi tega leta, močno zarezala že v tako majhen proračun za infrastrukturo, sposobnosti za črpanje evropskih sredstev pa tudi nimajo. Številni projekti(ogroženo je tudi tekoče vzdrževanje) tako na železnicah kot cestah so tako padli popolnoma v vodo. Ampak glej, so pa zato vsaj našemu Jankoviču odpisali 30 milijonov. :roll:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 288
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 02.11.2019, 15:33

To bi znalo pomeniti tudi dve leti pavze na kočevski progi
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 02.11.2019, 18:46

Pa kako, saj imamo rekordni proračun države :shock:
Gospodarstvo pa tudi štima(zaenkrat) :!:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov