Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4557
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nisem vedel, da so Čehi evropski reveži. Sploh zato, ker so glede železnic superiorni proti nam, Ampak glej ga zlomka...
Glede železnic so res superiorni, pa to nima nič opraviti z blagostanjem. Med tem ko smo mi gradili AC so Čehi pač vlagali v železnice... Sicer pa, če smo Slovenci reveži, potem so Čehi še precej večji, saj je razmerje med GNI (Gross National Income) 22.000 proti 18.160€. O revežih pa tako. Svetovna banka smatra države z GNi preko 12.056€ za ekonomije z velikimi prihodki ( high-income economies) in takšne države načelno naj ne bi kupovale stare krame po svetu.... Še vedno namreč velja, nisem tako bogat, da bi kupoval poceni
Češko ravno ne razumem najbolje, mi ni jasno ali so Čehi kupili stare, ali so kupili od Stadler Pankow nove, menda jih bodo dobili sredi februarja , saj so menda še vedno v produikciji (Wiki). Skratka, ni mi čisto jasno kaj je s temi češkimi Stadlerji....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2024
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: Češko ravno ne razumem najbolje, mi ni jasno ali so Čehi kupili stare, ali so kupili od Stadler Pankow nove, menda jih bodo dobili sredi februarja , saj so menda še vedno v produikciji (Wiki). Skratka, ni mi čisto jasno kaj je s temi češkimi Stadlerji....
Jojmene...
GTW ne proizvajajo več že kar nekaj let, ker so prešaltali na Wink. Tejle ki jih dobijo Čehi, so stara 2. generacija GTW-jev (Vinschgerji so 3. - prepoznaš že po obliki), letnik 1999-2000, bivša last DB Regio in pripeljani iz "smetišča" Mukran na otoku Rügen, kjer so bili parkirani že več kot leto.
Čehi k sreči vedo, da je škoda dobre in sodobne garniture pustiti propasti, medtem ko jim doma vozijo Bobine in Regionove. Zato so jih 11 odkupili za nizko ceno in bodo nadaljevali kariero, ter dvignili standard na marsikateri progi. Enako so naredili s svojo dolgoprogaško floto, ko so odkupili večino ÖBB klasičnih vagonov. Stara krama gor ali dol, če se jo da še za kaj porabit in pri tem še izboljšat ponudbo, je to bolje kot da propada.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a dingo »

Sej ne vem a jaz to prav vidim? Resno tole nikogar ne moti. Če je že projektant naredil tako neumnost (no lahko tudi napako) a izvajalec in pa predvsem nadzorni ne znata opozorit, da se preprojektirajo take stvari (sem delal svoje čase v gradbeništvu in je vodja gradbišča skupaj
z nadzornim opozoril projektanta na veliko takih "napak" in je zadevo nato popravil...).
Torej če tole niso začasni stebri je tole čisto šalabajzarstvo.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Tisti steber vozne mreže bi moral stati med tiroma ali pa, če je medtirna razdalja preozka, skupaj s strešno konstrukcijo na sredini perona. Verjetno gre za napako projektanta. Izpade čudno, kaj šele bo ob gneči na peronu. A osebje na terenu tega ne opazi :?:
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 138
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Lahko opaziš na terenu, ampak ne moreš pa ti spremenit projekta... Verjemi, da tisti na terenu prvi vpijejo o takih neumnostih...
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1612
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mmatja »

zigc0601 napisal/-a:... Verjemi, da tisti na terenu prvi vpijejo o takih neumnostih...
To ti misliš...Če samo pogledaš kdo je glavni izvajalec gradbenih del tukaj (Pomgrad!!!) #-o #-o #-o pri kateremu je 99% zaposlenih Šiptarjev, Albancev, ipd. ki nimajo pojma in se jim sladko j..e (važno da se radi...), niti ni čudno, da je tako. Za njih je najbolj važno da dobijo vsakega 15. tistega minimalca...
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 922
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a SIMY »

V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a cokla »

SIMY napisal/-a:V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo

Zakaj je to sporno??
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3613
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

cokla napisal/-a:
SIMY napisal/-a:V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo

Zakaj je to sporno??
Če boš kdaj (pa upam da nikoli) gibalno oviran, boš vedel zakaj...
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 922
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a SIMY »

cokla napisal/-a:
SIMY napisal/-a:V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo

Zakaj je to sporno??
Zato ker je grdo,bi se dalo bolje narediti,če se že dela naj se naredi orenk ali pa nič.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a cokla »

SIMY napisal/-a:
cokla napisal/-a:
SIMY napisal/-a:V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo

Zakaj je to sporno??
Zato ker je grdo,bi se dalo bolje narediti,če se že dela naj se naredi orenk ali pa nič.

Hja...ne vem, če bi se dalo. V bistvu ni samo pri nas tako postavljenih stebrov....nekateri se preveč obremenjujete s stvarmi, ki vas ne tičejo in na katere nimate vpliva.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1612
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mmatja »

SIMY napisal/-a:V celju je tudi steber vozne mreže na peronu,sicer ne prebija nadstreška samo vseeno,ne spada to tja,šalabajzer.doo
Da je steber vozne mreže na peronu brez nadstreška, sploh ni sporno in ne predstavlja nobenega problema in ne kazi videza.Takih primerov je v SLO kar precej...Da pa je steber postavljen tako, kot je v tem Mariborskem primeru, kjer "prebija" streho nadstreška na pokritem peronu pa je druga zgodba...Verjetno "unikatna izvedba" tudi v mednarodnem smislu...
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 299
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Kje so bili pa prej stebri?
Sicer funkcionalnost verjetno ne bo pretirano zmanjšana, ampak vseeno izgleda amatersko in se že od daleč vidi na šum v komunikaciji pri odgovornih.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3665
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Če se prav spomnim so bili štirje stebri na drugem peronu vmeščeni na sredino. Konstrukcije "pod streho" ni bilo videti, zato domnevam, da so se nosilni drogovi vozne mreže pričeli šele na strehi perona nad betonskim stebrom. Iz teh stebrov pa je v horizontali segal drog preko tira 1 in 2, ter na drugi strani ravno tako preko tira 3 in 4.
Tine
Odgovori