Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3330
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.03.2020, 16:30

TGV Lyria napisal/-a:. Enako so naredili s svojo dolgoprogaško floto, ko so odkupili večino ÖBB klasičnih vagonov.


ÖBB od leta 2016 več ne/noče prodajati potniške vagone, zaradi afere, ki sedaj spet aktualna na Češkem, pred evropsko komisijo pa že poteka postopek. In kaj je poanta vsega skupaj? Nekdo iz ČD-ja, je poslal elektronsko pošto takratnemu glavnemu za daljinski promet pri ÖBB, če bi lahko izbral cenejšo ponudbo Slovakov in s tem omejil RegioJet, ki je oddal boljšo ponudbo (60 proti 80.000 po vagonu). Seveda je prišel nazaj pritrdilni mail, ki pravi da bodo za to poskrbeli. Trenutno so na tnalu evropske komisije (po dovoljenju sodišča v Luksemburgu, da so obremenilni maili del preiskave) ZSSK, ČD in ÖBB zaradi oviranja konkurence. Predvsem ČD-ju grozi visoka globa, vsaj 10 % letnega prometa.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 274
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 23.03.2020, 22:50

Ali se sedaj, ko zaradi coronavirusa ni veliko prometa, izvajajo kakšna popravljalna dela, ki so bila čene mišljena kot dnevne zapore v bližnji prihodnosti?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3590
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 24.03.2020, 8:01

V petek se bodo opravljala dela na dolenjski progi, prometniki morajo v službo. Je pa ravnokar mimo mene v smeri Trebnjega peljal Regan s kar konkretno kompozicijo, na sklepu je bilo sedem Faccs-ov z naloženim tolčencem.
Tine
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 24.03.2020, 12:53

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 24.03.2020, 14:10

Urban91 napisal/-a:http://www.krajsamorazdalje.si/projekti/nadgradnja-zelezniske-proge-ljubljana-divaca

Ne pozabimo,da je tukaj sedaj tudi en dejavnik z imenom Covid19,ki bo spremenil vse finančne plane
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1416
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 24.03.2020, 14:38

Proga Ljubljana-Divača izvira še iz sredine 19. stoletja. Za današnji čas in za glavno transportno progo poteka na povsem neprimerni trasi, preveč je ovinkov. V smislu nadgradnje bi morali traso marsikje spremeniti in jo mogoče približati avtocesti.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1670
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.03.2020, 14:43

preglednik napisal/-a:V smislu nadgradnje bi morali traso marsikje spremeniti in jo mogoče približati avtocesti.


Klancev primorske avtoceste železnica ne spelje.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1416
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 24.03.2020, 15:08

So tudi tuneli. Potegni ravno črto med Ljubljano in Divačo in boš videl, kje vse "plede" železnica.
preglednik
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 284
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a anzovc » 24.03.2020, 20:31

Lahko se poravna nekaj ovinkov, kjer je to kolikor toliko mogoče, to je pa tudi vse. Če bi pa hoteli potegniti (skoraj) ravno črto od LJ do Divače, pa to pomeni več ali manj novo progo. Saj se zavedamo kaj to pomeni v €?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 24.03.2020, 21:46

anzovc napisal/-a:Lahko se poravna nekaj ovinkov, kjer je to kolikor toliko mogoče, to je pa tudi vse. Če bi pa hoteli potegniti (skoraj) ravno črto od LJ do Divače, pa to pomeni več ali manj novo progo. Saj se zavedamo kaj to pomeni v €?

Teh € pa zdaj ne bo
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 161
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Žiga » 30.03.2020, 2:19

dvig kategorije proge na celotnem poteku na D4 (dovoljeni osni pritiski 22,5 t/os),


Če proga ni za 22,5 t/os, kako pa to, da po njej vozijo Žive, Vectroni itd.?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4407
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 30.03.2020, 9:36

dvig kategorije proge na celotnem poteku na D4 (dovoljeni osni pritiski 22,5 t/os),


Če proga ni za 22,5 t/os, kako pa to, da po njej vozijo Žive, Vectroni itd.?


Proga (in vse verjetno starejše kategorije D) je kategorije D3, in ni problema z lokomotivami, problem je z polno naloženimi vagoni, katerih teža je sedaj obremenjena z dolžinsko obremenitvijo (bruto masa na 1 m). Ta obremenitev je predvsem omejena s stanjem mostov in nasipov in ne samega gornjega ustroja.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov