Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 505
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 01.04.2020, 11:08

TGV Lyria napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:dobro novice....

SŽ bo kupi rabljeni vlak iz Nmeški železnic br 610 in ime mu je Pendolino dizel (stare vlak za hitrost) , v jesen pride v Mb... Potem novo vozni red bo vozi iz MB za Celovec , tudi nov regionalni iz Mb za Murski soboti... mogoče tudi iz Ljubljane za Spilt v Hr ...
br610 (leta 1992 , 160 km/h, 2x 485kW ... )

nimam slika,.. moogče ma google za slike....

lp,miro


Lepa prvoaprilska Miro...
...žal je tako, da so vse garniture te serije menda že razrezali. :cry:

Lyra blizu si bil razen dveh so vse ostale končale pod škarjami
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3544
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.04.2020, 11:12

andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:dobro novice....

SŽ bo kupi rabljeni vlak iz Nmeški železnic br 610 in ime mu je Pendolino dizel (stare vlak za hitrost) , v jesen pride v Mb... Potem novo vozni red bo vozi iz MB za Celovec , tudi nov regionalni iz Mb za Murski soboti... mogoče tudi iz Ljubljane za Spilt v Hr ...
br610 (leta 1992 , 160 km/h, 2x 485kW ... )

nimam slika,.. moogče ma google za slike....

lp,miro


Lepa prvoaprilska Miro...
...žal je tako, da so vse garniture te serije menda že razrezali. :cry:

Lyra blizu si bil razen dveh so vse ostale končale pod škarjami

Tako je. 011 in 012 sta v Koblenzu. Pridružila pa se jima bo še sedaj BR 120-101. Pa to ni šala.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a inovak » 01.04.2020, 11:51

Iz podatkov na Wikipediji in pa internetnih straneh DB MUSEUM Koblenz ter IG DAMPFLOK NOSSEN sta garnituri 610-011-511 v Koblenzu, 610-012-6 pa v Nossenu. Na tej strani je tudi tabela vseh 18 razrezanih (In Trier-Ehrgang verschrottet) garnitur. Pred dokončnim umikom garnitur sta bili 610-017 in 610-018 prebarvani v zeleno-turkizno kombinacijo za vožnje po Češki, vendar se je ta, zaradi težav z rezervnimi deli in manjkom klimatskih naprav, predčasno že po 100 dnevih končala. V tabeli je zanimivo tudi oznaka garniture 610-018/515 , ki je podobna 610-015/515. Pričakoval bi, da je ustrezna oznaka 518. Napaka v oznaki ali kaj drugega?
Zadnjič spremenil inovak, dne 01.04.2020, 12:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3544
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.04.2020, 12:25

inovak napisal/-a:V tabeli je zanimivo tudi oznaka garniture 610-018/515 , ki je podobna 610-015/515. Napaka v oznaki ali kaj drugega?


Gre za napako.


http://vt610.de/pendo/statistik.html

http://vt610.de/pendo/aktuelles.html
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a inovak » 01.04.2020, 12:53

Hvala in ugotovitev, da tudi Nemci niso več to kar so bili.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 505
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a andre85 » 01.04.2020, 14:14

inovak napisal/-a:Hvala in ugotovitev, da tudi Nemci niso več to kar so bili.

Ino tisti,ki smo desetletje preživeli na DB to že dolgo vemo
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 740
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a 038 » 01.04.2020, 19:47

Ljudje so vsi krvavi pod kožo, kapital pa je kapital, neglede na kontinent.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 09.04.2020, 11:36

Vlada projekt nadgradnje železniške proge Ljubljana–Jesenice uvrstila v načrt razvojnih programov

https://www.radovljica.si/objava/254931?fbclid=IwAR1p0zs8s3eNlsucDd58zIrrlIj-iBPkuRHrnJrCm8zF9qTipxLrme97j90
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.04.2020, 16:02

Vlada projekt nadgradnje železniške proge Ljubljana–Jesenice uvrstila v načrt razvojnih programov

https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90


Ena cvetka:

Cilj 2. faze je nadgraditi progo v skupni dolžini 22,38 km, tako da bo na teh odsekih dvignjena kategorija proge s C3 (20 t/os in 72 kN/m) na D4 (22,5 t/os in 80 kN/m). Z investicijo se bo na obravnavanih odsekih povečala prometna varnost in zmogljivost proge, zmanjšala se bo obremenitev okolja s hrupom, skrajšal se bo tudi potovalni čas vlakov.


Kdo ima tukaj koga za norca, saj je proga že sedaj D3 (22,5 ton/os)!

Sicer pa, podatki za ta odsek so razvidni iz https://www.slo-zeleznice.si/images/inf ... progah.pdf
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 634
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 09.04.2020, 16:12

Kako Ljubitelj, te je teolog vseeno malce presenetil, da sedaj iščeš dlako v jajcu?
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 09.04.2020, 16:21

Glede na to, da se začne jeseni obnova predora Karavanke in verjetno odseka Lesce Bled - Podnart, bi bilo smiselno nadaljevati s postajo na Jesenicah in odsekom proti Lescam. Marsikaterega potnika, ki pride iz Avstrije odvrne zastarelost in neurejenost postaje, še posebno, če nadaljuje proti Bohinju.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.04.2020, 17:25

Kako Ljubitelj, te je teolog vseeno malce presenetil, da sedaj iščeš dlako v jajcu?


Če minister za božja pota napoveduje obnovo proge C3 (ki je že leta D3) se temu ravno ne bi reklo iskanje dlake v jajcu. Je že tako, da preden se lotiš nekega dela, moraš najprej poznati dejansko stanje. Dopuščam sicer možnost napake v viru informacije https://www.radovljica.si/objava/254931 ... xLrme97j90. Vsekakor je pa eksplicitno napisano, da je gorenjska proga kategorije C3 z 20 tonami na os po kateri že precej let vozijo vlaki s kategorijo D3 in kar je zapisano tudi v programu omrežja, preverjeno velja še danes. Je bilo pa že pod prejšno vlado bilo napovedano, da se bo izvajal remont v sicer manjšem obsegu kot se bi naj. Se mi ne da iskati za nazaj. Ampak sam remont, ne bo popolnoma nič opravil pri skrajšanju voznih časov, kar je sicer priljubljena fraza "prenoviteljev" slovenskega omrežja, pa se je dejansko zvišala hitrost le od PR-Hodoša, drugje se pa na voznih časih ne pozna. Je včasih ICS vozil iz Mb v Ce hitreje kot sedaj po povsem (-PR) obnovljeni progi.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1581
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a grega » 13.04.2020, 19:43

https://kozjansko.info/2020/02/vse-bliz ... -mestinju/

Na regionalnih železniških progah Grobelno-Rogatec in Stranje-Imeno se je začel projekt ukinitve 9 nivojskih prehodov. Prihodnji teden se bodo dela na terenu tudi začela.

V prvi fazi bosta zgrajeni 380 metrov dolga povezovalna cesta do objekta Mestinje 3 in nadomestna makadamska cesta zahodno od objekta podjetij Vital Mestinje in Stramex pet v dolžini 600 metrov, s čimer bodo ukinjeni trije prehodi.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 17.04.2020, 10:42

Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.04.2020, 12:01

Po poročanju portala Finance, https://live.finance.si/8960998/Riko-z- ... Lesce-Bled

quote]Najugodnejšo ponudbo za nadgradnjo železniške proge na relaciji od Ljubljane do Jesenic na odseku Podnart–Lesce–Bled je oddalo podjetje Riko, ki bi dela opravil za 46,9 milijona evrov (cena z DDV). Vlogo je oddal še konzorcij JV CGP, GGD, ŽGP in GH, ki bi dela opravil za 52,97 milijona evrov, kar je sicer nad ocenjeno vrednostjo (51,24 milijona evrov).[/quote]

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov