Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Če bi nekako uspelo potegniti še en tir Gp - Šmarje, nadgraditi postajo Škofljica ( SV naprava je že čisto na koncu :medic ), pa mogoče tir od Rakovnika do Rudnika ( od tam do Škofljice je ob progi zakopano vse, kar se da zakopati).....vsaj propustnost bi solidno povečali...
Pripravljeni sta bili dve varianti, ena z delno dvotirnostjo in ena s polno dvotirnostjo, novim tunelom in progo pri Šmarju Sap, a se je minister, ki trdi da denar sploh ni problem raje odločil za dražjo. Podobno tudi pri kamniški progi.

Kaj hočemo, denar sploh ni problem, samo da se letos namenja za JŽI
Za naložbe v železnice je predvidenih samo 272 milijonov evrov, za ceste pa več kot 800 milijonov evrov. Hkrati pa je predvideno, da bomo z denarjem za okrevanje širili avtoceste,....
https://manager.finance.si/8971310/Kaj- ... c?src=live
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

preglednik napisal/-a: 04.02.2021, 7:47 Pod Jugo so bili načrti za obvozno progo Ljubljana - Trebnje - Sevnica, zaradi velike preobremenjenosti proge Ljubljana - Zidani most.
Kolikor se prav spomnim je bilo Ljubljana - Litija - Trebnje in mislim da nižje bolj proti Krškem
Tine
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 809
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ljubitelj napisal/-a: 04.02.2021, 8:05 Podobno tudi pri kamniški progi.
Kaj pa je bilo pri kamniski progi?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj pa je bilo pri kamniski progi?
če pogledaš link https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/ ... ik-graben/ objavljen 21.1.2021 (kitak) boš našel vse potrebno v

Gradivo\tekstualni del\1_tekstualni del.zip\kamniška pobuda dec 2020.docx
Gradivo\tekstualni del\1_tekstualni del.zip\kamniška pobuda dec 2020.pdf

Bile sta narejeni dve varianti, skromna R1F1 prikazana na sliki 22 (stran 45), ki predvideva
Scenarij R1f1 obsega naslednje ukrepe:
• obnova zgornjega ustroja in spodnjega ustroja,
• vzporedni tiri na odsekih Lj. Šiška–Lj. Ježica, Lj. Črnuče–Trzin, Domžale–Jarše-Mengeš,
• rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina D=100 m, višina V=550 mm),
• odstranitev nakladalne klančine na ŽP Kamnik Graben,
• gradnja izvennivojskih dostopov na vseh železniških postajah oz. postajališčih (razen ŽP Homec, ŽP Kamnik mesto in ŽP Kamnik Graben) po novi tirni shemi iz PTA,
• ureditev parkirnih mest za motorna vozila,
• ureditev kolesarnic,
• gradnja nadstreška oz. zavetišča na postajališčih po novi tirni shemi iz PTA,
• elektrifikacija proge.
in varianta R1F2 na isiti sliki, ki predvideva še
Scenarij R1f2 poleg ukrepov navedenih v scenariju R1f1 obsega naslednje ukrepe:
• vzporedni tir na odseku Trzin–Domžale,
• nova dvotirna proga na odseku Lj. Ježica–Lj. Črnuče,
• nov most za dva tira čez reko Savo,
• navezava na novo progo Domžale–letališče Jožeta Pučnika–Kranj Zlato polje.
Podobno dobiš na istem postu z 21.1.21 (kitak) link za dolejsko progo, https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/ ... ljubljana/
Po enakem postopku kot prej prideš do dveh raličic, stran 47 skromna R1, slika 27 in na strani 48 bogata R2, slika 28
Predvideni ukrepi na odseku Ivančna Gorica-Ljubljana po scenariju R1:
- obnova zgornjega in spodnjega ustroja,
- rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina vsaj D=80 m oz.160 m; višina V=550 mm),
- odstranitev nakladalne klančine na železniški postaji Ljubljana Rakovnik,
- gradnja izvenivojskega dostopa na železniški postaji Ivančna Gorica, železniški postaji Višnja Gora, železniški postaji Šmarje-Sap, železniški postaji Škofljica in železniški postaji Ljubljana Rakovnik po novi tirni shemi iz PTA,
- gradnja nove železniške postaje Ljubljana Rudnik, z dvema bočnima peronoma in izvennivojskim dostopom,
- ureditev nove cestne povezave zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Sp. Draga,
- ureditev poljskih in gozdnih cest zaradi ukinitve nivojskih prehodov,
- ureditev dostopa zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Višnja Gora 3,
- ureditev javne poti Peščenik-Višnja Gora zaradi neustreznega kota križanja z železnico,
- ureditev cestne povezave zaradi ukinitve nivojskega prehoda NPr Gatina 1,
- ureditev pešpoti do železniške postaje Šmarje-Sap
- ureditev cestnega omrežja zaradi novega podvoza na cesti Pleše – Veliki vrh,
- ureditev cestnega omrežja na območju Škofljice,
- ureditev Ceste ob Barju zaradi novega tira na železniški postaji Škofljica
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Jurčkove ceste,
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Lorenzove ceste,
- ureditev ceste Ob dolenjski železnici zaradi dvotirnosti na odseku železniške postaje Ljubljana Rudnik – Ljubljana (meja z ŽOLP),
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Galjevice,
- ureditev novega avtobusnega postajališča na območju železniške postaje Ljubljana Rakovnik,
- ureditev izvennivojskega križanja na območju Grubarjevega kanala,
- ureditev parkirnih mest za motorna vozila,
- ureditev kolesarnic
- gradnja nadstreška oz. zavetišča na postajališčih po novi tirni shemi iz PTA.
Zanimivo, nikjer ni omenjena gradnja delnih drugih tirov prikazanih na sliki!
Predvideni ukrepi na odseku Ivančna Gorica-Ljubljana po scenariju R2:
- rekonstrukcija peronov po novi tirni shemi iz PTA (spremenjena dolžina vsaj D=100 m oz.200 m; višina V=550 mm)
- gradnja nove enotirne proge na odseku Šmarje-Sap–Škofljica,
- gradnja vzporednega tira na odseku Škofljica–Ljubljana rudnik,
- gradnja dvotirna proge na odseku ŽP Lj. Rakovnik–meja območja obdelave,
- gradnja nadstreška oz. zavetišča na novih postajališčih po novi tirni shemi iz PTA,
- ureditev obvoza Škofljice zaradi nove enotirne proge na odseku Šmarje–Škofljica,
- ureditev cestnega omrežja na odseku med Škofljico in Ljubljano (meja z ŽOLP) zaradi dodatnega tira,
- ureditev ustrezne oddaljenosti nove ceste na območju Gruberjevega kanala,
- elektrifikacija od ŽP Ivančna Gorica do ŽP Ljubljana Rakovnik.
Skratka, minister se je odločil za nedvomno boljše varianta, saj finance niso problem, problem bo le njihova umestitev v prostor zato lahko računamo, da bo le kakšen Vid Krt dočakal realizacijo.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a električar »

V pobudi za pripravo DPN je za obe progi zajeta celotna trasa.za obe progi je predvidena fazna izvedba, ki bi se prilagajala dejanskim potrebam in možnostim. Ker bo priprava DPN za celotno traso najbrž dolgotrajna, bi bilo morda tudi DPN smiselno pripravljati za posamezne na odseke, saj bi z izgradnjo posameznih medpostajnih odsekov res lahko povečali prepustnost obeh prog. Glede na to, da v pobudi izrecno piše, da variante z ev. drugimi trasami niso smiselne, razen krajših odsekov - rezanje ovinka med Škofljico in Šmarjem ter drugačen potek na Ježici, ker sta glede na poseljenost obstoječi progi umeščeni optimalno in bi vsak drugačen potek potegnil za seboj vrsto novih problemov. Priprava DPN je cca 1% vrednosti celotne investicije, zato verjamem, da se bo zanjo našel denar v naslednjih 3 do 4 letih.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Tin€ napisal/-a: 04.02.2021, 8:07
preglednik napisal/-a: 04.02.2021, 7:47 Pod Jugo so bili načrti za obvozno progo Ljubljana - Trebnje - Sevnica, zaradi velike preobremenjenosti proge Ljubljana - Zidani most.
Kolikor se prav spomnim je bilo Ljubljana - Litija - Trebnje in mislim da nižje bolj proti Krškem
Konec osemdesetih ali začetek devetdesetih...
Lb - Litija ob Savi, pod Bogenšperkom, po Temeniški dolini, pod Karteljevim in mimo Novega mesta do Zagreba. To je bila mišljena kot hitra proga.
So takrat že imeli razne sestanke po krajevnih skupnostih.

Pa je tudi ta šla na velik kup neuresničenih načrtov
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Se spomnim tistih terenskih ogledov/raziskav, celo neke količke so postavljali. V kolikor bi se to zgodilo, bi bil le par km stran od tunela na dolenjski strani
Tine
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 809
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ljubitelj napisal/-a: 04.02.2021, 11:19 če pogledaš link https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/ ... ik-graben/ objavljen 21.1.2021 (kitak) boš našel vse potrebno v
Hvala @Ljubitelj za izcrpno porocilo oz strnjeno obnovo!
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tista proga proti Zagrebu bo verjetno nekoč spet aktualna, v časih Juge je bila to glavna prometna smer, ki se je danes preusmerila proti Madžarski. Danes potrebujemo novo progo (ne hitro, < 200 km/h) iz Ljubljane do Celja, ki bi potekala nekje v smeri avtoceste. Če je cepišče proti Zagrebu na obstoječi progi v Zidanem mostu, se bo pri novi premaknilo v Ljubljano, kar na žalost pomeni, da ne moremo združevati obeh smeri. Da bi se nova proga proti Zagrebu odcepila šele v Celju najbrž ni smiselno.
preglednik
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

ŽAT32 napisal/-a: 04.02.2021, 18:00
Tin€ napisal/-a: 04.02.2021, 8:07
preglednik napisal/-a: 04.02.2021, 7:47 Pod Jugo so bili načrti za obvozno progo Ljubljana - Trebnje - Sevnica, zaradi velike preobremenjenosti proge Ljubljana - Zidani most.
Kolikor se prav spomnim je bilo Ljubljana - Litija - Trebnje in mislim da nižje bolj proti Krškem
Konec osemdesetih ali začetek devetdesetih...
Lb - Litija ob Savi, pod Bogenšperkom, po Temeniški dolini, pod Karteljevim in mimo Novega mesta do Zagreba. To je bila mišljena kot hitra proga.
So takrat že imeli razne sestanke po krajevnih skupnostih.

Pa je tudi ta šla na velik kup neuresničenih načrtov
Ima morda kdo več podatkov o tem načrtu? Sem ravno iz tistih koncev in me zanima kakšni so bili plani.
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kitak »

Izbran je bil izvajalec za nadgradnjo postaje Grosuplje.
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_o ... zec=366967
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

A je izvajalec že uveden v delo na ŽP Grosuplje?
Ni nobenih novic, da bi se že začela gradbena dela...

Je mogoče težava z dobavo gradbenih materialov?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, ampak razpisana so samo gradbena dela. Kje so šele potem SVN....
Tako da se Grosuplje še ne bo tako hitro rešilo "postajnega kolesarja" :roll:
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kitak »

Izdelava projektne dokumentacije za nadgradnjo železniške postaje Sevnica in gradnjo novega podvoza ter nadgradnjo železniške postaje Krško
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=398791
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kaj bo prej končano: Obnova Gorenjke ali Karavanški tunel?
preglednik
Odgovori