Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Na primorski progi nabiralnik še vedno vozi z dizel vleko, torej še vedno niso vseh postajnih tirov elektrificirali?
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Še vedno niso elektrificirani.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mičo napisal/-a:Na primorski progi nabiralnik še vedno vozi z dizel vleko, torej še vedno niso vseh postajnih tirov elektrificirali?
Nič več, že nekaj časa vozi v sestavi 363.
Če pa je kje potreba po dizlu, pa kličejo Đuro iz Sežane... :-)
Ta hitri
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 10.09.2018, 19:07

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ta hitri »

Ali mogoče ve, zakaj je na Primorski/Notranjski progi toliko počasnih voženj brez vidnega razloga (50 skozi postaji Logatec in Postojna in - kar nikakor ne razumem - 70 na obnovljenem odseku med Pivko in Divačo, kjer so predori s tirom na togi podlagi)?

In zakaj je hitrost mimo postaje Brezovica samo 85 km/h, kljub temu da je proga ravna in zakaj se nič ne naredi glede tega???

Hvala in lep pozdrav.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Ta hitri napisal/-a:Ali mogoče ve, zakaj je na Primorski/Notranjski progi toliko počasnih voženj brez vidnega razloga (50 skozi postaji Logatec in Postojna in - kar nikakor ne razumem - 70 na obnovljenem odseku med Pivko in Divačo, kjer so predori s tirom na togi podlagi)?

In zakaj je hitrost mimo postaje Brezovica samo 85 km/h, kljub temu da je proga ravna in zakaj se nič ne naredi glede tega???

Hvala in lep pozdrav.

Brezovica je nima varna za železniške postajališče je lahko nevarno (mini perona je slabo ) , mora manj počasi vozi max 85 km /h ....
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Kolikor sem razumel naj bi se skozi obnovljene predore med Pi-Di vozilo 50 km/h zaradi premajhne razdalje med tiroma, nevem pa zakaj se vozi skozi ostale predore na tem odseku normalno (moram pa pohvalit, da se po teh ploščah vozi prav Francosko).

Me pa prav zanima kako jim bo uspelo za 260 mio. obnovit celoten odsek Lj-Divača. ZM-Celje naj bi stal 280 mio. pa se je ocitno vačuje na polno (nobenega sekanja ovinkov, drogovi ostanejo isti) ter seveda nesmemo pozabit da gre za precek krajsi odsek z manj postajami.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

nagibni napisal/-a:Kolikor sem razumel naj bi se skozi obnovljene predore med Pi-Di vozilo 50 km/h zaradi premajhne razdalje med tiroma, nevem pa zakaj se vozi skozi ostale predore na tem odseku normalno (moram pa pohvalit, da se po teh ploščah vozi prav Francosko).
saj ni 50 ampak 70 km/h skozi predore. Ovinki so še vedno kar ostri.
nagibni napisal/-a:Me pa prav zanima kako jim bo uspelo za 260 mio. obnovit celoten odsek Lj-Divača. ZM-Celje naj bi stal 280 mio. pa se je ocitno vačuje na polno (nobenega sekanja ovinkov, drogovi ostanejo isti) ter seveda nesmemo pozabit da gre za precek krajsi odsek z manj postajami.
Ne pozabi da gre pri ZM - Celje tudi za dvig osne obremenitve.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?
preglednik
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

preglednik napisal/-a:Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?

Radij krivin ostane isti, morda bodo popravili nadvišanje. Realno je pričakovati 5-10km/h višjo hitrost.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Radij krivin ostane isti, morda bodo popravili nadvišanje. Realno je pričakovati 5-10km/h višjo hitrost.
To je pač naša skrb za infarstukturo. Poleti sem bil v Košicah, in ne boste verjeli, polovico poti med Bratislavo in Ko prevozi vlak s hitrostjo 160 km/h, z obnovo so začeli kakšnih 10 let nazaj, se spomnim, ko so delali med Bratislavo in Trnavo. In ne glihajo ovinkov za 5-10 km/h, cel odsek pred Žilino(?), kjer je sedaj hitrost 100 km/h se gradi povsem na novo, mostovi, tuneli, le deloma po stari poravnani trasi.... Pa imajo precej nižji BDP na prebivalca kot mi! Seveda pa nimajo AC v vsako vas, kot se to zahteva pri nas.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a smok1 »

preglednik napisal/-a:Dvig osne obremenitve pomeni najprej večja gostota pragov, nato močnejši tip tirnic, obnovljena gramozna greda, eventuelno obnovljen spodnji ustroj (podporni zidovi, mostovi, propusti itd..) Ali vse to nima nobenega vpliva na končno hitrost, oziroma, če se že vse to izvaja, ali nima smisla še malo zgladiti najbolj ostre ovinke, da bi povečali max. dovoljeno hitrost za kakšnih 10-20 km/h?
Za večja "ravnanja ovinkov" je potrebna sprememba DPN, gradbeno dovoljenje, soglasja krajanov, odkup zemljišč, pa še kaj bi se našlo. Časovno torej bi za kaj takšnega potrebovali več let, mogoče tudi desetletij.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kako so pa Slovaki to zmogli? Magistalne poge bi morali spraviti vsaj na 140 km/h, in to ne samo na dveh kratkih odsekih, če hočemo ostati konkurečni.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Za večja "ravnanja ovinkov" je potrebna sprememba DPN, gradbeno dovoljenje, soglasja krajanov, odkup zemljišč, pa še kaj bi se našlo. Časovno torej bi za kaj takšnega potrebovali več let, mogoče tudi desetletij.
Skratka, da rezimiramo, kjer ni volje, ni poti!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Kako so pa Slovaki to zmogli? Magistalne poge bi morali spraviti vsaj na 140 km/h, in to ne samo na dveh kratkih odsekih, če hočemo ostati konkurečni.
Kako so zmogli? @Ljubitelj se nekaj sklicuje na BDP. Pa ima narobe pogled! Slovaška je pred krizo sanirala banke z 4 milijarde evrov, jih prodala, kupnino pa vrgla v avtoceste in železnice. Podpisala pogodbe z VW, Peugeot, Kia: Dobite subvencijo, v zameno morate izdelati in zaposliti toliko in toliko. Sedaj so to največji plačniki v proračun. Pri nas pa Magna tak problem. Poleg tega so krediti cenejši, ker so banke sanirane, nižji donosi na obveznice, krize sploh ni bilo, pri nas pa prosili za čas in denar. Pa danes cirkus v parlamentu za prazen nič.
Evo zato! Kakšen BDP, lepo vas prosim. Enaki pa so v tem, da so nakupi v Avstriji cenejši, ter da je vzhod reven. :) Pa še to, da BDP Slovaške znižuje vzhod, Bratislava je bogatejša od Prage (se pozna da je Dunaj blizu), in znaša 188 % BDP-ja v EU (top 10 v EU). Države z njižjim BDP pa so po EU določilih lahko deleže bistveno višjega financiranja z EU sredstvi, zaradi tega dobivajo Slovaki višje zneske za gradnjo prog, kot Slovenija.

Konkurenčni pri čem? Sem že povedal, Čehe, Slovake zelo zanima Koper. Za povečan pretovor pa je potrebno povečati koristno dolžino tirov. Tako trdijo špediterji in koordinatorji. Tovotnih vlakov ne zanima hitrost. In Koper bo večno konkurenčen, saj najtežji vlaki plačajo manj kot 2,5 € na kilometer. V Avstriji, vprašanje, kaj dobiš za pod 3 €. V Italiji se pa računa na težo, hitrost, promocije, nazionale, porkamadonazinale in tisoč in ena podstavka...Pa spet ne dobiš tako nizkih cen.

In za konec. Lotiti se je treba vzroka, zakaj vsi rinejo v Ljubljano in ne posledice tega problema, ki se ji reče gneča. Ker sosedova trava ni nujno bolj zelena! In zaradi takšnega razmišljanja ne bomo nikoli druga Švica.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 26.09.2018, 17:44, skupaj popravljeno 1 krat.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Mi nikoli ne bomo Švica zato, ker imamo vseskozi pretežno leve vlade. In to dobesedno, ne zgolj v političnem smislu. Menda bo na Madžarskem BMW zgradil tovarno za 1 milijardo EUR. Pri nas pa z eno Magno delamo tak cirkus, kot bi šlo za novo jedersko elektrarno. Pa ne mi zopet klamfe sr..t o Orbanu in podbne levičarske agitacije. Preprosto so nesposobnni narediti kar koli pozitivnega, v skupno dobro. Samo lastne žepe polnijo.
Simpl je tanartabul.
Odgovori