Urban91 napisal/-a:. Ko jih vprašaš zakaj se stvar ne premakne, se vedno najde izgovor da so prioritete drugje.
Sem že napisal, pa bom še enkrat. Križ mora biti do leta 2023 končan, ker potem sledi preverjanje. Če ne bo pozitivno, so možnosti izgube TEN in RFC koridorjev in s tem izgubo nepovratnih sredstev, Koper bo izgubil strateškost, logistika pa bo šla navzdol. In ves denar gre danes v ta križ. Drugi lahko delajo na tretjih projektih, ker so ostalo infrastrukturo že nadgradili. Mi smo pa še vedno na ključnem delu proge za Koper na C kategoriji, del tovora, ki bi lahko vozil po naših tirih je šel drugam, ravno zaradi te kategorije. Skupaj več kot 80 % tovora je mednarodnega, zato se trudi s temi drugimi prioritetami obdržati obstoječi tovor. In ta tranzit bodo z veseljem pobrale druge države, če ne urediš osnovno infrastrukturo.A je to tako težko razumeti? Ko bo križ končan, pa se bo vlagalo 200 milijonov v projekte, od katerih Koper ni kronično odvisen.
anzovc napisal/-a:
Kako bo pa potem to izgledalo, pol prog ali še manj bo imelo 750 m koristne dolžine ostalo pa 600 m? Da ne bo to potem kot je zdaj z osnimi obremenitvami...pač najšibkejši člen, kjer potem ne bo moglo biti vlaka daljšega kot 600 m?
Najšibkejši člen.
Tako kot je danes. So pa drugje še večje razlike. Npr. Švicarji imajo 1000 metrov, Nemci in Italijani pa še doooolgo ne bodo imeli. Tja 2040 naj bi končali Renski koridor. Beljgici pa tudi komaj 740 metrov. Evropa treh hitrosti se temu reče.