Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Meni sploh ni jasno zakaj so nekatere stvari take kot so. Dela se rekonstrukcija Ce-RT in za nasledje dve leti se predvideva hitrost 50 km/h in kategorija D4....... ZM-RT pa ravno tako D4 in "normalne2 hitrosti.... da ne govorimo o kategorijiC3 med Ponikvo in Poljčanami.....
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Ali se lahko zgodi, da nekemu odseku znižajo kategorijo zaradi nerednega vzdrževanja, oz. splošne dotrajanosti?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

anzovc napisal/-a:Ali se lahko zgodi, da nekemu odseku znižajo kategorijo zaradi nerednega vzdrževanja, oz. splošne dotrajanosti?
V teoriji da, v praksi pa...držijo na umetnem dihanju z "mini" remonti.
Samo za info. Med Kranjem in Jesenicami je ~30 % tirne grede zablatene, pragovi že trhonijo, vsi premostitvenih objekti pa niso v zadovoljivem stanju. Če proga še ustreza D3 kategoriji, pa naj me koklja...
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a ledeni »

O useku med Poljčanami in SB sem že pred leti pisal, ko je bilo jasno, da ne bo nobenih geometričnih izboljšav trase. Takrat so bili nekateri drugačnega mnenja, a pustimo to.

Ta točka na železniški infrastrukturi mi je zanimiva, ker pove praktično vse. Na spodnji sliki ima manjša krožnica r=250m, večja pa r=850m. Iz slike je razvidno, da je za veliko razliko v r potreben samo manjši poseg. A žal... ni bilo narejeno nič. Ob takšni politiki napredka ne bo. Potem pa imamo tu še progo MB-Šentilj, kjer so desetletje pacali načrte in spremembe, končno predvideli ravnanje ovinkov, sprejeli DPN... in kaj se je zgodilo? Navaden remont brez vsega. Na srečo se en predor in nasip podirata, tako da morajo v novogradnjo.

Slika
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

O useku med Poljčanami in SB sem že pred leti pisal, ko je bilo jasno, da ne bo nobenih geometričnih izboljšav trase. Takrat so bili nekateri drugačnega mnenja, a pustimo to.
na žalost nisi pogledal, kako je bila izvedena rekonstrukcija useka. Prilagam sliko z veliko ločljivostjo in na nje se lepo vidi, kaj so predidevali
Slika

In z malo domišljije laika se vidi, kako so predvidevali poravnavo ovinkov s kar velikimi radiji 1750-2500m
Slika
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Vsa dela na Štajerskem koncu, se delajo po vdjk. Prioriteta del izven JŽI imajo tista, ki so ekonomsko najbolj upravičljiva. Hebi ga, vam trobim, da je denar glavni problem. Ja tudi samo 1 milijon evrov je že lahko problem. Če ne verjamete, si poglejte višino proračuna za investicije in prištejte še predviden rebalans proračuna. Glavni cilj modernizacije pa je interoperabilnost proge oziroma, če povem direktno. 541 lahko na 10 dN/t (kar je največji odpor na Štajerskem) pri 70 km/h vozi 1320 ton več, napram 363 pri 70 km/h. Oziroma 1250 ton več pri 80 km/h, kar 363 ne more doseči v tovorni prestavi.

Pri prehodu Križni Vrh, pa je načrtovana le širitev, nobene večje modernizacije.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pri prehodu Križni Vrh, pa je načrtovana le širitev, nobene večje modernizacije.
Saj v tem je ravno problem, na lahkem terenu vozijo vlaki 70 km/h...... Saj ni problem če vozi vlak poočasi na nekem zahtevnem terenu, po gričkih na Štajerskem se pa da brez težav potegniti na vsaj 120 km/h brez velikih zemeljskih del, že samo upoštevanje nekih drugi standardov namesto slovenskega pravilnika, bi na istih trasah dvignila hitrost za 10%. O tem sem že pisal, pa ni nobenega odziva.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

Danes sem si ogledal novo postajališče Dolgi most v Ljubljani in lahko povem da sem prijetno presenečen.

Zadeva je narejena tako kot mora bit. Vsaj glede na to kar sem videl v tujini.

Edin tam pri dvigalu mi ni jasno kaj so cimprali, da ga niso povišali do nivoja perona in so potem namesto tega naredili klančino do dvigala... Mislim saj za popotnike s kovčki ni težav. Predvedavam pa da je kar težava za invalide z vozičkom na ročni pogon. Je kar strma klančina. Res mi ni jasno zakaj dvigala niso potegnili do nivoja. #-o
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a igor72 »

suha napisal/-a:
Edin tam pri dvigalu mi ni jasno kaj so cimprali, da ga niso povišali do nivoja perona in so potem namesto tega naredili klančino do dvigala... Mislim saj za popotnike s kovčki ni težav. Predvedavam pa da je kar težava za invalide z vozičkom na ročni pogon. Je kar strma klančina. Res mi ni jasno zakaj dvigala niso potegnili do nivoja. #-o
Sej večini ni jasno...edino @ljubitelj zagovarja to neumnost...mogoče te bo razsvetlil :D
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sej večini ni jasno...edino @ljubitelj zagovarja to neumnost...mogoče te bo razsvetlil :D
Ni kaj razsvetljevati, izvirni greh je bil, ko se je gradil nadvoz brez železniškega postajališča. Nisem ravno gradbenik, toda predvideva, da se dvigala (tudi v prvotnem načrtu postajališča ni bilo prevideno in se je dodalo naknadno na pobudo društva za MestPoDveh) kasneje ni dalo povezati na obstoječi nadvoz brez posega v konstrukcijo, kar pa verjetno ni preveč zaželjeno. Zato so ga postavili pač tako, kot so ga lahko. Seveda bi ga lahko dvignili za kakšen meter, izgled bi bil pa????. O strmini rampe pa samo to, strma je natanko toliko kot na nasprotni strani z razliko, da premaga samo slab meter višinske razlike, na nasprotni strani (P+R) pa ene 2-3 m. Seveda nimam izkušnje z invalidskimi vozički, toda obstajajo natančni predpisi za gradnjo ramp za vozičke. O daljši poti pa samo to, naštel sem 49 korakov po rampi do prvega nadstreška. Nazaj po peronu pa ravno enako + stopnice. Če pa kdo ne verjame, pa naj gre tja in si stvari ogleda.

To je vse kar lahko povem, predvidevam, pa da arhitekti in gradbeniki le niso taki bukslejni kot bi jih nekateri radi prikazali. To je vse o razsvetljevanju. Bilo bi pa veliko pametneje, če bi se nezadovoljneži obregnili v gradnjo že med gradnjo nadvoza in kasnejšega postajališča... Kaj hočemo, Pot Rdečega križa je financiralo mesto, postajališče pa država....
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tile podatki so pa tako tako... Med drugim piše:
Projekti v izvedbi:
1. Nadgradnja žel. proge Poljčane-Slovenska Bistrica ( kolko let mislijo delat teh 2x5 km?)
2. Sanacija ozkega grla na železniški progi Divača-Koper (Izvlečni tir), A že ni stvar končana?
..
Projekti v pripravi:
..
10) V letu 2019 se pripravljajo projekti za novo progo Ljubljana-Kranj-Jesenice. (A že ni bilo rečeno da nove proge ne bo?)
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Nova proga Ljubljana - Jesenice je bila zavrnjena zaradi prevelikih vplivov na okolje. Tudi za nadgradnjo odseka Divača - Sežana d. m. prvič slišim.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Meni manjka obnova in nadgradnja železniške postaje Grosuplje. Ali ni tako, da je zadeva tik pred razpisom za gradnjo?
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Pod novo progo Ljubljana-Jesenice je mišljen drugi tir, ki pa ne bo imel več nove trase ampak bo zgrajen ob obstoječem tiru. Kot ste že opazili je seznam pomanjkljiv in nenatančen; manjka obnova postajališča Štore kjer je naročilo za gradbena dela že objavljen, pa obnova postaje Grosuplje ki je samostojen projekt, pa nadgradnja proge do Dobove,.. Tudi lokacija nekaterih točk je napačna, poglejte rdeče točke 7,9,14 #-o
Zadnjič spremenil Benny, dne 07.03.2019, 9:40, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori