Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Urban91 napisal/-a:Kaj pa remont levega tira Ljubljana - Brezovica v letu 2020, je še v planu :?:
Ne. Pa dajmo našteti.
-Dokončanje kočevke, promet z decembrom 2020.
-Pragersko, najprej prestavitev kretniških zvez od marca naprej. Potem enotirni promet na postaji (zapora 1+2 tir), predvidoma do začetka junija, vmes še zapora loka.
-Drugi tir, termin odvisen od razpisov. Vsaj razpisa za obe trasi sta že 10 dni vzunaj.
-Gorenjka. Najnujnejša dela na celotni trasi. Nekaj pardnevnih zapor.
-Zidani Most - Rimske Toplice.
-večja inesticijska dela na relaciji Sevnica-Trebnje in Lendava-d.m. Predvideni enomesečni zapori
-Predor Pekel in pesniški viadukt.
Karavanški predor, razpis se pričkuje ta mesec.
3x P+R.
In to je to za 271 milijonov evrov. 60 milijonov še gre za gospodsrsko službo za javni prevoz in 20 milijonov za nakup novih prevoznih sredstev.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

večja investicijska dela na relaciji Sevnica-Trebnje
Omenjena proga si zasluži večjo pozornost. Se ve kaj se bo delalo :?: Na Dolenjskem pa očitno brez obnove postaje Grosuplje. Daljinsko vodenje torej bo :?:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:Kaj pa remont levega tira Ljubljana - Brezovica v letu 2020, je še v planu :?:
Ne. Pa dajmo našteti.
-Dokončanje kočevke, promet z decembrom 2020.
-Pragersko, najprej prestavitev kretniških zvez od marca naprej. Potem enotirni promet na postaji (zapora 1+2 tir), predvidoma do začetka junija, vmes še zapora loka.
-Drugi tir, termin odvisen od razpisov. Vsaj razpisa za obe trasi sta že 10 dni vzunaj.
-Gorenjka. Najnujnejša dela na celotni trasi. Nekaj pardnevnih zapor.
-Zidani Most - Rimske Toplice.
-večja inesticijska dela na relaciji Sevnica-Trebnje in Lendava-d.m. Predvideni enomesečni zapori
-Predor Pekel in pesniški viadukt.
Karavanški predor, razpis se pričkuje ta mesec.
3x P+R.
In to je to za 271 milijonov evrov. 60 milijonov še gre za gospodsrsko službo za javni prevoz in 20 milijonov za nakup novih prevoznih sredstev.
Mene pa zanima podatek, koliko železnice namenijo za redno vzdrževanje (košnja, menjave tirnic, pragov, zimska služba in ostala vzdrževalna dela?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Obeta se obnova postaj:

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Zasavske postaje dobijo nadhod. Obnovi se komplet ustroj, kjer bo potekala rekonstrukcija postajnih tirov. Doda se kolesarnica in P+R. Vse postaje bodo ustrezale TSI za gibalno ovirane osebe in 550 mm peroni.

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Laze, Kresnice, Šentjur, Ponikva in Rače pa podhod. Z izjemo Rač in Ponikve, se na ostalih postajah obnovi tudi kompleten ustroj, kjer bo potekala rekonstrukcija postajnih tirov. Šentjurju se predlaga, da se ukine tir 1, in se zgradi otočni peron med tiroma 2 in 3. Litija pa poleg novega otočnega perona med 1 in 2 tirom, dobi še četrti (slepi) tir s peronom. Dodajo se kolesarnice in P+R. Vse postaje bodo po TSI za gibalno ovirane osebe in 550 mm peroni.

Na avstrijskem portalu provia, pa je že odprt razpis za tehnično nadgradnjo karavanškega predora.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ma Štajerskem se vse modernizira v kategorijo D4, zanimivo nihče pa nič ne pove kakšna je usoda loka v ZM, proga 14. Še vedno je lepo C3 kot v starih časih. Kaj bo res teh 1,2 km proge določalo prevoznost proge Dobova Šentilj?
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Ko se dela remont na glavnih progah, kam se potem vozi pragove in tirnice, ki so še vedno v dobrem stanju :?: Bi bilo možno tirnice 60E1 ali pa pragove, ponovno vgraditi recimo na postajne tire ali pa na regionalne proge :?:
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Vse kar se izgradi in je ''uporabno'' gre na stranske proge.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Vse kar se izgradi in je ''uporabno'' gre na stranske proge.
Kam gre potem material iz Štajerske in Gorenjske proge :?:
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a dingo »

Urban91 napisal/-a:
Vse kar se izgradi in je ''uporabno'' gre na stranske proge.
Kam gre potem material iz Štajerske in Gorenjske proge :?:
Kot ti je že predhodnik napisal. Gnili pragovi in preveč z obrabljene tirnice gredo na dinos oz. uničenje (pragovi). Še uporabni pragovi in tirnice pa na dolenjsko, bohinjsko, velenjsko.... progo. Tu z njimi SVP-ji (oz. mislim da so zdaj SGD-ji) krpajo stranske proge.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In vendar se na Gorenjki premika. Država je izvrtala dodaten denar, 15M€ letos in podobno drugo leto. Več v Za prenovo zastarele gorenjske proge so našli denar v podnebnem skladu
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

In vendar se na Gorenjki premika. Država je izvrtala dodaten denar, 15M€ letos in podobno drugo leto.
Če uspe brez pritožb bo, če ne pa nič, pa še to samo Podnart - Lesce Bled. Že več let prej se je vedelo da bo polletna zapora predora Karavanke in da je idealna priložnost za nadgradnjo odseka Kranj - Jesenice. Primerjaš postajo v Podrožci in Jeseniško bi mislil da si na drugem planetu. Da niso zagotovili denarja je res žalostno. V kakšni drugi državi bi ljudje, ki o tem odločajo že davno bili odstavljeni. :x
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Čudno, še nihče ni omenil javnega razpisa za obnovo Gorenjke v okvirni višini 45 M€ v dolžini 10,69 km med Podnartom in Lescami.,.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Hitrosti se bistveno ne povečajo. Nekaj ovinkov bodo poravnali, to je pa tudi vse. Vozni časi med postajama, bodo še vedno preveč dolgi, za takšno gostoto prometa. Glede na to da je iz tehničnega vidika Podnart - Lesce Bled najzahtevnejši odsek za gradnjo drugega tira, bi pričakoval kakšno dodatno izogibališče za križanje.Gre bolj za obnovo objektov in zgornjega ustroja.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Grosuplje

Spokojnost železniške postaje.
Slika

Edini delovišče, ki je posredno vezano na železniško postajo. Gradnja garažne hiše, katere dobrih 70 % kapacitet (161 parkirnih mest od skupno 222) bo namenjenih P+R dejavnosti za bližnji železniški in avtobusni promet.
Slika

Investitor je občina Grosuplje, nekaj več kot četrtino finančnih sredstev prispeva Kohezijski sklad EU.
Slika
Aljaž
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Bom iz teme o novih garniturah prensel zadevo sem, da se ne bo smetila.
Ljubitelj napisal/-a:
Nevem meni se pa ne zdi pametno kupovati starih garnitur, ki se jih drugje hočejo znebit. Stare, ki so prenovljene že imamo in bolje, da te ostanejo do nakupa novih. Tudi v te rabljene bi bilo potrebno vložiti ne malo denarja.
Končno ena pametna. Saj nismo evropski reveži, ki bi kupovali staro robo, ki jo še bolj razviti zaradi stroškov poceni prodajajo nekim Balkancem in podobno.
Nisem vedel, da so Čehi evropski reveži. Sploh zato, ker so glede železnic superiorni proti nam, Ampak glej ga zlomka...

Povezava na video

Odgovori