Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Dejstvo je, da bo tudi po izgradnji tivolskega loka, pa dvotirnosti do Jesenic itd.. potekal ves tovorni promet iz Kopra, Reke in Italije skozi ljubljanski mestni park Tivoli.....
Torej 10 vlakov čez Bohinjko bo blagodejno delovalo na te institucije in Tivoli. Ne ga biksat no. Glavnina tovora bo šla še vedno čez Zidani Most, saj je jasno da se na vstop na slovenski trg pripravlja pet (5) prevoznikov, ki jih zanima relacija vzhod-zahod. Sploh pa dvotirnost do Jesenic je v prvi vrsti namenjena, da lahko sploh uvedeš taktni potniški promet, kar zna umakniti kakšen avto iz mesta.

Drugače samo opozarjam, kaj se dogaja v tujini. Železni Ren. Večini se ne sanja, kaj je to. Ampak civilna iniciativa je dosegla, da se ta kos železniške proge pri Mönchengladbachu, ponovno ne aktivira, katera bi prevzela tovor iz Rotterdama. Še bolj čudno pa je na drugi strani Karavank. Prebivalci so se odločili za takšno varianto Koralpske proge, kakršna bo. Ampak, ko so ugotovili, da bo s sabo prinesla tovorne vlake, so pa začeli protestirati, da se naj tovorni speljejo južno po Podrožniški progi. In upate, da bo Bled sedaj tiho, če speljejo tovorne po Bohinjki? Ne bit tok naivni no, da bodo Blejci dovolili bilokakršen redni tovorni promet do Kopra ali celo Trsta. Še bolj zanimivo bo pa gledati, kaj bi na to pravili turistični delavci, ki žanjejo uspehe, ker je bila proga omenjena v lonely planet. Kot sem rekel, saj niste zmenjeni o ničemer in z nikomur,kaj bi sploh počeli s progo. Zato pa je stanje takšno, kot je. Še dobro, da obstaja lonely planet. Pa še v interrail brošuri je omenjena, kot trasa alpine adventure od Nice do Trsta, preko švicarskih gorskih prog, do vzhodne Tirolske. Želite to uničiti? Le dajte...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Re 4/4, v svojem postu nisem niti omenil Bohinjke. Mislil sem samo na našo prestolnico, poglej kako so rešili to v Vidmu, pa v Zagrebu! A si Slovenci ne zaslužimo kaj podobnega?
Ko pa že omenjaš Bohinjko in Blejce: Večina Blejcev (Blejčanov??) verjetno niti ne ve, da jim po obrobju kraja pelje kakšna železnica. Tisti turisti v Zaki so pa povečini ali Nemci ali Angleži, ki še kako radi vidijo, da pelje mimo kakšen vlak. Tovorne si organizirajo celo sami, za fotošop. Sicer pa so po tej progi stoletje vozili tovorni vlaki in prav ta železnica je Bledu tudi prinesla turistični sloves.
Bolj me skrbijo tvoje navedbe v smislu, češ: "sami zmenite se kaj želite iz te proge". Če je to uradna politika SŽ oziroma Slovenije, potem se Bohinjki zares slabo piše. Kajti tudi če bi se slučajno našel kakšen privat investitor, bi vsi skočili pokonci: tujega nočemo, svojega ne damo, naj raje propade.
Da je uradna politika poslala to progo načrtno na stranski tir, sem dobil občutek že takrat, ko je bil žledolom in je novinarka trikrat zastavila direktorju Mesu vprašanje: "Pa resnično ni nobenega obvoza za vlake iz Ljublane (Jesenic) do Kopra?" Odgovor je trikrat kategorično, da ga ni. To bi lahko razumel tudi kot izdajo severne Primorske s strani države, pa naj se sliši še tako patetično. Sicer pa si Mes zasluži priznanje, pod njegovim vodstvom se le nekaj dogaja na glavnem železniškem križu. Pa tudi najsodobnejše Stadlerjeve vlake bomo dobili.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Pa si ti prepričan, da Mes ve, kje je bohinjska proga?? :D Zadnjič se je naša gostilničarka jezila, ko je en "železničar" iz prestolnice priznal, da če ne bi bilo železnice ne bi res bil nikdar v teh krajih. (seveda ne govorim za Bled) In kako sploh tu preživimo? Pa je skoraj četrtina hiš v vasi že v tuji, največ angleški lasti. :D :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: Bolj me skrbijo tvoje navedbe v smislu, češ: "sami zmenite se kaj želite iz te proge". Če je to uradna politika SŽ oziroma Slovenije, potem se Bohinjki zares slabo piše. Kajti tudi če bi se slučajno našel kakšen privat investitor, bi vsi skočili pokonci: tujega nočemo, svojega ne damo, naj raje propade.
Da je uradna politika poslala to progo načrtno na stranski tir, sem dobil občutek že takrat, ko je bil žledolom in je novinarka trikrat zastavila direktorju Mesu vprašanje: "Pa resnično ni nobenega obvoza za vlake iz Ljublane (Jesenic) do Kopra?" Odgovor je trikrat kategorično, da ga ni. .
Ravno s tem se začne. Kaj želite. Država vam ne bo servirala idej na pladnju, saj ni več socializma. So Švicarji nekaj let nazaj rešili sezono v Kranjski Gori. Sem že pisal kako. Lokalna skupnost je morala nekaj prispevati. In z vsakim turistom se vložen evro počasi vrne. Pa mi povej nekaj. Ali drži, da avtovlak na Bohinjki ni subvencioniran? Če ni, potem je vse jasno, zakaj je avtovlak takšen, kot je. Ko se boste Primorci in Gorencji zmenili, kako sploh uvesti skupni turizem in kako izkoristiti progo, potem pa bo kaj. Saj vi živite za turizem in potencial proge in ne Janez iz Haloz.

Kar pa se tiče obvozov v času žleda. Par dni nazaj je bilo tukaj začudenje, zakaj ni možno 160 km/h do Borovnice. Pa sem podal odgovore, da progo skupaj drži le blato. Le kaj skrivajo ustroj in podporno zidovi na Bohijnki? In koliko tovornih bi zdržala, predno bi se posedla? Ali morda čuvajo progo, da ne bi inšpektor izdal kakšno odločbo? Bi bilo dobro vedeti realno stanje ali pa mogoče ni obvozov zaradi nadaljevanja aktivnosti za vpis Bohinjske železnice v seznam svetovne dediščine Unesca in vključevanje turističnega produkta Bohinjske železnice druge mreže sorodne turistične ponudbe v tujini? Le kdo bi vedel, zakaj je bil Mes takrat tako hladen....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a: Bolj me skrbijo tvoje navedbe v smislu, češ: "sami zmenite se kaj želite iz te proge". Če je to uradna politika SŽ oziroma Slovenije, potem se Bohinjki zares slabo piše. Kajti tudi če bi se slučajno našel kakšen privat investitor, bi vsi skočili pokonci: tujega nočemo, svojega ne damo, naj raje propade.
Da je uradna politika poslala to progo načrtno na stranski tir, sem dobil občutek že takrat, ko je bil žledolom in je novinarka trikrat zastavila direktorju Mesu vprašanje: "Pa resnično ni nobenega obvoza za vlake iz Ljublane (Jesenic) do Kopra?" Odgovor je trikrat kategorično, da ga ni. .
Ravno s tem se začne. Kaj želite. Država vam ne bo servirala idej na pladnju, saj ni več socializma. So Švicarji nekaj let nazaj rešili sezono v Kranjski Gori. Sem že pisal kako. Lokalna skupnost je morala nekaj prispevati. In z vsakim turistom se vložen evro počasi vrne. Pa mi povej nekaj. Ali drži, da avtovlak na Bohinjki ni subvencioniran? Če ni, potem je vse jasno, zakaj je avtovlak takšen, kot je. Ko se boste Primorci in Gorencji zmenili, kako sploh uvesti skupni turizem in kako izkoristiti progo, potem pa bo kaj. Saj vi živite za turizem in potencial proge in ne Janez iz Haloz.

Kar pa se tiče obvozov v času žleda. Par dni nazaj je bilo tukaj začudenje, zakaj ni možno 160 km/h do Borovnice. Pa sem podal odgovore, da progo skupaj drži le blato. Le kaj skrivajo ustroj in podporno zidovi na Bohijnki? In koliko tovornih bi zdržala, predno bi se posedla? Ali morda čuvajo progo, da ne bi inšpektor izdal kakšno odločbo? Bi bilo dobro vedeti realno stanje ali pa mogoče ni obvozov zaradi nadaljevanja aktivnosti za vpis Bohinjske železnice v seznam svetovne dediščine Unesca in vključevanje turističnega produkta Bohinjske železnice druge mreže sorodne turistične ponudbe v tujini? Le kdo bi vedel, zakaj je bil Mes takrat tako hladen....
Ma nemoj! V prvem odstavku ščitiš državo in šimfaš lokalne skupnosti. In še prej govoriš o deželni politiki v Avstriji. Kje so dežele ? Jih bomo ustanavljali v Tolminu, Halozah ali Ravnah na Koroškem ali se bo zadeva zgodila v Ljubljani ? Deželne politike sploh ni, ker ni dežel. Konkretno pa so vsi dovozi in klančine za avtovlak asfaltirani z občinskim denarjem. Ampak, to ni MOL, da se razumemo. Tolmin ima recimo 28 vodovodnih sistemov za vzdrževat, šolske prevoze za financirat po vseh vaseh...
In kaj naj bi skrival spodnji ustroj proge kot nesposobno državo in nezmožnost racionalne porabe denarja za vzdrževanje? Kaj misliš, da ne znam prešteti vseh prometnikov, ki po sili razmer prenočujejo na Bohinjki in drugje po slovenskih lokalnih progah? In to je racionalno ? Pa ne mi z nočnim zapiranje in drugimi prav našimi avtohtonimi rešitvami, ker vem kako so take proge urejene drugje po Evropi.
Sicer pa, predlagal sem ureditev tovornega prometa po Bohinjki za vsaj malenkostno rešitev prometnega kolapsa v prestolnici. In kot si sam pravilno povedal, vi živite tam in ne Janez iz Tolminskega.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Slika

Slika pove vse. 10 vlakov po Bohinjki bo rešilo kolaps v Ljubljani. :thumbupl
Potovalne hitrosti mestnih avtobusov so zaradi velikega števila osebnih vozil, s katerimi si delijo ceste, dokaj majhne. Nekoliko sta potovalne hitrosti izboljšala uvedba rumenih pasov in zaprtje Slovenske ceste za preostali promet, bistvenega napredka pa brez zmanjševanja števila osebnih vozil ni mogoče doseči. LUR je zvezdasto povezana s petimi železniškimi progami v smereh Zasavja, Kamnika, Gorenjske, Primorske in Dolenjske. Na osrednjo železniško postajo Ljubljana dnevno pripelje več kot 130 potniških vlakov. Njihova povprečna potovalna hitrost znaša približno 48 km/h. Povprečna zasedenost potniških vlakov je okoli 27 %. Delež ljudi, ki za svoje dnevne potovalne navade uporablja JPP, dosega približno 8 %
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/ ... eSupport=1

Pa še malo statistike o gneči v avtu.

Pa imate vse podatke o navadah, za diplomsko dovolj. O 15 minutnen taktu pa ne sanjat, s 50 milijoni subvencije, ki jo država napraska, sploh ne. Niti o hudih vložkih v infrastrukturo, ker 300 milijonih na leto za investicije, pokrije komaj 7 kilometrov obnov prog na pol leta. Več denarja bo, ko bo penzija takšna kot so jo takrat obljubljali.

Regionalna politika pa je. Reče se jim razvojne regije. In jih je debelih 12 v Sloveniji.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Regionalna politika pa je. Reče se jim razvojne regije. In jih je debelih 12 v Sloveniji.[/quote]

Tukaj si pa čisto mimo udaril. Ti so svet zase, železnica jim je španska vas. Njihov domet seže do promocije rokodelskih izdelkov lokalnega značaja.
Ti že veš, kakšna je razlika med temi osebki in normalno deželo, kot sta Furlanija v Itaiji in Koroška v Avstriji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubljanska aktivno sodeluje in spremlja, kaj se dogaja s prometom. Za državne projekte, pa je potreben čas. Projektov je veliko, denarja pa malo.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

Foto: nov železniški nadhod v Krškem je postavljen

https://www.posavskiobzornik.si/novice/ ... 6r-UeY9H6I
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

S 1. junijem, 1. avgustom in 1. januarjem 2020 naj bi se uvedle enotne vozovnice:

https://www.zurnal24.si/slovenija/s-1-j ... mba-327164

Zelo velik problem ki ga vidim je pri enotni vozovnici za enkratno vožnjo, ki bo stala 1,3 evra za razdalje do vključno 5 kilometrov. Za razdalje med 10 in 15 kilometri bo treba odšteti 2,3 evra, za razdalje med 30 in 35 kilometri pa 4,1 evra, je, da je enostavno predraga. Vozovnica za mestni potniški promet stane 1,3 € pa lahko narediš bistveno več kot 5 km.

Skratka, če en znižajo cen bo zadeva sama sebi namen.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

suha napisal/-a:
Zelo velik problem ki ga vidim je pri enotni vozovnici za enkratno vožnjo, ki bo stala 1,3 evra za razdalje do vključno 5 kilometrov. Za razdalje med 10 in 15 kilometri bo treba odšteti 2,3 evra, za razdalje med 30 in 35 kilometri pa 4,1 evra, je, da je enostavno predraga. Vozovnica za mestni potniški promet stane 1,3 € pa lahko narediš bistveno več kot 5 km.

Skratka, če en znižajo cen bo zadeva sama sebi namen.
V bistvu ne. Enotna vozovnica je namenjena tistim, ki so doslej na svoji poti morali prestopati z vlaka na avtobus ali obratno. Tu so morali kupovati 2 vozovnici dveh različnih prevoznikov, kar je vožnjo zelo podražilo. Zdaj bodo za celo pot potrebovali le eno vozovnico.
Ljubljana bi pa itak morala biti posebna cona, kjer bi veljala enotna mestna vozovnica.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

No ko si že ravno začel o Ljubljani.....

Največji problem naj bi bili dnevni migranti. LPP ima razvito mrežo linij tudi izven Ljubljane. Za to vozovnico se plača 1,2 €. A noben ne uporablja teh avtobusov, ker se vozijo po isti infrastrukturi ki jo uporabljajo tudi dnevni migranti z avtomobili, ki v prometnih konicah zabijejo vse in porabiš eno uro da z busom kam prideš, kar pa je seveda nesprejemljivo.

Rešitev bi bil prevoz iz obrobja z železnico do npr. novega postajališča Dolgi most in nato prestop na mestni avtobus. A kaj ko bo vsaj pomoje tako, da bo treba plačat npr. 2,5 € za vse skup, namesto 1,2 €, vse zato ker bo treba na Dolgem mostu prestopit na mestni avtobus.

Želel bi si sicer da bo drugače, a ne bo ker imamo na vladi same neumne debile, ki se bodo raje zaje***** z nekimi subvencijami za električne avte, kot pa da bi probleme dejansko reševali. #-o
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

Ta primer je bil že mnogokrat predstavljen, pa ga bom povedal še enkrat. V Luksemburgu je javni promet zastonj. In če hočemo kaj narest bi mogu bit tud pri nas! Pač se ukine tiste transferje za nadomestilo za prevoz na delo, pa se naredi javni potniški promet zastonj.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

suha napisal/-a:Ta primer je bil že mnogokrat predstavljen, pa ga bom povedal še enkrat. V Luksemburgu je javni promet zastonj. In če hočemo kaj narest bi mogu bit tud pri nas! Pač se ukine tiste transferje za nadomestilo za prevoz na delo, pa se naredi javni potniški promet zastonj.
Ne vem od kje si to dobil, ampak ravnokar gledam stran CFL in ne boš verjel, NI zastonj za vse. Pač pa je zastonj za mlade do 20 let, kolesa, pse, invalide, državljane z nizkimi dohodki itd.
V Ljubljani bi morala karta znotraj cone 1 za vsa javna prevozna sredstva imeti ceno 1,30 evra za 90 minut, kakor je zdaj za avtobus. In celotna tarifa bi se morala gledati glede na sedaj veljavne "cone", kjer bi se pač LPP busom pridružili še vlaki kot sredstva prevoza. Samo to bi imelo smisel.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Ne vem od kje si to dobil, ampak ravnokar gledam stran CFL in ne boš verjel, NI zastonj za vse. Pač pa je zastonj za mlade do 20 let, kolesa, pse, invalide, državljane z nizkimi dohodki itd.
Od marca 2020 je rok, da bo zastonj. Ampak ne kompletni prevoz. 1 razred ne bo zastonj + iz tujine do meje ne. Poleg tega, se nekateri avtobusi plačujejo iz občin in tisti niso v domeni države, zato se morajo župani odločiti, ali bodo pokrili izpad vozovnic.
Čeprav brezplačen ne bo, samo navadni smrtniki vedno padejo na to foro. Izpad prihodkov s strani vozovnic se bo pokril z novimi davki. Tako, da ga boš v vsakem primeru plačal :wink: Samo sliši se privlačno, v resnici pa yugo sistem. Nekdo, ki bo na periferiji bo poleg svojih stroškov osebnega prevoza, financiral še delež javnega prevoza, za one v mestu, čeprav ga ne bo imel pred nosom. Tak ko v yugi, ko je Slovenija financirala skoraj komplet "razvoj" juga yuge. :mrgreen: Menda sta Ljubljana in Zagreb včasih dala del sredstev oziroma opremo za gradnjo TE Tuzla. :roll:
Odgovori