Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: To kaj nespoštovanje rangov potegne za seboj pa lahko opišem tako:
Ampak, v vseh normalnih državah ima nezamujen vlak prednost pred zamujenim, ne glede na rang. V tvojem primeru, če bi dal prednost Mimari, bi lahko povzročil zamudo vseh vlakov, ki imajo zvezo s tem točnim lokalcem. Bolj se moraš vprašati, zakaj je bil mednarodni v zamudi, ne zakaj je lokalc bil po voznem redu tam. Ti si v tem primeru kasneje pač padel v črno piko ÖBB-ja, ki se mu reče takt čez ture. No, jaz sem pa nekaj let nazaj zamudil zadnjo vezo tisti dan, zato da je bil pohorc čim manj zamujen, mi z lokalcem pa iz 0 na 50 minut zamude v Poljčanah. Pa nisem bil edini takrat.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Pozdravljeni. Berem dokumentacijo za nadgradnjo proge Kranj - Podnart in opažam da so predvidene 28 dni
12 urne zapore. Na SŽ infrastruktura pa piše da bo zapora samo Podrožca - Jesenice. Je to napaka na SŽ ali je prišlo do spremembe zapore :?:
Slika

Slika
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Žiga »

Namen mojega prispevka zgoraj je bil komentar na objavo od @Regan 664, da imajo tovorni vlaki velikokrat prednost pred potniškimi. Napisal sem samo svoje mnenje, da kaj takega še nisem doživel in enostavno podal en svoj primer. Nikjer pa nisem napisal, da je bilo kaj spornega v tem mojem primeru v Pivki in, da bi progovni prometnik moral kako drugače ravnati :!: Tako, da @desiro ni potrebe po odpiranju razprav o raznih rangih vlakov, privatnih prevoznikih, nekih izrednih trasah itd. Toliko...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

038 napisal/-a:
desiro napisal/-a:vsekakor pa bi se range moralo spoštovati,
Da ni dal tebi kak rang kril?
Ne, le blazno neumno se mi zdi da potniki plačujejo neke dodatke če na koncu storitev ni nič boljša od tiste na lokalnih vlakih. Sploh glede na to da v tujini doplačil za hitrejše vlake načeloma ni oz. le te niso zastavljene na tak način kot pri nas zgolj na rang vlaka ampak odtehta tudi razlika v potovalnem času. Žalostno je da še tiste ene boge najvišje vrste vlaka (angleži bi rekli flagship) ne moremo čuvati pred raznoraznimi nepotrebnimi zmanjševanji potovalne hitrosti.
Re 4/4 napisal/-a:
desiro napisal/-a: To kaj nespoštovanje rangov potegne za seboj pa lahko opišem tako:
Ampak, v vseh normalnih državah ima nezamujen vlak prednost pred zamujenim, ne glede na rang. V tvojem primeru, če bi dal prednost Mimari, bi lahko povzročil zamudo vseh vlakov, ki imajo zvezo s tem točnim lokalcem. Bolj se moraš vprašati, zakaj je bil mednarodni v zamudi, ne zakaj je lokalc bil po voznem redu tam. Ti si v tem primeru kasneje pač padel v črno piko ÖBB-ja, ki se mu reče takt čez ture. No, jaz sem pa nekaj let nazaj zamudil zadnjo vezo tisti dan, zato da je bil pohorc čim manj zamujen, mi z lokalcem pa iz 0 na 50 minut zamude v Poljčanah. Pa nisem bil edini takrat.
No tvoj komentar bi bil opravičjiv če bi mi imeli nevem kako kompleksen sistem vez vlakov, ja madona tista veza v ZM ki je ena in edina bo pa že počakala? Pa verjetno bi zamuda le tega imela vpliv na manjše število potnikov kot zamuda nekega EC?
Žiga napisal/-a:Namen mojega prispevka zgoraj je bil komentar na objavo od @Regan 664, da imajo tovorni vlaki velikokrat prednost pred potniškimi. Napisal sem samo svoje mnenje, da kaj takega še nisem doživel in enostavno podal en svoj primer. Nikjer pa nisem napisal, da je bilo kaj spornega v tem mojem primeru v Pivki in, da bi progovni prometnik moral kako drugače ravnati :!: Tako, da @desiro ni potrebe po odpiranju razprav o raznih rangih vlakov, privatnih prevoznikih, nekih izrednih trasah itd. Toliko...


Dobro, moj namen pa je bil izpostaviti to kar se dogaja, kjer pa so razprave o rangu vlaka, favoriziranju prednosti in izredih trasah pomembne. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Tudi progovni prometnik v Postojni dela čudeže na tej žalosti od infrastrukture. Seveda bo včasih za minuto ali 2 ustavil tudi mednarodnega na uvoznem signalu, da bo šlo mimo tistih 2.000 ton. Ker če bi ustavil tovornega bi se pa odjava za njim zelo podaljšala, saj zaviranje, čakanje pred US in ponovno speljevanje lahko vzame tudi do 10 min.....

Tudi ob srečanju dveh potniških vlakov se včasih zgodi (nisem nikoli rekel, da se te stvari vedno dogajajo!!!) da ima LP vlak prednost pred MV - tu je spet pogoj, kdo je bližje postaji...

Vseh teh kolobocij pa ne bi bilo, če bi imeli podhode.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Kaj pa APB na primorski progi? Se kaj dogaja na tem področju?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dirigent napisal/-a:Kaj pa APB na primorski progi? Se kaj dogaja na tem področju?
APB se vgrajuje ob predvidenih remontih, ker sta proti Divači predvideni še dve novi napajalni. To so projekti po aktualnemu remontu gorenjke.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

To so projekti po aktualnemu remontu gorenjke.
In kdaj bo remont gorenjke, kot kaže ga ne bo... :?:
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Nadgradnja železniške postaje Grosuplje
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Izdelava projektne dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Direkcija RS za infrastrukturo je 14. 9. 2020 na Portalu javnih naročil objavila vest, da JN za nadgradnjo odseka Kranj−Podnart odda konzorciju CGP, SŽ ŽGP, GH Holding, Riko in Gorenjska gradbena družba. Do izteka roka je prispela le ponudba omenjenega konzorcija.

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364753
Aljaž
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

In kdaj se začne nadgradnja Kranj - Podnart :?:
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Počasi. Kot prvo se mora zaključiti postopek izbire izvajalca. V danem primeru mora torej odločitev postati pravnomočna, nato sledi podpis pogodbe. Šele za tem sledijo terminska usklajevanja, uvedba v delo itn.
Aljaž
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Zunaj je tudi razpis za gradnjo novega nadvoza nad železniško postajo Grosuplje (A in C stran postaje, Taborska cesta).

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=367860
Aljaž
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Počasi. Kot prvo se mora zaključiti postopek izbire izvajalca. V danem primeru mora torej odločitev postati pravnomočna, nato sledi podpis pogodbe. Šele za tem sledijo terminska usklajevanja, uvedba v delo itn.
Govoriš za postajo Grosuplje :?:
Obnova Kranj - Podnart - Lesce Bled bi se morala začeti istočasno s predorom Karavanke. Vsaj tako je bilo mišljeno.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Urban91 napisal/-a: Obnova Kranj - Podnart - Lesce Bled bi se morala začeti istočasno s predorom Karavanke. Vsaj tako je bilo mišljeno.
S stališča zdrave pameti to drži, s stališča zakonov, ki urejajo javna naročila, pa je tako, kot je napisal Aljaž.

Pri nas je bila v spopadih v sodnih sporih zdrava pamet navadno poražena. Žal.
LP, Metod
Odgovori