Se ne strinjam...niti najmanj!Matevz96 napisal/-a:Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.električar napisal/-a:Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.
lp
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Problem so tehnične omejitve. Po študiji Prometnega inštituta o uvedbi potniškega prometa v Kočevje naj bi proga Lj -Grosuplje v sedanjem stanju lahko sprejela le 4 vlake za Kočevje. (Niti ne govori o 4 parih).Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.
Za kaj več bo treba v Grosupljem, na Škofljici in Rakovniku predelati perone, zgraditi podhode, posodobiti SVN in še kaj. Predlagajo tudi po eno APB mesto med vsako postajo. S tem bi zgostili intervale, ker so v konicah vlaki v isto smer. Potem naj bi bilo možno 10 parov vlakov za Kočevje oz 62 vlakov dnevno med Lj in Gr.
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Meni se zdi boljša navezava na kamniško. Ob bodoči progi je več prebivalcev (Komenda, Moste, Mengeš), ki bi jim koristila, tu pa so večje le Vodice in Gameljne, ne vem pa, koliko bi bila zanimiva za Šmartno. Vsi ti kraji pa itak ležijo ob AC. Poleg tega bi večja frekvenca vlakov na kamniški progi utegnila tam privabiti vsaj za polovico več potnikov, kot jih je sedaj.Kaj pa varijanta med Šmarno goro in Rašico (skozi Zg. Gameljne in Vodic), ali pa odcep pri Medvodah, ki bi bil za gradnjo še najkrajši?
Se strinjam. Razložil si, kar sem samo namignil. Tudi jaz se bojim, da bi projekt na celi potezi do Kranja stal kakih 200 M€, temu pa je treba prišteti še nekaj 10 M€ za posodobitev kamniške. Elektrificirati pa bi morali kar takoj in to vse. Le tako bi dosegli primerno kvaliteto prevoza.Napisal/-a LJ363 » 11.06.2017, 13:08:28
Letališče je verjetno z razlogom postavljeno tja kjer je. Sorško polje precej verjetno ne bo najboljša izbira, recimo zaradi okoliških hribov, že tisti hribčki pri Mengšu so skoraj v napoto za pristajanje na Brnik. Vprašanje je tudi v katero smer tam običajno piha, za povrh pa imaš tam po sredi Sorškega polja še nekaj daljnovodov. Tako da ali bo železnica prišla na Brnik, ali pa je ne bo. Idealno je tam od Jarš mimo Mengša do Brnika manj kot 15km proge, pa lahko za začetek tudi neelektificirane. V normalni državi projekt za leto ali dve in ene 30M€, pri nas pa vsaj 10 let, 200M€, pa še ene 15 civilnih iniciativ.
lp
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če me spomin ne vara, je to tisto, kar smo enkrat že objavili tukaj na forumu (se ne spominjam več ali sem jaz ali nekdo drug ), da bodo sedanjo dvotirno progo v predoru Karavanke rekonstruirali v enotirno progo, katera bo dopuščala višje hitrosti.
http://svet24.si/clanek/novice/slovenij ... ravanke-bo
http://svet24.si/clanek/novice/slovenij ... ravanke-bo
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Petrič in Škrabec, zmagovalca razpisov na železnicah
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4655
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4655
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Dopolnitev SV zavarovanja postaje Uršna sela in nadgrad nivoj prehoda NPr 64.5 v km 64+547,27reg žel proge 80 d.m Metlika - Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Poleg novih US in IS so predvideni tudi premikalni signali, kot razumem pa še kar ostane mehanska SVN s kretnicami na ročni pogon. Ali lahko kdo razloži to logiko?Napisal/-a gorican » 11.09.2017, 10:06:56
Dopolnitev SV zavarovanja postaje Uršna sela in nadgrad nivoj prehoda NPr 64.5 v km 64+547,27reg žel proge 80 d.m Metlika - Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
lp
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....
ne enako SLO in ITA... jaz zelo všeč mi je za ITALIJA ELEKTRIČNI VLAK....(model ! )
ne enako SLO in ITA... jaz zelo všeč mi je za ITALIJA ELEKTRIČNI VLAK....(model ! )
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4713
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4713
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nove konzole so kar podobne tistim v Španiji.RitterVonGhega napisal/-a:novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....
Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
aha,...jž 363 napisal/-a:Nove konzole so kar podobne tistim v Španiji.RitterVonGhega napisal/-a:novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....
Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Toda "aha" še ni preveč popoln odgovor h mojem vprašanju...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ena misel o modernizaciji SŽ....na današnji dan je med Koprom in Mariborom 53 počasnih voženj...lih toliko, v vednost
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Verjetno poenotenje obesne opreme po celotnem omrežju.jž 363 napisal/-a:.Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Poenotenje? Si ti sploh videl omrežje vsaj približno?Re 4/4 napisal/-a:Verjetno poenotenje obesne opreme po celotnem omrežju.jž 363 napisal/-a:.Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )