Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Izletko se lahko zelo dobro zlorablja namesto mesečne vozovnice.
Preprosto vsako nedeljo kupiš izletko, ki ti velja do četrtka. In se voziš vsak teden v službo za 15€ + vožnja v petek.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

....preberi še enkrat, KDAJ velja IZLETka.... :idea: :mrgreen: ......mat'r......površnost..... :mrgreen: ....
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Kaj pravijo.
S 1. junijem uvajamo novo ponudbo, ustvarjeno za potovanja ob sobotah, nedeljah in praznikih. Gre za pavšalno vozovnico IZLETka, ki bo veljala za neomejeno število voženj v drugem razredu v vseh vrstah vlakov na celotnem območju Slovenskih železnic. Vozovnica bo veljala pet dni, s tem da mora biti prvi dan potovanja sobota, nedelja ali praznik. Ob delovnih dneh IZLETka ne bo veljala, brez skrbi pa jo je mogoče uporabiti na praznik, ki sledi koncu tedna, tudi če je vmes dan ali dva presledka.
Najbolje, če vzamemo nek primer. Karto kupimo 11.8. 2018 (sobota). Torej velja za soboto in nedeljo (11-12.8 ), ter še za 15.8 (sreda, praznik). Ne velja za ponedeljek in torek (13-14.8 ), ker sta delavnika.

Lahko se je tudi odločimo za možnost 15.8. in 18-19.8.

LP Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

trackpan napisal/-a:
S 1. junijem uvajamo novo ponudbo, ustvarjeno za potovanja ob sobotah, nedeljah in praznikih. Gre za pavšalno vozovnico IZLETka, ki bo veljala za neomejeno število voženj v drugem razredu v vseh vrstah vlakov na celotnem območju Slovenskih železnic. Vozovnica bo veljala pet dni, s tem da mora biti prvi dan potovanja sobota, nedelja ali praznik. Ob delovnih dneh IZLETka ne bo veljala, brez skrbi pa jo je mogoče uporabiti na praznik, ki sledi koncu tedna, tudi če je vmes dan ali dva presledka.
Definicija je precej dvoumna. "Vozovnica bo veljala 5 dni, s tem da mora biti prvi dan potovanja sobota, nedelja ali praznik." To lahko človek razume kot "5 zaporednih dni, ki se začnejo na soboto, nedeljo ali praznik", kar pa precej verjetno vključuje tudi delovne dneve. Ne vem, čemu je potrebno najprej napisati "... ustvarjeno za potovanja ob sobotah, nedeljah in praznikih.", potem pa posebej poudarjati, da "mora biti prvi dan potovanja sobota, nedelja ali praznik". Če bi se prvi del bral zelo striktno, potem ne vem kako bi se lahko potovanje začelo na kakšen drug dan razen soboto, nedeljo ali praznik ... ali poleg teh in delovnika obstaja še kaj? Razen če niso kot izjeme šteli dela prostih dni, v tem primeru #-o

No, bomo videli, kako bo stvar izpadla ... samo da ne skozi vrata na koncu vagona?
LP, Metod
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

»Speča lepotica« naj bi po več kot 100 letih vendarle doživela obnovo

Devet slovenskih županov in predstavnica Hrvaške so včeraj s podpisom sporazuma o sodelovanju naredili prvi korak k revitalizaciji železniške proge med Ljubljano in Zagrebom. Ocena investicije še ni znana, podpisniki pa računajo tako na državna in občinska kot evropska sredstva.

https://www.dnevnik.si/1042823125/lokal ... ela-obnovo
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »


Devet slovenskih županov in predstavnica Hrvaške so včeraj s podpisom sporazuma o sodelovanju naredili prvi korak k revitalizaciji železniške proge med Ljubljano in Zagrebom. Ocena investicije še ni znana, podpisniki pa računajo tako na državna in občinska kot evropska sredstva.
Kul, vsak rine v svojo smer. Župani podpisujejo vstopnice za nov mandat, država more financirati, prevoznik mora uvesti obmejne in regionalne vlake, država mora zato povečati delež subvencije, ker se vlakovni kilometri povečajo, ljudje se veselimo novih povezav, novinarji imajo kaj pisati...Na koncu pa se izkaže, da vlaki vozijo prazni, oziroma je tedensko števiko potnikov, kot na dveh rokah kakšnega, ki dela na žagi...
dejan_b
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 23.04.2018, 16:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a dejan_b »

Pozdravljeni, sem nov na forumu, zato prvo pohvale za angažiranost, sicer pa me zanima sledeče:

z 9. 6. poteče rok za uvedbo testne faze spletnega naročanja vozovnic. Se je glede tega že kaj zgodilo, se lahko nadejamo kake medijske objave ali spremembe na spletni strani? Vsekakor bi bili potniki upravičeno razočarani, če se spet kje zatakne.

Hvala za odgovor.
dejan_b
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 23.04.2018, 16:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a dejan_b »

dejan_b napisal/-a:Pozdravljeni, sem nov na forumu, zato prvo pohvale za angažiranost, sicer pa me zanima sledeče:

z 9. 6. poteče rok za uvedbo testne faze spletnega naročanja vozovnic. Se je glede tega že kaj zgodilo, se lahko nadejamo kake medijske objave ali spremembe na spletni strani? Vsekakor bi bili potniki upravičeno razočarani, če se spet kje zatakne.

Hvala za odgovor.
Sam sebe citiram, kar vem, da ni najbolje. A vendar smo ponovno priča ponovnemu izigravanju rokov in skrajni neurejenosti.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

Potrjena namera o ponovni vzpostaviti železniške proge Imeno-Kumrovec

Župani z obeh strani Sotle so v teh dneh v Podčetrtku potrdili namero o ponovno vzpostavitvi železniške proge Imeno-Kumrovec-Savski Marof, ki je bila ukinjena pred 20 leti. Po oceni županov bi železniška povezava krajem ob Sotli prinesla gospodarski in turistični razvoj.

https://sta.si/2522734/potrjena-namera- ... o-kumrovec
kmzzp
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 03.11.2013, 22:41

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kmzzp »

dejan_b napisal/-a:
dejan_b napisal/-a:Pozdravljeni, sem nov na forumu, zato prvo pohvale za angažiranost, sicer pa me zanima sledeče:

z 9. 6. poteče rok za uvedbo testne faze spletnega naročanja vozovnic. Se je glede tega že kaj zgodilo, se lahko nadejamo kake medijske objave ali spremembe na spletni strani? Vsekakor bi bili potniki upravičeno razočarani, če se spet kje zatakne.

Hvala za odgovor.
Sam sebe citiram, kar vem, da ni najbolje. A vendar smo ponovno priča ponovnemu izigravanju rokov in skrajni neurejenosti.
Tako kot internet - napovedali so ga pred dobesedno 3 leti. In iz tega ni prav tako nič. :cry:
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

Kaj se dogaja s projektom prenove ŽP Pragersko??

Malce sem že pozabil razlog, da se ni še začelo, nekdo je pred časom zapisal, da naj EU ne bi dodelila sredstev, ker se je na razpis za izvajalca gradbenih del, prijavilo neko rusko gradbeno podjetje.
Torej politika zavira začetek del :roll:
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Smeli investicijski projekti

Za investicije v železniško infrastrukturo in vzdrževanje javne železniške infrastrukture bo v letu 2018 namenjenih 268,72 milijona evrov, od tega 91,66 milijona evrov evropskih sredstev, v letu 2019 pa je načrtovanih 257,15 milijona evrov vlaganj, od tega 84,23 milijona evrov evropskih sredstev. Dinamika vlaganj se ne bo upočasnila. Med večjimi projekti, ki so v pripravi, so, denimo, nadgradnje železniških prog Ljubljana–Divača z ocenjeno vrednostjo 267 milijonov evrov, Ljubljana–Jesenice–državna meja z ocenjeno vrednostjo 545 milijonov evrov in Ljubljana–Zidani Most–Dobova–državna meja z ocenjeno vrednostjo 268 milijonov evrov, kot tudi nadgradnja železniškega omrežja urbanih vozlišč za trajnostno mobilnost z ocenjeno vrednostjo 254 milijonov evrov. Vlaganja v železniško infrastrukturo, tudi če ne upoštevamo drugega tira, bi lahko v prihodnjih nekaj letih presegla vsa vlaganja v 25 letih od osamosvojitve. Za slovenske tire – Slovenija jih premore skoraj 1208 kilometrov – se torej obetajo boljši časi, s tem pa tudi za Slovenske železnice, katerih novi vlaki bodo morda v prihodnje končno lahko na več odsekih peljali s hitrostjo, za katero so bili narejeni.......
Celoten članek : https://svetkapitala.delo.si/ikonomija/ ... dobne-5958
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In povprečen novinar prebavi vsako bedarijo, kot je naprimer tale:
[quote]Kot dober primer tega pri DRSI pokažejo na železniško progo Pragersko–Hodoš, katere rekonstrukcija, elektrifikacija in nadgradnja so bile zaključene v letu 2016, zato zdaj omogoča najvišje hitrosti do 160 kilometrov na uro z nagibnimi vlaki. Z nagibnimi vlaki pa so takšne hitrosti možne tudi na odseku med Pragerskim in Mariborom, medtem ko imajo klasični vlaki omejitev hitrosti na 140 kilometrov na uro.

Pragersko-Hodoš je omejitev še nedavno bila 100 km/h, ker ni RDZ zvez bojda, nagibni vlaki v glavnem vozijo nenagibno, razlog za omejitev 120/140/160 med Pr in Mb-Te pa nima nobene zveze z nagibno tehniko. Edini ovinek pri Bohovi ima radij okoli 1500 m, ocena iz Geopedije, in skozi takšne ovinke gre verjetno brez nagibne tehnike lahko precej hitrej. Ker mi natančen radij pač ni poznan, velajo samo ocene. Pri nadgradnji z maksimalnimi parametri se lahko v takem radiju doseže hitrost okoli 190 km/h. Se mi močno zdi, da je omejitev za navadne vlake 120 km/h bolj v svrho Potniškega prometa, ki pač na tem koncu, kjer se lahko vozi hitro nima lokomotiv za več kot 120 km/h. Podobno je tudi 140 km/h pač maksimalna hitrost Siemsov. No bomo videli kaj se bo spremnenilo z uvedbo Stadlerjev. Sicer pa na progah z takim gornjim ustrojem vozijo po svetu vlaki s hitrostmi 2x višjimi od pri nas maksimalno dovoljene. Seveda je potem progo potrebno redno vzdrževat, kar pa pri nas ni čisto res, vsaj ne v preventivnem smislu. Vse je pač kuractiva.

Pri vsem tem pisarjenju in tudi na SŽ pa pozabljajo, da je odločilni udarec potniškemu prometu zadal žled, potniki iz Notransjke so pač presedlali na bolj zanesliva prevozna sredstva, naslednji žebelj v krsto potniškega prometa je pač prekinitev potniškega prometa v Koper in ne nazadnje lagodno uvajanje avtusnega nadomestnega prometa. No to iam vsaj eno elpo stvar, potniški promet je imel lani okoli 15M€ dobička (več kot tovorni!). le tako naprej do želeniškega potniškeka prometa na gumi kolesih s polovično državno subvencijo.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Pragersko-Hodoš je omejitev še nedavno bila 100 km/h, ker ni RDZ zvez bojda, nagibni vlaki v glavnem vozijo nenagibno, razlog za omejitev 120/140/160 med Pr in Mb-Te pa nima nobene zveze z nagibno tehniko. Edini ovinek pri Bohovi ima radij okoli 1500 m, ocena iz Geopedije, in skozi takšne ovinke gre verjetno brez nagibne tehnike lahko precej hitrej. Ker mi natančen radij pač ni poznan, velajo samo ocene. Pri nadgradnji z maksimalnimi parametri se lahko v takem radiju doseže hitrost okoli 190 km/h. Se mi močno zdi, da je omejitev za navadne vlake 120 km/h bolj v svrho Potniškega prometa, ki pač na tem koncu, kjer se lahko vozi hitro nima lokomotiv za več kot 120 km/h. Podobno je tudi 140 km/h pač maksimalna hitrost Siemsov. No bomo videli kaj se bo spremnenilo z uvedbo Stadlerjev. Sicer pa na progah z takim gornjim ustrojem vozijo po svetu vlaki s hitrostmi 2x višjimi od pri nas maksimalno dovoljene. Seveda je potem progo potrebno redno vzdrževat, kar pa pri nas ni čisto res, vsaj ne v preventivnem smislu. Vse je pač kuractiva.
Kuractiva :D :D :D namerno napisano ali napaka? Izpade kar posrečeno.
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kuractiva :D :D :D namerno napisano ali napaka? Izpade kar posrečeno.

Bolja ali manj podzavestno, res pa nekega preventivnega vzdrževanja na JŽI RS ni videti. Stalno se počaka, da je omejitev 30-50 km/h, nato pa se flika. Lep primer je bil včeraj zvečer, da je iz Mb imel vlak 10 minut zamude je še razumljivo, saj se dela, da pa naredi iz ZM do Lj dodatnih 13 minut je pa malo manj razumljivo. Aja, bil je alarm zaradi kamenja med Zagorjem in Savo. In seveda se gremo kurativo, pobiramo kamne, da se bi vlak prepogosto zaletel v skale imamo opozorilni sistem. Da bi pa kdo uredil dinamične ograje ali celo progo zavaroval z galerijo, ali še bolje potegnil naravnost kar skozi predore, takšnega junaka se pa ne najde.
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!
Osna obremenitev v tem primeru sploh ni stvar debate ( je že preko 20 let Ce-Gr, Pr-Mb), po taki štreki kot je med Mb in Pr bi lahko tovorni vozili mirne duše s 25-35 t/os, odvisno od vlakovne hitrosti. GSM-R je menda res v funkciji, zanimivo bi pa bilo videti kolikokrat so ga na SŽ že uporabili v prometu.

LPL
Odgovori