Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a ledeni »

ETCS in GSM-R bi morala delovati že decembra lansko leto. Očitno se jim nikamor ne mudi, plačajo pa itak slovenski davkoplačevalci. To je tako kot da bi podjetje kupilo računalnike, potem pa jih zapakirane zložilo v klet. Da se ne bodo po končanju Dobova-ZM in Pragersko-Šentilj spomnili, da bi bilo dobro z vsem skupaj počakati, dokler s sistemom ne opremijo še kraka LJ-Jesenice. Obnovljena postaja v Ribnici, ki jo prerašča trava je dobra maskota slovenske železniške infrastrukture. Če bi denar vrgli v nove ceste in obvoznice, bi te vsaj kdo uporabljal.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a električar »

Glede postaje Pragersko je tudi mene čudilo, kam naj bi šlo teh 170 milijonov. Mislim, da so po obnovi Divače govorili o porabljenih 50 milijonih, pa ni menda Pragersko 3,4 x bolj zahtevno. 80 je bližje realni ceni.

lp
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Bodov Pragerskem končno naredili podvoz pod progo in odpravili prometne zastoje zatadi ramp?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a E.L. »

bisabre napisal/-a:Bodov Pragerskem končno naredili podvoz pod progo in odpravili prometne zastoje zatadi ramp?
Obvoznica za rampe je bila zgrajena že leta 2004, tako da imajo z njimi opravka le še krajani Pragerskega in Gaja.
Have a nice day!
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Torej rampe ostajajo? Ko j... Pragrčane in Gajčane, a ne?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Ne, vsi prehodi bodo ukinjeni, ker je cesta sedaj lokalnega pomena, ni več prometnih zastojev.

Slika
Have a nice day!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sem iskal sliko pa ne našel, pač ni časa. Ampak ta slika je menda še iz časov, ko je bila cena modernizacije vozlišča 2x višja kot v sedanj varianti (80M€). Ali ima kdo novejšo različico, saj morajo biti kar onbčutne razlike?

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Madona je tisti načrt kompliciran, velikokrat se vozim skozi Pragersko pa nisem vedel da je toliko "cest". :wink:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Izdelava izvedbenega načrta za železniška postajališča Lavrica, Šmihel in ljubljanskega primestnega prometa

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

"Ljubljanskega primestnega prometa": Brinje, Ježica, Litostroj, Stegne, Tivoli, Vodmat in Medno.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

"Ljubljanskega primestnega prometa": Brinje, Ježica, Litostroj, Stegne, Tivoli, Vodmat in Medno.
Škoda je edino, da je ministerstvo izločilo postajališče Dolgi most.

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ljubitelj napisal/-a:Škoda je edino, da je ministerstvo izločilo postajališče Dolgi most.
Za Dolgi most je izvedbeni načrt že narejen in je "samo" vprašanje časa kdaj ga bodo naredili.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Za Dolgi most je izvedbeni načrt že narejen in je "samo" vprašanje časa kdaj ga bodo naredili.
Po izjavah ljubljanskega podžupana g. Koželja je ministrstvo odstopilo od gradnje. Glej rubriko Železnica v medijih, kjer je referenca.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po izjavah ljubljanskega podžupana g. Koželja je ministrstvo odstopilo od gradnje. Glej rubriko Železnica v medijih, kjer je referenca.
Po danšnjem članku v Zamude pri... v Dnevniku so takšno informacijo posredovali podžupanu novembra 2016 s SŽ.
Sicer pa piše v članku:
Na direkciji za infrastrukturo, ki vodi ta projekt, so zagotovili, da projekta gradnje železniškega postajališča na Dolgem mostu niso postavili na stranski tir. Zagotovili so, da bodo razpis za izbor izvajalca gradnje objavili maja letos. To pomeni, da se v prvi polovici letošnjega leta gradnja postajališča skoraj zagotovo še ne bo začela. Informacijo, da naj bi se projekt vendarle nadaljeval, je pred nekaj dnevi od ministrstva dobila tudi občina in veseli jo da bo država razpis za izvajalca objavila še letos.
LPL
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a električar »

Direktor Direkcije RS za infrastrukturo v današnjem Objektivu odgovarja ljubljanskemu podžupanu glede postajališč.

https://www.dnevnik.si/1042761057/mnenj ... zu-kozelju

Zanimivo da med projekti razvoja regionalnih prog omenja progo med Kamnikom in Brnikom s podaljškom do Kranja. Omenja potek do Zlatega Polja. Po moje bi se ta proga morala odcepiti že v Jaršah ali Homcu in zaključiti na ž.p. Kranj. Če bi jo hoteli speljati preko Zl. polja, bi morala v loku zaviti na jug in vstopiti na ž.p. Kranj po trasi tržiške proge.

lp
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zelencek »

električar napisal/-a:Direktor Direkcije RS za infrastrukturo v današnjem Objektivu odgovarja ljubljanskemu podžupanu glede postajališč.

https://www.dnevnik.si/1042761057/mnenj ... zu-kozelju

Zanimivo da med projekti razvoja regionalnih prog omenja progo med Kamnikom in Brnikom s podaljškom do Kranja. Omenja potek do Zlatega Polja. Po moje bi se ta proga morala odcepiti že v Jaršah ali Homcu in zaključiti na ž.p. Kranj. Če bi jo hoteli speljati preko Zl. polja, bi morala v loku zaviti na jug in vstopiti na ž.p. Kranj po trasi tržiške proge.

lp
Najbrž bi bil najbolj logičen odcep pri Rodici, saj potem nova proga lahko pokrije še ind. cono Leka, ind. cono Mengeš in Moste pri Komendi. Potek do Zlatega Polja je tudi logičen: stare proge med Kranjem in Podnartom ne bi mogli posodobiti za veliko višje hitrosti, saj ni prostora (oz. bi bil poseg v prostor drag). Če bi nova proga šla do Zlatega Polja, bi se potem lahko nadaljevala mimo Naklega, skozi kanjon Bistrice in do Podnarta, tam pa je prostor za večje radije ovinkov na progi.
Odgovori