Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na novi LCD tabli, ki prikazuje odhode in prihode vlaka, je v Ljubljani danes na 4. tiru pisalo "test".
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
super novi prikazovalniki, ampak zakaj prvo v lj ? zidani most vsakič taka zmeda že med našo populacijo, da si sploh ne znam in nočem predstavljati kakšen šok doživijo tam tujci :S
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
grega napisal/-a:super novi prikazovalniki, ampak zakaj prvo v lj ? zidani most vsakič taka zmeda že med našo populacijo, da si sploh ne znam in nočem predstavljati kakšen šok doživijo tam tujci :S
ha ha ha...tipično slovensko. Zakaj najprej tam...?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
No, Ljubljana je vsaj že prej imela neke prikazovalnike, Zidani Most nima nič.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Glede na frekvenco potnikov in velikost; katera postaja misliš, da bolj potrebuje zanesljive prikazovalnike?trance0 napisal/-a:No, Ljubljana je vsaj že prej imela neke prikazovalnike, Zidani Most nima nič.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vsekakor Ljubljana, a mislim, da so bili že prej dovolj zanesljivi. Zidani Most kot druga najpomembnejša v državici pa si tudi zasluži kaj več kot nič, se ti ne zdi?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
No...tisto o zanesljivosti ne drži. In tudi druga trditev že dolgo več ne drži.trance0 napisal/-a:Vsekakor Ljubljana, a mislim, da so bili že prej dovolj zanesljivi. Zidani Most kot druga najpomembnejša v državici pa si tudi zasluži kaj več kot nič, se ti ne zdi?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
cokla napisal/-a:grega napisal/-a:super novi prikazovalniki, ampak zakaj prvo v lj ? zidani most vsakič taka zmeda že med našo populacijo, da si sploh ne znam in nočem predstavljati kakšen šok doživijo tam tujci :S
ha ha ha...tipično slovensko. Zakaj najprej tam...?
edino kar je tukaj tipično slovensko je logika sž. v Ljubljani če ne drugega je vsaj nekaj zaposlenih, katere lahko tujci povprašajo, obenem tudi večina vlakov stoji dlje časa kot v Zidanem mostu. poleg tega, če so bili prikazovlaniki do zdaj ok, bi lahko zdržali tudi še pol leta, da se uredi zadeva na najbolj kritičnih delih in potem šminka v Lj. mmg tujec zaradi novih prikazovlnikov ne bo imel v Lj nič kaj lepšo predstavo o postaji, mestu in državi naslošno. V zidanem mostu pa ljudje prepuščeni sami sebi, gužva da umreš, v parih minutah po 4-5 vlakov, trije tiri... kot pravim še slovensko govoreči populaciji zadeve ne tečejo niti malo lepo, vsakič kakšna stara mama leti zadnjo sekundo preko tirov na drug peron, mamica z otrokom šprinta po stopnicah...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Bravo. To je to.grega napisal/-a: edino kar je tukaj tipično slovensko je logika sž. v Ljubljani če ne drugega je vsaj nekaj zaposlenih, katere lahko tujci povprašajo, obenem tudi večina vlakov stoji dlje časa kot v Zidanem mostu. poleg tega, če so bili prikazovlaniki do zdaj ok, bi lahko zdržali tudi še pol leta, da se uredi zadeva na najbolj kritičnih delih in potem šminka v Lj. mmg tujec zaradi novih prikazovlnikov ne bo imel v Lj nič kaj lepšo predstavo o postaji, mestu in državi naslošno. V zidanem mostu pa ljudje prepuščeni sami sebi, gužva da umreš, v parih minutah po 4-5 vlakov, trije tiri... kot pravim še slovensko govoreči populaciji zadeve ne tečejo niti malo lepo, vsakič kakšna stara mama leti zadnjo sekundo preko tirov na drug peron, mamica z otrokom šprinta po stopnicah...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mejduš ste smešni..pa ravno v Zidanem Mostu imaš prometnika pred nosom. Kar pa se tiče "šopanja" preko tirov....nikomur ni treba. To je le človeška norost.Tapetar napisal/-a:Bravo. To je to.grega napisal/-a: edino kar je tukaj tipično slovensko je logika sž. v Ljubljani če ne drugega je vsaj nekaj zaposlenih, katere lahko tujci povprašajo, obenem tudi večina vlakov stoji dlje časa kot v Zidanem mostu. poleg tega, če so bili prikazovlaniki do zdaj ok, bi lahko zdržali tudi še pol leta, da se uredi zadeva na najbolj kritičnih delih in potem šminka v Lj. mmg tujec zaradi novih prikazovlnikov ne bo imel v Lj nič kaj lepšo predstavo o postaji, mestu in državi naslošno. V zidanem mostu pa ljudje prepuščeni sami sebi, gužva da umreš, v parih minutah po 4-5 vlakov, trije tiri... kot pravim še slovensko govoreči populaciji zadeve ne tečejo niti malo lepo, vsakič kakšna stara mama leti zadnjo sekundo preko tirov na drug peron, mamica z otrokom šprinta po stopnicah...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mah, škoda besed. Zidani Most je katastrofa od postaje. Če pa ni več drugo najpomembnejše križišče v državi, je pa med pomembnimi gotovo najbolj zanemarjeno(ja, bolj kot Ljubljana). Glede zanesljivosti starih prikazovalnikov v Ljubljani pa vem le to, da ne pomnim, da bi kdaj naletel na napačno prikazan podatek. V Zidanem Mostu na drugi strani pa pač greš po občutku, včasih je malce hektično, jaz sem se že zdavnaj navadil. Če bi bil tujec, bi bila možnost, da grem na napačen vlak, seveda neprimerno večja. Zakaj v Zidanem Mostu v pol stoletja niso uspeli namestiti nikakršnih prikazovalnikov, mi pa tudi ni jasno. Jaz v 21. stoletju od železnice pričakujem malce več, kot je bilo potnikom na voljo v 19. stoletju.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
v lj tujec kupi karto na blagajni, kjer lahko povpraša, gre mim info točke (sicer dvomim da znajo kaj na hiter povedat), mim treh kavarn, kjer zunaj kofetkajo zaposleni, po podhodu, kjer najdeš vsakič vsaj dva zapsolena in na peron, kjer maš spet sprevodnika, ki te pričaka z odprtimi rokami (plus napovedovalniki pri blagajnah, pred vrati, pod uro, v podhodu, na peronu)... na drug strani pa en bogi prometnik in en miljon folka, ki se gužva na par kvadratnih metrih prosim lepo no. prečkanje po tirih pa norost, v določenih primerih pa se ljudje tako "rešujejo", da zaradi pomankljivih info, slabega ozvočenja, izgovorjave da ne ostanejo na postaji bogu za hrbtom za nedoločen čas.cokla napisal/-a:Mejduš ste smešni..pa ravno v Zidanem Mostu imaš prometnika pred nosom. Kar pa se tiče "šopanja" preko tirov....nikomur ni treba. To je le človeška norost.Tapetar napisal/-a:Bravo. To je to.grega napisal/-a: edino kar je tukaj tipično slovensko je logika sž. v Ljubljani če ne drugega je vsaj nekaj zaposlenih, katere lahko tujci povprašajo, obenem tudi večina vlakov stoji dlje časa kot v Zidanem mostu. poleg tega, če so bili prikazovlaniki do zdaj ok, bi lahko zdržali tudi še pol leta, da se uredi zadeva na najbolj kritičnih delih in potem šminka v Lj. mmg tujec zaradi novih prikazovlnikov ne bo imel v Lj nič kaj lepšo predstavo o postaji, mestu in državi naslošno. V zidanem mostu pa ljudje prepuščeni sami sebi, gužva da umreš, v parih minutah po 4-5 vlakov, trije tiri... kot pravim še slovensko govoreči populaciji zadeve ne tečejo niti malo lepo, vsakič kakšna stara mama leti zadnjo sekundo preko tirov na drug peron, mamica z otrokom šprinta po stopnicah...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
ZM je katastrofa, to se ve. Če si v SLO na vozičku lahko gledaš potniški promet na tirih samo od daleč. LCD prikazovalniki so tudi problem, ne pa takšen kot neustreznost postaj. Tako za to postajo ni druge rešitve kot popolna opustitev in gradnja nove pri Suhadolu. Postaje se pa nadgrajuje ob nadgradnjah proge. Torej bi teoretično lahko prišlo do premikov ob nadgradnji proge CE - ZM, ampak v to dvomim. Bomo videli, je rekel slep.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Postaje ZM ne bodo nič obnavljali ob remontu odseka Celje-Zidani Most, vsaj jaz nisem nikjer zasledil nobenih načrtov za to.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na progi med Pragerskim in Ptujem so tudi prikazovalniki, številke in tekst sta v obupni rdeči barvi, svetlost prekomerna tako, da zadeva blešči in je včasih zelo težko berljiva. Res bi lahko izbrali kakšno drugo primernejšo barvo oz. vrsto prikazovalnikov, ki bi bili berljivi ter brez bleščanja. Očitno je na "natečaju" zopet zmagal kakšen ponudnik požlahtan s kakšnim taglavnim ajzenponarjem, ali pa pravim politikom.
Simpl je tanartabul.