Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
kmzzp2
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 10.11.2022, 18:05

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kmzzp2 »

Re 4/4 napisal/-a: 23.11.2023, 12:08
Mewgo napisal/-a: 22.11.2023, 21:20 In končali isto leto :?:

Ne.
defy napisal/-a: 23.11.2023, 9:34 Po novem bodo samo trije peroni/šest tirov za potniški promet? Na prvo žogo se mi zdi malo premalo, glede na trenutno situacijo.
To je zaenkrat to kar imam. Nisem vsega skopiral, ker včeraj ni deloval strežnik, zato sem zaman poiskušal dobiti gradivo, niti nimam časa na pretek. Logično pa je da tisti dolenjski peroni ne bodo 400 metrov.
kmzzp2 napisal/-a: 23.11.2023, 11:54 Leta 2025 naj bi se začela ali končala? Ker v medijih komunicirajo, da bo do 2025 zgrajena.

Recimo:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lj ... 025/684377
https://siol.net/novice/slovenija/ljubl ... tra-617509
Predvidoma komaj začela. Dokler ne končajo nadvoza nad Dunajsko cesto, se sploh ne bodo dotikali postaje. Nadvoz pa zares začejo šele okoli februarja. Ta razpis traja do januarja, zagotovo še kak mesec dlje, potem izbor, uvedba v delo in 24 mesecev za gradnjo. Pa si izračunaj. Vse to pod pogojem brez pritožb.
Kje pa bi se dalo najti informacijo, da naj bi se gradnja šele začela graditi 2025?
Tudi MOL piše, da se bo gradnja zaključila 2025: https://www.ljubljana.si/sl/moja-ljublj ... ljubljana/ Celoten projekt pa 2026.

"10. oktobra 2023, smo javnosti predstavili načrt ureditve Potniškega centra Ljubljana z okolico, ki bo postal osrednja prestopna točka za potnike, ki uporabljajo javni prevoz. Urejanje tega območja bo predvidoma potekalo do konca leta 2025."

Je kje kak vir, ki bi navajal, da se bo gradnja pričela šele 2025?

Hvala za pomoč :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 26.11.2023, 10:20 Slika
Gledam to tirno shemo in mi ni jasno - samo ena kretnica bo povezovala prevozna tira 3 in 4 z gorenjsko progo? Pa večina tovora gre čez Jesenice in vse to bo moralo obračati v Mostah, tivolski lok pa je izpadel. Ne deluje najbolj logično.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

kmzzp2 napisal/-a: 27.11.2023, 0:40
Kje pa bi se dalo najti informacijo, da naj bi se gradnja šele začela graditi 2025?
Tudi MOL piše, da se bo gradnja zaključila 2025: https://www.ljubljana.si/sl/moja-ljublj ... ljubljana/ Celoten projekt pa 2026.

"10. oktobra 2023, smo javnosti predstavili načrt ureditve Potniškega centra Ljubljana z okolico, ki bo postal osrednja prestopna točka za potnike, ki uporabljajo javni prevoz. Urejanje tega območja bo predvidoma potekalo do konca leta 2025."

Je kje kak vir, ki bi navajal, da se bo gradnja pričela šele 2025?

Hvala za pomoč :)
Ker je razpis komaj v teku, dodaš spodnj sliki eno leto kasneje.

Slika

TGV Lyria napisal/-a: 27.11.2023, 9:11
Gledam to tirno shemo in mi ni jasno - samo ena kretnica bo povezovala prevozna tira 3 in 4 z gorenjsko progo? Pa večina tovora gre čez Jesenice in vse to bo moralo obračati v Mostah, tivolski lok pa je izpadel. Ne deluje najbolj logično.
Prevozna tira sta samo za vlake Postojna - Zidani Most, ker je in bo glavnina tovora v tej smeri (drugi tir Špilje, podvojitev iz Dobove....) Obračanje v Mostah je tudi začasni cilj, trije tiri 750 metrov za ta namen bodo tam, proga do tja, pa bo tudi nadgrajena. Tivolski lok je izpadel, ker so bili pogoji nevzdržni, se pa razmišlja o drugem loku, verjetno v sklopu obvozne proge. Ampak bo še trajalo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 27.11.2023, 9:23 Prevozna tira sta samo za vlake Postojna - Zidani Most, ker je in bo glavnina tovora v tej smeri (drugi tir Špilje, podvojitev iz Dobove....) Obračanje v Mostah je tudi začasni cilj, trije tiri 750 metrov za ta namen bodo tam, proga do tja, pa bo tudi nadgrajena. Tivolski lok je izpadel, ker so bili pogoji nevzdržni, se pa razmišlja o drugem loku, verjetno v sklopu obvozne proge. Ampak bo še trajalo.
Glavnina tovora je bila ponavadi čez Jesenice. Torej če prav razumem, bodo jeseniški tovorni vlaki šli čez potniške perone?
Kaj pa črpalka, pralnica, depo vagonov? To gre vse v Moste?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Jeseniški so se šteli dvakrat. Ja kako pa naj bi druagče šli, vsaj zapirali ne bodo postaje, niti ne bo več smene na glavni. Sicer je pa to tirna shema za naprej. Vse podporne storitve če se tako izrazim, se bodo selile na vzhod ja, da bo postaja čim bolj "pretočna". Nekaj začasno, dokler se celotno ljubljansko območje ne uredi. Nekje sem že pisal kako bo.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Se par fotografij postajalisca LJ - Siska. Sedaj ze ima po vecini asfaltno povrsino in nekaj varnostnih ograj...

Slika

Slika

Slika

Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Signal »

Kaj pa kretniške zveze za Kamnik?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Signal napisal/-a: 29.11.2023, 13:56 Kaj pa kretniške zveze za Kamnik?
Kot vidim po google maps je kretnica, ki omogoca voznjo proti kamniski progi cca 400m severneje (ce govorimo o tiru ki je neposredno ob poslopju postaje Siska). Pojma pa nimam kako je/bo to urejeno s SVN...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 23:52
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Na kretnici 10 v odklon nato preko angleža in kretnice 8 na tir 1 oz. 101
Tine
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Signal »

Tin€ napisal/-a: 29.11.2023, 15:28 Na kretnici 10 v odklon nato preko angleža in kretnice 8 na tir 1 oz. 101
Ja, ampak tir 1 je stranski tir. Bo postal glavni (slepi) tir :?:
MMG, "anglež" je le križišče in ne kretnica.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Dela se mi zdi da fino in hitro napredujejo. So pa ob cca 14h ze zakljucevali, kot se mi zdi...

610 za Domzale...
Slika

Prikazovalnika sta ze montirana
Slika

Dostopna klancina je tudi ze skoraj asfaltirana do konca
Slika

Peronski del pa zgleda dokoncan kar se tice asfalta
Slika

Slika

Kot kaze bo tudi nek vecji LCD zaslon iz treh panelov
Slika

Natancnost na +-1mm :)
Slika

Prevoz KISS-a
Slika

Kanarcek pa je na uvoz v LB cakal vsaj 15min (prisel sem ob 15:38, odsel ob 15:54, pa je kar cakal in cakal...)
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Dokaz da se da hitro naredit sodoben peron če se le hoče , tako bi lahko naredili še na stranskih progah kjer so prekratki peroni za 610.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Mal sem sel na sprehod...

Potegnilo se je neko kablovje proti kamniski progi, je pa jarek viden skoraj od glavne zelezniske postaje
Slika

Delajo tudi nekje okoli omenjene kretnice 10, zrasel pa je tudi tale steber (verjetno signalni?)..
Slika

Prevoz 3x 541
Slika

Tudi cez bodoce postajalisce :) mmg, na njem nic novega..
Slika

Muzejska vagona...
Slika

IC 211 s par min zamude
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Anzee napisal/-a: 02.12.2023, 18:56 ... zrasel pa je tudi tale steber (verjetno signalni?)..

Izgleda bolj kot eden od dveh stebrov portala. Čisto možno, da bodo na portal obesili signale (izvozne?) ta vse tire ...
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

Meni se bolj zdi da je steber portala za vozno mrežo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori