Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če morda koga zanima... Kako tečejo projekti prenove Slovenskih železnic:
https://topgradbenistvo.finance.si/9005 ... h-zeleznic
https://topgradbenistvo.finance.si/9005 ... h-zeleznic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Niti besedice pa ni o progi Ljubljana - Jesenice, čeprav je ta proga pomembnejša od večine naštetih. Npr. Dvotirnost, ŽP Kranj, ostale "večje" postaje razen Jesenic?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Je že bilo nekajkrat omenjeno. Vmešča se drugi tir na celotni trasi LJ-JE 160 km/h. Ko bo znan, je pa treba najprej postaje modernizirati da bo tirna zveza ustrezna, potem pa gradnja drugega tira. Najprej do Kranja, od Kranja naprej pa v celoti nova trasa, ampak to ta zadnje datumsko ni prioriteta, Do Kranja pa je.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Fotografije iz gradbišča Borovnica Brezovica (avtor: Luka Gradišnik) si lahko pogledate na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... Brezovica/
Pa še povabilo

Pa še povabilo

Tine
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
A morda kdo ve zakaj pri obnovi odseka Borovnica- Brezovica, pred postajo Preserje in enako pred postajo Brezovica, v dolžini kakšnega km, ne obnavljajo levega tira?...menjujejo posamezne pragove, kot da bo ta košček blata ostal??
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Bodo uspeli do 19. februarja zaključiti z obnovo levega tira
Mogoče bo šel tisti km v obnovo skupaj z postajo Preserje, v letu 2024.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Preostanka proge, ki so ju sedaj izpustili se bosta izvedla skupaj s postajama Preserje in Brezovica čez 2-3 leta. Takrat bo zgrajeno tudi postajališče Vnanje gorice in pa podvoz na postajališču.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kot so nam sporočili iz Direkcije RS za infrastrukturo, je za obnovo Železniške postaje Kranj v pripravi razpisna dokumentacija za izdelavo projektne dokumentacije za pridobitev projektnih in drugih pogojev ter izvedbenih načrtov za nadgradnjo same postaje. Objavo javnega naročila načrtujejo januarja 2023. »V okviru projektne dokumentacije bodo izdelane idejne rešitve in na podlagi izbrane najoptimalnejše variante, bo izdelan končni izvedbeni načrt, ki bo podlaga za izvedbo del na terenu,« so nam povedali na Direkciji.
Sicer pa sočasno poteka tudi načrtovanje nadgradnje železniške proge Ljubljana–Kranj–Jesenice–državna meja. V okviru izdelave državnega prostorskega načrta (DPN) za nadgradnjo v koridorju obstoječe proge je Direkcija zaradi želje po hitrejšem sprejemu DPN za odsek Ljubljana–Kranj/Naklo predlagala delitev DPN na dva dela, in sicer za odsek Ljubljana–Kranj/Naklo (DPN1) in za odsek Kranj–Jesenice–državna meja (DPN2). »Trenutno je za DPN1 v teku izdelava strokovnih podlag za optimizacijo trase z namenom povečanja hitrosti za doseganje TEN-T standardov za glavne proge. Sprejem DPN1 je predviden do konca leta 2023,« pravijo na Direkciji.
Prav nadgradnja železniške proge je tesno povezana z obnovo Železniške postaje Kranj, so pojasnili na Direkciji. »Glede na trenutno znana izhodišča o poteku drugega tira železniške proge Ljubljana–Kranj in glede na predvideno prestavitev tovornega dela postaje Kranj v smeri proti Naklemu, na območje za naseljem Struževo, se preverja možnost, da bi se najprej v okviru vzdrževalnih del v javno korist nadgradila železniška postaja Kranj v potniško postajo brez tovornega dela, ampak samo pod pogojem, da je to sprejemljivo iz vidika izvajanja tovornega prometa in če bo možno zagotoviti potrebna zemljišča. Tovorna postaja pa bi se v nadaljevanju, po sprejetju DPN1, izvedla na predvideni lokaciji v smeri proti Naklu.«
V okviru DPN1 je sicer predvidena tudi nadgradnja postaj in postajališč na odseku Ljubljana-Kranj. Ta načrtujejo kot multimodalne točke s posodobljenim načinom za dostopanje potnikov, torej z urejenimi izvennivojskimi dostopi do peronov, peš in kolesarskimi dostopnimi potmi, kolesarnicami, ustreznimi parkirišči, kot so parkiraj in odpelji, ter podobno.
Vir žurnal
Sicer pa sočasno poteka tudi načrtovanje nadgradnje železniške proge Ljubljana–Kranj–Jesenice–državna meja. V okviru izdelave državnega prostorskega načrta (DPN) za nadgradnjo v koridorju obstoječe proge je Direkcija zaradi želje po hitrejšem sprejemu DPN za odsek Ljubljana–Kranj/Naklo predlagala delitev DPN na dva dela, in sicer za odsek Ljubljana–Kranj/Naklo (DPN1) in za odsek Kranj–Jesenice–državna meja (DPN2). »Trenutno je za DPN1 v teku izdelava strokovnih podlag za optimizacijo trase z namenom povečanja hitrosti za doseganje TEN-T standardov za glavne proge. Sprejem DPN1 je predviden do konca leta 2023,« pravijo na Direkciji.
Prav nadgradnja železniške proge je tesno povezana z obnovo Železniške postaje Kranj, so pojasnili na Direkciji. »Glede na trenutno znana izhodišča o poteku drugega tira železniške proge Ljubljana–Kranj in glede na predvideno prestavitev tovornega dela postaje Kranj v smeri proti Naklemu, na območje za naseljem Struževo, se preverja možnost, da bi se najprej v okviru vzdrževalnih del v javno korist nadgradila železniška postaja Kranj v potniško postajo brez tovornega dela, ampak samo pod pogojem, da je to sprejemljivo iz vidika izvajanja tovornega prometa in če bo možno zagotoviti potrebna zemljišča. Tovorna postaja pa bi se v nadaljevanju, po sprejetju DPN1, izvedla na predvideni lokaciji v smeri proti Naklu.«
V okviru DPN1 je sicer predvidena tudi nadgradnja postaj in postajališč na odseku Ljubljana-Kranj. Ta načrtujejo kot multimodalne točke s posodobljenim načinom za dostopanje potnikov, torej z urejenimi izvennivojskimi dostopi do peronov, peš in kolesarskimi dostopnimi potmi, kolesarnicami, ustreznimi parkirišči, kot so parkiraj in odpelji, ter podobno.
Vir žurnal
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Včerajšnje stanje na gradbišču proge L50 Brezovica - Borovnica (Avtor fotografij: Igor Ličen) https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... Brezovica/
Pa še povabilo

Pa še povabilo

Tine
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Uradni list RS - Portal javnih naročil: Izdelava izvedbenih načrtov za povečanje hitrosti na železniških progah Zidani Most - Šentilj - d.m., Pragersko - Ormož, Ormož - Hodoš - d.m., Grosuplje - Kočevje
Nekaj se premika. Škoda le, da Pravilnika o zgornjem ustroju železniških prog ne nadomestijo s standardom SIST EN 13803, ki omogoča 10-20% višje bočne pospeške. Bi pridobili še več.
Nekaj se premika. Škoda le, da Pravilnika o zgornjem ustroju železniških prog ne nadomestijo s standardom SIST EN 13803, ki omogoča 10-20% višje bočne pospeške. Bi pridobili še več.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1805
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zakaj se na tem področju ne držimo evropskih standardov?
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Insiderji: v intervjuju z direktorico SŽ-TP le-ta pravi "Do leta 2030 načrtujemo nabavo 30 električnih lokomotiv, modernizacijo 12 obstoječih dizelskih lokomotiv in nabavo 750 vagonov. Za nova vozna sredstva bomo namenili okoli 300 milijonov evrov."
A tistih 12 dizelskih modernizacij bi naj bil nov paket remotorizacij 642/643 ali kako šraufanje po Reganih?
A tistih 12 dizelskih modernizacij bi naj bil nov paket remotorizacij 642/643 ali kako šraufanje po Reganih?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Če obstaja Kosovski Kenedi, zakaj pa ne, malo ezoterike za razbitje monotonosti 

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na SŽ-TP si pa non stop menjajo plane.
Najprej ocena razlike med Bo Bo in Co Co na koprski progi, potem 20 elektro MS lokomotiv med 2023 in 2027, štiri nove dizlke do 2029, Sedaj že kar 30 lokomotiv.
Remotorizacija Đur je kar je. Večina nezadovoljna. Za Regane pa nima smisla karkoli delati. Mar ne vedo, da se načrtuje z julijem balkanska turneja testiranj Stalderjevega Euroduala? V načrtu je zaenkrat tudi Slovenija, seveda samo z dizelskim pogonom. Prav tako letos pride še ena lokomotiva na odobritev, ker tako želi eden izmed tujih prevoznikov, ki bi rad vstopil na naš trg, ampak... že dvakrat prestavili, ker imajo s tem bogate izkušnje, kako lokomotivo spraviti na trg in jo hkrati pokopati ...
@maxima ne zavijaj z očmi. 

Remotorizacija Đur je kar je. Večina nezadovoljna. Za Regane pa nima smisla karkoli delati. Mar ne vedo, da se načrtuje z julijem balkanska turneja testiranj Stalderjevega Euroduala? V načrtu je zaenkrat tudi Slovenija, seveda samo z dizelskim pogonom. Prav tako letos pride še ena lokomotiva na odobritev, ker tako želi eden izmed tujih prevoznikov, ki bi rad vstopil na naš trg, ampak... že dvakrat prestavili, ker imajo s tem bogate izkušnje, kako lokomotivo spraviti na trg in jo hkrati pokopati ...

