Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V aktualni finančni perspektivi do leta 2022 bosta realizirani samo dve stvari: tivolski lok in delna nadgradnja SVN. To je uraden podatek, ki ga je MZI dalo novinarjem Dnevnika. Torej bo v LŽV v naslednjih 7 letih vloženih največ kakih 10-20% denarja, ki bi bil potreben za izvedbo celotnega projekta primestne železnice. Prav tako ni v planu nabava primestnih vlakov v višini dobrih 100 milijonov EUR. Vloženih bo okoli 30 milijonov EUR v samo železniško infrastrukturo, kar je le ca. 15% potrebnega denarja za infrastrukturni del projekta...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
No, končno je prišla na dan korektna informacija. Zanimivo, vložilo se bo okoli 30M€ (kakih 15% celotve projektne vsote), za več pa ni dovolj denarja, nekateri pa še kar sanjajo o miljardnih investicijah za poglobitev železnice v Ljubljani, ki pravzaprav ne bi kaj dosti rešile s strani železnice. Glede na ceno 100M€ za primestne vlake, se pa bojim, da bodo tile primestni vlaki ostali kar v oblakih..... ( Za primerjavo, za ta denar se dobi 200-400 avtobusov, avtobus stane 250-500 k€, kar je transportni ekvivalent 50-100 E(D)MU velikosti na SŽ, sicer je pa bila nabavna cena vseh 30 Siemensov 18 milijard tolajev ali okoli 73M€).
LPL
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
O poglobitvi železnice v Ljubljani sanja samo Jankovič in njegovi utopisti. Možnost, da se kdaj to izvede, je enaka NIČ(beri: null, nil, zero, zip, nada, niente, nichts, nihil, ništa...).
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nekaj takega bi potrebovali za postaje. Smerne table v Ljubljani so za en drek, ker se velikokrat kvarijo in potem vse zvočno napovedujejo potem se slabo sliši in nič neveš kje stoji vlak. Pa še če vlak zamuja na tabli piše redni prihod. Enkrat sem se vozil z Mimaro in v Ljubljani je imela 15 min zamudo, na tabli je pa pisalo odhod ob 18:35. Mislim da je nekaj denarja da bi to poštimali. Spodnji smerni tabli bi bili odlični za SŽ.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Jankovič je hud blefer. Podobno kot pri "Bežigajcu" (bežigrajskem stadionu) ima pri vseh gradbenih projektih še kako prste vmes, saj mu ni v interesu, da bi se kar koli zgradilo ne da bi mu kaj kapnilo v žep, ali žepe njegovih prijateljev, ki bi veselo kandidirali za posle. Resnica pa je, da bi bil nov "Bežigrajc" prevelika konkurenca stožiškemu, od tod kao zapleti s civilno iniciativo Fondovih blokov. Zanimivo da istih ljudi desetletja nikoli ni motil hrup ob nogometnih dogodkih ter raznih koncertih, danes pa so kar nalepem postali jako občutljivi nanj. Čudno, da ne nasprotujejo prometu po Dunajski, ki ni ravno zanemarljiv?trance0 napisal/-a:O poglobitvi železnice v Ljubljani sanja samo Jankovič in njegovi utopisti. Možnost, da se kdaj to izvede, je enaka NIČ(beri: null, nil, zero, zip, nada, niente, nichts, nihil, ništa...).
Že pred leti sem dejal, da iz PC Ljubjana be bo nič, ker gre za multi projekt, ki bo obrnil velike vsote. Poglobitev ž
elezniških tirov so si izmislili ljudje povezani z Jankovičem, on samo glumi, da proti "stroki" pač nič ne more in podobno je z Bežigrajcem. Vsi pa dobro vemo, da občina lahko brez posebnih utemeljitev celo razlasti lastnike zemljišč, če gre za prioritetni mestni projekt oz. inters širše lokalne skupnosti.
Jankovič je sicer v zadnjih letih veliko postoril, a večino tega v krogu dveh km od njegove pisarne + Stožice, ki pa so tudi promašaj, saj ni trgovskega centra, dvorana je obupno neakustična in daleč od večnamenskosti, prav tako ni primerna za večja hokejska tekmovanja, tudi nogometni stadion nima takšne igralne površine kot so obljubljali, prav tako pa bi moral biti nekoliko večji, tja do 20000 sedežev, da bi lahko priredili tudi kakšno mednarodno tekmovanje (ne SP ali EP) ampak v kategoriji U19, U18 ipd. Za uresničitev slednjega bi morali zgraditi zgolj nekaj vrst več kot jih je sedaj. Ljubljana tudi še nima poenotenega videza taxi službe, čeprav bi morala biti vozila že davno takšna, a se to seveda ne zgodi, ker je večina taxistov iz ex JY, torej Jankovičeva baza.
Skratka človek je poštimal svoj pašaluk in spedenal Fužine (ve se zakaj), celo na najvišji točko glavnega mesta države (ljubljasnkem Gradu) je namesto drežavne zastave dal izobesiti veliko mestno. Vse našteto pove dovolj o njegovem značaju ter resnični skrbi za mesto. Zato tudi ni posebnega upanja, da bi se naslednje generacije veselile sodobnejšega PC s spremljujočo storitveno ter zabaviščno infrastrukturo.
Simpl je tanartabul.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
V sloveniji ni župana ki je toliko naredil za svojo občino kot je Jankovič za svojo. Če nebi bilo njega bi bila Ljubljana slabša kot Jesenice. Ne rečem da Janković ni kradel, JE kradel ampak je pa veliko naredil za mesto. Mi pa ni jasno kako to da zmeraj najdete slabo točko v tistih ki so prišli s trebuhom za kruhom tisti ki so pa res najbolj kradli in niso iz ex JY pa nerečete nič. Prosim potrudite se bit manj NACIONALISTI, zato pa smo kje smo. Pa to je forum o vlakih ne pa o politiki in o tem kdo je več kradel.bisabre napisal/-a:Jankovič je hud blefer. Podobno kot pri "Bežigajcu" (bežigrajskem stadionu) ima pri vseh gradbenih projektih še kako prste vmes, saj mu ni v interesu, da bi se kar koli zgradilo ne da bi mu kaj kapnilo v žep, ali žepe njegovih prijateljev, ki bi veselo kandidirali za posle. Resnica pa je, da bi bil nov "Bežigrajc" prevelika konkurenca stožiškemu, od tod kao zapleti s civilno iniciativo Fondovih blokov. Zanimivo da istih ljudi desetletja nikoli ni motil hrup ob nogometnih dogodkih ter raznih koncertih, danes pa so kar nalepem postali jako občutljivi nanj. Čudno, da ne nasprotujejo prometu po Dunajski, ki ni ravno zanemarljiv?trance0 napisal/-a:O poglobitvi železnice v Ljubljani sanja samo Jankovič in njegovi utopisti. Možnost, da se kdaj to izvede, je enaka NIČ(beri: null, nil, zero, zip, nada, niente, nichts, nihil, ništa...).
Že pred leti sem dejal, da iz PC Ljubjana be bo nič, ker gre za multi projekt, ki bo obrnil velike vsote. Poglobitev ž
elezniških tirov so si izmislili ljudje povezani z Jankovičem, on samo glumi, da proti "stroki" pač nič ne more in podobno je z Bežigrajcem. Vsi pa dobro vemo, da občina lahko brez posebnih utemeljitev celo razlasti lastnike zemljišč, če gre za prioritetni mestni projekt oz. inters širše lokalne skupnosti.
Jankovič je sicer v zadnjih letih veliko postoril, a večino tega v krogu dveh km od njegove pisarne + Stožice, ki pa so tudi promašaj, saj ni trgovskega centra, dvorana je obupno neakustična in daleč od večnamenskosti, prav tako ni primerna za večja hokejska tekmovanja, tudi nogometni stadion nima takšne igralne površine kot so obljubljali, prav tako pa bi moral biti nekoliko večji, tja do 20000 sedežev, da bi lahko priredili tudi kakšno mednarodno tekmovanje (ne SP ali EP) ampak v kategoriji U19, U18 ipd. Za uresničitev slednjega bi morali zgraditi zgolj nekaj vrst več kot jih je sedaj. Ljubljana tudi še nima poenotenega videza taxi službe, čeprav bi morala biti vozila že davno takšna, a se to seveda ne zgodi, ker je večina taxistov iz ex JY, torej Jankovičeva baza.
Skratka človek je poštimal svoj pašaluk in spedenal Fužine (ve se zakaj), celo na najvišji točko glavnega mesta države (ljubljasnkem Gradu) je namesto drežavne zastave dal izobesiti veliko mestno. Vse našteto pove dovolj o njegovem značaju ter resnični skrbi za mesto. Zato tudi ni posebnega upanja, da bi se naslednje generacije veselile sodobnejšega PC s spremljujočo storitveno ter zabaviščno infrastrukturo.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kadar fakti ne govorijo v prid predstavnikom narodov ex-jugoslavije, toliko slabše za fakte. Ker vse ostalo je nacionalizem.
P.S.
Odpri kdaj črno kroniko....
P.S.
Odpri kdaj črno kroniko....
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na ljubljanski železniški postajo postavili monitorje namesto starih smernih tabl. Zanima kaki pa bojo na peronih? Kaj podobnega kot v Avstriji?
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
A to so nalimali tvoje izpred nekaj mesecev preko starih semaforjev?Na ljubljanski železniški postajo postavili monitorje namesto starih smernih tabl. Zanima kaki pa bojo na peronih? Kaj podobnega kot v Avstriji?
LPL
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ne, hahahahhahahahah Samo sem zelo lepe naredil take kot bi mirali biti nekaj podobnega.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kdaj bojo pa postajo v Zidanem Mostu spravili v 21. stoletje? Zdaj je namreč še vedno taka kot leta 1968, ko so štrom čez napeljali. O kakšnih monitorjih na peronih in v podhodu ne duha ne sluha. So se pa vsaj napovedovalci malo popravili(beri: prej so se trudili napovedovati tako, da jih ja nihče ni razumel, zdaj se vsaj večina bolj ali manj uspešno trudi, da jih kdo razume).
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
O njih glasnosti pa raje ne bi... Ene parkrat sem skoraj oglušel, ne vem, zakaj imajo tako navitotrance0 napisal/-a:So se pa vsaj napovedovalci malo popravili(beri: prej so se trudili napovedovati tako, da jih ja nihče ni razumel, zdaj se vsaj večina bolj ali manj uspešno trudi, da jih kdo razume).
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Zato, ker, če je na postaji siemens s klimo, ga ne slišiš.Mičo napisal/-a:
O njih glasnosti pa raje ne bi... Ene parkrat sem skoraj oglušel, ne vem, zakaj imajo tako navito
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Saj tako ga pa ne razumeš, če si v podhodu, ker tam vse preveč odmeva in doni.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Saj v Areni Stožice tudi vse odmeva in doni še kar poizkušajo z nekimi koncertitrance0 napisal/-a:Saj tako ga pa ne razumeš, če si v podhodu, ker tam vse preveč odmeva in doni.
LP, Metod