Daj ne piši na pamet, prosim. Kaj so naredili boljšega? Talgo v Bosni je stran vržen denar. Dolgo časa so stali, sedaj pa, ko je ena 35 let stara lokomotiva na voljo, pa kroži ena garnitura. Skoraj 70 milijonov evrov je bilo vrženo čez okno, za te kompozicije, še dodatnih 6 milijonov evrov za razpadajočega Končarjevca, nimajo pa niti dovolj lokomotiv, da bi vozili Talgo garniture, ker so bile zaplenjene ali oddane v najem. ŽRS ne sprejema pogojev uporabnine na njihovem omrežju in bi zadnje gate dali, da bi dobili kakšne garniture. Ampak hej, Talgo ima Bosna, čeprav potem na selu vozi ena lokomotiva + vagon ali Madžari. Ampak oni so se šli luksuz, ki ni izkoriščen niti 5 %. Ali pa mogoče ne veš, kaj je Talgo garnitura? V Španiji vozijo z 250 km/h, Rusi vozijo v Berlin, ampak Bosna, ki bolj nujno rabi garniture se je šla luksuz, ki ga še ni odplačala. Na računih ŽFBiH pa ni denarja. Še dobro, da so SŽ kupile garniture, ne pa kakših 10 TGV-jev. Evo, zadnji stavek, najbolj približa, kaj je Talgo v Bosni. TGV na njivi.smok1 napisal/-a:
Se pravi, če Bosanci znajo naredit nekaj boljšega od nas, je potrebno takoj poiskat kakšno slabo stran in jih popljuvat?
Kdo tukaj pravi, da je drugje vse rožnato? Popotnik1 je samo omenil dobre strani ŽFBH, ki bi si jih lahko SŽ vzele za vzgled.
Vse skupaj je prava tragokomedija, kako ozki pogled imate nekateri.