Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

V urejeni državi bi se takoj po nadgradnji odseka uveljavila tudi projektirana višja hitrost, mi pa že 2 leti in pol po progi projektirani za Vmax 140 km/h vozimo 100. In čakamo na žegen AŽP. Organa z na eni strani premalo časa (žegen homologaciji, višanje hitrsoti ect.) na drugi strani pa preveč (banalne raziskave že sankcioniranih prekrškov OVKN ter ponovno sankcioniranje z bolanimi globami po dikciji odgovorne osebe pravne osebe, čeprav zakon za prekršek predpisuje globo za OVKN).
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a: 20.11.2023, 11:39 ... ampak na koncu imaš pri vodenju prometa vsak dan drugače kot je v operativnem voznem redu in s tem na grafikonu ...
No, bom napisal še drugače: če se na primer 2.2. dvigne progovna hitrost, nobeden ne brani progovnemu dispečerju, da še naprej uporablja svoje grafikone ... dokler mu jih ne zamenjajo. Ampak to ne pomeni, da kakšen vlak tu in tam ne sme peljati s progovno hitrostjo (kljub temu, da je višja kot ona na grafikonu), še posebej če bi to pomenilo, da se ta vlak vrne na črto na grafikonu ...
LP, Metod
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a 038 »

Vlak ne sme prekoračiti hitrosti določene z voznim redom, sledijo sankcije.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

038 napisal/-a: 21.11.2023, 8:10 Vlak ne sme prekoračiti hitrosti določene z voznim redom, sledijo sankcije.
Ravno za to pa bi lahko hitrosti po končani nadgradnji in normalno dolgi testni dobi dvignili na projektirane, te dvignili tudi v voznem redu za primer zamud. Čase pa pustili enake do spremembe voznorednega obdobja....

Saj na odseku Podnart - Kranj so tudi dvignili progovne hitrosti iz 100/75/85/75 na 110/80/85/90/85/75 pa so voznoredni čas med kranjem in podnartom pustili enak...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: 20.11.2023, 21:32
No, bom napisal še drugače: če se na primer 2.2. dvigne progovna hitrost, nobeden ne brani progovnemu dispečerju, da še naprej uporablja svoje grafikone ... dokler mu jih ne zamenjajo. Ampak to ne pomeni, da kakšen vlak tu in tam ne sme peljati s progovno hitrostjo (kljub temu, da je višja kot ona na grafikonu), še posebej če bi to pomenilo, da se ta vlak vrne na črto na grafikonu ...
Obstaja samo ena možnost, ki pa je za tako nizke hitrosti bolj neuporabna, morda pridobiš minuto do dve. @038 je sicer povedal na primeru konvecionalnih prog, v Španiji pa imajo dodatna pravila. Tam so proge grajene za 360 km/h progovne hitrosti, ki pa je nihčne ne dosega, voznoredna je 300 km/h. Če ima vlak zamudo, mora kontrolni od prevoznika poslati zahtevo dispečerju, če lahko vlak vozi z višjo hitrostjo, ker je v zamudi. Če je odobrena, pod posebnimi pogoji (prosti odsek...), se postavi nova "virtualna" voznoredna hitrost. Italijani imajo podoben sistem. Vozijo okoli 270-290, če je zamuda, pa Lorenzo gas do 300, lahko pa še malo več, seveda pod določenimi pogoji. Sicer pa, če bi investitor opravil vse v eni fazi hkrati in ne v petih, bi pa tudi AŽP vzela vlogo hitreje. Namreč omejujoč faktor dviga hitrosti so ravno podsistemi. Lahko so dela na progi že davno končana, če pa še SVN in (izven)nivojski prehodi, ter dela ob progi niso, pa pridite naslednjič...
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Par fotk izgradnje (zacasnega?) perona v Lj - Siska. Kot kaze bo po dolgem casu spet vlak ustavil lahko ob postajnem poslopju 8)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Anzee napisal/-a: 21.11.2023, 17:28 Par fotk izgradnje (zacasnega?) perona v Lj - Siska. Kot kaze bo po dolgem casu spet vlak ustavil lahko ob postajnem poslopju 8)
Naj me koklja, ampak meni se ta peron nič kaj začasen ne zdi...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

TGV Lyria napisal/-a: 21.11.2023, 20:06 Naj me koklja, ampak meni se ta peron nič kaj začasen ne zdi...
To je začasno, za nekaj let :D
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Leta 2025 se bi naj bi začela prenova ljubljanske postaje. Razpis je bil objavljen včeraj. Poleg sračjega gnezda (beri) nadhoda, je glavni poudarek:

Slika
Mewgo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 22.10.2023, 22:51

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Mewgo »

Re 4/4 napisal/-a: 22.11.2023, 21:02 Leta 2025 se bi naj bi začela prenova ljubljanske postaje. Razpis je bil objavljen včeraj. Poleg sračjega gnezda (beri) nadhoda, je glavni poudarek:

Slika
In končali isto leto :?:
defy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 25.04.2010, 17:39

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a defy »

Po novem bodo samo trije peroni/šest tirov za potniški promet? Na prvo žogo se mi zdi malo premalo, glede na trenutno situacijo.
kmzzp2
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 10.11.2022, 18:05

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kmzzp2 »

Re 4/4 napisal/-a: 22.11.2023, 21:02 Leta 2025 se bi naj bi začela prenova ljubljanske postaje. Razpis je bil objavljen včeraj. Poleg sračjega gnezda (beri) nadhoda, je glavni poudarek:

Slika
Leta 2025 naj bi se začela ali končala? Ker v medijih komunicirajo, da bo do 2025 zgrajena.

Recimo:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lj ... 025/684377
https://siol.net/novice/slovenija/ljubl ... tra-617509
Mewgo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 22.10.2023, 22:51

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Mewgo »

defy napisal/-a: 23.11.2023, 9:34 Po novem bodo samo trije peroni/šest tirov za potniški promet? Na prvo žogo se mi zdi malo premalo, glede na trenutno situacijo.
Trije z dolžino 400m in ostali krajši?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Mewgo napisal/-a: 22.11.2023, 21:20 In končali isto leto :?:

Ne.
defy napisal/-a: 23.11.2023, 9:34 Po novem bodo samo trije peroni/šest tirov za potniški promet? Na prvo žogo se mi zdi malo premalo, glede na trenutno situacijo.
To je zaenkrat to kar imam. Nisem vsega skopiral, ker včeraj ni deloval strežnik, zato sem zaman poiskušal dobiti gradivo, niti nimam časa na pretek. Logično pa je da tisti dolenjski peroni ne bodo 400 metrov.
kmzzp2 napisal/-a: 23.11.2023, 11:54 Leta 2025 naj bi se začela ali končala? Ker v medijih komunicirajo, da bo do 2025 zgrajena.

Recimo:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lj ... 025/684377
https://siol.net/novice/slovenija/ljubl ... tra-617509
Predvidoma komaj začela. Dokler ne končajo nadvoza nad Dunajsko cesto, se sploh ne bodo dotikali postaje. Nadvoz pa zares začejo šele okoli februarja. Ta razpis traja do januarja, zagotovo še kak mesec dlje, potem izbor, uvedba v delo in 24 mesecev za gradnjo. Pa si izračunaj. Vse to pod pogojem brez pritožb.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

faza A - Nadvoz Dunajska - že v gradnji, začetek resne gradnje konec tega leta in bo trajala dobro leto, verjetno nekje do pomladi 2025 - končan nadvoz Dunajska je pogoj, da se lahko zapirajo tiri na osrednjem delu postaje
faza B in C (severni in južni del postaje) - osrednji del postaje z nadhodom - predmet objavljenega gradbenega razpisa, planiran začetek resne gradnje z zaporami tirov po končani fazi A in bo trajala slabi 2 leti, torej nekje do konca leta 2027
faza D - vzhodni del postaje s podvozoma Šmartinska in Potrčeva - začetka gradnje realno jaz ne pričakujem pred zaključkom najmanj faze B (severni del postaje), torej šele konec 2026, verjetno šele kasneje.
ŽOLP DPN se nanaša na rekonstrukcijo postaje Šiška (izdelava dokumentacije se še ni pričela) ter DPN za dvotirnost gorenjske in kamniške proge, trenutno se izdeluje DPN za obe progi. Realno gledano bi Šiško lahko začeli graditi leta 2028, verjetno skupaj z dvotirnostjo gorenjske proge. Prav tako je prikazana tudi dvotirnost dolenjske proge. Obe dvotirnosti se ne bosta pričeli izvajati v naslednjih 10 letih.

Še terminski plan gradnje ljubljanske postaje, fazi B in C. Prestavite začetek gradnje iz 1.1.2024 za najmanj eno leto in nato računajte.
Slika

Slika
Odgovori