Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na Jeseniškem izvlečnem tiru sta s takim stebrom izvedeni 2 pol-mostni konstrukciji za signale K2111, K2051 in 2112. Tudi Zagorje ima po novem taki konstrukciji.
Pa lep pozdrav
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Tudi sam sem posumil na to, vendar na "kontra strani" ni videti niti najmanjse priprave za drugi steber..
Hm, morda tudi, ampak nisem preprican ce mislijo elektrificirat "kamniski" tir... ali pac?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Sej pravim, ene par, mislim da 4 ali 5.
Nekaj jutranjih od danes..
Prikazovalniki ze imajo "strom" v sebi
Na tleh vodila in varovalne crte, tudi klopi
Uradno ime, v tanovem stilu
Tudi stuc je urejen..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ja, tisto je blo kar "nerodno" ja...
Cez dan so kar naredili.. pod tiri bo sla neka cev in kabli...
Montaza LED panelov, tista dva tamala pa ze kazeta tir 1 in 2.
Premik vlaka s peskom/tolcencem?
Dva vagona stran, potem pa so te dva vagona porinili nekam proti jugu, verjetno tam kjer so kopali pod tiri..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ene par petkovih jutranjih fotk...
Signal na "kamniskem" tiru.
LED screen je ze testno obratoval
Oznake tirov v novi obliki
Asfaltirano tudi do ceste, drzala ob stopnicah...
In pa se danasnjih nedeljskih, se je kar dogajalo nedelji navkljub
En steber se ni v vagi
Rihta se severni tir..
Signal je ze delujoc
Ravno ujel tegale..
Na peronu Lj-siska pa neka delegacija, verjetno kaksen tehnicni pregled ali kaj podobnega...
Signal na "kamniskem" tiru.
LED screen je ze testno obratoval
Oznake tirov v novi obliki
Asfaltirano tudi do ceste, drzala ob stopnicah...
In pa se danasnjih nedeljskih, se je kar dogajalo nedelji navkljub
En steber se ni v vagi
Rihta se severni tir..
Signal je ze delujoc
Ravno ujel tegale..
Na peronu Lj-siska pa neka delegacija, verjetno kaksen tehnicni pregled ali kaj podobnega...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Izgleda kot da so "vrtičkarji" (otroci iz vrtca) na sprehodu
Torej se je izkazalo, da je oni steber za pol-mostno konstrukcijo signala. Huh.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kar nekaj sprememb na zahodnem delu ljubljanske zelezniske postaje. Stanje 26.12.2023. Zaradi zapore gorenjske proge danes sem mislil da bodo tu tudi kar delali, pa je bilo mirno...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Danes se je iztekel rok za oddajo ponudb za zanimiv razpis "Prenova voznih redov v železniškem potniškem prometu" (https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/504774). Dve zanimivi stvari sta mi padli v oči ob branju:
str. 33
str. 34
str. 33
Glede na to, da gre za idejni vozni red za 2030 očitno nekdo vsaj razmišlja o novih vlakih z nagibno tehniko. Zdaj vprašanje pa je, kaj je trenutno sploh na voljo z nagibno tehniko?Vozni red se izdeluje na dnevnem nivoju delovnega dneva in mora vključevati različne kategorije vlakov:
• ICS z nagibnim vlakom Pendolino, oz. novimi vlaki z nagibno tehniko
str. 34
Od teh je prvi verjetno dokaj realen, ostalo pa... Predvsem revitalizacija Imeno-Kumrovec mislim da bo bolj težko...Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ali niso tam okoli novega leta že uvedli potniški promet med Lendavo in Čakovcem? OK, vozi HŽ-PP, ampak vseeno...andro43 napisal/-a: ↑26.01.2024, 20:51Od teh je prvi verjetno dokaj realen, ostalo pa... Predvsem revitalizacija Imeno-Kumrovec mislim da bo bolj težko...Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Kot prvo mi ni jasno zakaj SŽ to oddajajo drugim. Prenove bi se ja morale lotiti same.
Metlika - Kamanje: bodo morali najprej Hrvati kaj narediti naprej do Karlovca, kjer je proga v obupnem stanju in trenutno menda zaprta.
Lendava - Čakovec pa dejansko znova ima promet.
Tisti kot vedno. Pendolino oz. po novem Alstom Avelia. Mogoče pa ima tudi Hitachi kaj v ponudbi.
Resno, Kreplje - Opčine? Komu, zakaj? Koga bodo tam vozili? Očitno obsedenost z repentaborskim slepim črevom ne pozna meje. Realno pa te proge nihče ne potrebuje, "obvoz" prek Sežane funkcionira že vsa leta.Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
Metlika - Kamanje: bodo morali najprej Hrvati kaj narediti naprej do Karlovca, kjer je proga v obupnem stanju in trenutno menda zaprta.
Lendava - Čakovec pa dejansko znova ima promet.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Imeno-Kumrovec je še toliko bolj problematična, saj je proga od Kumrovca do Harmice tako rekoč neobstoječa, trasa pa neskončnokrat prečka državno mejo (in je torej gradnja in vzdrževanje po obstoječi trasi tako rekoč misija nemogoče).
Celoten razpis smrdi po metanju denarja skozi okno (ali pa obvod za financiranje nekogaršnjih privatnih potreb), saj je povsem jasno, da večina navedenih odsekov nina nobenega potenciala za kakršen koli promet v naslednjih 20 letih.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Čudim se, čemu so Italijani pred par leti naredili kompletni remont proge Opčine-Repentabor (do državne meje)?
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ali je možno, da so dobili kakšen Evropski denar za čezmejno povezovanje? Evropski projekti so ... evropski ... povsod, ne samo pri nas na Balkanu.
LP, Metod