Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 310
Pridružen: 10.06.2018, 23:37
Kraj: na Goriškem

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Na Jeseniškem izvlečnem tiru sta s takim stebrom izvedeni 2 pol-mostni konstrukciji za signale K2111, K2051 in 2112. Tudi Zagorje ima po novem taki konstrukciji.
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

mkx napisal/-a: 02.12.2023, 19:33 Izgleda bolj kot eden od dveh stebrov portala. Čisto možno, da bodo na portal obesili signale (izvozne?) ta vse tire ...
Tudi sam sem posumil na to, vendar na "kontra strani" ni videti niti najmanjse priprave za drugi steber..
desiro napisal/-a: 02.12.2023, 20:32 Meni se bolj zdi da je steber portala za vozno mrežo.
Hm, morda tudi, ampak nisem preprican ce mislijo elektrificirat "kamniski" tir... ali pac?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Mewgo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 22.10.2023, 22:51

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Mewgo »

Anzee napisal/-a: 02.12.2023, 18:56 IC 211 s par min zamude
Koliko zamude je pa nabral? :D
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Mewgo napisal/-a: 03.12.2023, 1:48 Koliko zamude je pa nabral? :D
Sej pravim, ene par, mislim da 4 ali 5.

Nekaj jutranjih od danes..
Slika

Prikazovalniki ze imajo "strom" v sebi :)
Slika

Na tleh vodila in varovalne crte, tudi klopi
Slika

Uradno ime, v tanovem stilu
Slika

Slika

Tudi stuc je urejen..
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Anzee napisal/-a: 06.12.2023, 10:30 Tudi stuc je urejen..

Še dobro. Da se ne bo zgodilo kaj podobnega, kot se je januarja v Puli :?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

mkx napisal/-a: 06.12.2023, 10:36 Da se ne bo zgodilo kaj podobnega, kot se je januarja v Puli :?
Ja, tisto je blo kar "nerodno" ja...

Cez dan so kar naredili.. pod tiri bo sla neka cev in kabli...
Slika

Montaza LED panelov, tista dva tamala pa ze kazeta tir 1 in 2.
Slika

Premik vlaka s peskom/tolcencem?
Slika

Dva vagona stran, potem pa so te dva vagona porinili nekam proti jugu, verjetno tam kjer so kopali pod tiri..
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ene par petkovih jutranjih fotk...

Signal na "kamniskem" tiru.
Slika

Slika

LED screen je ze testno obratoval
Slika

Oznake tirov v novi obliki
Slika

Asfaltirano tudi do ceste, drzala ob stopnicah...
Slika

In pa se danasnjih nedeljskih, se je kar dogajalo nedelji navkljub :)

En steber se ni v vagi :)
Slika

Rihta se severni tir..
Slika

Signal je ze delujoc
Slika

Ravno ujel tegale..
Slika

Na peronu Lj-siska pa neka delegacija, verjetno kaksen tehnicni pregled ali kaj podobnega...
Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Anzee napisal/-a: 10.12.2023, 17:27 Na peronu Lj-siska pa neka delegacija, verjetno kaksen tehnicni pregled ali kaj podobnega...

Izgleda kot da so "vrtičkarji" (otroci iz vrtca) na sprehodu :lol:

Torej se je izkazalo, da je oni steber za pol-mostno konstrukcijo signala. Huh.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 13:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Kar nekaj sprememb na zahodnem delu ljubljanske zelezniske postaje. Stanje 26.12.2023. Zaradi zapore gorenjske proge danes sem mislil da bodo tu tudi kar delali, pa je bilo mirno...

Slika

Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Danes se je iztekel rok za oddajo ponudb za zanimiv razpis "Prenova voznih redov v železniškem potniškem prometu" (https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/504774). Dve zanimivi stvari sta mi padli v oči ob branju:

str. 33
Vozni red se izdeluje na dnevnem nivoju delovnega dneva in mora vključevati različne kategorije vlakov:
• ICS z nagibnim vlakom Pendolino, oz. novimi vlaki z nagibno tehniko
Glede na to, da gre za idejni vozni red za 2030 očitno nekdo vsaj razmišlja o novih vlakih z nagibno tehniko. Zdaj vprašanje pa je, kaj je trenutno sploh na voljo z nagibno tehniko?

str. 34
Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
Od teh je prvi verjetno dokaj realen, ostalo pa... Predvsem revitalizacija Imeno-Kumrovec mislim da bo bolj težko...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

andro43 napisal/-a: 26.01.2024, 20:51
Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
Od teh je prvi verjetno dokaj realen, ostalo pa... Predvsem revitalizacija Imeno-Kumrovec mislim da bo bolj težko...
Ali niso tam okoli novega leta že uvedli potniški promet med Lendavo in Čakovcem? OK, vozi HŽ-PP, ampak vseeno...
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Kot prvo mi ni jasno zakaj SŽ to oddajajo drugim. Prenove bi se ja morale lotiti same.
andro43 napisal/-a: 26.01.2024, 20:51 Glede na to, da gre za idejni vozni red za 2030 očitno nekdo vsaj razmišlja o novih vlakih z nagibno tehniko. Zdaj vprašanje pa je, kaj je trenutno sploh na voljo z nagibno tehniko?
Tisti kot vedno. Pendolino oz. po novem Alstom Avelia. Mogoče pa ima tudi Hitachi kaj v ponudbi.
Nekateri meddržavni železniški mejni prehodi v letu 2023 niso imeli rednih čezmejnih potniških povezav, ker je proga zaprta ali pa ni ponudbe v potniškem prometu. Gre za naslednje odseke: Nova Gorica-Gorica (Italija), Kreplje-Opčine (Italija), Metlika-Kamanje (Hrvaška), Imeno-Kumrovec (Hrvaška), Lendava-Čakovec (Hrvaška).
Za vse mejne prehode, ki v letu 2023 niso imeli potniških povezav (zadnja alineja predhodnega odstavka), se pripravi predlog revitalizacije čezmejnega potniškega prometa.
Resno, Kreplje - Opčine? Komu, zakaj? Koga bodo tam vozili? Očitno obsedenost z repentaborskim slepim črevom ne pozna meje. Realno pa te proge nihče ne potrebuje, "obvoz" prek Sežane funkcionira že vsa leta.
Metlika - Kamanje: bodo morali najprej Hrvati kaj narediti naprej do Karlovca, kjer je proga v obupnem stanju in trenutno menda zaprta.
Lendava - Čakovec pa dejansko znova ima promet.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a: 27.01.2024, 7:35 Metlika - Kamanje: bodo morali najprej Hrvati kaj narediti ...
Imeno-Kumrovec je še toliko bolj problematična, saj je proga od Kumrovca do Harmice tako rekoč neobstoječa, trasa pa neskončnokrat prečka državno mejo (in je torej gradnja in vzdrževanje po obstoječi trasi tako rekoč misija nemogoče).

Celoten razpis smrdi po metanju denarja skozi okno (ali pa obvod za financiranje nekogaršnjih privatnih potreb), saj je povsem jasno, da večina navedenih odsekov nina nobenega potenciala za kakršen koli promet v naslednjih 20 letih.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Čudim se, čemu so Italijani pred par leti naredili kompletni remont proge Opčine-Repentabor (do državne meje)?
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ali je možno, da so dobili kakšen Evropski denar za čezmejno povezovanje? Evropski projekti so ... evropski ... povsod, ne samo pri nas na Balkanu.
LP, Metod
Odgovori