Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1368
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 22.06.2017, 21:48

Matevz96 napisal/-a:
električar napisal/-a:
Premika se tudi pri posodobitvi ŽP Grosuplje

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html


Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.

lp


Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.


Se ne strinjam...niti najmanj!
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a električar » 22.06.2017, 22:07

Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.


Problem so tehnične omejitve. Po študiji Prometnega inštituta o uvedbi potniškega prometa v Kočevje naj bi proga Lj -Grosuplje v sedanjem stanju lahko sprejela le 4 vlake za Kočevje. (Niti ne govori o 4 parih).
Za kaj več bo treba v Grosupljem, na Škofljici in Rakovniku predelati perone, zgraditi podhode, posodobiti SVN in še kaj. Predlagajo tudi po eno APB mesto med vsako postajo. S tem bi zgostili intervale, ker so v konicah vlaki v isto smer. Potem naj bi bilo možno 10 parov vlakov za Kočevje oz 62 vlakov dnevno med Lj in Gr.

lp
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a električar » 22.06.2017, 23:06

Kaj pa varijanta med Šmarno goro in Rašico (skozi Zg. Gameljne in Vodic), ali pa odcep pri Medvodah, ki bi bil za gradnjo še najkrajši?


Meni se zdi boljša navezava na kamniško. Ob bodoči progi je več prebivalcev (Komenda, Moste, Mengeš), ki bi jim koristila, tu pa so večje le Vodice in Gameljne, ne vem pa, koliko bi bila zanimiva za Šmartno. Vsi ti kraji pa itak ležijo ob AC. Poleg tega bi večja frekvenca vlakov na kamniški progi utegnila tam privabiti vsaj za polovico več potnikov, kot jih je sedaj.

Napisal/-a LJ363 » 11.06.2017, 13:08:28
Letališče je verjetno z razlogom postavljeno tja kjer je. Sorško polje precej verjetno ne bo najboljša izbira, recimo zaradi okoliških hribov, že tisti hribčki pri Mengšu so skoraj v napoto za pristajanje na Brnik. Vprašanje je tudi v katero smer tam običajno piha, za povrh pa imaš tam po sredi Sorškega polja še nekaj daljnovodov. Tako da ali bo železnica prišla na Brnik, ali pa je ne bo. Idealno je tam od Jarš mimo Mengša do Brnika manj kot 15km proge, pa lahko za začetek tudi neelektificirane. V normalni državi projekt za leto ali dve in ene 30M€, pri nas pa vsaj 10 let, 200M€, pa še ene 15 civilnih iniciativ.

Se strinjam. Razložil si, kar sem samo namignil. Tudi jaz se bojim, da bi projekt na celi potezi do Kranja stal kakih 200 M€, temu pa je treba prišteti še nekaj 10 M€ za posodobitev kamniške. Elektrificirati pa bi morali kar takoj in to vse. Le tako bi dosegli primerno kvaliteto prevoza.

lp
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 13.07.2017, 11:56

Če me spomin ne vara, je to tisto, kar smo enkrat že objavili tukaj na forumu (se ne spominjam več ali sem jaz ali nekdo drug :D ), da bodo sedanjo dvotirno progo v predoru Karavanke rekonstruirali v enotirno progo, katera bo dopuščala višje hitrosti.

http://svet24.si/clanek/novice/slovenij ... ravanke-bo
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 19.07.2017, 13:09

Petrič in Škrabec, zmagovalca razpisov na železnicah
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=141295463&postcount=4655
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 11.09.2017, 9:06

Dopolnitev SV zavarovanja postaje Uršna sela in nadgrad nivoj prehoda NPr 64.5 v km 64+547,27reg žel proge 80 d.m Metlika - Ljubljana

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a električar » 11.09.2017, 22:48

Napisal/-a gorican » 11.09.2017, 10:06:56

Dopolnitev SV zavarovanja postaje Uršna sela in nadgrad nivoj prehoda NPr 64.5 v km 64+547,27reg žel proge 80 d.m Metlika - Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Poleg novih US in IS so predvideni tudi premikalni signali, kot razumem pa še kar ostane mehanska SVN s kretnicami na ročni pogon. Ali lahko kdo razloži to logiko?

lp
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1170
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 28.09.2017, 22:09

novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....

Slika

Slika

Slika

ne enako SLO in ITA... jaz zelo všeč mi je za ITALIJA ELEKTRIČNI VLAK....(model ! )

Slika
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kozorog » 04.10.2017, 18:07

(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=142718510&postcount=4713
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 191
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 04.10.2017, 21:22

RitterVonGhega napisal/-a:novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....


Nove konzole so kar podobne tistim v Španiji.
Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1170
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 04.10.2017, 21:57

jž 363 napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:novo električni vlak v Ljubljani , poačsi bo vse v Sloveniji .....


Nove konzole so kar podobne tistim v Španiji.
Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?


aha,... :thumbupl
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 191
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 04.10.2017, 22:44

Toda "aha" še ni preveč popoln odgovor h mojem vprašanju... :?
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4495
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a igor72 » 05.10.2017, 8:03

Ena misel o modernizaciji SŽ....na današnji dan je med Koprom in Mariborom 53 počasnih voženj...lih toliko, v vednost :?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2825
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.10.2017, 8:26

jž 363 napisal/-a:.Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?


Verjetno poenotenje obesne opreme po celotnem omrežju.
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11232
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.10.2017, 8:45

Re 4/4 napisal/-a:
jž 363 napisal/-a:.Bi mi kdo rad pojasnil zakaj je sploh potrebna zamenjava le teh? Opazil sem da se jih povsod po Sloveniji zamenja, že tudi na koprski postaji jih ni več. So stare konzole ("polžeki") postale neprimerne?


Verjetno poenotenje obesne opreme po celotnem omrežju.


Poenotenje? Si ti sploh videl omrežje vsaj približno?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov