Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1473
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 17.04.2018, 16:01

SŽ dobivajo od države subvencijo tudi za potniški promet na Bohinjski progi (ali katerikoli drugi). Torej so SŽ dolžne vzdrževati potniški promet na določenem nivoju. V kolikor bi bil drugi koncesionar za to progo, si subvencije od države pridobi on, širša lokalna skupnost pa bi lahko še kaj primaknila. Brez urejene infrastrukture in javnega prometa lahko o turizmu samo sanjamo. Če bi imeli regije bi bilo enostavneje.
preglednik
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 419
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 17.04.2018, 17:29

Re 4/4 napisal/-a:
Ker pokrajin ni, bi lahko vse občine ob progi podpisale nekakšno zavezo o turističnem sofinanciranju (dodatnih) vlakov v ustreznem deležu. Zagotovo pa je marsikateremu županu železnica odveč. Drugače, pa se morem pa se znebiti občutka, da je Bohinjski predor betonska zavesa. No niti Bled pa Bohinj ne vem, če se imata kaj rada :D A se bo kateri ....(vstavi besedo sam) spomnil, kar je v tujini navadna praksa. Regional Pass. Interrail v malem, kjer imaš zastonj ali 50 % popust na prevoz z vlakom, gondolo, avtobusom, pletno, vstop v muzeje, brezplačna izposoja marsičesa v širšem območju... Subvencija pa se financira iz teh prihodkov. Ampak očitno se nekateri razen vsakoletnih obiskov Hrvaške obale, še niso zapeljali kam drugam. #-o


Veliko od tega bi rešila že integrirana vozovnica. Vsaj glede preglednosti. Zakaj take vozovnice za vse državljane (razen za študente in dijake) še vedno ni, bi moral povedati kdo drug... Če tega nebo uvedenaga je tudi gradnja raznih postaj okoli Ljubljane popoln nesmisel in je zapravljanje davkoplačevalskega denarja.

Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa s to liberlaizacijo lahko začne voziti v notranjem prometu kdorkoli in kamorkolii. OeBB, FUC, TI, mojafirma d.o.o. ... Le koncesija je podpisana za naslednjih 15 let.


Če prav razumem se to praktično lahko zgodi šele čez 15 let. Kaj in kako bo čez 15 let.... #-o Skratka nastradal bo še naprej Slovenski potnik, Slovensko okolje (onesnaženje od prometa), Slovenski turizem. Mah brezveze sploh razmišljat. Raje se odselit.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.04.2018, 18:09

suha napisal/-a:
Če prav razumem se to praktično lahko zgodi šele čez 15 let. Kaj in kako bo čez 15 let.... #-o .


Ne. Obvezno gospodarsko službo za prevoz potnikov, ki je takšna, kot trenutno je, ostaja v veljavi, do leta 2031. Ker pogodbe, ki je bila podpisana pred sprejetim zakonom ne moreš razdirati. Ostali zainteresirani prevozniki lahko začnejo voziti z novim voznim redom oziroma, ko bo zakon v uradnen listu. Po domače SŽ imajo subvencijo za naslednjih nekaj let in morajo voziti tako, kot jim nalaga pogodba. Recimo OeBB, pa lahko začne z novim voznim redom voziti po trasah, ki bi jih zakupil.

P.S. Prihodki za opravljene storitve OGJS prevoza potnikov v letu 2016 so znašali 43.835.616 €, za opravljene vlakovne kilometre. Dunaj pa nameni letno....?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4496
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.04.2018, 18:35

SŽ dobivajo od države subvencijo tudi za potniški promet na Bohinjski progi (ali katerikoli drugi). Torej so SŽ dolžne vzdrževati potniški promet na določenem nivoju. V kolikor bi bil drugi koncesionar za to progo, si subvencije od države pridobi on, širša lokalna skupnost pa bi lahko še kaj primaknila. Brez urejene infrastrukture in javnega prometa lahko o turizmu samo sanjamo. Če bi imeli regije bi bilo enostavneje.
preglednik


Seveda bi bilo to na Bohinjki enostavneje, imeli bi interregionalni promet med Goriško, Gorenjsko in bog ne daj, mogoče celo z Osrednjo Slovenijo. Pa smo spet tam, kot sedaj, ko niti enotna država ne mor pošlihtat stvari.

LPL.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 419
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a suha » 17.04.2018, 19:17

Re 4/4 napisal/-a:Ne. Obvezno gospodarsko službo za prevoz potnikov, ki je takšna, kot trenutno je, ostaja v veljavi, do leta 2031. Ker pogodbe, ki je bila podpisana pred sprejetim zakonom ne moreš razdirati. Ostali zainteresirani prevozniki lahko začnejo voziti z novim voznim redom oziroma, ko bo zakon v uradnen listu. Po domače SŽ imajo subvencijo za naslednjih nekaj let in morajo voziti tako, kot jim nalaga pogodba. Recimo OeBB, pa lahko začne z novim voznim redom voziti po trasah, ki bi jih zakupil.


Če ima SŽ subvencijo, OeBB, Flixtrain itd. pa ne, potem je zadeva jasna. Skratka še 15 let najbrž tu nekega premika ne bo, nastradal pa bo Slovenski državljan. Da se daja subvencije za 15 let in več je po domače povedano prikrito monopoliziranje določenega ponudnika in nič drugega. Pa saj vidimo ponudbo SŽja... Katastrofa ](*,)
IggyAUT
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 76
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 17.04.2018, 19:38

osebno bi se zavzemal za regiojet maribor-praga... to bi bila super zadevca za dodaten logistični obisk mesta in regije... letališče maribor bo itak po oktoberfestu postalo spet nedeljski avtosejem.....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4496
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.04.2018, 20:12

osebno bi se zavzemal za regiojet maribor-praga... to bi bila super zadevca za dodaten logistični obisk mesta in regije.......


Optimistična napoved za Maribor. Ni mi pa jasno, koliko bi bilo teh potnikov iz Mb v Prago in nazaj, končno uporablja vlak v MB in okolici le nekaj več ljudi kot v Litiji in precej manj kot v precej manjšem Celju.

LP in trezno glavo L.
IggyAUT
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 76
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 17.04.2018, 20:19

kjer ni ponudbe ni tudi povpraševanja! kjer ni promocije ni informacije! če tega ne rabimo potem prodajmo še to kar imamo... ker je maribor itak enako močan v potnikih kot vuhred aja se opravičujem kot litija.... destruktivno mišljenje zavira pot gospodarskega razvoja... spirala je v prostoru... lažje ji je slediti navzdol kot navzgor.... škoda debate v duhu destruktivnosti. od ÖBB se lahko le učimo!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.04.2018, 20:26

IggyAUT napisal/-a:od ÖBB se lahko le učimo!


http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceska

Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.

P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 106
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a bugear » 17.04.2018, 21:22

Re 4/4 napisal/-a:http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceska

Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.

P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.

Promocija je, prav poceni pa ni, ko Špilj-Praga stane lahko samo 19€.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
smok1
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a smok1 » 17.04.2018, 22:11

Re 4/4 napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:od ÖBB se lahko le učimo!


http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/ceska

Kdor ne išče, ta je najden. Kdor išče, ta najde.

P.S. Ni zaman Slovenija pristala v vrhu funkcionalno nepsimenih ljudi.


Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:

https://tickets.oebb.at/en/ticket

Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.04.2018, 9:23

bugear napisal/-a:Promocija je, prav poceni pa ni, ko Špilj-Praga stane lahko samo 19€.


Problem je, da SŽ imajo omejeno število sedežev na dan, na katere velja popust. Ker vlaki niso pod njenim upravljanjem. Saj tudi RegioJet, ne ponudi cel vlak iz Dunaja :?: Dobro, ker ima vlak 3x na dan je vozovnic na voljo bistveno več.


smok1 napisal/-a:
Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:

https://tickets.oebb.at/en/ticket

Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.


Super prijazna stran ja. Hitrost na telefonu ekstra super počasna, in mi pravi, da je uporabniška izkušnja boljša, če vzamem android aplikacijo. Resno OeBB?? Predno se mi naloži, si na SBB strani iz istega mobilnega brskalnika že kliknem, kateri vlak bom vzel in vidim ceno. SNCF pa samo klik na levi strani reservation in se odpre okence. Nobenih mobilnih s*anj, ki potem ostajao v ramih in upočasnujejo android. Trenitalia ti že odpre iskalnik in lepo hitro klikaš. OeBB pa mi na začetni strani ponuja dve možnosti: iskanje ali vozovnico. #-o Tako, da... prosim ne me učiti, da je OeBB stran prijazna. Prej grozno neprijazna :!:

In, če klikneš na SŽ stran, je na prvi strani zgoraj vrstica, kjer piše: Vozni red, vozovnice in popusti, izleti,
tujina... Zelo neprijazna očitno. Samo za tiste, ki ne znajo brati. Edina hiba je, da ni mogoče kupiti karte preko interneta. Ampak veliko ljudi niti ne ve, da je treba kupiti karto na postaji, ker je pri sprevodiku dražja za dodatek. Potem se pa p***i, pa mu poveš, da je v tujini še huje, ker te imajo tam za šverc potnika in ti nabije masten dodatek (sploh Italija) in mu zapreš usta...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1795
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.04.2018, 9:41

smok1 napisal/-a:Zdaj pa poglej ÖBBjevo stran:

https://tickets.oebb.at/en/ticket

Intuitivna, funkcionalna in moderna. Dokler lahko na straneh SŽ iščeš samo neke letopise o voznih redih, ljudje pač ne bodo z veseljem potovali z vlakom. Izkušnja mora biti brez naporov, uporabniku prijazna in primerna še za tako funkcionalno nepismene osebe. Obstaja lep razlog zakaj te povezava "International timetables" pelje na DBjevo stran.


Realno, tako kot je povedal @Re 4/4, je avstrijska stran strašno kritizirana. Nemška DB je dosti enostavnejša za iskanje in rezervacije.

Re 4/4 napisal/-a: Saj tudi RegioJet, ne ponudi cel vlak iz Dunaja :?:


Kako pa? Ok, "low-cost" vagon odklenejo šele v Břeclavu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3446
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.04.2018, 10:25

TGV Lyria napisal/-a:
Kako pa? Ok, "low-cost" vagon odklenejo šele v Břeclavu.


Okoli 250 sedežev je na voljo za vstop/izstop na Dunaju, oziroma 5 vagonov izven najvišje sezone. Standard cene navzgor. 100 mest +/- , odklenejo šele v Breclavu.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4560
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a igor72 » 17.05.2018, 10:50

Gradnja postajališča Vič
Slika
LEP DAN
Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov