Stran 27 od 50

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 29.06.2018, 13:36
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a:
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!


Osna obremenitev v tem primeru sploh ni stvar debate ( je že preko 20 let Ce-Gr, Pr-Mb), po taki štreki kot je med Mb in Pr bi lahko tovorni vozili mirne duše s 25-35 t/os, odvisno od vlakovne hitrosti. GSM-R je menda res v funkciji, zanimivo bi pa bilo videti kolikokrat so ga na SŽ že uporabili v prometu.

LPL


Ni to fora. 22,5 t -> vleka z Živo -> višja Vmax za lokomotivo -> višja hitrost za cel vlak, končno bo lahko klasika vozila 160 km/h. Če naj se oprem na tvojo teorijo da je nižja omejitev hitrosti zgolj zato, ker PP nima mašin za višje hitrosti.
GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 29.06.2018, 15:38
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...


Nič se ne čaka. Prvi razpis je razveljavila revizija, drugi razpis pa bil zaključen 7.6. in ga je dobila Iskratel, pred dvema češkima ponudbama, ki sta bili dražji. Ali je v teku revizija? Ne vem. Pa tudi, ko bo pogodba, je takt vgradnje...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 30.06.2018, 7:43
Napisal/-a Mičo
TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!


Osna obremenitev v tem primeru sploh ni stvar debate ( je že preko 20 let Ce-Gr, Pr-Mb), po taki štreki kot je med Mb in Pr bi lahko tovorni vozili mirne duše s 25-35 t/os, odvisno od vlakovne hitrosti. GSM-R je menda res v funkciji, zanimivo bi pa bilo videti kolikokrat so ga na SŽ že uporabili v prometu.

LPL


Ni to fora. 22,5 t -> vleka z Živo -> višja Vmax za lokomotivo -> višja hitrost za cel vlak, končno bo lahko klasika vozila 160 km/h. Če naj se oprem na tvojo teorijo da je nižja omejitev hitrosti zgolj zato, ker PP nima mašin za višje hitrosti.
GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...


Ni nujno, da bodo s 541 vozili 160 km/h, ker imajo nekateri (mislim, da kar večina) vagonov nižjo omejitev hitrosti.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 30.06.2018, 12:36
Napisal/-a TGV Lyria
Mičo napisal/-a:
Ni nujno, da bodo s 541 vozili 160 km/h, ker imajo nekateri (mislim, da kar večina) vagonov nižjo omejitev hitrosti.


Ne, večina jih ima 160 (RIC). Je kar nekaj tistih s 120 ja, večinoma "žlajferji", ampak vsaj po mojem spisku jih je večina za 160.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.07.2018, 12:39
Napisal/-a ledeni
Kako kaže spletni prodaji vozovnic? Če me spomin ne vara, so pravkar prekoračili zadnji rok.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.07.2018, 16:14
Napisal/-a Benny
Izdelava strokovnih podlag za nadgradnjo železniške postaje Zidani Most
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-17-300171/narocilo.html

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 23.07.2018, 14:39
Napisal/-a Benny
Podpiši peticijo “ZA takojšno ureditev dostopa za invalide, slepe in slabovidne na železniških postajališčih v Ljubljani;

https://www.pravapeticija.com/za_takojno_ureditev_dostopa_za_invalide_slepe_in_slabovidne_na_eleznikih_postajaliih_v_ljubljani

Vir:https://www.facebook.com/pg/ZaMestoPoDveh/posts/?ref=page_internal

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.08.2018, 8:28
Napisal/-a LukaSLO

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.08.2018, 12:45
Napisal/-a sraka1
Da le ne bodo na SŽ pozabili na pogodbeno kazen (cca. 5800€ za vsak dan zamude). Ter na njihovo pravico po razpisnih pogojih zahtevati povrnitev nastale škode po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti (istočasno pa imajo tudi pravico do unovčitve zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter pogodbene kazni za zamude).

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.08.2018, 15:39
Napisal/-a popotnik1
Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.08.2018, 20:51
Napisal/-a suha
sraka1 napisal/-a:Da le ne bodo na SŽ pozabili na pogodbeno kazen (cca. 5800€ za vsak dan zamude). Ter na njihovo pravico po razpisnih pogojih zahtevati povrnitev nastale škode po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti (istočasno pa imajo tudi pravico do unovčitve zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter pogodbene kazni za zamude).


Brez skrbi. Vse se bo pozabilo. Nenazadnje, kolikor vem ima v podjetju ki je zmagalo na razpisu prste zraven Golobič. ](*,)

"Razlog za zamudo je uredba GDPR"

http://www.blog.uporabnastran.si/2018/08/06/prve-spremembe-pri-prodaji-vozovnic-za-vlake-slovenskih-zeleznic-septembra-2018-spletni-nakup-in-mobilna-aplikacija-pa-do-konca-leta-2018/

Sicer Wikipedia o uredbi GDPR pravi, da je bila s strani EU sprejeta že 14. Aprila 2016. Uredba naj bi sicer pomenila, da ne potrebuje dodatnih zakonodajnih sprememb s strani zakonikov posameznih nacionalnih držav kot je to običaj pri direktivah. Dodatne smernice o uredbi GDPR so bile postavljene še 13.12.2016 in pa nato še 5.4.2017. Torej datumsko je bilo vse jasno že pred 14.7.2017 ko je bila podpisana pogodba za vozovnice...

Tako je to torej. Odgovarjal verjetno nebo nihče. Nastrada pa Slovenski državljan (potniki), pa seveda turizem in posamezni podjetniki ki se ukvarjajo s tem (slabša dostopnost naše države), pa okolje, ko se onesnažuje s tem ko se ljudje na delo vsak dan vozijo s svojimi avtomobili, itd.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.08.2018, 21:56
Napisal/-a suha
Mene osebno, je tale neumnost, ker še ni uvedenega nakupovanja vozovnic preko spleta, prizadela ravno prejšnji teden. Izjemno rad se vozim z vlakom, ne glede na to, da traja kar precej dlje. Pa sem se kanil iz Severne Nemčije, oz. iz Beneluksa z DB ali Flixtrainom pripeljati do Frankfurta kjer bi prestopil na direktni vlak za v Ljubljano. Vse lepo in prav, cena za pot iz Frankfurta v Ljubljano je bila 49 € (preveril preko maila SŽ), kar je precej ugodno, a kaj ko je potrebno karto kupit v Sloveniji, potem pa naj bi ti jo nekdo poslal po navadni pošti, če je seveda nisi kupil že ob odhodu iz Slovenije (kar je za mene nekoliko težje, saj nikoli ne vem kdaj točno bom šel nazaj).

Kakorkoli teh kolobocij z navadno pošto se jaz leta 2018 pač nebom šel, če pa kupim karto preko Nemških železnic, pa ta stane še enkrat več, torej cca. 100 €. Za ta denar se pa pač kot vsak normalen usedem na Ryanairov avion, ki me odloži v Benetkah. Seveda je SŽ napovedovala da se bo po novem mogoče peljati z vlakom vsaj iz Benetk v Ljubljano, pa so tudi tu snedli besedo. Nazadnje so nato govorili da bo potem Septembra uvedena le linija do Trsta... ](*,) ](*,) ](*,) Me zanima če bo karta do Trsta oz. do Benetk tudi 9 € za kolikor sem jo kupil preko Slovenskega avtobusnega prevoznika Nomago, ki sodeluje tudi s Flixbusom in je prejšnji mesec uvedel pet novih avtobusnih povezav dnevno v Benetke, načrtuje pa tudi povezavo v Trst.

https://shuttle.nomago.si/si/domov

Se pa neizmerno veselim nove EU direktive, ki bo države prisilila da odprejo svoje potniške železniške trge do leta 2020 če se ne motim. Kot rečeno samo v Benetke vsakodnevno pelje avtobus sedemnajstrak (12x Flixbus, 5 x Nomago), pa še enkrat toliko najbrž razni Shuttli, Gooptiji, itd. Ne ga srat, da če tukaj ni trga za vsaj eno železniško povezavo do Benetk Mester.... Tu se vidi kako se SŽju in njihovim odgovornim dobesedno jebe za posel. Oprostite za preklinjanje. Skratka, če nebo vozil SŽ, bo pa vsaj kdo drug (2020), ker trg definitivno je :!:

Kar se tiče pa SŽ in njihovih "bo do konca leta". Pa naj si bo to spletno nakupovanje vozovnic, WIFI na vlakih, nove garniture, Pullmani, lokomotive... #-o Na koncu bomo izgubo itak plačali državljani z dokapitalizacijami, posel jim speljujejo pri belem dnevu, dolgo pri odprti ekonomiji tako ne gre.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 07.08.2018, 19:08
Napisal/-a IggyAUT
suha! te popolnoma podpiram v vsem napisanem! pa naj se usuje plaz kako se ne splača, kako je drago, kako se ne da, kako je zakomplicirano, bruh bruh... ja seveda v Sloveniji nesposobneži! ostali to že zdavnaj imajo!

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.08.2018, 9:58
Napisal/-a Re 4/4
popotnik1 napisal/-a:Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.


Ni tako rožnato. Vozi samo ena Talgo garnitura. Kupili so jih devet, ampak na osmih se nabira prah.Ta pa vozi, ker je lokomotiva na voljo. Želeli so voziti s Talgom v Zagreb, ampak so ostali deležniki rekli, da ne bodo sodelovali, ker so bili pogoji uporabe Talga na območjih, ki jih ne pokriva ŽFBH enostavno nesprejemljivi. V glavnem, čeprav se ti je zdelo, kot da si prišel nekam čisto v moderni svet, pa so te Talgo garniture stran vržen denar. Prevoz koles prepovedan. Bolje, da bi kupili takrat Končarjeve IC garniture, ampak, kakšo zgodobo so naredili iz prototipa, ki propada, bi še ta nakup bil neumnost... Pod črto. Čez okno so zabrisali vsaj 80 milijonov evrov. Nič novega na Balkanu, ko se politika vmeša...

@suha, sedaj kapiram. Si Ryanair fan, ki bi prebrskal cel splet, da bi za 1 € preletel Atlntik. Si spravil vsa oblačila v ročno prtljago? :) Zanimiva so tvoja pisanja. Samo jamrjane. Takih ljudi na vlakih ne pogrešamo, je dovolj drugih bolj normalnih ljudi na vlaku. Kar lepo ostani na busu. Hvala že vnaprej.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.08.2018, 10:28
Napisal/-a smok1
Re 4/4 napisal/-a:
popotnik1 napisal/-a:Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.


Ni tako rožnato. Vozi samo ena Talgo garnitura. Kupili so jih devet, ampak na osmih se nabira prah.Ta pa vozi, ker je lokomotiva na voljo. Želeli so voziti s Talgom v Zagreb, ampak so ostali deležniki rekli, da ne bodo sodelovali, ker so bili pogoji uporabe Talga na območjih, ki jih ne pokriva ŽFBH enostavno nesprejemljivi. V glavnem, čeprav se ti je zdelo, kot da si prišel nekam čisto v moderni svet, pa so te Talgo garniture stran vržen denar. Prevoz koles prepovedan. Bolje, da bi kupili takrat Končarjeve IC garniture, ampak, kakšo zgodobo so naredili iz prototipa, ki propada, bi še ta nakup bil neumnost... Pod črto. Čez okno so zabrisali vsaj 80 milijonov evrov. Nič novega na Balkanu, ko se politika vmeša...


Se pravi, če Bosanci znajo naredit nekaj boljšega od nas, je potrebno takoj poiskat kakšno slabo stran in jih popljuvat?
Kdo tukaj pravi, da je drugje vse rožnato? Popotnik1 je samo omenil dobre strani ŽFBH, ki bi si jih lahko SŽ vzele za vzgled.