Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.03.2019, 9:39

Urban91 napisal/-a:Tudi za nadgradnjo odseka Divača - Sežana d. m. prvič slišim.

Nadgradnja do Sežane ni nič posebnega. 100 km/h ob ustreznem nadvišanju in D4. Če se je kaj spet spremenilo, bomo pa videli.

V PDF-ju spodaj so vsi projekti. Novejše resolucije ne poznam, tako da je ta aktualna, z zelo realnimi datumi.

http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2016-01-3211-p7.pdf

Če komu datoteko obrne narobe, desni klik na dokument in obrni v smeri urinega kazalca.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 07.03.2019, 9:43

Pod novo progo Ljubljana-Jesenice je mišljen drugi tir, ki pa ne bo imel več nove trase ampak bo zgrajen ob obstoječem tiru.


Res je čuden seznam

6. Nadgradnja žel. proge Ljubljana-Kranj-Jesenice
8. Uvedba daljinskega vodenja prometa (kje?)
10. Nova proga Ljubljana-Kranj-Jesenice


Enkrat nadgradnja proge, in nova proga. Pa menda ja ne ločujejo dela tako striktno, no mogoče pa, ampak med LJ in KR res ni potrebe po novem tiru, je ob starem dovolj prostora.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 189
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 07.03.2019, 9:49

Ljubitelj napisal/-a:
Enkrat nadgradnja proge, in nova proga. Pa menda ja ne ločujejo dela tako striktno, no mogoče pa

Očitno je tako in sta nadgradnja obstoječega tira in gradnja drugega-novega tira, ločena projekta, ki se bosta izvajala v povsem različnih časovnih in finančnih okvirjih.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.03.2019, 10:49

Benny napisal/-a:Očitno je tako in sta nadgradnja obstoječega tira in gradnja drugega-novega tira, ločena projekta, ki se bosta izvajala v povsem različnih časovnih in finančnih okvirjih.


Do leta 2023 mora biti križ nadgrajen na minimalni TEN standard. ERMTS, 600 metrov koristne dolžine... Novogradnje, ki bi se gradile na TEN koridorjih, so pa obvezno za minimalno 100 km/h za tovorne vlake, 750 metrov koristne dolžine 12,5 promilov. To so pa tisti načrti za 160 km/h v resolucijah, ki se dajo prebrati Razlika v ceni pa je velika.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 07.03.2019, 12:48

In kje je vezni lok na meji med Novo Gorico in Gorico v Vrtojbi ? Rim je za svoj del denar odobril, naši pa po letu 2030... da crkneš!!
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 07.03.2019, 13:31

Italijani bodo gradili lok in podaljšali postajne tire v Gorici na 750m. Zraven tega še logistični terminal ROLA na mejnem prehodu Vrtojba. Ko bo lok zgrajen, bodo vlaki iz katere koli smeri uvažali direktno na terminal, brez postankov in obračanja lokomotiv. Pri nas nič konkretnega. Ko jih vprašaš zakaj se stvar ne premakne, se vedno najde izgovor da so prioritete drugje. :cry: [-o<
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 271
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a anzovc » 07.03.2019, 13:49

Re 4/4 napisal/-a:
Benny napisal/-a:Očitno je tako in sta nadgradnja obstoječega tira in gradnja drugega-novega tira, ločena projekta, ki se bosta izvajala v povsem različnih časovnih in finančnih okvirjih.


Do leta 2023 mora biti križ nadgrajen na minimalni TEN standard. ERMTS, 600 metrov koristne dolžine... Novogradnje, ki bi se gradile na TEN koridorjih, so pa obvezno za minimalno 100 km/h za tovorne vlake, 750 metrov koristne dolžine 12,5 promilov. To so pa tisti načrti za 160 km/h v resolucijah, ki se dajo prebrati Razlika v ceni pa je velika.

Kako bo pa potem to izgledalo, pol prog ali še manj bo imelo 750 m koristne dolžine ostalo pa 600 m? Da ne bo to potem kot je zdaj z osnimi obremenitvami...pač najšibkejši člen, kjer potem ne bo moglo biti vlaka daljšega kot 600 m?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 07.03.2019, 14:14

Kako bo pa potem to izgledalo, pol prog ali še manj bo imelo 750 m koristne dolžine ostalo pa 600 m? Da ne bo to potem kot je zdaj z osnimi obremenitvami...pač najšibkejši člen, kjer potem ne bo moglo biti vlaka daljšega kot 600 m?


Točno tako, razen izjemoma. In to je tudi razlog, da se za izvlečni tir preučuje varianta z okoli 600 dolžino tira, je ceneje na prvi pogled.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.03.2019, 14:21

Urban91 napisal/-a:. Ko jih vprašaš zakaj se stvar ne premakne, se vedno najde izgovor da so prioritete drugje. :cry: [-o<


Sem že napisal, pa bom še enkrat. Križ mora biti do leta 2023 končan, ker potem sledi preverjanje. Če ne bo pozitivno, so možnosti izgube TEN in RFC koridorjev in s tem izgubo nepovratnih sredstev, Koper bo izgubil strateškost, logistika pa bo šla navzdol. In ves denar gre danes v ta križ. Drugi lahko delajo na tretjih projektih, ker so ostalo infrastrukturo že nadgradili. Mi smo pa še vedno na ključnem delu proge za Koper na C kategoriji, del tovora, ki bi lahko vozil po naših tirih je šel drugam, ravno zaradi te kategorije. Skupaj več kot 80 % tovora je mednarodnega, zato se trudi s temi drugimi prioritetami obdržati obstoječi tovor. In ta tranzit bodo z veseljem pobrale druge države, če ne urediš osnovno infrastrukturo.A je to tako težko razumeti? Ko bo križ končan, pa se bo vlagalo 200 milijonov v projekte, od katerih Koper ni kronično odvisen.

anzovc napisal/-a:Kako bo pa potem to izgledalo, pol prog ali še manj bo imelo 750 m koristne dolžine ostalo pa 600 m? Da ne bo to potem kot je zdaj z osnimi obremenitvami...pač najšibkejši člen, kjer potem ne bo moglo biti vlaka daljšega kot 600 m?


Najšibkejši člen. :D Tako kot je danes. So pa drugje še večje razlike. Npr. Švicarji imajo 1000 metrov, Nemci in Italijani pa še doooolgo ne bodo imeli. Tja 2040 naj bi končali Renski koridor. Beljgici pa tudi komaj 740 metrov. Evropa treh hitrosti se temu reče.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 271
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a anzovc » 07.03.2019, 17:14

Koliko imajo pa Avstrijci, Madžari, Hrvati? Tudi vsakega nekaj kot pri nas? Čeprav...za tranzit in če ni zapor enega tira bi se na dvotirnih progah lahko shajalo, da bi se vozili 700 m dolgi vlaki, ker kot niso to vsi vlaki tako dolgi in kot drugo, ker so toliko hitri, da jih potniški vlaki ne bi dohajali vsaj tisti ne, ki ustavljajo na vsaki postaji in se jim ne bi bilo potrebno umikat.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a trocken » 07.03.2019, 21:01

Ampak saj mi vsi vemo, kje so naše prioritete. Problem je, da je delegacija SŽ veselo sodelovala pri projektu CROSSBORDER, ki je vseboval modernizacijo infrastrukture na mejnem prehodu Vrtojba. Vodilni partner je bil upravljavec terminala SDAG, tam smo bili predstavniki različnih upravljavcev, kot sem že navedel, tudi SŽ. Le RFI-ja ni bilo nikdar, na veliko žalost sodelujočih. Sami predstavniki SDAG - a so rekli, kakšna država v državi da so Italijanske železnice.
No, prišli so na zadnje srečanje, lepi fantje v poštirkanih oblekah in obljubili tisto, kar so naši obljubljali tri leta projekta, da bodo naredili vse da... In glej hudiča, RFI je skupaj z deželo Furlanijo to spravila do Rima in odobrenega denarja, naši pa s figo v žepu takoj, ko je bil konzumiran zadnji narezek.... po letu 2030. Jebi ga, taki smo, nismo zmeraj mi najboljši Italijani pa...!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.03.2019, 12:11

Italijani so obljubljali marsikaj. Tudi interoperabionost, samo pol leta po tem, ko je @igor72 grdavšo slikal v Kopru, kjer naj bi takratna TI Cargo sama vozila po Sloveniji :?: doma so jo pa privatniki lupili. Prišli so do predstavnikov SŽ-ja kar tako brez analiz, brez vsega. Sicer so sredi poletja poslali dokumentacijo, SŽ so pripravile osnutek, pa so potem rajši unovčile varnostno spričevalo v Avstriji....Tak pač je, če prideš z na pol predlogom, brez predstavnikov, ki se potem od nikoder pojavijo, pa obljubijo nekaj. Osel pač gre samo enkrat na led. Razlika v prevozu v Avstriji ali Italiji je pa kot nočin dan. Še dobro da se svetovalec ministra za promet v Italiji ne vtika, ker straši narod, da železnica nebodigatreba krade denar od cestnin, ki so namenjene penzijam.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 09.03.2019, 8:01

Je izgradnja železniške infrastrukture med Lendavo in Beltinci vse bližje?

https://sobotainfo.com/novica/politika- ... vse-blizje

Vsaj optimistično :thumbupr
IggyAUT
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 64
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 09.03.2019, 19:04

to je sicer zanimivo, če bi uspeli postaviti finančno shemo za to 2. prekmursko progo. Absurd pa se mi zdi, da nismo uspeli revitalizirati povezave med Radgono in Bad Radkersburgom ker bi to lahko rešili s postavitijo 1 mostu pri čemer so sosedje Avstrijci bolj zainteresirani kot mi.....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 09.03.2019, 19:57

Nekaterih itak ne prime.... :roll:

ÖBB ni zainteresiran za nikakršno nadgradnjo od Špilja, do Radgone in naprej do Gornje Radgone. So samo opcije "mogoče". Zainteresirana je samo lokalna skupnost na obeh straneh meje. Pri ÖBB tudi Werndorf-Špilje (po namigovanjih) nima več prioritete, zato sploh ne pričakuje čudeža v Radgoni. Ves denar se steka v Koralpe in Semmering in dunajsko krožišče.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov