Stran 40 od 90

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.03.2019, 20:40
Napisal/-a IggyAUT
to imaš prav. za modročrni so zrezali projekte.... je pa res da dvotirna proga proti bratislavi po planu raste ... na delu te se celo že vozimo. Avstrijci so mal zmatrani se pogajat s Slovenci, pri Karavankah kolegi pravijo, da je najbolje, da prebijejo cev in izstavijo račun... jaz jim prikimavam....

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.03.2019, 21:13
Napisal/-a Re 4/4
Vedel sem, vse mogoče izgovore iščete. Zmatrani :mrgreen: Lepo da raste proti Bratislavi. Me veseli. Pa me zanima, če sploh veš kaj o Nemško-Avstrijskem sporu glede Brennerja, o novi dvotirni progi in kdo koga po****va in kdo želi izsiliti kaj in zakaj Švicarji ne marajo Avstrijcev. Saj vem kako je....Nekateri si pač nočete priznati, da ima Avstrija dosti masla na glavi in za vse okrivite Slovenijo. :thumbupl

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 17.03.2019, 23:29
Napisal/-a električar
Napisal/-a električar » 11.09.2017, 23:48:47



Napisal/-a gorican » 11.09.2017, 10:06:56

Dopolnitev SV zavarovanja postaje Uršna sela in nadgrad nivoj prehoda NPr 64.5 v km 64+547,27reg žel proge 80 d.m Metlika - Ljubljana
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Poleg novih US in IS so predvideni tudi premikalni signali, kot razumem pa še kar ostane mehanska SVN s kretnicami na ročni pogon. Ali lahko kdo razloži to logiko?
Pred kratkim sem ugotovil, da je postaja v celoti zavarovana na novo. Pred letom in pol sem se spraševal, kako se lotevajo SV zavarovanja, ker v razpisni dokumentaciji ni bilo govora o ERSVN in el. pogonih kretnic, temveč le o signalih. Zgleda, da je bil razpis spremenjen ali pa je bila ERSVN vgrajena po drugem razpisu.SlikaSlika
Slika

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 4:45
Napisal/-a ŽAT32
Za letos je prva predvidena za modernizacijo Radohova vas, potem pa še Ivančna gorica in Višnja gora. Na vseh bo možnost tudi daljinskega vodenja.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 5:12
Napisal/-a dingo
@žat32 bodo vgrajevali elektronsko ali elektro relejno svn?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 12:35
Napisal/-a Dirigent
Kdaj bodo naskočili Grosuplje?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 14:30
Napisal/-a mkx
Najprej morajo narediti že omenjeno ... novi Kiss-i očitno rabijo daljšo prepeljevalno pot :^o

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 17:03
Napisal/-a kitak
ŽAT32 napisal/-a:Za letos je prva predvidena za modernizacijo Radohova vas, potem pa še Ivančna gorica in Višnja gora. Na vseh bo možnost tudi daljinskega vodenja.
Pri omenjenih nadgradnjah bodo tudi morali zamenjat pragove, tirnice kretnice ali se bo tudi kaj spremenila tirne shema zaradi nepravilnega prevoznega tira Ivančna Gorica in radohova vas? Tudi kakšni novi preroni in podhodi?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 19:26
Napisal/-a ŽAT32
Za Radohovo vas je v razpisu zahtevana ERSVN z možnostjo APR in nadgradnjo z MO. Vse ostalo pa zaenkrat ostane enako.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 19:33
Napisal/-a Urban91
Mi lahko kdo pove kdaj bodo začeli s posodobitvijo postaj Grahovo in Most na Soči ? Že par let se govori, na terenu pa se še nič ne dogaja.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 19.03.2019, 20:54
Napisal/-a trocken
Urban91 napisal/-a:Mi lahko kdo pove kdaj bodo začeli s posodobitvijo postaj Grahovo in Most na Soči ? Že par let se govori, na terenu pa se še nič ne dogaja.
Verjetno po letu 2030. Tako, da stari umrejo, mladi pa sploh ne bodo vedeli, da je bilo kaj obljubljeno... :D

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 20.03.2019, 7:30
Napisal/-a kitak
ŽAT32 napisal/-a:Za Radohovo vas je v razpisu zahtevana ERSVN z možnostjo APR in nadgradnjo z MO. Vse ostalo pa zaenkrat ostane enako.
Hvala

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 21.03.2019, 17:21
Napisal/-a gorican
Grosuplje

Župan nam je ob vsem tem še zaupal, da je imel ravno dan pred sejo sestanek z županom Novega mesta mag. Gregorjem Macedonijem in ostalimi kolegi župani ob dolenjski železniški progi, in odločili so se, da bodo ustanovili Evropsko združenje za teritorialno sodelovanje, kar pomeni, da bo železniška proga Ljubljana – Novo mesto – Karlovac – Zagreb postala ne samo prioriteta razvoja regionalne železniške infrastrukture, ampak bo pomenila tudi razvoj na vsem tem področju. Grosuplje pa je tukaj pomembno vozlišče.

Povedal je še, da pri avtobusni postaji v Grosupljem v bližnji prihodnosti dobimo tudi prvo kolesarnico za električna kolesa, pa tudi sodoben prikazovalnik, ki bo poleg informacij o odhodih avtobusov in vlakov ponujal še druge.

Še enkrat pa je poudaril, da na parkirno hišo ne smemo gledati kot ekonomsko kategorijo, zato je tudi sofinancirana s sredstvi Evropske unije. V tem primeru gre za druge kriterije. Gre za spodbujanje trajnostne mobilnosti. »Kajti čez 5 let se bomo spomnili tega današnjega dne, ko bomo v Ljubljano lahko potovali samo z vlaki. Takrat bomo ugotovili, da smo pred 5 leti naredili dobre korake, dobre stvari,« je še dejal župan.


https://www.grosuplje.si/objava/182876

p.s. pa še v članku pred tem, ki sem ga zgoraj prilepil:

Že to jesen se prične tudi kompletna prenova železniške postaje. Gre za investicijo, ocenjeno na 20 milijonov evrov.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 21.03.2019, 19:10
Napisal/-a Benny
Neresno je govoriti o začetku del, ko pa še zunaj ni niti javno naročilo, kje so še pritožbe,...Za vozlišče Pragersko so potrebovali skoraj tri leta.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 21.03.2019, 20:57
Napisal/-a kitak
Benny napisal/-a:Neresno je govoriti o začetku del, ko pa še zunaj ni niti javno naročilo, kje so še pritožbe,...Za vozlišče Pragersko so potrebovali skoraj tri leta.
Za Grosuplje je blo naročilo: Izdelava izvedbenega načrta za nadgradnjo železniške postaje.