Stran 41 od 90

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 21.03.2019, 21:15
Napisal/-a Benny
kitak napisal/-a:
Benny napisal/-a:Neresno je govoriti o začetku del, ko pa še zunaj ni niti javno naročilo, kje so še pritožbe,...Za vozlišče Pragersko so potrebovali skoraj tri leta.
Za Grosuplje je blo naročilo: Izdelava izvedbenega načrta za nadgradnjo železniške postaje.
Vem, dokumentacija je fertik. Govoril sem o postopku za izbor izvajalca gradbenih del, ki se lahko prav tako vleče leta in leta.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 21.03.2019, 22:09
Napisal/-a kitak
Benny napisal/-a:
kitak napisal/-a:
Benny napisal/-a:Neresno je govoriti o začetku del, ko pa še zunaj ni niti javno naročilo, kje so še pritožbe,...Za vozlišče Pragersko so potrebovali skoraj tri leta.
Za Grosuplje je blo naročilo: Izdelava izvedbenega načrta za nadgradnjo železniške postaje.
Vem, dokumentacija je fertik. Govoril sem o postopku za izbor izvajalca gradbenih del, ki se lahko prav tako vleče leta in leta.
Ja to pa zna bit velik problem pritožba na pritožbo, sami zahtevki za revizijo.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 22.03.2019, 4:59
Napisal/-a ŽAT32
gorican napisal/-a:Župan nam je ob vsem tem še zaupal
......................in to ravno tisti, ki je leta 2008 obljubljal potniški vlak do Kočevja za leto 2012..........

Dolenjska proga je svoje zlate čase doživala za časa SHS in Italijanov med vojno.
Juga - malo močnejša inštitucija kot neke vaške občine - je imela v zvezi z Dolenjsko progo projekt vzporedne proge X. koridorja, pa željo voziti praznino za Liško progo, pa povezovalni lok za Zg pred Karlovcem (ko glih Zagreb omenjajo), elektrifikacijo Lb - Trebnbje - Sevnica, dvotirnost Gp - Lb, pa še kaj. Pa ji ni uspelo.
Tovora je vse manj, za Nm vozi le še en vlak, iz Revoza jih za celo leto na svoje prste prešteje en štorast tišler....................
Ene par županov bo zdaj to pa zrihtalo.................

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 18:23
Napisal/-a gorican
Vse več pobud za železniško povezavo Lendave s Slovenijo in Madžarsko

Kot so za Slovensko tiskovno agencijo pojasnili na direkciji za infrastrukturo (DRI), bo študija dopolnjena, "pri čemer bo upoštevana še elektrifikacija železniške proge, prav tako pa se bo poskušalo najti tudi druge vidike, na podlagi katerih bi upravičili železniško povezavo." Ob pozitivnem sklepu študije bi lahko začeli postopek umeščanja v prostor, za kar pa mora biti sprejeta ustrezna odločitev tudi na državni ravni.

https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/pr ... sko/483524

Vsaj v pisarnah se oziroma se bo premikalo v tej smeri :wink:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 19:02
Napisal/-a Urban91
Kdaj bodo obnovili 2,5 kilometrov dolg odsek Kreplje - d. m.? Italijani so svoj del leta 2017 posodobili na kategorijo D4, naši pa ne vem kaj čakajo...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 20:23
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:Kdaj bodo obnovili 2,5 kilometrov dolg odsek Kreplje - d. m.? Italijani so svoj del leta 2017 posodobili na kategorijo D4, naši pa ne vem kaj čakajo...
Se ti zdi ta opuščen odsek vreden vložka pred dokončno prenovo štajerske proge, gorenjske proge, primorske...?
Malo realnosti ne bo škodilo.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 20:44
Napisal/-a Urban91
Se ti zdi ta opuščen odsek vreden vložka pred dokončno prenovo štajerske proge, gorenjske proge, primorske...?
Malo realnosti ne bo škodilo.
S takšnim razmišljanjem se ne čudim da smo tam kjer smo. Stalno s temi izgovori. Če so sposobni Italijani, zakaj naši ne pokažejo interesa !?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 20:52
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:
Se ti zdi ta opuščen odsek vreden vložka pred dokončno prenovo štajerske proge, gorenjske proge, primorske...?
Malo realnosti ne bo škodilo.
S takšnim razmišljanjem se ne čudim da smo tam kjer smo. Stalno s temi izgovori. Če so sposobni Italijani, zakaj naši ne pokažejo interesa !?
1. Ker imajo dosti več denarja za vlaganje v infrastrukturo + urejene glavne proge, posledično je vlak pri njih prevozno sredstvo za potnike in ne sam sebi namen.
2. Ker je proga OPUŠČENA in popolnoma nepomembna v kakršnemkoli merilu, glavne proge pa so pri nas v razsulu. Štajerka še Taurusa doslej ni prebavila, Gorenjka ozko grlo in razrita, Primorka več kot 75 km/h ne vidi, LJ - Zidani Most (glavna proga v državi!!) razrita in kliče po prenovi.
Če razumem pritožbe glede Bohinjke, ki je vsaj aktivna proga, je ta opuščeni slepi konec trenutno popolnoma izven vsake perspektive. Koga in s čim bi pa vozil tja?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2019, 21:08
Napisal/-a Urban91
Potenciala je veliko, samo na žalost imamo v Sloveniji ozko usmerjene ljudi, ki odločajo o prioritetah...
Ko bo še proga Opčine - Trst Marsovo polje obnovljena, bo to odlična povezava v notranjost. =D>
Promet je možen tako potniški, kot tovorni, ali pa za muzejske vlake.
Žalostno pa je da je Bohinjka kot glavna prometnica sever jug pozabljena... :(
Poglej si Tursko progo...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 25.03.2019, 9:09
Napisal/-a Re 4/4
Urban91 napisal/-a:Potenciala je veliko, samo na žalost imamo v Sloveniji ozko usmerjene ljudi, ki odločajo o prioritetah...
Ko bo še proga Opčine - Trst Marsovo polje obnovljena, bo to odlična povezava v notranjost. =D>
Promet je možen tako potniški, kot tovorni, ali pa za muzejske vlake.
Žalostno pa je da je Bohinjka kot glavna prometnica sever jug pozabljena... :(
Poglej si Tursko progo...
Saj se hecaš, kajne?
Sedanja infrastruktura ne ustreza sodobnim standardom povezljivosti in s tem ne omogoča kakovostne storitve javnega potniškega prometa, saj na določenih obremenjenih odsekih še ne omogoča izvajanje taktnega voznega reda in posledično večje gostote potniških prevozov. Še vedno obstaja nevarnost selitve tranzitnih blagovnih tokov na vzporedna omrežja skozi Italijo, Avstrijo, Madžarsko ali hrvaško, vendar nam trend posodabljanja železniškega omrežja daje vzpodbuden signal, da se to ne bo zgodilo. Povečuje se tudi nevarnost odliva tovornega pristaniškega tranzita na severnomorska pristanišča. Zaradi nezadostnih dopustnih osnih obremenitev na posameznih odsekih prog, kar se že odpravlja, se posamezni tovori že preusmerjajo na obvozne poti mimo Slovenije. Na prednostnih tovornih koridorjih (RFc), ki potekajo čez Slovenijo (Mediteranski, Baltsko-Jadranski in Jantarni koridorji), na določenem odseku proge med Zidanim Mostom in Šentiljem še ni zagotovljena kategorija proge D4 (z 225 KN osne obremenitve), vendar tekoče investicije na tem odseku obetajo izboljšanje stanja do leta 2020.
Vir: letno poročilo SŽ 2017.

Malo bolj pametno razmišljaj, kdo je ozko usmerjen in, kdo je čustveno navezan. Lahko pa opustimo Štajerko in vse vložimo v tistih 2,4 km. Trst bo zelo vesel.

P.S. koliko vlakov je RCA speljala na Bremen, Pontenbbo in Dobovo, namesto čez Štajerko? Dosti...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 25.03.2019, 9:32
Napisal/-a kitak
Re 4/4 napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:Potenciala je veliko, samo na žalost imamo v Sloveniji ozko usmerjene ljudi, ki odločajo o prioritetah...
Ko bo še proga Opčine - Trst Marsovo polje obnovljena, bo to odlična povezava v notranjost. =D>
Promet je možen tako potniški, kot tovorni, ali pa za muzejske vlake.
Žalostno pa je da je Bohinjka kot glavna prometnica sever jug pozabljena... :(
Poglej si Tursko progo...
Saj se hecaš, kajne?
Sedanja infrastruktura ne ustreza sodobnim standardom povezljivosti in s tem ne omogoča kakovostne storitve javnega potniškega prometa, saj na določenih obremenjenih odsekih še ne omogoča izvajanje taktnega voznega reda in posledično večje gostote potniških prevozov. Še vedno obstaja nevarnost selitve tranzitnih blagovnih tokov na vzporedna omrežja skozi Italijo, Avstrijo, Madžarsko ali hrvaško, vendar nam trend posodabljanja železniškega omrežja daje vzpodbuden signal, da se to ne bo zgodilo. Povečuje se tudi nevarnost odliva tovornega pristaniškega tranzita na severnomorska pristanišča. Zaradi nezadostnih dopustnih osnih obremenitev na posameznih odsekih prog, kar se že odpravlja, se posamezni tovori že preusmerjajo na obvozne poti mimo Slovenije. Na prednostnih tovornih koridorjih (RFc), ki potekajo čez Slovenijo (Mediteranski, Baltsko-Jadranski in Jantarni koridorji), na določenem odseku proge med Zidanim Mostom in Šentiljem še ni zagotovljena kategorija proge D4 (z 225 KN osne obremenitve), vendar tekoče investicije na tem odseku obetajo izboljšanje stanja do leta 2020.
Vir: letno poročilo SŽ 2017.

Malo bolj pametno razmišljaj, kdo je ozko usmerjen in, kdo je čustveno navezan. Lahko pa opustimo Štajerko in vse vložimo v tistih 2,4 km. Trst bo zelo vesel.

P.S. koliko vlakov je RCA speljala na Bremen, Pontenbbo in Dobovo, namesto čez Štajerko? Dosti...
Popolnoma nepotrebni prepir LOGIČNO je da se prvo uredi glavne proge po državi da bo bodo ustrezale EU standardom. Ko pa bodo glavni remonti konaci takrat pa pridejo na vrsto regionalne proge

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 25.03.2019, 10:07
Napisal/-a trocken
Re 4/4 napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:Potenciala je veliko, samo na žalost imamo v Sloveniji ozko usmerjene ljudi, ki odločajo o prioritetah...
Ko bo še proga Opčine - Trst Marsovo polje obnovljena, bo to odlična povezava v notranjost. =D>
Promet je možen tako potniški, kot tovorni, ali pa za muzejske vlake.
Žalostno pa je da je Bohinjka kot glavna prometnica sever jug pozabljena... :(
Poglej si Tursko progo...
Saj se hecaš, kajne?
Sedanja infrastruktura ne ustreza sodobnim standardom povezljivosti in s tem ne omogoča kakovostne storitve javnega potniškega prometa, saj na določenih obremenjenih odsekih še ne omogoča izvajanje taktnega voznega reda in posledično večje gostote potniških prevozov. Še vedno obstaja nevarnost selitve tranzitnih blagovnih tokov na vzporedna omrežja skozi Italijo, Avstrijo, Madžarsko ali hrvaško, vendar nam trend posodabljanja železniškega omrežja daje vzpodbuden signal, da se to ne bo zgodilo. Povečuje se tudi nevarnost odliva tovornega pristaniškega tranzita na severnomorska pristanišča. Zaradi nezadostnih dopustnih osnih obremenitev na posameznih odsekih prog, kar se že odpravlja, se posamezni tovori že preusmerjajo na obvozne poti mimo Slovenije. Na prednostnih tovornih koridorjih (RFc), ki potekajo čez Slovenijo (Mediteranski, Baltsko-Jadranski in Jantarni koridorji), na določenem odseku proge med Zidanim Mostom in Šentiljem še ni zagotovljena kategorija proge D4 (z 225 KN osne obremenitve), vendar tekoče investicije na tem odseku obetajo izboljšanje stanja do leta 2020.
Vir: letno poročilo SŽ 2017.

Malo bolj pametno razmišljaj, kdo je ozko usmerjen in, kdo je čustveno navezan. Lahko pa opustimo Štajerko in vse vložimo v tistih 2,4 km. Trst bo zelo vesel.

P.S. koliko vlakov je RCA speljala na Bremen, Pontenbbo in Dobovo, namesto čez Štajerko? Dosti...
Trstu se jebe...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 25.03.2019, 17:18
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:Potenciala je veliko, samo na žalost imamo v Sloveniji ozko usmerjene ljudi, ki odločajo o prioritetah...
Ko bo še proga Opčine - Trst Marsovo polje obnovljena, bo to odlična povezava v notranjost. =D>
Promet je možen tako potniški, kot tovorni, ali pa za muzejske vlake.
Žalostno pa je da je Bohinjka kot glavna prometnica sever jug pozabljena... :(
Poglej si Tursko progo...
Se ti zdi, da bi enotirna in večinoma neelektrificirana Transalpina lahko konkurirala Pontebbani?
Povezava je dobra kvečjemu za turistični promet. Tu je pa povsem vseeno, ali se gre prek Sežane ali direktno iz Opčin v Kreplje.
In če bi zato morala dobiti repentaborska proga prednost, potem...je to narobe svet.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 25.03.2019, 17:57
Napisal/-a Urban91
Ne bom komentiral, itak nima smisla.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 07.04.2019, 13:31
Napisal/-a Signal
Ali nova SVN v p. Uršna Sela omogoča istočasno postavitev uvozov iz obeh smeri :?: