Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a mkx » 07.04.2019, 14:12

Signal napisal/-a:Ali nova SVN v p. Uršna Sela omogoča istočasno postavitev uvozov iz obeh smeri :?:


Po moje je to manj povezano z modernostjo SVN in bolj s tem, ali je zagotovljena prepeljevalna pot na obeh izvoznih straneh. PMSM v Uršnih Selih prepeljevalne poti na izvoznih straneh (recimo v obliki slepih tirov) ni in torej sočasen uvoz iz obeh strani ni možen.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 08.04.2019, 10:25

Dve vprašanji: Na katerih Slovenskih progah trenutno že deluje ETSC sistem signalizacije? In ali je GSM-r aktiviran že na celotnem omrežju SŽ?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3143
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.04.2019, 10:47

Slika

GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 08.04.2019, 12:27

Hvala za odgovor, to je skoraj celoten železniški križ. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3143
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.04.2019, 17:03

preglednik napisal/-a:. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?


Do leta 2023.
sraka1
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 09.04.2019, 7:36

Re 4/4 napisal/-a:GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.


Še grafika. Na progi Lendava-d.m. pa se bo GSM-R najbrž uvedel ob vzpostavitvi prog Beltinci-Lendava ter Lendava-Redics?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.04.2019, 11:21

Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11319
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a cokla » 09.04.2019, 11:36

Ljubitelj napisal/-a:Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.


Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.

Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.04.2019, 15:12

Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.

Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.


Glede na to, da na Štajerskem prevaldujejo 363, kakšno je pa stanje pri njih, Čakajo na mesa GSM-R ali imajo tudi prenosne? Kaj pa 664, ki tudi ni tako redek na Štajerskem?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1541
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 09.04.2019, 19:34

cokla napisal/-a:
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.


Torej je zdaj možno voziti proti Hodošu s 160 km/h, če je vozilo opremljeno s GSM-R?
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 636
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a 038 » 09.04.2019, 19:52

Tako je. Ce VV nima GSM R strojevodja prevzame prenosni GSM R v Pragerskem kadar je hitrost vlaka večja od 100km/h.
kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kitak » 15.04.2019, 11:06

Thomas
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Thomas » 15.04.2019, 14:31

Ker sem nov na forumu, najprej vsem želim en lep pozdrav. Pa še pohvala glede kočevske proge (lepo je videt, da se tudi na železnica modernizira).

Zanima pa me, kako je kaj z dolenjsko progo (Ljubljana - Novo mesto - Metlika), po kateri se vozim že 15. let. V preteklosti naj bi po tej progi že vozili nekakšni IC vlaki, a si je menda nek vplivnež zamislil, da mora vlak ustaviti na določenih postajah in tako so se skozi čas hitri vlaki ukinili... tako znajo povedati starejši, nisem pa nikoli preverjal tega. Je bila kdaj kakšna ideja, da bi IC spet uvedli? Zadostoval bi samo en malo bolj urejen kanarček, ki bi imel prednost pred vlaki z nasprotne smeri in bi ustavil samo na nekaj večjih postajah. Strošek bi bil minimalen, krajši potovalni čas pa bi marsikoga prepričal v vožnjo z vlakom.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a preglednik » 15.04.2019, 17:53

Nekaj podobnega je bil svoj čas vlak Soča na Bohinjski progi. Z Nove gorice do Jesenic je ustavljal skoraj na vseh postajah, naprej do Ljubljane samo še na na treh večjih. To je bil kanarček-dvojnik, opremljen kot zeleni vlak z zelo udobnimi sedeži. Menda je ista garnitura nadaljevala pot do Metlike in se vračala popoldan nazaj proti Novi Gorici. Upamo, da bo s prihodom Stadlerjev zopet zaživelo kaj podobnega, saj potreba je velika.
preglednik
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1091
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 15.04.2019, 19:54

Soča je vozila na celi relaciji NG -Metlika vlak 600/601 kot dvojnik Fiatov. Danes vozi po približno isti trasi Lb - Ml vlak 3234/3235.

Na dolenjski progi imaš danes vlake 602, 603 in 609, ki ustavljajo Nm - Gp le na večjih postajah.
Res sta bila včasih vlaka 18/19, Zelena http://shrani.si/f/2/B1/NqHMrT2/img035.jpg , za katera pa je bila potrebna rezervacija sedeža. Mislim, da bi danes ob dodatnem plačilu vozila bolj kot ne prazna.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov