Stran 42 od 90

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 07.04.2019, 14:12
Napisal/-a mkx
Signal napisal/-a:Ali nova SVN v p. Uršna Sela omogoča istočasno postavitev uvozov iz obeh smeri :?:
Po moje je to manj povezano z modernostjo SVN in bolj s tem, ali je zagotovljena prepeljevalna pot na obeh izvoznih straneh. PMSM v Uršnih Selih prepeljevalne poti na izvoznih straneh (recimo v obliki slepih tirov) ni in torej sočasen uvoz iz obeh strani ni možen.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.04.2019, 10:25
Napisal/-a preglednik
Dve vprašanji: Na katerih Slovenskih progah trenutno že deluje ETSC sistem signalizacije? In ali je GSM-r aktiviran že na celotnem omrežju SŽ?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.04.2019, 10:47
Napisal/-a Re 4/4
Slika

GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.04.2019, 12:27
Napisal/-a preglednik
Hvala za odgovor, to je skoraj celoten železniški križ. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.04.2019, 17:03
Napisal/-a Re 4/4
preglednik napisal/-a:. Kdaj se planira odsek Ljubljana Jesenice?
Do leta 2023.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 7:36
Napisal/-a sraka1
Re 4/4 napisal/-a: GSM-R na vseh progah, razen v Lendavi. Njegova uporaba ni obvezna.
Še grafika. Na progi Lendava-d.m. pa se bo GSM-R najbrž uvedel ob vzpostavitvi prog Beltinci-Lendava ter Lendava-Redics?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 11:21
Napisal/-a Ljubitelj
Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 11:36
Napisal/-a cokla
Ljubitelj napisal/-a:Vse lepo in prav glede GSM-R, kar ni v kompetenci SŽ. Me pa zanima, zakaj so potemtakem na progi proti Hodošu še vedno omejitve hitrosti. Kakšna je pa opremljenostjo prevoznih sredstev na SŽ.
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.

Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 15:12
Napisal/-a Ljubitelj
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.

Vsa vozila pa se opremljajo ( 713-119 ga že ima ) z Mesa GSM-R aparati.
Glede na to, da na Štajerskem prevaldujejo 363, kakšno je pa stanje pri njih, Čakajo na mesa GSM-R ali imajo tudi prenosne? Kaj pa 664, ki tudi ni tako redek na Štajerskem?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 19:34
Napisal/-a TGV Lyria
cokla napisal/-a:
Vsi Mopedi in 711 imajo v opremi prenosni GSM-R aparat, ki se tudi uporablja. Za njih ni omejitev.
Torej je zdaj možno voziti proti Hodošu s 160 km/h, če je vozilo opremljeno s GSM-R?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 09.04.2019, 19:52
Napisal/-a 038
Tako je. Ce VV nima GSM R strojevodja prevzame prenosni GSM R v Pragerskem kadar je hitrost vlaka večja od 100km/h.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.04.2019, 11:06
Napisal/-a kitak

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.04.2019, 14:31
Napisal/-a Thomas
Ker sem nov na forumu, najprej vsem želim en lep pozdrav. Pa še pohvala glede kočevske proge (lepo je videt, da se tudi na železnica modernizira).

Zanima pa me, kako je kaj z dolenjsko progo (Ljubljana - Novo mesto - Metlika), po kateri se vozim že 15. let. V preteklosti naj bi po tej progi že vozili nekakšni IC vlaki, a si je menda nek vplivnež zamislil, da mora vlak ustaviti na določenih postajah in tako so se skozi čas hitri vlaki ukinili... tako znajo povedati starejši, nisem pa nikoli preverjal tega. Je bila kdaj kakšna ideja, da bi IC spet uvedli? Zadostoval bi samo en malo bolj urejen kanarček, ki bi imel prednost pred vlaki z nasprotne smeri in bi ustavil samo na nekaj večjih postajah. Strošek bi bil minimalen, krajši potovalni čas pa bi marsikoga prepričal v vožnjo z vlakom.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.04.2019, 17:53
Napisal/-a preglednik
Nekaj podobnega je bil svoj čas vlak Soča na Bohinjski progi. Z Nove gorice do Jesenic je ustavljal skoraj na vseh postajah, naprej do Ljubljane samo še na na treh večjih. To je bil kanarček-dvojnik, opremljen kot zeleni vlak z zelo udobnimi sedeži. Menda je ista garnitura nadaljevala pot do Metlike in se vračala popoldan nazaj proti Novi Gorici. Upamo, da bo s prihodom Stadlerjev zopet zaživelo kaj podobnega, saj potreba je velika.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 15.04.2019, 19:54
Napisal/-a ŽAT32
Soča je vozila na celi relaciji NG -Metlika vlak 600/601 kot dvojnik Fiatov. Danes vozi po približno isti trasi Lb - Ml vlak 3234/3235.

Na dolenjski progi imaš danes vlake 602, 603 in 609, ki ustavljajo Nm - Gp le na večjih postajah.
Res sta bila včasih vlaka 18/19, Zelena http://shrani.si/f/2/B1/NqHMrT2/img035.jpg , za katera pa je bila potrebna rezervacija sedeža. Mislim, da bi danes ob dodatnem plačilu vozila bolj kot ne prazna.