Stran 52 od 90

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 04.03.2020, 16:30
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:. Enako so naredili s svojo dolgoprogaško floto, ko so odkupili večino ÖBB klasičnih vagonov.
ÖBB od leta 2016 več ne/noče prodajati potniške vagone, zaradi afere, ki sedaj spet aktualna na Češkem, pred evropsko komisijo pa že poteka postopek. In kaj je poanta vsega skupaj? Nekdo iz ČD-ja, je poslal elektronsko pošto takratnemu glavnemu za daljinski promet pri ÖBB, če bi lahko izbral cenejšo ponudbo Slovakov in s tem omejil RegioJet, ki je oddal boljšo ponudbo (60 proti 80.000 po vagonu). Seveda je prišel nazaj pritrdilni mail, ki pravi da bodo za to poskrbeli. Trenutno so na tnalu evropske komisije (po dovoljenju sodišča v Luksemburgu, da so obremenilni maili del preiskave) ZSSK, ČD in ÖBB zaradi oviranja konkurence. Predvsem ČD-ju grozi visoka globa, vsaj 10 % letnega prometa.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 23.03.2020, 22:50
Napisal/-a jakaklec
Ali se sedaj, ko zaradi coronavirusa ni veliko prometa, izvajajo kakšna popravljalna dela, ki so bila čene mišljena kot dnevne zapore v bližnji prihodnosti?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 8:01
Napisal/-a Tin€
V petek se bodo opravljala dela na dolenjski progi, prometniki morajo v službo. Je pa ravnokar mimo mene v smeri Trebnjega peljal Regan s kar konkretno kompozicijo, na sklepu je bilo sedem Faccs-ov z naloženim tolčencem.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 12:53
Napisal/-a Urban91

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 14:10
Napisal/-a andre85
Ne pozabimo,da je tukaj sedaj tudi en dejavnik z imenom Covid19,ki bo spremenil vse finančne plane

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 14:38
Napisal/-a preglednik
Proga Ljubljana-Divača izvira še iz sredine 19. stoletja. Za današnji čas in za glavno transportno progo poteka na povsem neprimerni trasi, preveč je ovinkov. V smislu nadgradnje bi morali traso marsikje spremeniti in jo mogoče približati avtocesti.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 14:43
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a:V smislu nadgradnje bi morali traso marsikje spremeniti in jo mogoče približati avtocesti.
Klancev primorske avtoceste železnica ne spelje.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 15:08
Napisal/-a preglednik
So tudi tuneli. Potegni ravno črto med Ljubljano in Divačo in boš videl, kje vse "plede" železnica.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 20:31
Napisal/-a anzovc
Lahko se poravna nekaj ovinkov, kjer je to kolikor toliko mogoče, to je pa tudi vse. Če bi pa hoteli potegniti (skoraj) ravno črto od LJ do Divače, pa to pomeni več ali manj novo progo. Saj se zavedamo kaj to pomeni v €?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 24.03.2020, 21:46
Napisal/-a andre85
anzovc napisal/-a:Lahko se poravna nekaj ovinkov, kjer je to kolikor toliko mogoče, to je pa tudi vse. Če bi pa hoteli potegniti (skoraj) ravno črto od LJ do Divače, pa to pomeni več ali manj novo progo. Saj se zavedamo kaj to pomeni v €?
Teh € pa zdaj ne bo

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 30.03.2020, 2:19
Napisal/-a Žiga
dvig kategorije proge na celotnem poteku na D4 (dovoljeni osni pritiski 22,5 t/os),
Če proga ni za 22,5 t/os, kako pa to, da po njej vozijo Žive, Vectroni itd.?

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 30.03.2020, 9:36
Napisal/-a Ljubitelj
dvig kategorije proge na celotnem poteku na D4 (dovoljeni osni pritiski 22,5 t/os),


Če proga ni za 22,5 t/os, kako pa to, da po njej vozijo Žive, Vectroni itd.?
Proga (in vse verjetno starejše kategorije D) je kategorije D3, in ni problema z lokomotivami, problem je z polno naloženimi vagoni, katerih teža je sedaj obremenjena z dolžinsko obremenitvijo (bruto masa na 1 m). Ta obremenitev je predvsem omejena s stanjem mostov in nasipov in ne samega gornjega ustroja.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 31.03.2020, 7:33
Napisal/-a Benny
Minister Vrtovec za pospešeno izvajanje infrastrukturnih projektov

30. 3. 2020

Ko bodo omejevalni ukrepi za zajezitev koronavirusa končani, bo treba zavihati rokave in zagnati gospodarstvo, je na današnji novinarski konferenci poudaril minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec se ob bolj redkem prometu na cestah in železnicah zaradi vpliva novega koronavirusa zavzema za pospešeno obnovo in izvajanje že sprejetih investicij. "To je velika priložnost, da se pospeši dela oz. za dela brez prometnih zamaškov," je dejal.

Zato bo ministrstvo vladi predlagalo ohranitev obstoječih projektov in povečanje obsega investicijskega vzdrževanja v cestno in železniško infrastrukturo, ki so bili pred izbruhom epidemije načrtovani v proračunih za letos in za prihodnje leto. Po besedah ministra Vrtovca velja razmisliti tudi o podaljšanju vmesnih in končnih rokov, ki jih imajo izvajalci del in ki jih zaradi vplivov koronavirusa ne morejo spoštovati.

Na ministrstvu za infrastrukturo ob tem razmišljamo o obdobju, ko bodo omejevalni ukrepi postopoma nehali veljati oz. ko bo, kot je dejal Vrtovec, "treba zavihati rokave in zagnati gospodarstvo". Ob mirovanju javnega potniškega prometa se je izkazalo, kako je pomemben za delovanje države. "Zato bodo investicije kot temeljno vodilo modernizacije javnega potniškega prometa nujne," je poudaril.

Pomembno bo odpraviti ozka administrativna grla, o čemer sta že razpravljala z okoljskim ministrom Andrejem Vizjakom. Minister Vrtovec je pozval, da naj gradbinci ob upoštevanju vseh zaščitnih ukrepov nadaljujejo dela. To pa zato, ker je gradbeništvo panoga, ki zaradi narave projektov okreva zelo počasi in ker ima multiplikativen učinek na ostale dejavnosti in s tem na delovna mesta.
https://www.gov.si/novice/2020-03-30-mi ... projektov/

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 31.03.2020, 8:43
Napisal/-a Ljubitelj
Minister Vrtovec za pospešeno izvajanje infrastrukturnih projektov
Vse lepo in prav, toda glede na njegovo teološko izobrazbo bo za pričakovat, da denar ne bo problem, bo že dal ljubi bog.....

Sicer je pozdraven zadnj odstavek
Pomembno bo odpraviti ozka administrativna grla, o čemer sta že razpravljala z okoljskim ministrom Andrejem Vizjakom.
Če bosta uredila okoljsko zaviranje, se bo lahko začelo z rekonstrukcijo Pragerskega....

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 31.03.2020, 12:14
Napisal/-a Tin€
Ljubitelj napisal/-a:
Minister Vrtovec za pospešeno izvajanje infrastrukturnih projektov
Vse lepo in prav, toda glede na njegovo teološko izobrazbo bo za pričakovat, da denar ne bo problem, bo že dal ljubi bog.....
Ljubitelj, zakaj podcenjevalni odnos do njegove izobrazbe. Koneckoncev imajo na SŽ-ju sedaj po njegovi zaslugi manjše izdatke, pa tudi ti imaš manjši izdatek, seveda če ti plačuješ elektriko. Ta ukrep katerega je sprejelo ministrstvo, katerega vodi on, je šel potihoma mimo javnosti, zakaj že?

Poglej kako se sedaj obnavlja ceste, se zavedajo da je sedaj najmanjša obremenjenost cest, se pravi da na tem ministrstvu pa vendarle nekaj delajo.