Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 425
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a gorican »

No no, jaz sem povprašal, ker sem že pred dvemi tedni, prebral izjavo grosupeljskega župana, da je v teku izbor ponudnika prenove postaje...
Se ne spoznam na te razpise in ostalo birokracijo, koliko časa je potrebno in podobno..
Tako ,da oprosti, če sem te razhudil :wink:
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 138
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Odvisno od razpisa. Imaš nekatere, kjer lahko izdaš odločitev še isti dan če si sposoben naročnik, ali pa vsaj v 3 dneh. Če pa se greš preverjanje vsega pa traja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3613
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kratko in jedrnato.
Nadzorni svet slovenskega državnega holdinga, je podprl načrt prodaje 49 % deleža družbe SŽ tovorni promet, ki ga namreava prevzeti češki EP holding. Sedaj od leta 2021 naprej, sledi podpis pogodbe o prevzemu, delna dokapitalizacija in verjetno nakup tistih 20 novih lokomotiv, prevzem tujih majhnih prevoznikov in ustanovitev nove družbe, ki bi imela prevlado na JV Evrope, ter s tem tudi povečala tranzit tudi skozi Slovenijo, ki bi SŽ-TP zmanjšal odvisnost od luke Koper, kot tudi manjšo moč koralpske proge pri odlivu tovora mimo Slovenije. Seveda, če bo šlo vse brez problema...
sierra5
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 38
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

zigc0601 napisal/-a:Odvisno od razpisa. Imaš nekatere, kjer lahko izdaš odločitev še isti dan če si sposoben naročnik, ali pa vsaj v 3 dneh. Če pa se greš preverjanje vsega pa traja.
in seveda pri gradbenih projektih ....to je itak redna tekoci trakj proizvodnja roba #facepalm saj zato pa so bla s*anja vcasih k niso pol stvari preverili, niti bilanc niti stanja trr-jev, niti ce ima kader ze vpisan v inzenirsko zbornico. in ne, noben malo vecji gradbeni projekt ne gre naprej brez preverjanja vsega in vsake vejice.

wc papir in kulije pa res lahko v 1 dnevu izvedes.
sierra5
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 38
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

Re 4/4 napisal/-a:Kratko in jedrnato.
Nadzorni svet slovenskega državnega holdinga, je podprl načrt prodaje 49 % deleža družbe SŽ tovorni promet, ki ga namreava prevzeti češki EP holding. Sedaj od leta 2021 naprej, sledi podpis pogodbe o prevzemu, delna dokapitalizacija in verjetno nakup tistih 20 novih lokomotiv, prevzem tujih majhnih prevoznikov in ustanovitev nove družbe, ki bi imela prevlado na JV Evrope, ter s tem tudi povečala tranzit tudi skozi Slovenijo, ki bi SŽ-TP zmanjšal odvisnost od luke Koper, kot tudi manjšo moč koralpske proge pri odlivu tovora mimo Slovenije. Seveda, če bo šlo vse brez problema...
Dajmo bit precizni v uporabi terminov: nobenega prevzema tu ni, zato tudi nobene prevzemne pogodbe ne bo. Ne glede na obliko gre za 49% delež, tudi pri novoustanovljeni firmi, tako da to ni prevzem. Pa kolikor je zaslediti v medijih, je celo zelo verjetno, da se sploh ne bo prodajal naprej delež v SŽ-TP, ampak se bo takoj šlo v ustanovitev novega podjetja, na katerega bo SŽ prenesel cel SŽ-TP kot stvarni vložek, katerega vrednost predstavja 51% kapitala, čehi pa bodo 49% protivrednost skeširali v obliki ustanovnega kapitala v denarju.

Vsaj tako se govori po medijih. S tem dejansko SŽ d.o.o. nobenega cash-flowa ne bo imel, kot se je en čas govorilo. Ampak to so detajli, ki jih včasih novinarji malce zamešajo.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 245
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Nadgradnja glavne železniške proge št. 50 Ljubljana - Sežana - d.m. na odseku Ljubljana - Brezovica
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Slika


Slika
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 99
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kitak »

Urban91 napisal/-a:Slika


Slika
V raspisni dokumentaciji piše da se bo APB vgradil kasneje, ker je Brezovica opremljena s ERSVN. Kako to da Brezovico, Logatca niso posodobili s digitalno SVN takrat ko se je posodabljala Primorska proga s novo digitalno SVN?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1334
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

Važno da je nekomu prišlo iz riti v glavo da bi na ravnem odseku lahko naredili remont za Vmax 160 km/h.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

kitak napisal/-a:V raspisni dokumentaciji piše da se bo APB vgradil kasneje, ker je Brezovica opremljena s ERSVN. Kako to da Brezovico, Logatca niso posodobili s digitalno SVN takrat ko se je posodabljala Primorska proga s novo digitalno SVN?
Takrat sta bili relativno novi, stari le nekaj let, poleg tega je bila mejna postaja Brezovice Ljubljana z relejno SVN in velikim številom NPR. Seveda, to ni noben izgovor, zakaj takrat niso dali notri elektronike - in zaradi tega danes nekatere zelo boli glava. Relejni SVN na teh dveh postajah, bosta obratovali še kar nekaj let, tako da je tudi APB sploh na teh odsekih zelo vprašljiv (vmesniki med elektroniko in releji), dokler ne bo elektronike po celotni progi. Če povzamem: lep primer slabe prakse oz. kako se NE sme delati pri investicijah v nadgradnjo železniške infrastrukture.
In 2. tir nam nič ne pomaga, če ne bomo konkretno povečali zmogljivosti med Divačo in Ljubljano - to pa v neki bližnji prihodnosti na srednji rok ni videti. Žal, sam remont medpostajnih odsekov bistveno ne bo povečal kapacitete, je pa vsekakor nujno potreben - to je dejstvo.
desiro napisal/-a:Važno da je nekomu prišlo iz riti v glavo da bi na ravnem odseku lahko naredili remont za Vmax 160 km/h.
To bomo pa videli in verjeli ko bo remont zaključen in bo vpeljana voznoredna hitrost. Mislim pa, da odsek Lj-Borovnica ne bo videl progovne hitrosti 160 km/h.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1334
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

Regan 664 napisal/-a:[
desiro napisal/-a:Važno da je nekomu prišlo iz riti v glavo da bi na ravnem odseku lahko naredili remont za Vmax 160 km/h.
To bomo pa videli in verjeli ko bo remont zaključen in bo vpeljana voznoredna hitrost. Mislim pa, da odsek Lj-Borovnica ne bo videl progovne hitrosti 160 km/h.
Zakaj je naj nebi videl? Proga je ravna, z izjemo nekaj ovinkov ki pa tudi niso takšnega radia da se čez njih ne bi moglo voziti 120-160 km/h (odvisno od tipa vlaka).
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Super, ampak a bodo tudi s tem prenovili železniško postajo Brezovica? Upam, da! [-o<
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2023
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Super, ampak a bodo tudi s tem prenovili železniško postajo Brezovica? Upam, da! [-o<
Vsekakor. 55 cm in podhod ji ne uide :D
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1334
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Super, ampak a bodo tudi s tem prenovili železniško postajo Brezovica? Upam, da! [-o<
Vsekakor. 55 cm in podhod ji ne uide :D
Pa kaka dolga ograja priklopljena na strom bi tudi pasala zraven...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3613
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Super, ampak a bodo tudi s tem prenovili železniško postajo Brezovica? Upam, da! [-o<
Vsekakor. 55 cm in podhod ji ne uide :D
Obnova postaje Borovnica ni v tem sklopu. Samo popravili bodo medtirno širino med obema tiroma pred postajo, za kasnejšo nadgradnjo, čeprav je projektant priporočal, da se Borovnica obnovi pred samo nadgradnjo medpostajnega odseka. Jbg, na drsi očitno tuhtajo, kaj naj z odsekom Borovnica - Rakek in bo postaja zgleda obnovljena v tistem sklopu (ali nova trasa ali ne). Na vrsto pride še odsek Rakek - Postojna, ter kmalu gradnja dveh napajalnih, ostalo zaenkrat nič. Kategoriji D4 pa že ustrezajo določeni odseki, tako da tisto vprašanje, ali se bodo lotili. Verjetno bo prej na vrsti odsek Divača - d.m..
Odgovori