Stran 1 od 54

Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 29.06.2014, 22:34
Napisal/-a OBB
Prenavljanje infrastrukture, elektrifikacija, modernizacija vlakov vagonov in lokomotiv...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 29.06.2014, 22:54
Napisal/-a trance0
Takoj podpišem, samo kdo bo dal denar? :twisted: Če bo gradila država, gre to lahko le preko kreditov. Če pa privatiziramo SŽ in železniško infrastrukturo, pa tudi ne verjamem, da bo kdo to kupil v takšnem stanju, kot je sedaj.

Vsi načrti za modernizacijo omrežja že obstajajo, a nobena vlada se jih ne drži.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 30.06.2014, 12:58
Napisal/-a OBB
Vsi načrti za modernizacijo omrežja že obstajajo, a nobena vlada se jih ne drži.[/quote]
Ali ima kdo v wordu ali v pdf-ju načrte? Potreboval bi jih prosim.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 1:24
Napisal/-a OBB
In potem ko bi se razdelilo po regijah bi mogli uvesti regionalni promet. Takole:
-S-Bahni bi vsak peljal po svoji regiji npr. LJ in okolica bi imeli S1, štajerska S2, gorenska S4... in vsak bi peljal po svojih regijah npr. ena linija S4 Boh.Bistrica-Bled-Jesenice-Lesce-Kranj, potem Podbrdo-Most na Soči-Anhovo-Nova Gorica-Sežana-Divača... da bi v bistvu vsaka regija tisto kar bi zaslužila s prevozom potnikov dala v obnovitev proge te regije in tako bi se nekam premaknili.
-Posodobitev vlakov:-Ukinitev "gumolk"
-Ukinitev Fiatov 813,711 in uvajanje npr. diesel Desirotov katiri omogočajo prevoz invalidov, koles, otroških vozičkov...
-Nato posdobitev postaj, uvajanje nakup vozovnic prek automata, nakup vozovnic prek interneta,...
- uvajanje več vlakov za tujino npr. Ljubljana-Rim ali pa kaj podobnega.

........

Mislim da nas vsaj do polovice kar sem neštel loči 50 let, če se bo z železnicami ravnalo kod sedaj. Razen če ne prodajo kakšnim Italijanom, Nemcem ali Avstrijcem ki bi železnico uredili v tej državi.
:thumbupl :thumbupl :thumbupl :thumbupr :thumbupr :thumbupr :thumbupr :wink: :wink: :lol: :lol:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 11:47
Napisal/-a LJ363
Saj se hecaš ne? To bi potem zgledalo takole, v prvi regiji od Ljubljane do Medvod, potem pa prestop na drugega od Medvod do Kranja? Za pol ure vožnje, pa po možnosti za vsakega posebej kupit karto? In med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom pa peš, ali bi imeli še enega privat operaterja, ki bi vozil samo skozi tunel?
Treba je naredit red v firmi (od zgoraj navzdol), ne pa 300km razdalje razdelit na 10 regij.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 13:45
Napisal/-a trocken
LJ363 napisal/-a:Saj se hecaš ne? To bi potem zgledalo takole, v prvi regiji od Ljubljane do Medvod, potem pa prestop na drugega od Medvod do Kranja? Za pol ure vožnje, pa po možnosti za vsakega posebej kupit karto? In med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom pa peš, ali bi imeli še enega privat operaterja, ki bi vozil samo skozi tunel?
Treba je naredit red v firmi (od zgoraj navzdol), ne pa 300km razdalje razdelit na 10 regij.

Jaz bi odprl bifeje na prestopnih postajah! Sem že v vrsti za koncesijo! :D

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 16:19
Napisal/-a Re 4/4
OBB napisal/-a:Ali ima kdo v wordu ali v pdf-ju načrte? Potreboval bi jih prosim.


Se že pripravljaš za kandidaturo za novega direktorja SŽ-ja. Ko z novo vlado bo ziher prišel novi. :lol:

Lepo, da imaš ideje, samo ekonomija ti pa šepa. :lol:

Samo ne kopiraj preveč sistema od tujcev [-o<

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 17:04
Napisal/-a RitterVonGhega
seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 01.07.2014, 18:34
Napisal/-a Re 4/4
Ne zavajaj mladine :evil: Vemo kak se je končalo s tvojim Railjetom. Sploh pa ne država ne železnice nimajo denarja. Še za tekoče stroške jim primankuje. #-o

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2014, 0:45
Napisal/-a OBB
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2014, 7:58
Napisal/-a trocken
OBB napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB


Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.
Lahko bi sicer to napisal pod rubriko "sramota potniškega prometa"...ampak mi je bolj všeč ta ideja z avtomati. Pa še višje plače avtomat ne zahteva, kot jo menda spet zahtevajo naši vrli ajznponarji...

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 06.07.2014, 9:51
Napisal/-a senitel
trocken napisal/-a:
OBB napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


SŽ bi bogle kupiti elek. vlake oz. vagone ki niso namenjene primestnim vožnjam. Vsi stokajo nad sedeži v Desirotih ampak Desiro je primesten vlak ki je namenjen za predmestje in zato tudi ima take sedeže. Obenem bi pa mogle kupiti dizlske potniške vlake ki so nizki in omogožajo lažji vstop v vlak invalidom, starejšim...
Če pa že toliko "šparamo" potem nevem zakaj se ne uvedejo avtomati za nakup vozovnic kjer bi se lahko vozovnice kupovale 24 ur na dan in omogočale več vrst kart npr. 24-urna vozovnica za eno regijo, ali pa nekaj takega od katerega bi železnice imele dobiček. Na začetku bi bila to kar velika investicija verdar če bi se naaredili odlični vozni redi, ob kateirih bi se lahko potniki namesto z avtom peljali na službo z vlakom in tako pripomogli k zmanšanju onesnaženja okolja. Lahko bi tudi zmanjšali šetevilo sprevodnikov in naredili občasne kontrole kot imajo nekatire druge bolj razvite države. Ker pa so vozni redi neurejeni in neomogočajo čas za šolo ali službo se pač ljudje vozijo z avti. To bi se moglo podnujno nekaj urediti. Slovenija je še vedno država ki zelo onesnažuje zrak zaradi prometa in ostalih dejavnikov. Upam da nisem nekoga užalil ampak samo predlagam kaj bi bilo treba vkreniti z železnicami v Sloveniji.

Hvala! OBB


Ja, avtomati za karte bi bili čudovita rešitev. Predvsem bi znali prodajati karte, ne pa kot se je zgodilo meni, ko sem ta teden v Novi Gorici kupoval karto za Vogel (tisto, ki vabi na naslovni strani spletne strani slovenskih železnic). Ženska, očitno obremenjena z delom (v blagajni je sedela sama kot kakšen vzhodnjaški guru) in ko sem ji omenil katero karto bi kupil je najprej napadla "kakšen Vogel, jaz nisem nič dobila, jaz nimam nič, šele, ko sem jo podučil, da je to na spletni strani, je prav "neopazno" prečitala obvestila, vmes jamrala in stokala, da sem že hotel prispevati za akcijo "botrstvo", na koncu pa le dala karte, točno take, kot sem želel.
Lahko bi sicer to napisal pod rubriko "sramota potniškega prometa"...ampak mi je bolj všeč ta ideja z avtomati. Pa še višje plače avtomat ne zahteva, kot jo menda spet zahtevajo naši vrli ajznponarji...


Avtomatov ni, ker jih sindikati ne pustijo, če bi jih pa uvedli in bi kdo izgubil službo bi jih pa verjetno linčali kot mariborske radarje,:lol: prav tako ni spletnega nakupa kart, pač otok sredi EU v negativnem pomenu.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.07.2014, 1:42
Napisal/-a OBB
RitterVonGhega napisal/-a:seveda da bo novo vlak ;

EMG-3 , 313/318 (14x) za 3+25kV in vozni park bo samo za Štajerska in Prekmurje. firma je mogoče ŠKODA iz Češke !

DMG -2 , 611.xxx (6x + 6x) in vozni park bo nevem ,mogoče MB-Prevalje?, firma je bo PESA in vlak ime mu je SHARK.

Fiat 813/814-1xx (21x za brez klima itd...) bo prodano , kje države železnice,nevem.... pa ostane fiat 813/814.1xx za 10x klima itd .

pa vagon še ne vem in ni nič javi....
e.lok mogoče še kupi 8x za isto 541 (541.111-118 mogoče ali 541.022 do 030, še nevem)

ostalo ne nič...
lp,miro


Katerega leta oz. kdaj lahko pričakujemo posodobitev?
:wink: :wink: :wink: :wink:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.07.2014, 5:56
Napisal/-a trance0
Ma, pusti ga, saj vidiš, da sanja pri belem dnevu. V načrtu je nabava nekaj novih DMU-jev za regionalne proge, vendar jih nikakor ne bo dovolj, da bi se znebili vseh neklimatiziranih Fiatov. Poleg tega nihče ne ve kdaj bodo novi vlaki na tirih. Moja napoved je, da bodo čez nekaj let nabavili vsaj petkrat premalo novih vlakov(govori se o šestih DMU) za regionalne proge in to je to. Stari Fiati bodo prdeli po naših tirih še najmanj 20 let, raje več, ker za nove denarja ni in ga tudi ne bo.

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Objavljeno: 08.07.2014, 11:36
Napisal/-a mmatja
trance0 napisal/-a:...Stari Fiati bodo prdeli po naših tirih še najmanj 20 let, raje več, ker za nove denarja ni in ga tudi ne bo.

Ja nič, bo pač potrebno "uvest" kakšen zakon o "samoprispevku... :mrgreen: