Novi tivolski lok v Ljubljani

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1074
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 22.10.2014, 20:15

OBB napisal/-a:Lahko bi jo malo posodobili uredili tire primerne za veliko večje število vlakov na dan


Bohinjka je imela ob odprtju zmogljivost 70 vlakov na dan. Po več desetletjih zapiranja postaj in podiranja tirov je malce naivno upati, da se bo trend obrnil.

OBB napisal/-a:Ne vidim pa smisla v tem da vozijo tovor najprej v Ljubljano nato pa na Jesenice.


Smisel in logika na ajzenponu nimata kaj delati :mrgreen:

Se pa nekaj dogaja v Ljubljani.
EE se seli iz zgradbe na Tivolski, nekaj pa se tudi sliši o rušitvi nekdanjh PAP-ovih objektov. Se morda spet obeta tivolski lok? Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4465
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a igor72 » 22.10.2014, 20:43

ŽAT32 napisal/-a: .... Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.

Tudi če bi "korakoma" :mrgreen: vozili čezenj, bi se izplačal!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3344
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 23.10.2014, 6:13

ŽAT32 napisal/-a:Se morda spet obeta tivolski lok? Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.

Resno se govori o tem, ja problem je radij, ki je menda manjši od 200 m, bi bilo pa z gradnjo loka kar nekaj pozitivnih učinkov v tovornem prometu....
Pa tudi investicija še zdaleč ne bi bila ranga TEŠ6 :D
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.10.2014, 6:54

Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL
vido
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.08.2007, 7:01

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a vido » 23.10.2014, 7:51

HI,

link ne dela. :|

Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 359
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a odbijac » 23.10.2014, 7:55

vido napisal/-a:HI,

link ne dela. :|

Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL


Linku od @Ljubitelja zbrišite zadnjo črko (.pdfl v .pdf) pa bo štimalo. Hvala, @Ljubitelj.
LP, odbijac
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.10.2014, 7:57

Hvala odbijač za popravek.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3252
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a mkx » 23.10.2014, 8:29

Ali je dolžina "postajnega tira" 755 metrov dovolj za spodobno dolge tovorne vlake?
Ali kje v Tivoliju oz. v bližini obstaja tirna zveza med obema tiroma notranjske proge?
Kako bodo novi tir speljali preko Celovške ceste? Trenutni podvoz ima (po letalskih posnetkih sodeč) prostora za dva tira, po temle načrtu pa se obeta še tretji.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.10.2014, 9:12

Na načrtu je narisano/napisano nadvoz L=41m, Š=7,5m ob starem dvotirnem nadvozu.

dodajam še delujoči link do
Tivolskega lokaLPL

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 537
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 23.10.2014, 11:33

Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.
LPL

Zdravo! Če me spomin ne vara, je podobno "oster" lok tudi v postajnem področju Zidanega mosta (izvoz iz smeri Ljubljana proti Rimskim toplicam), pa živimo z njim tudi že dobrih 150 let :!: :?: :D

@Mkx . Nova zveza med tiroma primorske proge je vrisana takoj za uvezavo bodočega zveznega loka.

LP - Peter
Zadnjič spremenil Peter 5, dne 23.10.2014, 11:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.10.2014, 13:03

V čem bi naj bil bau bau tirnega loka z R=180 m? P R A V I L N I K
o zgornjem ustroju železniških prog
zahteva v tem priemru samo korekturo svetlega profila in povečan razmik med tirnicami (konkretno za 5 mm (člen 8). Sicer pa prav v členi 10.5
Absolutno minimalni polmer na glavnih postajnih tirih (z izjemo glavnih prevoznih tirov) je 180 m. Za prevoz vseh tirnih vozil brez omejitev mora biti radij večji ali enak 150 m. Projektiranje in izvedba radijev, manjših od 150 m, sta dovoljena ob pogoju, da se ob notranji tirnici vgradi vodilna tirnica in je lokomotivam z več kot 3-metrsko razdaljo togo vezanih osi in vagonov z več kot 4,5-metrsko razdaljo togo vezanih osi, prepovedana vožnja.

Radij 180 m je tudi najmanjši polmer kretniške krivine in omogoča ne tako počasno vožnjo 35 km/h (postaja Ljubljana 40 km/h).

LPL
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 23.10.2014, 13:49

Radij 180 m je tudi najmanjši polmer kretniške krivine in omogoča ne tako počasno vožnjo 35 km/h (postaja Ljubljana 40 km/h).

Radij loka 180m bi moral biti po logiki in pravilaih nadvišan, zato se bo brez problema se lahko vozilo 40 km/h...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3964
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.10.2014, 14:30

EG3100, podal sem najneugodnejše razmere, ko andvišanje ni možno iz prostorskih razlogov. Pri h=120 mm je hitrost 55 km/h (izjemoma 60 km/h) in pri h= samo polovica največje redne vrednosti , h=60mm, je še vedno 45 km/h. Lok torej ni nič posebnega, vprašanje pa je, katera modra buča je lok v začetku 60 let odstranila ob gradnji nadvozov, če se kaže, da je to danes mogoče.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3252
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a mkx » 23.10.2014, 14:33

Peter 5 napisal/-a:Nova zveza med tiroma primorske proge je vrisana takoj za uvezavo bodočega zveznega loka.

Hmmm ... jaz tam vidim samo kretnico za navezavo loka na desni tir (menda je to proga D50?), kar bi pomenilo da vlak z Jesenic proti Postojni vozi po za to smer neobičajni progi D50 (in ne po L50) do prve tirne zveze, ki zna biti šele ... kaj pa vem, pri Vnanjih Goricah?

Na drugem koncu je lepo vrisan nov anglež za možnost vožnje proti Kamniku ... ona Đura na posnetku, ki je podlaga za zemljevid, z njenega trenutnega mesta na lok ne bi mogla, najprej bi morala peljati preko kretnice v smeri Kamnika in potem nazaj preko križa(?), kretnice in novega angleža na lok.

Ljubitelj napisal/-a:... vprašanje pa je, katera modra buča je lok v začetku 60 let odstranila ob gradnji nadvozov ...

Takrat so imeli s Soškim koridorjem čisto resne načrte ... pivovarna Union pa je lobirala za večje dvorišče. Win-Win situacija :roll:
LP, Metod
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 23.10.2014, 14:45

Hmmm ... jaz tam vidim samo kretnico za navezavo loka na desni tir (menda je to proga D50 ali 50D?), kar bi pomenilo da vlak z Jesenic proti Postojni vozi po za to smer neobičajni progi D50 (in ne po L50) do prve tirne zveze, ki zna biti šele ... kaj pa vem, pri Vnanjih Goricah?

Še dve kretnici proti primorski in prestavitev signalov, pa je rešeno.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov