Novi tivolski lok v Ljubljani

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a trocken » 09.07.2018, 19:02

preglednik napisal/-a:Očitno je nepotreben! Kljub vsakokratnemu dvakratnemu prehodu tovornih vlakov iz Kopra do Jesenic skozi Ljubljansko postajo.


Ja, to je tako, kot da bi avstrijci vsak vlak za Salzburg peljali iz Beljaka - po koridorju, se razume - skozi glavno dunajsko postajo in potem spet nazaj do Linza in Salzburga. Ker Turska proga (kot naša Bohinjka) je tehnično zastarela, ima prevelike naklone in torej uporabna samo za muzejca...
Smo pač bogati, ni kaj...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1095
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a desiro » 11.07.2018, 1:25

no no turska proga je vse prej kot zastarela... kljub usponom je proga elektrificirana v veliki meri dvotirna, na delih kjer je enotirna križanja splanirana v roku par min. Hitrosti solidne prav tako koristne dolžine tirov. Ima blokovni razmik podobno APB. Dalinjsko vodenje prometa...skratka svetlobna leta pred našimi glavnimi progami kaj šele pred bohinjko.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 789
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 11.07.2018, 6:20

desiro napisal/-a:no no turska proga je vse prej kot zastarela... kljub usponom je proga elektrificirana v veliki meri dvotirna, na delih kjer je enotirna križanja splanirana v roku par min. Hitrosti solidne prav tako koristne dolžine tirov. Ima blokovni razmik podobno APB. Dalinjsko vodenje prometa...skratka svetlobna leta pred našimi glavnimi progami kaj šele pred bohinjko.


=D>

Mogoče je pa mislil @trocken o Bohinjki, glede zastarelosti. :mrgreen:
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a trocken » 11.07.2018, 7:17

petindvajsetka napisal/-a:
desiro napisal/-a:no no turska proga je vse prej kot zastarela... kljub usponom je proga elektrificirana v veliki meri dvotirna, na delih kjer je enotirna križanja splanirana v roku par min. Hitrosti solidne prav tako koristne dolžine tirov. Ima blokovni razmik podobno APB. Dalinjsko vodenje prometa...skratka svetlobna leta pred našimi glavnimi progami kaj šele pred bohinjko.


=D>

Mogoče je pa mislil @trocken o Bohinjki, glede zastarelosti. :mrgreen:


Obe progi sta bili narejeni v istem sklopu in z istimi tehničnimi elementi. Obe sta pol stoletja mlajši od južne železnice, torej se smatra, da sta bili takrat, ko sta bili narejeni verjetno sodobnejši čeprav enotirni. Kakšna je razlika med njima danes vidimo. Nekaj je prispevala zgodovina, največ pa gotovo slabi gospodarji v zadnjih sedemdesetih letih. Kakršen gospodar, takšna železnica.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2818
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.07.2018, 18:51

No, če je že omenjena Turska proga, pa Bohinjska, ter Slovenska bogatija....
Jodlarji so že leta nazaj naredili "prognosezeitraum" za Tursko progo, ki je pokazal, da naj bi leta 2049 v vsako smer peljalo 195 tovornih vlakov. Seveda je na južni strani bila proga popolnoma neprimerna za takšen trend in kaj so naredili? Na večini trase južnega dela zgradili popolnoma novo avtocesto, bi dejal @holding, skrajšal bazni predor za 200 metrov, ter potegnali drugi tir na severni strani v največji možni meri, ter konkretno nadgradili stari obstoječi za višjo hitrost. In, mogoče se kdo vpraša, zakaj so popolnoma ukinili prečudovito staro traso južne strani? Avtocesta, ki je pokazala da ko so računali primerne hitrosti, ter radije, da če v klanec peljejo vlaki z 60 km/h, potem v nočnem času 7 ur* na določeni relaciji (nekaj kilometrov, ki so jo vzeli za primer prepusnosti), prepelje 51 vlakov. Če hitrost zmanjšajo na 30 km/h (popolni ameriških 7000 ton), je to samo 38 vlakov. Če se dvigne na 70 km/h je število vlakov v 7 urah že 54. Če pa imajo tovorni vlaki 100 km/h pa je prepustnost že 60 vlakov v 7 urah. :!: In smo tam. Trend naraščanja števila vlakov in kako usposobiti progo, da vse to "prebavi". Kako pa doseči to hitrost, pa je @holding že nekaj razlagal. Čisti ameriški sistem HPT, ki za večje hitrosti predvideva več lokomotiv, ali v spregi ali dopregi.

*Zakaj 7 ur? Med 22 in 5 uro velja nočni počitek v turističnih krajih.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1265
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a preglednik » 12.07.2018, 10:44

Še zmeraj pa ostaja na Turski progi star bazni predor, ki je po konstrukciji popolnoma enak Bohinjskemu. Bo lahko požiral tistih planiranih 195 tovornih vlakov dnevno ? To da so ga skrajšali za 200 m na severni strani ne pomeni veliko, saj so Nemci tudi bohinjskega skrajšali na severni strani, ko so ga konec 2. sv. vojne minirali. Pa pustimo ob strani dejstvo, da ob večjem deževju Bohinjski tunel poplavlja.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2818
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.07.2018, 11:59

preglednik napisal/-a:Še zmeraj pa ostaja na Turski progi star bazni predor, ki je po konstrukciji popolnoma enak Bohinjskemu.

Ni pa enak po "negi"...

Na sliki imaš Arlberški predor danes, čeprav je bil odprt leta 1884. Jodlarji niso butasti...
Slika
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1265
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a preglednik » 12.07.2018, 13:01

Res niso butasti, zanimiva slika. Kako je pa kaj z oboki pri teh tunelih, starih preko 130 let, kako jih vzdržujejo?
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3303
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a mkx » 12.07.2018, 13:11

preglednik napisal/-a:Res niso butasti, zanimiva slika. Kako je pa kaj z oboki pri teh tunelih, starih preko 130 let, kako jih vzdržujejo?

Poudarek je na "jih vzdržujejo" ... za razliko od nas.

Urbana legenda je (menda resnična), da so nekaj let po izgradnji Bohinjskega tunela potlakovali kar precej hriba nad njim ... in je voda tekla po površju. Potem so tisto zanemarili in sedaj voda teče skozi tunel. Če bi potlakovanje vzdrževali, bi imeli bistveno manj (če sploh kaj) težav z vodo v tunelu.
LP, Metod
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1770
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a holding » 12.07.2018, 15:06

preglednik napisal/-a:Še zmeraj pa ostaja na Turski progi star bazni predor, ki je po konstrukciji popolnoma enak Bohinjskemu. Bo lahko požiral tistih planiranih 195 tovornih vlakov dnevno ? To da so ga skrajšali za 200 m na severni strani ne pomeni veliko, saj so Nemci tudi bohinjskega skrajšali na severni strani, ko so ga konec 2. sv. vojne minirali. Pa pustimo ob strani dejstvo, da ob večjem deževju Bohinjski tunel poplavlja.

..."Tauren tunel" je zrihtan podobno kot "Arlberg"..... :thumbupl ...
....ima pa še APB (5 odsekov) in obojestranski promet....(pa obojestransko tirno zvezo po 1. in pred 2. APB odseku na koroški strani)...
... vozne poti za vlake čez ves Tauern (in še dalj) pa odreja in postavlja računalnik..... :idea:...progovni prometnik samo nadzira....
...pa na vsaki strani je še gasilsko-reševalni vlak..... :shock: ....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a trocken » 12.07.2018, 17:55

Bemti, vidim, da sem razpravo speljal na popolnoma druge teme. Se počutim kar malo kriv. Torej, naj že pospešijo izgradnjo tega nesrečnega tivolskega loka, da ne bo cvililo dvakrat skozi prestolnico saj je tiste tovorne vlake skozi štacijon res hudo gledati...
In novo potniško naj zgradijo, da bom kot Slovenec ponosen. Obvoz po Bohinjki je itak samo še iluzija.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a gorican » 26.09.2018, 15:22

Alternativa tivolskemu loku: železniški obvoz Vič–Dravlje

Obvoznica Vič–Dravlje, dolga približno šest kilometrov, ne omogoča le povezave južne železnice z gorenjsko železnico, temveč tudi povezavo južne železnice s središčem Ljubljane z gorenjske strani za tovorni in osebni železniški promet. Železnica, dolga 4 km, med Vičem in središčem Ljubljane se lahko ukine. S središčem Ljubljane se povežejo Vrhovci, naselje danes razdeljenega Viča, Rožna dolina, Park Tivoli in Šiška, kar je velika pridobitev za mesto. Sproščeno zemljišče, po katerem danes poteka proga, se lahko nameni za dogradnjo tehnološkega centra, študentski kampus, ministrstva v bližini vladne palače in druge javne zgradbe.


https://www.dnevnik.si/1042841026/mnenj ... vicdravlje
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 607
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a bisabre » 26.09.2018, 17:07

Bo Zokan pasha ves poštimal. Bližajo se volitve in samo napnite ušesa kaj vse bo obljubil. Nema da nema. :twisted:
Simpl je tanartabul.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1770
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a holding » 26.09.2018, 18:02

...ja, ja.... =D> ...pa še dvajset let se bo lahko pumpal na državni ravni..... :thumbupr ....kakor se je za drugi tir Di-Kp....pa še firmo TVDxyz bodo lahk' nared'l.... =D> ...
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 495
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Anzee » 27.09.2018, 7:14

gorican napisal/-a: Železnica, dolga 4 km, med Vičem in središčem Ljubljane se lahko ukine.


Meni so ta ukinjanja prog v centru mesta totalen idiotizem. Tako kot so ven zmetali tramvaj. Ce je proga v centru naj se jo pac uporablja in naj sluzi za ljudi. Sicer pa itak podpiram gradnjo obvoznice, magari naj bo obvoznica in Tivolski lok, da se ima vec manevrskega prostora s trasiranjem vlakov.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov