Novi tivolski lok v Ljubljani

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 551
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 23.10.2014, 15:19

Peter 5 napisal/-a:
@mkx . Nova zveza med tiroma primorske proge je vrisana takoj za uvezavo bodočega zveznega loka.
LP - Peter


@mkx . Seveda sem ustrelil mimo, omenjene tirne zveze ni, to je le uvezava loka v desni tir z varovalno kretnico in slepim tirom! Sem risbo sicer gledal, a očitno slabo videl. Vzamem svojo trditev nazaj in se opravičujem!
Lep pozdrav - Peter
Zadnjič spremenil Peter 5, dne 23.10.2014, 15:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a trackpan » 23.10.2014, 15:31

Pozdravljeni .

Ali bi ta ideja bila dobrodošla tudi za potniški promet ? Ne mislim na mednarodni, temveč na lokalni promet. Ako že nimamo tramvaja, bi lahko uporabili in nadgradili kar že imamo. Verjetno je za večine potnikov iz Gorenjske ustrezneje, če bi iztopili na postaji Šiška, Tivoli, Dolgi most :D .

LP Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3425
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a mkx » 23.10.2014, 16:55

trackpan napisal/-a:Ali bi ta ideja bila dobrodošla tudi za potniški promet ? Ne mislim na mednarodni, temveč na lokalni promet. Ako že nimamo tramvaja, bi lahko uporabili in nadgradili kar že imamo. Verjetno je za večine potnikov iz Gorenjske ustrezneje, če bi iztopili na postaji Šiška, Tivoli, Dolgi most :D .

Če gledaš skozi prizmo integriranega potniškega prometa ... so vse tele variante žalost od žalosti. Šiška je sploh daleč od kakršnega koli mestnega prometa, Tivolska je za silo blizu mestnega prometa pri (bivšem) kinu Vič (tam, mimogrede, ustavlja tudi večina primestnih avtobusov v smeri JZ od Ljubljane), pri Dolgem mostu je samo P+R za linijo št. 6.

Ampak skozi isto prizmo je tudi Ljubljanska glavna postaja ena žalost ... z ene strani sta 2 in 9, z druge pa neke obskurne linije za na periferijo. :(
LP, Metod
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a glajz » 24.10.2014, 11:02

Gradbena situacija, povezavo do katere, je podal @Ljubitelj je del Tehnične ekspertize za ljubljansko železniško vozlišče, katero sta v okviru projekta RAILHUC izdelala Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije skupaj s podjetjem PNZ.

Kot izhaja iz ekspertize je načrtovana tirna shema tivolskega loka po rekonstrukciji:
Slika

Celotnega ljubljanskega železniškega vozlišča:
Slika

Ter groba ocena stroškov:
Slika
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3425
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a mkx » 24.10.2014, 13:09

Aha, torej je predvidena tirna zveza (in kritni signali) naprej od postajališča Tivoli.

Me pa precej čudi cena izgradnje vozne mreže (1M €/km), imel sem občutek da bi lahko to bilo nekja cenejše.
LP, Metod
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 389
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a suha » 24.10.2014, 21:45

Sedaj razumem logiko vkopavanja proge v Ljubljani. Progo bi spravili tam kjer je že nekoč bila, le da v zemljo, pod sedanjo Tivolsko cesto torej... Ampak ne, spet se bo delalo nekaj za 40km/h. Ah ja, ko vsaj nebi bilo tistih presnetih 60tih, ko je avto dobil prednost pred Zugom. Pa bi proga v Lj. ostala tam kjer je bila in tistega loka na gorenjsko progo nebi nikoli razdrli. Spet gremo naaazaaaj ne naprej.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1091
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 25.10.2014, 19:39

mkx napisal/-a:Me pa precej čudi cena izgradnje vozne mreže (1M €/km), imel sem občutek da bi lahko to bilo nekja cenejše


Cena je res malce "u iber". Mogoče je še kakšna ENP mišljena zraven :roll:

Pa še nekaj me je zmotilo v tej ekspertizi. :hmm
Za Dolenjsko progo (itak) je kot najproblematičnejši odsek zapisan Škofljica - Rakovnik. Zakaj le :?: Dolg je 7,5 km z največjim nagibom proge 5 promil in le dvema ovinkoma z radijem malce pod 300m. Tako, da bi se hitrost še dala povečati.
Tudi če se zgradi postajo Šmarje Sap, je do Škofljice res "le" 6 km, vendar je skoraj cel odsek v nagibu med 8 in 15 promil. Na tem odseku je tudi večje število križnih lokov z radijem 250 metrov. Kakšnih bistveno večjih hitrosti tu torej ne moremo pričakovati.
No, kateri odsek je problematičnejši :?:
In pri takem, za moje pojme, kiksu, težko verjamem vsemu, kar je zapisanov tistem dokumentu. Žal.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 27.10.2014, 6:39

Fantje s PNZ so včeraj projektirali avtoceste, danes pa že mislijo, da obvladajo železnico.
Tako kot ste ugotovili nekateri, jih je potrebno jemati z rezervo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4234
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.10.2014, 7:54

Ko toliko pljuvate po avtorjih Tehnične ekspertize bi predlagal predvsem, da si temeljito preberete kar piše. V njej ni govora o tovornih vlakih temveč o potniških. Natančneje, v po glavju 2
Analiza ozkih grl javne železniške infrastrukture v Republiki Sloveniji s poudarkom
na širšem območju LUR-a
na strani 84/172 piše naslednje:

Iz slike 2-12 je razvidno, da je najbolj kritičen medpostajni odsek Škofljica-Ljubljana Rakovnik, saj je ta
odsek najdaljši in je tudi zasedenost lokalnega potniškega vlaka na tam odseku največja. Minimalni
interval sledenja dveh potniških vlakov na odseku Ljubljana-Grosuplje znaša 15 minut.


Bi se spodobilo, da se lepo avtorjem upravičite.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 27.10.2014, 12:36

Škofljica-Ljubljana Rakovnik in Tivolski lok? :?: A ne bi o tem v drugi temi, tukaj pa nadaljujemo samo in izključno o Tivolskem loku?
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4234
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.10.2014, 15:01

...vendar se je v temi "Tivolski lok" svinjalo nad avtorji študije, katere del je lok sam ....

LPL
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a glajz » 07.11.2014, 13:34

Natančnejših podatkov glede izvedbe novega tivolskega loka sicer nimamo, vendar če sklepamo iz pripravljenih Izhodišč za pripravo predloga Resolucije o nacionalnem programu razvoja prometa v Republiki Sloveniji je predvidena izdelava projekta in ostane dokumentacije za tivolski lok nekje do leta 2017, ter nato izgradnja tja do leta 2020 (tri leta za izgradnjo :? ).

MMg. Kolikor se spomnim se je tam nekje v drugi polovici 80ih let, resno razmišljalo o nadgradnji (predvsem) gorenjske proge za povečanje zmogljivosti takratnega X. koridorja od Jesenic do Dobove in naprej skozi Jugoslavijo. Del te nadgradnje je bil tudi nadgradnja postaj in odseka (izgradnja drugega tira) od Šiške do Vižmarij. Se morda kdo spomni, ali se je morda tudi takrat, ko se je delal ta projekt kaj razmišljalo zraven tudi o tivolskem loku? Ali pač takrat glede na takratne prometne tokove za to še ni bilo potrebe?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a holding » 07.11.2014, 14:35

..v drugi polovici osemdesetih, ko je bil "hit" SOŠKI KORIDOR, je divaški lok "zrasel v trenutku".... =D> ....pa je dnevno laufal 6-10, max 15 vlakov po njem....
... za po "tivolskem" je dandanašnji 25-30 vlakov dnevno....
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a glajz » 27.05.2015, 9:39

...s strani MZI je bila v aprilu tudi uradno podana pobuda za pričetek priprave DPN za Tivoski lok;

pregledna situacija variant:

Slika

Sklep o potrditvi pobude
Povzetek za javnost
Javno naznanilo
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 227
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

OdgovorNapisal/-a urban120 » 27.05.2015, 14:02

Pozdravljeni to je moj prvi post na tem forumu

Mene zanima zakaj je sploh potreba po tivolskem loku v Ljubljani. Ali nebi bilo bolj smiselno preusmerit vlake na Bohinjko, ki je kakor vem za 60 km krajša od KP-LJ-JE + razbremenili bi gorensko progo.

LP Urban120

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov