Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a senitel »

Ker je to barje in podvoz ni ravno "lahek" ga je treba ustrezno temeljit, kar se pa ne da izvesti z vikend zaporo oz. z vgradnjo provizorija.. bi bilo pa super, da bi spotoma še postajališče uredili.. samo vemo kako je to pri nas [-X .
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Vidim, da ste na Dolenjki pred časom dobili na večjih postajah avtomate za okrepčilo :D . Vse pohvale odgovornim =D> =D> =D> =D> =D>
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a gorican »

Proga Pragersko - Hodoš modernizirana, julija začetek gradnje izvlečenega tira, letos še trije večji razpisi


V Murski Soboti je premier Miro Cerar simbolično predal ključe strojevodji, ki je odpeljal še zadnjo dizelsko lokomotivo, ter tako uradno odprl 109 kilometrov dolg prenovljen odsek železniške proge Pragersko - Hodoš. Pregledali smo, katerih večjih projektov se lahko na področju železniške infrastrukture še nadejajo slovenski gradbinci.

Odsek Pragersko - Hodoš je bil največja naložba v železniško infrastrukturo v finančni perspektivi 2007-2013. Gre za zadnji neelektrificirani del mediteranskega koridorja. Naložba je stala 465 milijonov evrov, pri čemer je bilo 207 milijonov evrov evropskih sredstev. V prvi fazi so progo rekonstruirali, elektrificirali in jo usposobili za hitrosti do 160 kilometrov na uro. V drugi fazi so modernizirali nivojske prehode in izvedli podhodov na železniških postajah.


Letošnji razpisi za naložbe v železniško infrastrukturo

Na Direkciji republike Slovenija za infrastrukturo smo se pozanimali, kateri večji projekti so na področju železniške infrastrukture še predvideni. Kot so dejali, bodo letos predvidoma objavili javna naročila za tri večje projekte, in sicer:

- za nadgradnjo signalnovarnostnih naprav na progi Zidani Most - Celje,

- za nadgradnjo signalnovarnostnih naprav na progi Grosuplje - Kočevje,

- za vgradnjo sistema ETCS na progah Pragersko - Šentilj in Zidani Most - Dobova.


Letos so že objavili javna naročila:

- za sanacijo ozkega grla na železniški progi Divača - Koper in PENP Hrastovlje. Ponudbe so odprli 24. Marca - pogodba za gradbena dela je bila sklenjena 8. junija,

- za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško v okviru projekta Nadgradnja železniške proge Zidani Most - Celje - ponudbe so odprli 20. maja,

- za izvedba del pri nadgradnji odseka železniške proge Poljčane - Slovenska Bistrica - ponudbe so odprli 24. maja,

- za izvedbo del na projektu Modernizacija Kočevske proge - 2. faza/2. etapa. Zaradi pritožbe enega od ponudnikov teče revizijski zahtevek.


Izvlečni tir

Sanacija ozkega grla pri Bivju na železniški progi Divača - Koper oziroma gradnja izvlečnega tira se bo začela sredi julija letos, končala pa predvidoma čez dve leti. V tem času bodo sanirali obstoječi tir in zgradili 1,2 kilometrov novega. Direkcija pa je že pridobila že 20,5 milijona evrov vredno odločbo za sofinanciranje z evropskimi sredstvi.


Poljčane - Slovenska Bistrica

V drugi polovici tega leta bodo začeli nadgrajevati progo Poljčane - Slovenska Bistrica. Projekt, za katerega so pridobili 18,4 milijona evrov evropskih sredstev, bo trajal dve leti, pri čemer bodo poleg nadgradnje 3,19 kilometra dolgega odseka, nadgradili postaji v Poljčanah in Slovenski Bistrici in na postajah zgradili nove perone ter zunajnivojske dostope do njih.


Zidani most - Celje

Pri nadgradnji proge Zidani most - Celje - dela se bodo začela letos, končala pa leta 2018 - bodo prenovili postaje v Rimskih Toplicah, Laškem in Celju. Nadgradili bodo več odsekov v skupni dolžini slabih 20 kilometrov in zgradili dva podvoza ter speljali navezovalne ceste.


Sistem ETCS

Letos naj bi se začela tudi vgradnja sistema ETCS (Eureopean train control system) na tovornih koridorjih železniškega omrežja (Pragersko - Šentilj in Zidani Most - Dobova). Skupna dolžina bo 90 kilometrov, projekt bodo predvidoma končali leta 2020.

Maribor - Šentilj

Predvidoma do leta 2019 bodo končali nadgradnjo proge Maribor - Šentilj, kjer bodo nadgradili postaje v Mariboru, Pesnici in na Šentilju ter posodobili in rekonstruirali vozno mrežo.


Vozlišče Pragersko

Julija prihodnje leto bodo začeli nadgrajevati vozlišče Pragersko, kar bodo financirali tudi s pomočjo kohezijskih sredstev. Prenovili bodo tire, zgradili tri perone in cestne podvoze. Prav tako bodo preuredili postajno poslopje in uredili dve parkirišči.


http://gradbenistvo.finance.si/8846021/ ... ji-razpisi
Odgovori