Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Seveda, potem ko svizec čokolado zavije.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Ekonomski tehniki gledamo na projekte drugače kot vi u.d.i.g ali d.i.g.trance0 napisal/-a:Seveda, potem ko svizec čokolado zavije.
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
V normalni družbi mora biti projekt tak, da zadošča strokovnim kriterijem tako udig kot dipl.oec. Mi pa nismo normalna družba in večina (velikih) projektov ne ustreza nobenim strokovnim kriterijem. Zatorej v tvojem postu izpostavljeni konflikt med gradbeniki in ekonomisti v resnici sploh ne obstaja - bi pa eksistenco nekateri radi prikazali.ExpressTrain napisal/-a:Ekonomski tehniki gledamo na projekte drugače kot vi u.d.i.g ali d.i.g.trance0 napisal/-a:Seveda, potem ko svizec čokolado zavije.
LP, Metod
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
In kaj ima to s SŽ?OBB napisal/-a:http://eurocitycard.blogspot.com/2015/0 ... m.html?m=1
Nekaj zelo zanimivega
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Če se zadeva uresniči (v kar skoraj ni dvomiti saj Kitajci raje delajo, medtem ko Butalci raje pleteničijo) nič dobrega za SŽ........In kaj ima to s SŽ?
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Tudi če ostanejo drobtinice, bo še zmeraj dobro!
preglednik
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
A potem obvozna proga okoli Lj bo? Tu notri je omenjena. In a kdo ve, koliko tirna bo? Pa tudi na maketi za bodočo Dunajsko je nartisana.trance0 napisal/-a:Ko si letnice prebereš, vidiš, da je to znanstvena fantastika. Sicer pa sem tudi sam imel v mislih te načrte, le z nekoliko bolj realnimi letnicami: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov ... NPrJZI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;.
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Bodo spet krpali ta nesrečni odsek ali gre za dela v zvezi z GSM-R?Nadomestni prevoz: Novo mesto - Mirna Peč (od 4. do 8. maja in od 11. do 15. maja)
Čas: 04. maj. 2015 - 15. maj. 2015
Lokacija:
Relacija: Ljubljana - Novo mesto - Metlika
Preberi več
Zaradi del na dolenjski progi med postajama Novo mesto in Mirna Peč, bo od 4. do 8. maja in od 11. do 15. maja, med 7.10 in 13 uro, organiziran prevoz z avtobusi.
Avtobusi bodo vozili namesto potniških vlakov št: 3210, 3220 in 3212, ki odpeljejo iz Novega mesta ob 7.48, 9.09 in 11.01; namesto vlakov št: 3375, 3205, 3235 in 3209, ki odpeljejo iz Mirne Peči ob 07.29, 8.23, 10.50 in 12.25.
Postanki
Nadomestni avtobusi, ki vozijo namesto lokalnih potniških vlako, ustavljajo na vseh postajah in postajališčih kot vlaki po voznem redu.
Nadomestni avtobusi bodo čakali:
Novo mesto –ploščad žel. postaje,
Mirna Peč – pred žel.postajo.
V času zapore proge na omenjenih avtobusih ni mogoč prevoz koles, oseb na električnih invalidskih vozičkih in živali.
Sicer pa NM - Mirna Peč že toliko let popravljajo, pa te na vlaku še zmeraj premetava kot krompir .
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Ne pretiravaj, pred 14 dnevi ni bilo nič neobičajnega! Res pa je, da se na omenjenem odseku občuti bočne pospeške močneje kot smo navajeni na ostali JŽI. To pa nima zveze s stanjem zgornjega ustroja temveč z največjo dovoljeno progovno hitrostjo glede na radije, nagibe in dolžino prehodnih lokov.Sicer pa NM - Mirna Peč že toliko let popravljajo, pa te na vlaku še zmeraj premetava kot krompir .
Seveda so to samo opažanja ljubiteljskega popotnika. Toda takrat sem se posebej skoncentriral na psihofizična zaznavanja vožnje s strani potnika.
LPL
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Opažanja potnika na potniškem vlaku .Ne pretiravaj, pred 14 dnevi ni bilo nič neobičajnega! Res pa je, da se na omenjenem odseku občuti bočne pospeške močneje kot smo navajeni na ostali JŽI. To pa nima zveze s stanjem zgornjega ustroja temveč z največjo dovoljeno progovno hitrostjo glede na radije, nagibe in dolžino prehodnih lokov.
Seveda so to samo opažanja ljubiteljskega popotnika. Toda takrat sem se posebej skoncentriral na psihofizična zaznavanja vožnje s strani potnika.
LPL
Max. hitrost na tem delu je 65 km/h, se pravi je to že taka hitrost, da je premetavanja na tem delu dolenjske proge normalno? Razumem, da ruka in vse, samo zakaj potem tudi tako ropota? Tega ni nikjer drugje na dolenjski progi.
Sicer pa je premetavanje v enem od zgornjih zapisov potrdil tudi sikos .
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Pri 250 m radiju in primernem nadvišanju ter seveda splošnem stanju proge ni hitrost 75 km/h noben problem. Ker pa je proga kakršna pač je, se tam vozi 65. Ko gre merilni, se ne ugotovi večjih napak na progi. Potnike pa premetava po sedežih Treba je vedeti, da se po dolenjski progi "praviloma" vgrajuje starorabni material, kar pomeni, da nekim normam sicer še ustreza, ima pa veliko drobnih napakic (predvsem tirnice), ki pa se slišijo kot ropotanje pod kolesi. Vsaka še tako majhna jamica na glavi tirnice se sliši bolj kot stik. Premetavanje sem ter tja pa je vglavnem posledica neenakomerne obrabe glave. Če tečeta kolesi po sredini, potem pa eno naenkrat po robu, se mora kolesna dvojica malce zamakniti v primerno smer, da ne pride do drsanja kolesa. Sicer se premakne le za malenkost, z ritjo na sedežu pa le čutimo. Vse te drobnarije se da dokaj enostavno rešiti z brušenjem tirnic, samo kaj, ko to košta. Profita pa ne prinese prav nobenega.LukaSLO napisal/-a:Max. hitrost na tem delu je 65 km/h, se pravi je to že taka hitrost, da je premetavanja na tem delu dolenjske proge normalno? Razumem, da ruka in vse, samo zakaj potem tudi tako ropota? Tega ni nikjer drugje na dolenjski progi.
Pred leti so sicer nekaj brusili, vendar so prišli le do Šentlovrenca. Od tam naprej pa je še vedno makadam
Še par slikic malenkosti na tirnicah, ki povzročajo tak hrup
mehko mesto
včasih kot po orglicah
malo po sredini, malo po robu
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
No tale tvoj makadam bo prišel na vrsto v jeseni, čas izvajanja 120 dni, seveda če bo vse po načrtih, glej razpis iz 23.4.2015: "Strojno brušenje tirnic na območju RS (2015)"ŽAT32:
Pred leti so sicer nekaj brusili, vendar so prišli le do Šentlovrenca. Od tam naprej pa je še vedno makadam
Še par slikic malenkosti na tirnicah, ki povzročajo tak hrup
LPL
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
I.2.3) Informacije o podaljšanjih oziroma možnih ponovitvah naročila
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne.
V praksi to izgleda nekako takole: en zjahan ovinek brusijo petkrat ali šestkrat, da ga kolikor toliko popeglajo. In ker je zapore konec, podaljševanja naročila ni, so tirnice pobrušene le do Šentlovrenca namesto do Novega mesta.
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne.
V praksi to izgleda nekako takole: en zjahan ovinek brusijo petkrat ali šestkrat, da ga kolikor toliko popeglajo. In ker je zapore konec, podaljševanja naročila ni, so tirnice pobrušene le do Šentlovrenca namesto do Novega mesta.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
Ali kdo slučajno ve, za kdaj je sploh načrtovana obvozna proga v Ljubljani. Mislim, da pride veliko bolj v poštev kot pa tista famozna poglobitev, o kateri sanja naš Zoki. Glede na to, da je na kar nekaj načrtih narisana, sem prepričan, da bo tudi v gradnji. Vprašanje je samo kdaj.