Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Seveda, potem ko svizec čokolado zavije. :lol:
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

trance0 napisal/-a:Seveda, potem ko svizec čokolado zavije. :lol:
Ekonomski tehniki gledamo na projekte drugače kot vi u.d.i.g ali d.i.g.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a mkx »

ExpressTrain napisal/-a:
trance0 napisal/-a:Seveda, potem ko svizec čokolado zavije. :lol:
Ekonomski tehniki gledamo na projekte drugače kot vi u.d.i.g ali d.i.g.
V normalni družbi mora biti projekt tak, da zadošča strokovnim kriterijem tako udig kot dipl.oec. Mi pa nismo normalna družba in večina (velikih) projektov ne ustreza nobenim strokovnim kriterijem. Zatorej v tvojem postu izpostavljeni konflikt med gradbeniki in ekonomisti v resnici sploh ne obstaja - bi pa eksistenco nekateri radi prikazali.
LP, Metod
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a OBB »

Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

OBB napisal/-a:http://eurocitycard.blogspot.com/2015/0 ... m.html?m=1
Nekaj zelo zanimivega :D
In kaj ima to s SŽ? :roll:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In kaj ima to s SŽ?
Če se zadeva uresniči (v kar skoraj ni dvomiti saj Kitajci raje delajo, medtem ko Butalci raje pleteničijo) nič dobrega za SŽ........

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi če ostanejo drobtinice, bo še zmeraj dobro!
preglednik
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

trance0 napisal/-a:Ko si letnice prebereš, vidiš, da je to znanstvena fantastika. :twisted: Sicer pa sem tudi sam imel v mislih te načrte, le z nekoliko bolj realnimi letnicami: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov ... NPrJZI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;.
A potem obvozna proga okoli Lj bo? Tu notri je omenjena. In a kdo ve, koliko tirna bo? Pa tudi na maketi za bodočo Dunajsko je nartisana.

Slika
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

Nadomestni prevoz: Novo mesto - Mirna Peč (od 4. do 8. maja in od 11. do 15. maja)
Čas: 04. maj. 2015 - 15. maj. 2015
Lokacija:
Relacija: Ljubljana - Novo mesto - Metlika
Preberi več
Zaradi del na dolenjski progi med postajama Novo mesto in Mirna Peč, bo od 4. do 8. maja in od 11. do 15. maja, med 7.10 in 13 uro, organiziran prevoz z avtobusi.

Avtobusi bodo vozili namesto potniških vlakov št: 3210, 3220 in 3212, ki odpeljejo iz Novega mesta ob 7.48, 9.09 in 11.01; namesto vlakov št: 3375, 3205, 3235 in 3209, ki odpeljejo iz Mirne Peči ob 07.29, 8.23, 10.50 in 12.25.

Postanki
Nadomestni avtobusi, ki vozijo namesto lokalnih potniških vlako, ustavljajo na vseh postajah in postajališčih kot vlaki po voznem redu.

Nadomestni avtobusi bodo čakali:
Novo mesto –ploščad žel. postaje,
Mirna Peč – pred žel.postajo.

V času zapore proge na omenjenih avtobusih ni mogoč prevoz koles, oseb na električnih invalidskih vozičkih in živali.
Bodo spet krpali ta nesrečni odsek ali gre za dela v zvezi z GSM-R?

Sicer pa NM - Mirna Peč že toliko let popravljajo, pa te na vlaku še zmeraj premetava kot krompir :mrgreen: .
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sicer pa NM - Mirna Peč že toliko let popravljajo, pa te na vlaku še zmeraj premetava kot krompir .
Ne pretiravaj, pred 14 dnevi ni bilo nič neobičajnega! Res pa je, da se na omenjenem odseku občuti bočne pospeške močneje kot smo navajeni na ostali JŽI. To pa nima zveze s stanjem zgornjega ustroja temveč z največjo dovoljeno progovno hitrostjo glede na radije, nagibe in dolžino prehodnih lokov.
Seveda so to samo opažanja ljubiteljskega popotnika. Toda takrat sem se posebej skoncentriral na psihofizična zaznavanja vožnje s strani potnika.

LPL
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

Ne pretiravaj, pred 14 dnevi ni bilo nič neobičajnega! Res pa je, da se na omenjenem odseku občuti bočne pospeške močneje kot smo navajeni na ostali JŽI. To pa nima zveze s stanjem zgornjega ustroja temveč z največjo dovoljeno progovno hitrostjo glede na radije, nagibe in dolžino prehodnih lokov.
Seveda so to samo opažanja ljubiteljskega popotnika. Toda takrat sem se posebej skoncentriral na psihofizična zaznavanja vožnje s strani potnika.

LPL
Opažanja potnika na potniškem vlaku :wink: .

Max. hitrost na tem delu je 65 km/h, se pravi je to že taka hitrost, da je premetavanja na tem delu dolenjske proge normalno? Razumem, da ruka in vse, samo zakaj potem tudi tako ropota? Tega ni nikjer drugje na dolenjski progi.

Sicer pa je premetavanje v enem od zgornjih zapisov potrdil tudi sikos :) .
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

LukaSLO napisal/-a:Max. hitrost na tem delu je 65 km/h, se pravi je to že taka hitrost, da je premetavanja na tem delu dolenjske proge normalno? Razumem, da ruka in vse, samo zakaj potem tudi tako ropota? Tega ni nikjer drugje na dolenjski progi.
Pri 250 m radiju in primernem nadvišanju ter seveda splošnem stanju proge ni hitrost 75 km/h noben problem. Ker pa je proga kakršna pač je, se tam vozi 65. Ko gre merilni, se ne ugotovi večjih napak na progi. Potnike pa premetava po sedežih :?: Treba je vedeti, da se po dolenjski progi "praviloma" vgrajuje starorabni material, kar pomeni, da nekim normam sicer še ustreza, ima pa veliko drobnih napakic (predvsem tirnice), ki pa se slišijo kot ropotanje pod kolesi. Vsaka še tako majhna jamica na glavi tirnice se sliši bolj kot stik. Premetavanje sem ter tja pa je vglavnem posledica neenakomerne obrabe glave. Če tečeta kolesi po sredini, potem pa eno naenkrat po robu, se mora kolesna dvojica malce zamakniti v primerno smer, da ne pride do drsanja kolesa. Sicer se premakne le za malenkost, z ritjo na sedežu pa le čutimo. Vse te drobnarije se da dokaj enostavno rešiti z brušenjem tirnic, samo kaj, ko to košta. Profita pa ne prinese prav nobenega.
Pred leti so sicer nekaj brusili, vendar so prišli le do Šentlovrenca. Od tam naprej pa je še vedno makadam :)

Še par slikic malenkosti na tirnicah, ki povzročajo tak hrup

mehko mesto

Slika

Slika

včasih kot po orglicah

Slika

malo po sredini, malo po robu

Slika
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ŽAT32:
Pred leti so sicer nekaj brusili, vendar so prišli le do Šentlovrenca. Od tam naprej pa je še vedno makadam
Še par slikic malenkosti na tirnicah, ki povzročajo tak hrup
No tale tvoj makadam bo prišel na vrsto v jeseni, čas izvajanja 120 dni, seveda če bo vse po načrtih, glej razpis iz 23.4.2015: "Strojno brušenje tirnic na območju RS (2015)"

LPL
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

I.2.3) Informacije o podaljšanjih oziroma možnih ponovitvah naročila
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne.

V praksi to izgleda nekako takole: en zjahan ovinek brusijo petkrat ali šestkrat, da ga kolikor toliko popeglajo. In ker je zapore konec, podaljševanja naročila ni, so tirnice pobrušene le do Šentlovrenca namesto do Novega mesta.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

Ali kdo slučajno ve, za kdaj je sploh načrtovana obvozna proga v Ljubljani. Mislim, da pride veliko bolj v poštev kot pa tista famozna poglobitev, o kateri sanja naš Zoki. Glede na to, da je na kar nekaj načrtih narisana, sem prepričan, da bo tudi v gradnji. Vprašanje je samo kdaj.
Odgovori