Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali kdo slučajno ve, za kdaj je sploh načrtovana obvozna proga v Ljubljani. Mislim, da pride veliko bolj v poštev kot pa tista famozna poglobitev, o kateri sanja naš Zoki. Glede na to, da je na kar nekaj načrtih narisana, sem prepričan, da bo tudi v gradnji. Vprašanje je samo kdaj.
1) Tisti, ki nič ne plača k določenem projektu običajno sanja. To pravzaprav velja za vse župane pri gradnji kakšnega infrastrukturnega projekta. Gradbeniški krogi tako ocenjujejo, da je od denarja za gradnjo AC odšla 1/4 na račun urejanja občinskih zadev......

2) Če nimamo 0,5-1,3 milijarde za prepotrebni drugi tir (v kakršni koli varianti) je povsem skregano z zdravo pametjo sanjati o poglobitvi železnice v Ljubljani (cca 3 milijarde), ki pravzaprav ne bi prinesla nekega povečanja kritičnih zmogljivosti železnice v vozlišču. To velja tudi za obvozno progo, tako je edina realno pričakovana stvar Tivolski lok, ki odvrne velik del tovornega prometa direktno na Gorenjsko mimo postaje ob majhnih stroških (primerjalno z poglobotvijo ali obvozno progo).

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ExpressTrain napisal/-a:Ali kdo slučajno ve, za kdaj je sploh načrtovana obvozna proga v Ljubljani.
Načrtovan datum je povsem nepomemben, ker se ga nihče ne bo držal. Pa recimo, do leta 2050 bo vsaj nekaj od tega zgrajeno. Ker zna priti junija hladen tuš za nekatere glave iz Bruslja, saj je projektov toliko, da je njihova vrednost tri krat večja, kot je na voljo denarja. Tako, da po optimističnem scenariju, bi nam pripadalo okoli 200 miljonov za drugi tir in še par miljonov za ostalo. Na srečo je pa konec leta nov razpis.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

Na koliko časa pa so razpisi, kamor lahko prijaviš projekte, kot so 2. tir Divača-Koper, Maribor-Šentilj ipd. A so vsako leto?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Verjetno je odvisno od denarja, ki je na voljo v proračunu investicije. Po logiki bi morali biti enkrat letno, vendar če je ogromno povpraševanja potem pa očitno tudi dvakrat letno. Drugače pa, vsak projekt lahko dobi samo enkrat ta sredstva.

Kar pa se tiče tiste obvozne poti, kaj res ne morejo narediti kaj bolj enostavnega? Npr. na Dunaju in Salzburgu imajo tovorni vlaki svoja dva tira, ki sta na skrajnem koncu postaje v primeru Ljubljane tam ko so parkirane e-lok. Pa tudi hitrosti niso zanemarljive.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:Kar pa se tiče tiste obvozne poti, kaj res ne morejo narediti kaj bolj enostavnega?
Pri nas pač velja: zakaj bi enostavno če lahko komplicirano. #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ali je mogoče, da na Viču nastaja novo postajališče??
Slika
LEP DAN
Igor
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Sicer v planu je postajališče na Dolgem mostu ampak mislim, da se trenutno gradi le podvoz za cestno povezavo na Brdo.
...
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Mislim da je v igri res podvoz, ne bi pa škodilo, če hkrati naredijo še perone.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a mkx »

LJ363 napisal/-a:... ne bi pa škodilo, če hkrati naredijo še perone.
[-X Ne bo šlo, ta dva investitorja sta skregana. Podvoz je menda investicija MOL, postajališče pa ... uh, kdo je že zastopnik države za investicije v JŽI?
LP, Metod
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

izvajalec del pa je železniško gradbeno podjetje.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

LJ363 napisal/-a:Mislim da je v igri res podvoz, ne bi pa škodilo, če hkrati naredijo še perone.
V igri je podvoz

Zeleni gaj Brdo in povezovalna cesta 24.10.2015 (10/11)

Slika

Slika

Slika

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 99&page=57
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a zelencek »

To je totalna neumnost, da so šli sredi ravne proge delati brezvezen ovinek. Sem najprej mislil, da delajo postajališče, kar bi bilo the best - če pa se dela samo podvoz, pa je to res zabito. Nepotrebno bremzanje in pospeševanje vlakov in še nadgradnja za višje hitrosti (seveda čez leta) ne bo možna.
Upam, da se vse skupaj vrne v prvotno stanje in se še uredi železniško postajališče. Aja, saj res - to je Ljubljana in avto vlada, ne?
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Pri nas je treba spoštovati tradicijo vijugastih prog in namesto ravnanja raje rekonstruirati proge za nižje hitrosti z več ovinki. =D>
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a dingo »

Gre za začasno devijacijo proge (prestavitev) zaradi gradnje podvoza. Ko bo podvoz narejen se tir vrne na prvotno stanje.
Da ne bo kdo kako teorijo zarote ustvaril...
Odgovori